2. Allahınızı severseniz ps4e ozel olup da kalite olan oyynlarla sadece pcye ozel oyunlari bir karsilastirin. Ps4de 1 oyun varsa pcde 100 oyun var. Konsolun neyine tav alorsunuz anlamak imkansiz. Konsol komediden baska birsey degildir. Aşın artık.
17:53, yalanını yesinler! Kasmamışmış! Oyun 30FPS'nin altına rahat rahat düşüyor. Videolardan falan görmedim ben. Oynadım da biliyorum. Üstelik oyunu 30 FPS kilitleyip oynarım tabii. PS4 60FPS'yi her sahnede rahat rahat kaldırabilecek bir alet değil! FPS 30 ise kalite yükselir. Örn: gölge kalitesi.
MK Okuru16.07.2017 13:45
Yiyin ulan birbirinizi
MK Okuru16.07.2017 03:30
21:29 shshshshsh adam bf ve cod dan örnek verdi ya la hahahahahahhahaha adam ben ergenim ergeeeen diye bağırıyor resmen,hadi cocugum sen git az otede cod at biz biraz uncharted god of war falan oynıcaz,hatta bende extradan xbix oldugu için birazda forza horizon ve halo oynayacagım :D
MK Okuru14.07.2017 17:53
cahildüşmanı o sesi çıkaran oyuncu 40 yaşında değil bikere 20 yaşında ayrıca benim ps4 ümde hiç kasmadı oyun sen muhtemelen ps3 kullanıyorsun yada 30 kareye kilitlen ayarını seçmişsin ayrıca kaliteyi herkez anlayamaz bağzıları bunu sevmedim diye adlandırabilir
MK Okuru14.07.2017 17:50
ps 4 gibi sistemi 1000 tl ye topla da görelim
MK Okuru14.07.2017 17:48
last of us
uncharted 4
infamous 3
bunlar sana komik mi geliyor
MK Okuru13.07.2017 18:03
17:22, doğrudur. Oyunda çok fazla frame-rate düşmeleri oluyor. Hatta 20 fps'ye kadar düşebiliyor bazı sahnelerde. Tıpkı Uncharted 4'de de olduğu gibi. Fakat videolardan da göreceğin üzere PS4 PRO'da neredeyse hiç 30FPS'nin altına düşmüyor. Frame-rate düşüyor diye de PS4 PRO almam. PS5'i beklerim.
MK Okuru12.07.2017 21:54
ahahahahah kompleksli eziğin biri yorum döşemiş diğer ezikler de hemen beğenmiş ahahhah siz boş sistemlerinizle low ayarlarda lol oynamaya devam edin canlarım,uncharted god of war the last of us sizi aşar zaten :D
CahilDüşmanı11.07.2017 17:22
TLOU oynadım ama beğenemedim. Hele 14/16'lık kızdan 30-40'lık kadın sesi çıktığını duyduğumda ve de yer yer aşırı kasmasına şahit olduğumda. Fena oyun değil bana göre ama abartıldığı kadar iyi bir oyun olduğunu da düşünmüyorum. Gideri var diyebilirim sadece...
Her şey görecelidir. Sen sevebilirsin, başkası sevmez, bu kadar basit bir olgu bu...
MK Okuru11.07.2017 13:49
Konsol sahibi olup da bununla övünen akıl gerisi Kezbanlara ne ara Pollyanna denmeye başlandı?
