• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

PES 2017 yani Denuvo tamamen kırıldı Yorumları - (177) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 6.07.2025 03:48
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2017 20:55
link nerede
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 14:00
Korsan her zaman kazanır istediğiniz kadar kudurun. Oyunlara para vermek enayiliktir.
Yanıtla
akbirkurt
akbirkurt 25.11.2016 08:53
Hiçkimsenin oyunlara para vermediğini düşün.O zaman oyun da olmaz.Bu film değil ki sinemada gösterime girsin de adam para kazansın.Mecbur dijital ya da kutulu olarak satacak ürünü.Korsan indirip binbir türlü sorunla uğraşmaktansa biraz bekleyip ucuzlayınca almak her zaman iyidir.
Rangris01
Rangris01 5.11.2016 14:08
O zaman oyun yapmakta enayiliktir niye oyun yapıyorlar para vermiyecekseniz ?
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 12:15
Oyunlar 5 liraya satılsa keşke:(
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2016 22:02
iyi de zıbıdı herkes senin gibi düşünüp para vermese kimse oyun çıkaramaz.yani sen o enayiler sayesinde oynuyorsun.doğal olarak o insanlar enayi değil sen hırsız oluyorsun ama olsun sana yakışıyor xD
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2016 13:39
19:23 Önemli değil her zaman:)
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2016 12:00
o oyunu sen yapsan ve milyon dolar harcasan acaba dermisin boyle dediğini merka ettim arkadaşım.
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 19:23
İşte bu yüzden oyunlarda Türkçe dil desteği yok. Çok teşekkür ederim sayenizde İngilizcem gelişti.
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 19:12
16:20 Hıı güya ben tenyamsı varlığım ya:D Senin kullandığın program dinlediğin müzik izlediğin film dizi orijinal mi peki?
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 16:20
Tenyamsı varlık
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 18:58
Skidrow candır gerisi heyecan:)
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 18:39
Multi versyonu içinde torrent indirme linkleri mevcut. Yani torrent multide bile akar;)
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 11:29
Ergenliğiniz mi azı sizlerin? Biri enayilik der, biri single player oyuncuları aşağılar. Siz nerenin ergenisiniz? Ben para verdiğim oyunda multisini oynamam, sevmem de o kadar zamanım da yoktur.

Single oyuncuları aşağılayıp da korsanla özdeşleştirmek nedir Allah aşkına!...
OnurSVR
OnurSVR 29.10.2016 20:58
Hırsızlıkla övün aferin sana singleplayer oyuncusu.
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 17:02
14:00 Aynen katılıyorum. Oyunlar 50 kuruş olmadığı sürece torrent akar:)
Kalan Karakter: 300 Gönder
akbirkurt
akbirkurt 25.11.2016 08:46
Kesinlikle korsan kullanmayalım,Merlinin Kazanı korsanın karşısında,ama bu arada oyun kırıldı haberiniz olsun,iyiymiş.👍😊
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 9.11.2016 12:13
Bir önceki oyunda lisanslı olan futbol takımı bir sonraki oyunda lisanslı değil. Bir futbol oyununda Real Madrid veya Mancherster United veya Premier lig lisansı yoksa o oyuna 50 tl bile verilmez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 15:40
Asalaklar bayramınız kutlu olsun
Yanıtla
ozan86
ozan86 7.11.2016 14:19
Hocam üzerime alınmadım ama şöyle bir gerçek de var. Ben Fifa 15'i 16'ya nazaran daha çok sevdim. Online amacıyla Orjinal edinmiştim. 16'da değişen hiçbirşey yok. Sadece kadrolar güncellendi diye 150 TL istiyorlar. Bu çoook saçma. Yeni oyun yapacaklarına ŞL ve UEFA lisansı alsalar mevcut oyundaki eksikleri yamalarla düzeltseler çok daha uygun olur. Futbol oyunları 3 yılda bir yapılmalı. Her oyunda farklı oyun yapısına alışmak çok saçma.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2016 00:04
oyun fiyatları makul seviyeye inmedikçe korsana devam mesela civ6 200 lira öğrenci adam o parayı nasıl bulsun mecbur korsan kullanacak
Yanıtla
ozan86
ozan86 7.11.2016 14:16
300 dolarlık bir makine ülkemizde bir dolar 3,20 TL olduğu için vergilerle beraber 1400 TL'ye geliyor. Bir ülkede lüks olmayan birşey için ülkemizde lükstür denilmez. İkincisi lüks demek parayla satın alınan şey demek değildir. Ezbercisiniz ve düşünceniz sistem tarafından o kadar esir alınmış ki, lüksün kelime anlamını yazıp sözlükten bakacak kadar bile iradeniz yok. Adam para vermeden torrentden oynayabiliyor yani bu şekilde faydalanabiliyor siz gelmiş oyun ihtiyaç değil lükstür diyorsunuz. Adam para bile vermiyor. Ayrıca oyuna para vermek de enayilik değildir. Böyle saçma sapan konuşmamak gerek.
