orjinal re2 yi tek geçerim oyunun grafikleri ne kadar güncellenmiş olsa da orjinal oyunda ki korkuyu vermiyor....Ancak oyun dünyasıyla tanıştığım oyunu yeni nesil grafikler ile oynamak iyi hissettirdi...
Senaryo istersen 20-30 saat olsun. Hep klişee, hep klişe. Şeytani Firma, Ölümcül Virüs, Organik Silah, Silah olarak Satmaya çalışanlar. Bir de olaylarla alakası olmayan birisinin tüm planları alt - üst etmesi falan filan..
Bu nasıl inceleme hiç mi oynamadınız oyunu. Claire ya da Leon b senaryosu diye bir şey yok. O eski versiyonunda. Bunda seçtiğin karakterle oyunu bitirip diğer karakterle başlarsan aynı olayları tekrar yaşadığın için mantık hatası oluyor. Hiç mi dikkat etmediniz.
Oyun Bir Remake Olarak Güzel Duruyor Ki Bu Serinin Eski Oyunlarını Oynamamışlar İçin Güzel Bir Deneyim. Başarılı Bir Sunumu Var. Yapay Zeka Çoğu Oyuna Göre Başarılı.
HDR destekleyen bir monitörde oynayıp bu yorumu yaptıysan daha da bir şey demiyorum inşallah gözlerinde bir problem yoktur. Ben de bizzat denemedim ama hiç fark yok demek nedir?
MK Okuru24.01.2019 03:00
Ben denedim. HDR açık veya kapalı arasında neredeyse hiç fark yok. HDR daha karanlık görünüyor ve renklere ufak bir keskinlik kazandırıyor o kadar.
Senaryo kısa diyen ersin sen orjinal re 2 çokmu uzun sanıyosun. ?? Orjinal oyundaki senaryoda remake deki süre kadar zaten. Bence sen re serilerinden bi habersin.
---------------------------------
20 yıl önceki oyun süreleri ile şimdikileri mi kıyaslıyorsun? Yoksa ben mi yanlış okudum?
20 yıl önceki oyunlar çok çok daha daha uzundu bugünün oyunlarından.
MK Okuru26.02.2019 14:27
Ersin verdiğin cevap çok saçma bu bir open world oyun değil ki mesela bir witcher 3 kadar uzun olsun. Saçmalama lütfen. Günümüz oyunlarından hiç mi yok 6-7 saatlik oyun. Hem bu oyun uzun olsa bayabilirdi. Kaldı ki seriden re4 bile hızlıca geçsen 7-8 saatte bitiyor ki o bile doyurucu bir oyun.
Alsak bir dal mı? Hala şu cümleyi kullanan zavallılar kaldı mı ya :D :D Eminim üniversitede de kullanırsın bu cümleyi :D. Sonra niye kız arkadaşım yok :D. Neden acaba bir düşün?
MK Okuru29.01.2019 10:17
23.46 baba parası?? bunu diyen gidip rdr 2 ye 500 tl veren senmi diyosun bunu?
MK Okuru25.01.2019 23:46
21:13 herkes sen gibi baba parasi yemiyor ergen
MK Okuru25.01.2019 22:16
14.12 kes lan hırsız...
MK Okuru25.01.2019 18:35
21:32 Sabahları bi aynaya bak Rezili göreceksin
MK Okuru24.01.2019 14:12
21:13 sensin lan reezil :D
MK Okuru23.01.2019 21:31
Senin gibiler yüzünden zaten adamlar yeni oyun çıkarmıyor. Ulan mantığa bak. Kaç sene uğraşıp yapılan oyunu torrent çıksada edinsek diyosun. Rezil.