MK Okuru11.07.2017 11:22
Kardes ps4 1 özel oyun var.Pcde ise 100 özel oyun var demişsin.Ama O oyunlardan biri TLOU yapmaz.Pc de daha fazla olsun bizimkiler az olsun.Tam olsun.(Daha oyun sayarim ama TLOU örnek veriyim dedim)
MK Okuru10.07.2017 19:01
ne kadar ezik pc ci varsa su sacma sapan heryerinden konpleks akan bos yorumu begenmis,size ne oglum keyif bizim aliyoruz,hatta benim param var hem iki konsolu aliyorum hem de hos donanima sahip bir laptop aliyorum,sana ne birader milletin keyfinden?bence senin yaratilisin basli basina bir komedi :D
MK Okuru9.07.2017 23:48
MK Okuru, 07.07.2017 16:09
Yazıkkkkkk,bi Polyanna daha,konsolu olduğu için kendini elit zannediyor :D :D
MK Okuru9.07.2017 21:29
@23:38 herkes lol oynamayı sevmiyo kardeş. bf1 cod gibi AAA multi oynayan pcde 10.000 kişi varken konsollarda 250.000leri görüyor bu oyunlardaki oyuncu sayısı. daha fazla oyuncu sayısı=daha sıkıntısız lobiler ve kesintisiz yapımcı desteği demek. Hackin hiç olmaması da cabası. Hadi şimdi sen ulti at.
MK Okuru9.07.2017 19:37
Tesekkürler ben ucuz oyunlar ve bedava online servisi ve çoluk cocuk dolu olmayan Pc' de memnunu. Ayrica Pc denince aklina wolfteam geliyorsa ya elitliginde ya da aklinda bir problem vardir :)
MK Okuru9.07.2017 13:59
dusuk iq sahibi olmak baya zor dimi guzel kardesim?
MK Okuru7.07.2017 16:09
yazık bi konsolu olmayan biri daha :D konsol zati elit bişeydir oyunlar para ile aldıgın için öyle herkez kulanamaz yani boş ver sen pc de takıl wolfteam filan...
ben pc fanboyuyum biraz, çok değil ama. şimdik pc ile ps4 ü karşılaştıracaksak şuna dikkak etmeliyiz, mesela bir adaya düştünüz, sınırsız elektirik ve internetiniz var varsayalım, ve size sorsalar ps4 mü almak istersin(artı televizyon felan ona uygun) yoksa gtx 1050 olan bir leptopmu,(bunlar için sokacak fiş neyim de var, normalde bunu söyleme ihtiyacı hissetmemem gerektiğinin farkındayım, fakat ps4 fanboylarının iqlarının genllikle 20 altı olduğunu hesaba katarsak nekadar doğru dediğim anlaşılır.) hangisini tercih edersiniz ha ps4 fanboyları soruyorm size ?!! yemedi demi!? yemez işte öyle susar kalırsınız mk. tabikide pc daha gerkli olduğu için onu seçersiniz. bunu da söyliyim espri anlaşılmazsa felan diye dedim iyi yaptımmı bilmiyorum hadi kalın sağlıcakla, kendinize iyi bakın, çok film felan seyredip gözlerinizi yormayın
ps4 fanboylarına iq su 20 altı deyip bir paragraf yazı yazan ve yazının hemen başında fanboy olduğunu kendi agzı ile beyan eden bir iq su 20 altı olan bir ergen kardeşimizi dinlediniz.
pc den ps4 oyunu oynadığınız yok sadece ps4 kiralayıp pc ye bağlıyorsun okadar ayrıca oyunlarda sınırlı ve çoğu pc de var işte böyle kazıklıyorlar adamı
Şu an 4 ülkede aktif bir sistem. Hadi bir şekilde kurdunuz. İnanılmaz bir hız istiyor.
Hadi onu da çözdünüz. Fare ve klavyeyle oynayamıyorsunuz. Ds4 şart. Artı grafik ayarı falan yok. Standart Ps4 ne oynatıyorsa onu oynuyorsun. Artı oyunlar kısıtlı.
Yani fiziksel konsol olmadan konsol oyunculuğu bu.
Pc'ye geldi falan bunlar saçma yorumlar. Şu sistemi bilmeyen kullanmayan adam da pc masterrace diye dolanıyor ortada.