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 12:13
Oynamak zorunda değil birde mecbur korsan kullanacak diyorsun paran yoksa oynamayın oyun bir ihtiyaç değil bir lükstür. Paranız hangi oyuna yetiyorsa onu alın neden pahalı dediğiniz oyunları alıyorsunuz. Fiyatlar yüksek bundan bende şikayetçiyim bunun için kinguin steamden alışveriş yapıyorum.
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 12:09
Yani oyunlar 5 lira olmadığı sürece korsan kullanmaya devam edeceğiz hatta 5 lira bile çok fazla. 50 kuruş yapsalar korsan kimse kullanmaz. Yani oyuna para vermek enayilik kardeş.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 15:29
Bütçesi minimum 50 milyon doların üzerinde olan kaliteli bir oyun için satış rakamları da göz önüne alınırsa ülkemiz için ortalama 50-100 TL arasında satılması normal gibi duruyor. Üreticinin para kazanmasına gene bir şey demiyorum da üretmeden üreticiden daha çok kazanan dağıtıcılar var...
Yanıtla
ozan86
ozan86 7.11.2016 12:41
Ülkemizde 4 kişilik bir ailenin açlık sınırı 1500 TL'ye yakın iken bir oyunun 100 TL olması hiç normal değil. 50 TL maksimum olmalı.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.11.2016 18:25
oyunları mümkun mertebe dijital alıyorum fiyatı hakettigi sürece ama bir oyun cıkısında 200 küsür liraya satılıyorsa o zaman zevkle korsan oynuyorum 200 liraya 1000 tane satmaktansa 80 liraya 5000 adet satar daha ve herkes mutlu olur
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 2.11.2016 10:51
Korsan film izlemek veya oyun oynamak yasal olarak suç değilken, bu dizi nasıl telif hakkı nedeni ile nasıl mahkeme kararıyla kaldırılabiliyor ?

Bilen birisi açıklayabilirse sevinirim.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 16:57
suç değilken? bilgin olmadan konuşma
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 15:18
Vala simdi tamam emek var ama öğrenci adamız kardes
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 09:11
İşte bu güzel bir haber. Oyunu indirdim oynuyorum sorunsuz çalışıyor. Para vermek saçmalık torrent varken neden para verirsiniz ki bedava oynayın işte. Oyuna para vermek affedersiniz enayiliktir bana göre.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 12:09
Hırsız herif umarım hırsızlığının bedelini ödersin.
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2016 18:59
Bi bitmediniz.
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 19:22
9:11 Korsanın dibine vurmuş biri olarak yazdıklarına katılmıyorum. Oyun yapımcıları emeklerinin karşılığını almalı. Oyunlar 5 10 TL olsun o zaman korsancı kalmaz.
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 19:08
13:50 Tamam şimdi gidin 299 tl vermeye devam edin torrent var gidip para veriyorsunuz çok saçma bence. Türk firması bu oyunu yapsa neyse fakat bu oyunları yapan ülkeler zengin ülkeler onlar her türlü para kazanıyor sonuçta. Bu parayı vereceğinize torrentten indir tek kuruş vermeden oyna olay bu.
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 16:18
Tamam asalak varlık
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 13:50
Oyuların fiyatına ağlayacağınıza, kendinizi fakir göstereceğinze oynamayın. Madem oyun çok pahalı, neden oynuyorsunuz? Zorla mı oynatıyorlar? Piyasada bedava oyunlar da var. Gidin onları oynayın. Pahalı demeniz tamamen bir bahane. Hak yiyorsunuz, farkındasınız, ama üste çıkmaya çalışıyorsunuz.
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 11:00
ben oyunu durmaplayden 80 tl ye aldım sanırsam ne diosun sen. korsan oyun oynayan hırsızdır.
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 19:03
299 Tl aaa çok ucuz :D 5 kişilik ailenin yiyecek ihtiyacını 2 hafta karşılar bu para. Ben bu parayı bir disk parçasına vereceğime torrent indiririm daha iyi. Yazdıklarına katılıyorum kardeş. Oyunlar 10 tl olmadığı sürece korsan asla bitmez.