8.5 ve 9 arası bir puan adil gözüküyor. Ama benim gönlümde 9 :) Oyun, tarzı bakımından klasik Resident Evil 1 remake ve Resident Evil 4'ün oynanabiliğinin çok güzel bir melezi olmuş. Resident Evil'ın ruhu olan bulmacalar ve hayatta kalma mücadelesi atmosferi ile RE2 de çok iyi yansıtılmş. Özellikle RE1 remake'in mahlikane de verdiği gerilim dolu atmosferi RE2'de Polis merkesizinde kendini gösteriyor. Fakat editör arkadaşın bahsettiği tüm eksilere katıldığımı söylüyemem. "Ana senaryonun oldukça kısa" = Şu ana kadar çıkan tüm RE'leri bitirmek ilk oynayışta en fazla 14-15 saatimi almıştır. Daha sonra bu durum sınırsız silahlarlarla yarıya ve daha aşağı inmiştir. Tabii burada 4-5 ve 6'dan bahsediyorum. RE7, klasik RE'ye bağlı kalmasına rağmen oyuncuya geri dönmek için fazla neden vermiyordu. Resident Evil 1 Remake, RE0, RE2 ve RE3 ile kıyaslıyım durumu. Klasik Resident evil'ları bitirmek ilk seferimde 7-8 saatimi almıştır. Fakat oyunlar bana geri dönmek için birçok neden vermişlerdir. Yanlış hatırlamıyorsam Chris ve Jill'in birlikte toplam 8 farklı oyun sonu vardı. Bunun dışında oyunu hard mode ve sınırsız rocket launcher için 3 saatin altında bitirmiştim. Aynı şey RE2 remake içinde geçerli. Leon A ve Clarie B^yi bitirdim. Leon A, 8 saatimi ve Claire B'de 6 saatimi aldı. Ana senaryo toplam 14 saat tıpki diğer Resident Evil'lar gibi. Üzerine Clarie A'yı 3s ve 20 dk'da bitirdim ve sınırsız el silahımı aldım. Şu an Leon B'yi oynuyorum. Önceden gözümden kaçırdığım birkaç bulmacayıda çözdüm. Oyunu farklı açılardan görmek zevkli. Daha hardcore ve ek oyunlara geçmedim. Kısacası oyun size geri dönmek için nedenler veriyor ve oynayış süresinizi uzatıyor. Oynanışa yansıyan bazı hatalara gelince ben PS4 pro'da oynadı. Bu tarz hatalarla karşılaşmadım.Editör arkadaşımız belki pc'de oynamıştır? Script sahneler beni rahatsız etmedi. Zombilerin zorla ölmeleri, tekrar canlanmaları ve tahmin edilemez olmaları sizi tetikte tuttuğı için bence oyuna gerilim katmıştır.
bence bu yılın oyunu diyebilirim en son taa 2003 te oynamıştım galiba 2019da oyunu leon claire olarak bitirdim üstüne new game + leon new game + claire bitirdim diğer taraftan umarım hikayesine aşina olmayıpta çıkacak days gone gibi oyunlarda böyle kendini sevdirmeyi başarır her oyun böyle hissi verdirmiyor
Sürekli cephane kıtlığı var hiç rahat savaşamıyorsun,adam çok çömez hiç savasmayı bilmiyor,yürürken ateş edemiyorsun,hiç makinalı tüfek yok sanki ava çıkmışsın gibi anca tabanca pompalı var,,bir yerden bir yere gitmek için hep anahtar gerekli.tonla kusuru var.200 lira verdik pişman oldm aldigma.
öyle olması gerekiyor zaten amerikan standart polis tabancası 9mm parabellum ve pompalı tüfektir neyini sevmedin pek anlamış değilim re'de pompalı bir servettir :)
MK Okuru30.01.2019 13:04
Senin resident evil serilerinden bi haber olduğun yaptığın yorumdan belli. Yok cephane kıtlığıymış yok heryere anahtar lazım. Git ilk oyunlarına bi bak bakim farklımı? Sen boşver re yi git pubg oyna.
MK Okuru29.01.2019 18:49
sende daha önce hiç RE oynamamışsın yorumdan belli:)
Yaw tmm karanlk korku oyunuda güzel ama hiç bomba kurma yok siper alm yk en kötu yanıda takım kuramıyorsun.bide ibre kötü adamın sırtından bakıyrsun nisan almayı zorlaştirir.Ben sevmdim herkez övüyo ama olmamış babam pubg veya başka oyn dedi ben fornite alacam abi
Tam tahmin ettigim gibi RE2 nin ciktigi zaman oynamamis RE3 ile seriyi tanimis, kendince bircok eksik yonuyle RE3 u RE2 den daha iyi sanan ve sirf senaryo kisa suruyor gibi sacma sapan bir sebepten 86 veren bir arkadas. Ondan su oyunu iyi bilen incelesin demistim. Ne denir ki sana...