Oyun dünyasının geleceği bu. konsollar fiziksel değil, bu şekilde olacak. Hem konsol maliyetinden kurtulacağız hem donanım muhabbeti ortadan kalkacak. Pc oyunculuğunun ölümü olacak bu sistem 10 yıla kadar. Siz de pc'ye grldi oyunlar diyr sevinin. Cehalet işte.
pc den oynamıyorsun anla artık ps 4 kiralayıp pc ye bağlıyorsun sistem bu
Masters9.07.2017 02:05
@ozan86
Teşekkürler! Aslında haklısın. Pc oyunculuğu bitecek yanlış ve abattılı bir tabir olmuş.
Ama bu sistem pc oyunculuğuna her halükarda zarar verir. Tabi burda pc sektörünün yapacağı atılımı da beklemekte fayda var ancak şu an çaresizler. Amd bildiğiniz üzere büyük ölçüde konsol pazarına adapte oldu. Nvidia ise Geforce Now ile buna adapte olmayı denedi. Ama fiyatı 20 saat için 25 dolar. Aylık 20 dolar nere, 20 saati 25 dolar nere. Sony çıkan oyunlardan komisyon aldığı, hatta gelirlerinin yüzde 80'inden fazlasını komisyonlar oluşturduğu için bu sistemi ucuzdan sunabiliyor. Donanım üreticileri ise henüz buna karşı bir refleks geliştirebilmiş değil. İleride Nvidia buna ne gibi bir çözüm üretecek göreceğiz.
Ayrıca şu konuda da haklısın. Evet. Fiziksel konsol benim de hoşuma gider. Stream olayına çok bayılmıyorum ama şirketlerin yatırımları bu yönde. Ve bu iş tutarsa donanım üreticileri zor durumda kalır.
ozan869.07.2017 00:11
Pc oyunculuğunu azaltabilir fakat bitirecek gibi iddialı yorumlardan kaçınmakta fayda var. Teziniz çok doğru ve bilgiye dayalı. Bilgilendirme için teşekkürler fakar bir kaç pürüz var.
Ben şahsen evimde bana ait fiziksel bir cihaz olsun isterim. Bir de maliyetleri düşüreceğini pek zannetmiyorum. Malum kapitalist sistem. Platinium üyelere gtx 1060 ile uzaktan oynatma, gold üyelere gtx 1080 ile uzaktan oynatma kazığı atmaya çalışırlar. Sanırım kartı satın almak yine daha ucuza gelir.
MK Okuru8.07.2017 02:54
Tam tersi konsol oyunculuğunun ölümünden bahsetmişsin sen. Madem konsollar fiziksel olmayacak çok güçlü pc'ler üzerinden oyun oynayacağız demek ki. Pc den neden bu kadar nefret ettiğini biliyorum çünkü Playstation 4 var demi sende :)
Rahro Uth8.07.2017 01:11
@Masters
Ben sony'nin ps5'den sonra dükkanı kapatacağından bahsetmedim.
Bu sistem tutarsa(ki tutmaz) bu neden pc oyunculuğunun sonu olsun? Indie türü hala yoğunlukla pc'ye özel. MMO'da öyle. Strateji desen Simulasyon desen onlarda pc özel. E hani pc'nin ölümü? Konsol oyunlarının pc'de oynanabilirliği gelse bu pc'nin ölümünü işaret etmez ki.
bortozol8.07.2017 00:26
gelecekte stream üzerinden oyun oynayamazsin . yakin gelecekte olmayacak bu unutun . siz gormeyeceksiniz cocuklariniz da gormeyecek .
stream uzerinden oyun oynamak icin mesele internet hizi degildir . esas mesele gecikme süresidir . gecikme süresi internet hızından farklidir . bunun yaninda saglikli paket alisverisi olmalidir , yani stream yapacak server la kullanici arasindaki hat kusursuz kesintisiz ve parazitsiz olmalidir .
