Oldukça büyük bir oyuncu kitlesine hitap eden FPS türüne ait olan Wolfenstein 2: The New Colossus'un kıdemli oyun tasarımcısı, senaryolu FPS oyunları hakkında konuştu. Senaryolu FPS oyunlarının artık az geldiğini söyleyen Arcade Berg, bunun sebebinin ilk olarak maliyet olduğunu söylüyor. Bir FPS oyunu yapmanın, diğer oyun türlerine göre oldukça zor ve detaylı olduğunu ve bunun da oldukça para gerektirdiğini söyleyen usta geliştirici, dağıtımcıların daha fazla para kazanmak istemesine de değindi. Çevrimiçi rekabetçi oyunların, oyuncuları daha fazla cezbettiğini söyleyen Berg, artık başladıktan sonra biten oyunların artık daha az tercih edildiğini belirtti. Rekabet tabanlı oyunların daha büyük kitlelere hitap ettiğini söyleyen geliştirici, aynı zamanda gelişen teknolojinin de artık video oyunlara yön verdiğini söylüyor.
Wolfenstein 2: The New Colossus'un, Call of Duty: WW2'dan daha az satacağı aşikar. Ancak şahsen herhangi bir Call of Duty oyununda Wolfenstein 2: The New Colossus gibi bir hikaye ile karşılaşacağımıza imkan vermiyorum. Oldukça güzel bir sunuma sahip olan yeni Wolfenstein serisi, bakalım yeni oyununda bizlere neler sunacak?