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 18:57
Katılıyorum kardeş kendileri korsana karşı çıkıyor. Fakat sormak isterim kullandığınız programlar izlediğiniz filmler dinlediğiniz müzikler orijinal mi?
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 17:42
29.10.2016 22:27

konami çalışanları yine aynı parayı alacak sana giren çıkan yok ama illa patronlar daha fazla kazansın istiyorsunuz aferim.
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 12:29
22:27 Arala para kazandıracağıma korsan oynamayı tercih ederim oyunları normal fiyatının beş katı üzerinden satıyorlar. 85 Tl lik oyun 299 tl sonra neden millet korsana yöneliyor. Başımızda aral varken oyunlara para vermek enayiliktir bana göre.
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 08:11
16.58 türkiye'de ki kurdan dolayı fiyatlar yüksek ama torrent=hırsızlık
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 22:27
Adamların hakkını yiyorsun.hakkını vererek oynayanlarada enayi diyorsun.bence sen daha ayrıntılı düşünsen doğruyu bulacaksın. Enayi kimmiş anlayacaksin.haa yoksa paran hırsızlık yapıyorsun .kabahatinle oturmayida bil.
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 16:58
14:09 Kardeş adamlar emek veriyor iyi hoş fakat hepimiz zengin değiliz. Bizde oyun fiyatları aşırı pahalı oyunlar en fazla 100 tl ye satılsın senden çok ben korsan karşıtı olacağım. 200 300 TL fiyat nedir arkadaş. Arkadaşın yazdığına katılmıyorum ama bu parayı vermek gerçektende enayiliktir!
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 16:22
anlamazlar çünkü anlamak için kafanın içinde bir şey lazım :)
Masters
Masters 29.10.2016 15:05
Siz nasıl hastalıklı insanlarsınız ya? Utanmaza bak. Bir gün "Credits" bölümüne gir ve bir oyunda kaç kişinin emeğinin olduğunu gör, rezil. Sonra PES niye konsoldaki kadar güzel gözükmüyor, port oyun istemiyoruz diye söylenirsiniz. Sen o oyunu internetten başkaları orijinal oyun aldığı için indirebiliyorsun. Adam babasının hayrına saatlerini harcamıyor o stüdyoda. Hırsız. PC oyuncuları dua etsin bu karaktersizlere rağmen hala pc platformuna oyun çıkıyor.

Madem para vermeye değmeyecek bir şey, madem o kadar önemli değil, oynama? Umarım bir gün hırsızlık mağduru olursun da anlarsın yaptığın karaktersizliğin ne olduğunu.
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 14:09
Adamlar o kadar emek veriyor. Düşün sen bir alet yapıyorsun.Onu gelip çalıyorlar
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 13:59
Aynen bro torrent akar. Para cebimde kalır:)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2016 03:26
Tr'de oyun fiyatları 450tl gibi uçuk fiyatları bulabiliyor misal BF1 445tl.Adam gibi 100tl civarı olsa ve %33-50 gibi indirim zamanları olsa herkes orjinal alır multi de oynar.Gta5'e bakın adamlar paraya doyduk yeni oyun yapmak istemioruz diyor neden çünkü masraf az ama dünyanın parasını kazandılar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.11.2016 23:26
kapitalist düzende her saniye emekçi sınıfı sömürülür.birileride çıkmış burjuva kesimi savunuyor.200 tl verdim merakıma yenik düşüp no man's sky aldım,ne oldu?dalga geçiyorlar resmen.uyanın artık kimse oyuncuları sevdiği için oyun yapmıyor.kahrolsun kapitalizm yaşasın sosyalizm!!!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.11.2016 12:02
Örnek verecek olursam ben ailemi ikna edip hiç orjinal oyun aldıramadım ne zaman kendim para kazanmaya başladım korsan olarak oynadığım BF serisini şimdi BF1 multisi yüzünden satın aldım geçmişte korsan oyun oynamamış olsam şimdi oyun bağımlısı olmazdım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.11.2016 01:11
korsan hırsızlıkta 2016 daki oyunu birkaç ufak defek değişiklikle kopyala yapıştırıp 150 tl den satmak hırsızlık değilmi ve bu firmayı savunmak en büyük alçaklık değilmi?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2016 16:14
Skidrow şu na kadar Denuvo'lu hiçbir oyunu kıramadı. Şu an sadece CPY kırabiliyor. Yaklaşık 2 aydır, CPY 5 tane oyun kırdı: ROTR, İnside, DOOM, Mirrors Edge Catalyst ve PES 2017. Yani tamamen kırılmadı.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2016 19:00
Bir drm'yi bir grup'un kırabilmesi kötü,Razor1911 geri döndü ama umarım el atarlar,Cpy'de estirip bağış toplamayaz bu durumda.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2016 16:59
Skidrow kırınca mı tamamen kırılmış oluyor bir kopya koruma sistemi ? :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2016 17:32