eger bunlar olmazsa , ki olur neden olmasin (200 seneye boyle bir alt yapi olur ) stream uzerinden oyun oynanmaz . oynayan olur elbet , da bi sorun bakalim su an kac kisi ps3 ten beri var olan remote play i kullaniyor ...
fark budur , tusa bastiginda ekrandaki tepkiyi normalde kullandigin pc yada konsoldan aldigin tepkinin 3-4 kati surede aliyorsan kullanici derki " yerim lan striiiimini hade leeeen " ...
o yüzden siz unutun . torunlarinizin torunlarina tasa yazin bak ben demiştim sene 2017 diye onlarda bakar tasa aa buyuk buyuk dedem bole bise soylemis var bea derler .
MK Okuru7.07.2017 22:03
bu ultraslan ile masters aynı kişi büyük ihtimal abuk subuk yorumlar yapıp kendini onaylıyo :D
Masters7.07.2017 19:19
@Rahro Uth
Sony'den yetkili bir abimiz ne dedi?
"Playstation 5 fiziksel bir konsol olur mu? Emin değilim."
Tabi Playstation 5 fiziksel bir konsol olacak. Çünkü henüz tüm dünyanın internet altyapısı buna hazır değil. Ve sistem çok çiğ o ayrı konu. PS5 son konsol olacak derken, Sony "Hadi yeter bu kadar dükkanı kapatıp gidelim" demeyecek heralde değil mi? Bahsedilen şey bu.
Steam indirim haberleri dışında oyun dünyasından haberleri takip etmenizi öneririm.
@01:31 Nerde oynanacak? Ekranı olan herhangi bir cihazda. Ps4'te, Ps5'te, Pc'de hatta televizyonlarda. Yani işin özü şu: Değiştirilemez grafik ayarları, Sony'nin tanıdığı aksesuarlar dışında aksesuar olmayacak, Sony'nin altyapısı kullanılacak. Oyunlar, sistem, oynanış tarzı. Hepsi aynı kalacak. Bunun nesi pc oyunculuğu?
Ha bu sistem tutar tutmaz. O ayrı ama Sony bunun üstüne çalışıyor. Ki bu sistem tutarsa pc oyunculuğunun sonu demek. Fare yok klavye yok. Hile yok. Grafik ayarı yok. Oynadığın platformunun şeklinin önemi yok. Buna konsol oyunculuğu denir. Bilgisayar kasası şeklinde Ps4 üretilse, pc'de mi oynamış sayarsın kendini? Aynı mantık.
MK Okuru7.07.2017 17:02
PC savunucusu değilim ancak, Stream oyun olayını ilk duyuran Nvidia olmuştu. Amaçları ise PC bileşenleri oyunları oynatmaya yetmeyenlerin veya daha yüksek ayarlarda oynamak isteyenlerin bu sistemden yararlanmasıydı. Dolayısıyla bu sistem ilerleyen teknoloji ile oyunculuğun farklı bir boyutu olacaktr
Rahro Uth7.07.2017 16:49
Gelecek stream üzerinden oyun oynama mı olacak?
Cidden buna inanıyor musunuz? Saçma.
Bide pc oyunculuğunun ölümü olacak demişsin. ahah 10 yıl sonra hatırlayıp güleriz artık.
MK Okuru7.07.2017 14:49
Her şey sırayla dostum internette başta 50 kb hızındaydı hatta daha bile yavaştı. Bu daha başlangıç. İleriki zamanlarda artık parayı veren bütün oyunları oynayacak konsol almaya gerek kalmayacak. Bazı insanlar 3-5 oyun için konsol alıyorlar bu sayede artık istediğin oyunu oynayacaksın.
ultrAslan7.07.2017 12:53
Çok doğru yazmışsın. Gelecek stream üzerinden oyun oynama şekline dönüşecek.
CahilDüşmanı7.07.2017 11:20
Bu şekilde olacaksa ki olmayacak, bu sistemi kullanmak için bir PC gerektiğine göre PC oyunculuğu nasıl ölecek?