17.00 oda onu demiş işte 80 90 almış ne farkeder kafanıza takmayın diyor.
HevSuit24.01.2019 17:00
80 almış 90 almış bir farkı yok mu ? Misal Dead Space 2'nin metacritic ortalaması 90 puandı,Resident Evil 5 85 almıştı. Aradaki 5 puan farkla dağlar kadar kalite farkı varken sen nasıl 80'le 90 puanı aynı tutabiliyorsun bilemedim doğrusu.Ha şöyle diyorsan ; ha 80 almış ha 90 almış ne fark eder oynayın gitsin Re2 bulmuşsunuz kıymetini bilin dersen hak veririm.
Bırakın bunları eski oyunu oynamış biri olarak aynı oyunun yeni teknolojiye uyarlanmış haline görmem bile bana ayrı bir keyif veriyor.Sıfırdan oyun yapsalar süre çok uzun olurdu ama orijinal halini 1,5 saat de bitirdiğimiz oyunu 5-7 saat gibi süreye çıkarmışlar daha ne olsun :)
11.04 re 4 teki yaratıklar zombi değildi ileri zekalı. Re 4 teki yaratıklar başka bi tür virüse maruz kalmış insanlardı. Ve akıllılardı. Silah vs kullanıyolardı. Daha oyunu bile oynamamışın bide biliyomuş gibi bana akıl veriyosun. Zombi dediğin ölü olur. Re 4 tekiler canlı insanlar.
MK Okuru24.01.2019 17:26
Oyunu oynamayan,diğer oyunlardan da bir haber olan adamın yorumu..
MK Okuru24.01.2019 11:04
Re4 de zombimi vardı diyor yaşın 8 olmalı en fazla vede hiç cevap verememişsin yıl olmuş 2050 grafiklerde bir iyi olsun bi zahmet tek yenilik bumu yani pff
MK Okuru23.01.2019 21:25
15.08 re4 ün aynısımı?? Re4 te zombimi vardı?? Veya re4 ün grafikleri böylemiydi? Cahil cahil konuşma istersen
MK Okuru23.01.2019 18:37
Orjinalini nasıl 1.5 saatte bitirebildin Allasen ? 15:08 Saçlamama, RE 4'ten ne mi fark var ?
MK Okuru23.01.2019 15:08
Yeni teknoloji derken? Re4 ün aynısı yeni ne varki
Oyundan beklentim çoktu ama maalesef hayal kırıklığına uğradım. Birincisi Leon bildiğimiz Leon Kennedy değil.. remake de olsa hiç benzememiş, alakası yok... ikincisi, oyun aşırı derecede RE revelation havasını veriyor.. vasat
Ersin güzel yazmışsın. Oyun süresi olarak farklı bir içerik olsaydı remake dışına çıkardı sanırım. Birde herhalde nemesis remake için biraz yer bırakmak istemişler. Onun dışında eski teknolojide eksik kalan şeyler daha oturmuş. Scriptler ve etrafla etkileşim benim de sinirimi bozdu sana katılıyorum.
Bir saniye ya! Ben de önyükleme yapmaya başladım ön sipariş verenlerden biriyim. The Mercenaries modu yok mu? Capcom online oyun içi eşyaların satılacağından bahsetmişti. Bu demek oluyor ki böyle bir mod olacak. Re7'de de vardı. Belki çıkışını yaptıktan sonra gelir neyse.
2 yi oynamış bir adam 7 saatte bitirir tabi. orijinal 2 yi oynamışsın kendin söylesin. ya kardeşim azıcık mantıklı düşünün ya beyin bedava birde sözde yazarsınız.
-----------------------------------
Aynen 15 - 20 sene önce oynadığım oyun full ezberimde, koşarak gittim.
Belli ki sadece eksilere bakıp, yazıyı bile okumamışsınız.
