MK: Silkroad Online fikri nasıl çıktı?
Özellikle internet ortamında gelişecek bir proje tasarlıyorduk. Eskiden oyunları
internete taşımak çok önemli bir yenilikti. Biz de tamamen internetten oynanan
bir konsepti oluşturmaya karar verdik. İpek Yolu (Silk Road) fikri de tarihte
doğu ve batı için çok hayati bir yol olduğundan dolayı, bu isim altında
projemize başladık. Liseyi bitiren herkesin bildiği ve fikir sahibi olduğu bir
isim olan İpek Yolu’unu tanıtmak için, ekstra bir çaba sarf etmemize gerek
kalmadı.
MK: Silkroad Online’ın hedeflediği kitle kimlerdir?
17-35 yaş arası bir kullanıcı kitlemiz var. Oyunumuzun da bu geniş yelpazeyi
tatmin edecek öğeler sunması çok önemli. Ancak internet her gün daha fazla
yaşamımıza giriyor ve daha genç ve yaşlı kullanıcılar aramıza katılıyor.
MK: WoW ya da Guild Wars’ın kullanıcıları, Silkroad Online’ı tercih
ediyorlar mı?
Özellikle eski oyuncuların bizi tercih ettiğini görüyoruz. Warcraft
oyuncularının da bize geldiğini görüyoruz. Diğer oyunlar da çok başarılı,
hepsini takdir ediyorum. Ancak bizim oyun içinde alışveriş yapmak gibi hayata
daha yakın unsurlarımız var. Ayrıca yakında bir Avrupa haritamız olacak. Büyük
bir güncellemeyle bu haritayı sisteme dahil edeceğiz.