Konuşurken önce bir düşünmeyi adet edinin lütfen...
MK Okuru7.07.2017 10:22
Kimsenin sevindiği filan yok bence. zaten haberi okuayn az mantıkklıysa anlar. şu an için kullanışsız bir sistem bana göre gelecek içinde kullanışlı olmayacak. gelecek sanal gerçeklikte bunlar çerez kalacak. 10 yıla bu değil sanal gerçeklik uçacak doğmadan ölen bir sistem bence.
MK Okuru7.07.2017 10:06
Cehalet dediğin şey 2017 yılında hala PC oyunculuğunun öleceği yönünde yorum yapılmasıdır. Özellikle network alanında ki gelişmeler eşiğinde nvidia destekli internet üzerinde erişim ile oynanacak oyunlar aslında oyun dünyasının geleceği.
O yüzden teknoloji takip etmeyip ergen fanboyluk yapmayın.
MK Okuru7.07.2017 08:11
97den beri hem pc hem konsol kullanıyorum. Hiçbiri ölmüyo. Ölmücek. Sürekli konsol ölücek pc ölücek salaklığını bırakın artık. 10 sene sonrada ölmücek. 10 yıl öncede sizin gibi numuneler vardı. ölen kalan yok.rahat olun
MK Okuru7.07.2017 01:31
Nerde oynanacak peki oyunlar Konsol maliyeti ve donanım olmayınca? PC de oynanacak. Dediğin şey konsolların sonunu getirir PC nin değil. Teknoloji var oldukça PC ve PC oyunculuğu da var olacak.
Kolla oyun oynayın tüketim faşizmi ne zaman sona erecek ben asıl onu merak ediyorum.
Fare ve klavye olsun pc gibi onunla oynayalım. 5 tuşlu klavye değil resmi lisanslı olsun. Bir ekran kartına 1600 tl vereceğime yemin eder gider konsol alırım. Yani neden olmuyor anlamıyorum. Talep patlar ve üretemezler diye mi ? Fiyatı daha da düşer diye mi ? Veya ne bileyim korsanlar kırar diye mi korkuyorlar anlamıyorum.
00:17 cevap verdiğin arkadaş bize kızmamış galiba. Yalnız biraz aşırı tepki vermiş.
Masters,
Öznel konularla ilgili karşılaştırma yapmak anlamsız. Konsol vs pc muhabbetinden bana şahsen gına geldi. Kim hangi platformda keyif alıyorsa oynasın. :)
MK Okuru11.07.2017 00:17
18:59, En azından ergen olmadığını söylüyorsun ama demek hiç kitap okumayan birisin ki burda söyleneni anlamıyorsun.
Cahil özgüveni. Ve nefreti işte.
Adam "kolla oynamayın" demiyor, "keşke konsolda da klavye-mouse kullanılabilse de, ben de oynarım".
Çok da haklı, ben de bu olsa konsol alırdım.
CahilDüşmanı10.07.2017 12:50
Masters, sorun konsolda klavye ve mouse desteğinin olmaması (olanlar da randıman vermiyor) ama PC'de her ikisinin de olması.
Sorun senin neyi beğenip beğenmediğin değil, sorun tercih olanağının konsolda bulunmaması.
Umarım anlayabilmişsindir...
Masters9.07.2017 02:23
@ozan86
Bunu yanlış buluyorum. Oyun keyfi bakımından klavye fare ikilisi çok ilkel. Zaten bilgisayarda da belli oyun türleri hariç gamepad kullanımı oldukça arttı.
Vuruş hissiyatı, rekabet, rahatlık, keyif... Tüm bu etkenlerde kontrolcü çok daha üstün. Analoglarla karakteri yönlendirmek wasd ile yönlendirmekten daha efektif ve zevkli. Ha keza titreşim, çıkıntılı tuşlar, kontrolcünün ağırlığı gibi etkenler fazlasıyla önde tutuyor kontrolcüyü artık.