Ersin'in incelemiş olmasına sevindim demoyu oynadıkları videoyu da izledim. Orijinal oyunu da oynamış birinin incelemesi daha doğru olmuş. Eksikler varsa söylenecek tabiiki. Adam söylemiş ve 86 puan vermiş hala saçma bir sürü yorum var. Alın oynayın bu kadar takmayın. siz 30 saatte bitirin
Oyunda 4 senaryo var. A/B olarak gidiyor. Siz bir senaryoyu ele almışsınız. 4 senaryoyu da toplamda 20 saatte bitirebiliyorsun. O yüzden içiniz rahat olsun.
-----------------------------------
Merhaba, bu durumu zaten yazıda anlatıyorum. B senaryosunu da oynadım, merak etmeyin. Yine de tek bir senaryo için bu oynanış süresi çok kısa. Oyunu 5 saatte bitiren var ki dediğim gibi ben çok dolaşarak, tadını çıkartarak bitirdim.
resident evil 6 daki gibi bir durum mu var? Re6 oyununda misal Leon karakteriyle oynadıktan sonra chris senaryosunu oynadığımızda chris in gözünden görüyorduk leon un neler yaptığını. Böyle bir şey mi bu oyundakide?
Başarılı Bir Sunumu Var. Yapay Zeka Çoğu Oyuna Göre Başarılı.
-------------------------------
Malesef HDR destekli bir cihazda oynama şansım olmadı :(
---------------------------------
20 yıl önceki oyun süreleri ile şimdikileri mi kıyaslıyorsun? Yoksa ben mi yanlış okudum?
"Ana senaryonun oldukça kısa" = Şu ana kadar çıkan tüm RE'leri bitirmek ilk oynayışta en fazla 14-15 saatimi almıştır. Daha sonra bu durum sınırsız silahlarlarla yarıya ve daha aşağı inmiştir. Tabii burada 4-5 ve 6'dan bahsediyorum. RE7, klasik RE'ye bağlı kalmasına rağmen oyuncuya geri dönmek için fazla neden vermiyordu. Resident Evil 1 Remake, RE0, RE2 ve RE3 ile kıyaslıyım durumu. Klasik Resident evil'ları bitirmek ilk seferimde 7-8 saatimi almıştır. Fakat oyunlar bana geri dönmek için birçok neden vermişlerdir. Yanlış hatırlamıyorsam Chris ve Jill'in birlikte toplam 8 farklı oyun sonu vardı. Bunun dışında oyunu hard mode ve sınırsız rocket launcher için 3 saatin altında bitirmiştim. Aynı şey RE2 remake içinde geçerli. Leon A ve Clarie B^yi bitirdim. Leon A, 8 saatimi ve Claire B'de 6 saatimi aldı. Ana senaryo toplam 14 saat tıpki diğer Resident Evil'lar gibi. Üzerine Clarie A'yı 3s ve 20 dk'da bitirdim ve sınırsız el silahımı aldım. Şu an Leon B'yi oynuyorum. Önceden gözümden kaçırdığım birkaç bulmacayıda çözdüm. Oyunu farklı açılardan görmek zevkli. Daha hardcore ve ek oyunlara geçmedim. Kısacası oyun size geri dönmek için nedenler veriyor ve oynayış süresinizi uzatıyor. Oynanışa yansıyan bazı hatalara gelince ben PS4 pro'da oynadı. Bu tarz hatalarla karşılaşmadım.Editör arkadaşımız belki pc'de oynamıştır? Script sahneler beni rahatsız etmedi. Zombilerin zorla ölmeleri, tekrar canlanmaları ve tahmin edilemez olmaları sizi tetikte tuttuğı için bence oyuna gerilim katmıştır.
-----------------------------------
Aynen 15 - 20 sene önce oynadığım oyun full ezberimde, koşarak gittim.
Belli ki sadece eksilere bakıp, yazıyı bile okumamışsınız.
----------------------
Sana öyle gelmiş :)
-----------------------------------
Merhaba, bu durumu zaten yazıda anlatıyorum. B senaryosunu da oynadım, merak etmeyin. Yine de tek bir senaryo için bu oynanış süresi çok kısa. Oyunu 5 saatte bitiren var ki dediğim gibi ben çok dolaşarak, tadını çıkartarak bitirdim.
yaya yaya 7 saatte mi bitiyor?
abi 209tl steam'de be.
hüsran oldu biraz.
sanırım almayacağım.