Ninja Theory’nin Unreal Engine motoru kullanarak geliştirdiği, aksiyon-macera oyunu Hellblade: Senua’s Sacrifice oyunu bildiğiniz üzere 8 Ağustos 2017 tarihinde PS4, Xbox One ve PC için piyasaya sürülmüştü. Oyun, Viking çağında Kelt savaşçının, gördüğü aklından çıkmayan önsezileri ile ölü sevgilisinin ruhu için savaşmak adına Viking cehennemine yola çıkmasını konu alıyor. Kasım 2017’de açıklanan satış rakamlarında, satışların %50’si PC platformundan geliyordu ve bu geliştiricinin hoşuna gitse de aslında beklemediği bir şeydi.
Oyunun yönetmeni Tameem Antoniades açıklamasında, ekip olarak oyunun PC versiyonunun, PS4 kadar satmasını beklemediklerini itiraf etti. Oyunun öncelik olarak PlayStation 4 adı altında düşünüldüğünü ve satışlarının bu yönde yüksek olmasını beklediklerini belirtti. Ancak satış rakamlarına bakıldığında, PC ile yarı yarıya eşit şekilde bölünmüştü. Bu yüzden bir sonraki adımda arayüzünün geliştirileceğini ve PC oyuncuları için doğru olanı yaptıklarından emin olacaklarını sözlerine ekledi.
Ninja Theory’i şaşırtan bir diğer konu ise, oyunu klavye ve fare ile oynayan oyuncuların fazla olmasıydı. Daha sonrasında ise oyunda kontrol sorunları bulunduğunu kabul etmişlerdi. Bu konu üzerinde çalışıldığı da belirtildi.