Klavye farenin tek avantajı strateji ve fps oyunlarında. O da keyif bakımından değil. Kolaylık bakımında. FPSde klavye mouse daha rahat. Ama kontrolcüde daha gerçekçi ve keyifli bir tecrübe sunuyor.
19:41, ''Only On PlayStatinon.'' hahaha SESLİ GÜLDÜRDÜN! Daha ''PlayStation'' yazamıyorsun! Belli senin PS sahibi olmadığın. Troll beyinli! :D
MK Okuru8.07.2017 20:31
VELET HER YERDE VELETTİR. :D
MK Okuru7.07.2017 17:43
19:41 bu kadar zeki olamazsın
kots7.07.2017 11:32
üzüleceksin belki ama sıradakiler listesinde yer almış, yani gelecek. Ayrıca şu an için ayda sadece 9 dolara bütün bu oyunlara 1 sene boyunca ulaşılabiliyor.
MK Okuru7.07.2017 08:27
bende her ikiside var ama benm anlamadığım bu arkadaştaki bu lin bu nefret ne neye düşman bukadar ırkcımısın oğlum sen
MK Okuru6.07.2017 23:48
herif utanmasa "sadece ben oynayayım" diyecekte utanmış.
erhansol6.07.2017 23:14
yöneticilerden ve okurlardan özür dileyerek başlıcam ama bu nasıl bir mallıktır birader.
Rahro Uth6.07.2017 22:28
Bir insan bu kadar ezik olur işte.
MK Okuru6.07.2017 21:58
bize nasıl özel kalacak ahuaaaa yim,dünyada bilmem kaç milyar milyontrilyon ps 4 oyuncusu var zaten
Ya playstation almak çok mu zor 999 lira normal ps4.Olmadı 2.el alın yani diyeceğim oki gayet erişilebilir fiyatta playstation sony bu konudan dolayı ayrıca tebrik ediyorum
Adam çok oynamak isteyen varsa gitsin alsın demek istemiş. Ben de bilgisayarcıyım da ne ergen muhabbetleriniz var yahu ?
CahilDüşmanı9.07.2017 01:10
11:!4 - Fiyatın 60 TL'ye inmesi için ne kadar süre beklediğini de yazsaydın keşke.
MK Okuru7.07.2017 15:57
Ne yani sadece mgs yimi oynayalım ps 4 te ,150 tl den ucuz oyun yok vede mesela ps 4 2013 te çıktı 2019 un oyununuda aynı kalitede oynatacak ama pc de kalitede sınır yok
MK Okuru7.07.2017 13:07
ikinci el oyunlar ve takas yontemi iel gayet uyguna oynanabilir, 6 oyun oynadim birini PSn storedan indirimden 39 tlye digerlerini takas yontemi ile toplam 170 lira gibi bir maliyeti oldu gayet makul 6 oyun icin
MK Okuru7.07.2017 12:22
la olum oyuna 60 tl veremiyor musun? bak kardeşlik yapıyosun ve çıkan her oyun bir ay sonra store da indirime giriyo 120-130 TL civarına düşüyor böl ikiye al arkadaşınla oyna ben baba parası yemiyorum ps4 sahibiyim kendim aldım +20 oyunum var boş boş yok oyun pahalı demeyin aklınızı çalıştırın hade
MK Okuru7.07.2017 11:14
Aynen ayrıca hala psn ten haberi olmayıp ps4 oyunu 350 TL diyen insanlar var. Ps4 hesabımda pes 2017 den street fighter ına witcher ına uncharted ına kadar 100 den fazla pyun var hic bir oyuna 60 TL drn fazla vermediğim gibi her aldığım oyunu arkadaşımın ps4 edd kuruyoruz fiyat yarıya iniyor dahane
MK Okuru7.07.2017 08:42
La adam neden almak zorunda olsun sadece 1 veya 2 tane özel oyun için 1500 tl versin,alır 2 aylık ps now oynar bitirir,zaten multiplatform oyunu istediği yerden oynar.Bu sistem olsa ps4 ümü anında satarım tereddütsüz,alırım 6 aylık üyelik tüm oyunları oynarım.