kardeş zaten denuvo falan fake oyun kırılmasın diye para bayıyorlar yoksa her oyunu kırarlarki.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2016 11:59
bazı korsan oyunlar pc de açılmıyor genellikle ağır oyunlar. zaten uygun fiyatda çogu oyunlar steamda mevcut.. eskiden bende korsancıydım ama orjinalin kalitesini gorunce bende steamcı oldum..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2016 22:58
Farcry Primal ile Just couse 3 kıramadılar. Üzerlerine mi yoğunlaşmadılar yoksa Denuvo bazı oyunları daha iyi mi şifreliyor bunu çözemedim. Doom'u 5 ayda kıran grup PES'i nasıl 1 ayda kırabildi, burnuma kötü kokular geliyor, bunların içinde firmaların korsan ajanları olabilir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2016 10:21
Gears Of War 4 oyununun Windows Mağaza fiyatı : Normal sürüm 260 TL, delux sürümü 400 TL. Tamam korsan olmasın ama bu fiyatlar ne abicim ? Oyun yapımcıları da resmen gidin korsan alın diyorlar. Genelde orijinal oyun alırım ama korsan oynayana da kimsenin kızma hakkı olmadığını düşünüyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 15:08
Gecenizi gündüzünüze katarak bir program yazdınız ve satışa sundunuz. Maddi beklentiniz var, belki sırf programcılıktan geçiniyorsunuz. Bir zaman sonra sizin programın crack'ini çıkardılar. İsteyen ücretsiz kullandı. Ne düşünürsünüz. Hırsızlar emeğimi çalıyor demez misiniz? Korsan kullanım budur.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 19:18
Korsan kullanım sayesinde şirketler daha fazla para kazandı oyunları daha çok sattı. Rise of tomb raider ve gta oyunlarına bakabilirsin. Oyunlar kırıldıktan sonra oyunlar satış rekoru kırdı. Korsan oyunculuğun sona ermesi şirketlerin işine gelmez;)
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 17:01
milyon dolarlarca kar yapan şirketlerle tek kişi bir tutman sitemin senin beynin ierittiğinin tek kanıtı!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 02:09
Herkes orijinal oynamak ister.Sadece hikaye modunu değil doya doya multiplayer kısmını oynamak ister.Ancak ülkemiz gibi yerlerde oyun fiyatları bu seviyede olmamalı.Oyun fiyatlarını yerelleştirin ve 40 ile 100 tl arası bir banda koyun bakalım korsan kalacak mı? yoksa Denuvo gider başkası gelir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 19:15
18:38 Oyunlar 5 10 TL olsun işte o zaman torrent kullanımı son bulur. Bu oyunlara 60 tl bile fazla. Kaliteli AAA oyunlar en fazla 20 tl ye satılmalı bence.
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 16:22
Oyun 5 tl bile olsa yaşam felsefesi asalaklık olanlar var bir değişiklik olmaz torrent akar der geçer
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 18:38
Oyunlar 5 tl olmadığı sürece torrent akar.
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 14:36
100 tl de fazla. bir oyunun maksimum taş çatlasa fiyatı 60 tl olmalı bu ülkede. başka türlü insanlar korsanı bırakmaz. o bahsettiğim 60 tl lik oyunda GOTY veya adayı gibi bişey olması lazım
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 18:10
mutiplayer olsun olmasın korsana bende şiddetle karşıyım ama sana'da kesinlikle hak veriyorum kim ne derse desin bu ülkede satılan tüm oyunlar 40 ile 100tl ve her oyunda türkçe yerleştirme olsun o zaman büyük çoğunlukla korsanın önüne geçilir misal rusya hem dublaj seçeneği var hemde fiyatlar uygun
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2016 18:09
Korsanın biteceğini düşünenler boşuna hayal kurmasın.Korsan asla bitmez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 14:33
Kahramanımsın Skidrow...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 19:04
O bir kahraman değil o bir melek.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 15:26
Parayı veren düdüğü çalar örneğin EA'nin oyunları hala kırılamıyor mesela fifa 16 hala kırılamadı, 17den bahsetmiyorum bile..Ne kadar çok para verirsen o kadar iyi korunur oyunun.Ama çok yakında tamamen kırılır bu sistem ki kırılmamasında bir engel yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 31.10.2016 14:21
Bireysel amaçlarla korsan oyun indirmek de oynamak da suç değildir. Yasalarda bununla ilgili suç olduğuna dair bir ibare veya cümle yok açıp araştırmasını yapın. Bana bulduğunuz maddeyi söyleyin. Yok araba çalmakmış yok led tv yok gofret çalmak bunları geçeceksin. Bana net ifadelerle gel. Gir fikri sınai haklara bak. Sizde göreceksiniz ki korsan oyun oynamak veya indirmek suç değil.