MK Okuru6.07.2017 22:01
@21:53
Oyunları almak sorun değil her ay, her hafta birsürü indirim oluyor.
MGS5 gibi bir birçok oyun 30 tl ye düştü
MK Okuru6.07.2017 21:57
ps 4 aldım 8 ay önce,3 tane oyunum var,bir dünya oyun çıktı alamıyorum,sağlam bir pcm olsa kesinlikle torrent kullanırdım
Gelse ne yazar be Üstadım. Şahsen ben bir deneyeyim dedim indirdim Playstation Now uygulamasını herşey çok iyi internetim bile minimumunu destekledi lakin Ülkemizde İnternet sorunları çok olduğu için artık yavaşlık mı dersiniz kısıtlı kotamı bu yüzden Ülkemize de destek vermiyorlar. Bir çok ülkeye erişim açıldı şahsen en son baktığımda Belçika bile vardı herhalde 7 Günlük Deneyim için Kredi Kartı bilgileri istiyor yabancı bir hesap kurup öyle deneyeyim dedim Kredi Kartı da olmuyor bu sorunu da anlayamadım halbuki yurt içi yurt dışı alışverişe açık :) Nasıl bir sorun var artık bilemiyorum tek yapacağımız şey 2-3 sene daha beklemek ülkemize sunucuların açılması için en rahatı kolayı budur.
Bir kere bu sistem 60fps çok zor ama sistem için farklı yöntemler denenirse(piksellerin
kodlanıp gönderilmesi ve uydu alıcı gibi bir kutuda açılıp ekrana verilmesi) , bant genişliği iyi olursa, 500mbs üzeri hız sağlanırsa, hepsi olmasada bir çok oyun oynanabilir. Tabi bu sefer de sony aylık ücret+oyun ücreti alacak yani konsol fiyatını hayli hayli çıkartacak.
10:36; O da gelecek, merak etme! Parasıyla değil mi ? Veririm parası neyse oynarım. Bir hafta bedavaysa; Uncharted Serisini + The Last of Us'ı bitiririm, tamamdır. Para endişesi yok, konsola boşu boşuna para verme endişesi de yok. Promlem? YOK!
Gelecekte 8k 16k 32k çözünürlük de olacak arkdaşlar. Internet hızı da biraz daha gelişir ama benzer şekilde artışlar olur.
Nasıl 20 sene önce bir aladdin 1 diskete(720KB) sığıyorsa şimdi de yeni bir oyun 1 bluray(50GB) e anca sığıyor. 10 sene sonra bundan çok farklı olacağını zannetmeyin.
bu verdiğiniz listedeki 4-5 oyun hariç bütün oyunlar zaten steamde mevcut. Aylık ücret ödemek yerine her ay bu oyunlara teker teker sahip olabilirsiniz.
Aynı sekilde gelmedi xbox İn özel oyunları pc yede cıktı gidip kutulu sekilde de alıp pc ne kurup pc üzerinden calısıyor, ps now tamamen farklı bi yapı aylık üyelik isteyip oyunları senin pc in üzerinden degil kendi server ı üzerinden oynatıyor ayrıca suan tr nin internet hizmeti yetersiz ps now icn
Yıllar önce OnLive diye bir programda vardı bu Sony satın almıştı o programın kodlarını demek bunun için satın almış. Yıllar önce o internetle bile çok akıcı oynuyordum ben şahsen eğer büyük bir değişiklik olmadıysa 16 mbit ile oynanır diye düşünüyorum.
100 mbps gibi sağlam bir net gerekir bunun için. Virtual sisteme geçiş yapılır yakında , muhtemelen 5-10 sene içinde fiziksel makinalar yerine sanal destekle kücük ödemeler karşılığında erişim olur. Zamanında bu tip projelere atılım vardı , şimdi durum ne bilmiyorum. Ama fantastik bir durum değil.
yani öyle ahım şahım oyunlar yok sanmıyorumda god of war,veya zero down gibi exc.oyunların pc ye geleceğini belki 4-5 sene sonra oda yeni konsol çıkıp ps 4 şuanki ps 3 duruma gelene kadar büyük oyunları getirmeyeceklerdir ama bir oyun çıkyıorsa hepsine çıkma taraftarıyım,herkes oynasın istediği gibi
aylik 20 dolar ne la :D gider konsolu alirim daha iyi pasa pasa oynarim.sony nin serverlari ile akici oyun oynanirmi hic?maksat muhtemelen insanlarin agzina bir parmak bal calip "e hadi daha iyi bir deneyim icin ps4 alin" demek.akilli adamlar xbox gibi multiplatform yapacaklarina bunu yapmislar.
2. Allahınızı severseniz ps4e ozel olup da kalite olan oyynlarla sadece pcye ozel oyunlari bir karsilastirin. Ps4de 1 oyun varsa pcde 100 oyun var. Konsolun neyine tav alorsunuz anlamak imkansiz. Konsol komediden baska birsey degildir. Aşın artık.
Şu an 4 ülkede aktif bir sistem. Hadi bir şekilde kurdunuz. İnanılmaz bir hız istiyor.
Hadi onu da çözdünüz. Fare ve klavyeyle oynayamıyorsunuz. Ds4 şart. Artı grafik ayarı falan yok. Standart Ps4 ne oynatıyorsa onu oynuyorsun. Artı oyunlar kısıtlı.
Yani fiziksel konsol olmadan konsol oyunculuğu bu.
Pc'ye geldi falan bunlar saçma yorumlar. Şu sistemi bilmeyen kullanmayan adam da pc masterrace diye dolanıyor ortada.
Oyun dünyasının geleceği bu. konsollar fiziksel değil, bu şekilde olacak. Hem konsol maliyetinden kurtulacağız hem donanım muhabbeti ortadan kalkacak. Pc oyunculuğunun ölümü olacak bu sistem 10 yıla kadar. Siz de pc'ye grldi oyunlar diyr sevinin. Cehalet işte.
Fare ve klavye olsun pc gibi onunla oynayalım. 5 tuşlu klavye değil resmi lisanslı olsun. Bir ekran kartına 1600 tl vereceğime yemin eder gider konsol alırım. Yani neden olmuyor anlamıyorum. Talep patlar ve üretemezler diye mi ? Fiyatı daha da düşer diye mi ? Veya ne bileyim korsanlar kırar diye mi korkuyorlar anlamıyorum.
kodlanıp gönderilmesi ve uydu alıcı gibi bir kutuda açılıp ekrana verilmesi) , bant genişliği iyi olursa, 500mbs üzeri hız sağlanırsa, hepsi olmasada bir çok oyun oynanabilir. Tabi bu sefer de sony aylık ücret+oyun ücreti alacak yani konsol fiyatını hayli hayli çıkartacak.
Nasıl 20 sene önce bir aladdin 1 diskete(720KB) sığıyorsa şimdi de yeni bir oyun 1 bluray(50GB) e anca sığıyor. 10 sene sonra bundan çok farklı olacağını zannetmeyin.
Kısaca pc de PS3'ten daha kötü grafikle 480p 30 fps stream etmek gerekiyor
Low bitrate
Lag
ile eski oyunları oynamak isteyen parmak kaldirsın ve üyelik ücretini yatırsın..
Ben tavsiye etmem Oyundan soğutur vesselam