Bunların yanı sıra "ee madem suç değil Walking Dead nasıl kaldırıldı" orası benim de kafamı karıştıyor bak yalan yok.

Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 13:32
Eskiden orjinal oyun alın fiyatlar ucuzlasın deniliyordu. Noldu aldık işte fiyatlar dahada arttı. Bu memlekette rekabet kurulu yokki. Firmalar kendi kartelini kurup milleti dolandırıyorlar. O yüzden eskiden savunduğum orjinal ürün alma olayını ülkemizde desteklemiyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
_yigittotalwar_
_yigittotalwar_ 30.10.2016 11:25
Keşke her oyun firması CD Project Red gibi olsa! Adamlar 200 TL ye bile değer oyun yapıyorlar 75 TL den satıyorlar. Üstüne birde adamlar "bazı şirketlerin oyun dediği" büyüklükte DLC çıkarıyorlar 35 TL ye satıyorlar . Adamlarda kopya koruması var mı ? - Yok .
Peki Oyun pahalı mı ? - Değil . Peki, internete yazın bakalım adamlar ne kadar kazanmış...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 12:42
firma savunucusu sistemin yetiştirdiği beyinlere bunu anlatamazsın. bir de diyorlar ki adamların hakkını yiyorsunuz? peki onların yediği bizim hakkımız ne olacak? rusya da oyunlar bizden 2 kat ucuz, rusça destek var, rusya da korsan bizden 2 kat fazla, şimdi benim hakkım yenmiyor mu? cahillik bu!
_giray_
_giray_ 30.10.2016 23:51
Katılıyorum oyunları benim hiç ilgimi çekmiyor ama sırf yardım amacıyla Witcher 2'yi indirimlerde aldım onlar gibi bir AAA oyun firması yok varsa da ya gözden uzaktalar yada benim aklıma gelmedi hadi Valve ve Blizzard az bir şey ama bir CDRP değiller
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 12:36
Adamlar normalde satılması gereken fiyatta satmışlar haliyle oyun türkiyede sattı. Keşke bütün oyunlar bu fiyatta satılsaydı. Aral başımızda olduğu sürece bu ülkede korsan bitmez. 100 tl lik oyun 299 tl satılması gereken fiyatın 5 katı.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 12:29
Denuvo'nun algoritması değişebilen bir sistem olduğunu ve oyunun bir sonraki update ile muhtemelen algoritmayı değiştireceğini hatırlatayım
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2016 00:11
Crack işinde algoritma çözülmez, algoritma bypass edilir. Yani bypass yöntemi bir kez öğrenildiyse yamamak pek de çözüm olmuyor.

Yani bir sürüm çıkarmaları gerek ancak, onu da yeni oyunlara adapte edebilirler.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:35
Bunlara müstehak hak ediyorlar oyun firmaları melek değil. Pes 2017'yi gördük ne kadar kaliteli(!) parasını hakeden(!) bir oyun olduğunu. Ayrıca yazıyı yazan arkadaş hayatında hiç korsan film/müzik olayına girmemiş gibi konuşma, komik oluyosun. Bu yorumu da kesin yayınlamazsınız işinize gelmez ;)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 18:31
Spider_hip sana hak veriyorum türkiyenin ekonomisi amerikayla yada avrupayla baş edemez bu gerçek ama mantığımın almadıysa abdde avrupada 60 dolara satılan oyun nasıl oluyorda ülkemizde 70 dolara satılabiliyor diycekinki gümrüktü vergidi vs ee rusyada günrük vergi yokmuki oyunlar orda 20 30 dolar
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 03:20
Sizler enayisiniz diye herkes enayi olmak zorunda değil. Azcık bilinçlenin, adamlar sizi ayakta.... uyutuyor :D Adam doğrusunu söylemiş. Ayrıca Pes oynuyorum da dememiş düzgün okuyun türkçeyi öğrenin önce sonra yabancı firmaları gelin savunun :D
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 16:59
14:35 İşte güzel cevap.
OnurSVR
OnurSVR 29.10.2016 10:44
Parasını hak etmiyorsa oyun kötüyse o zaman korsan niye oynuyorsun. Hiç oynama yüzüne bakma çalmaya da tenezzül etme git FIFA 17 al oyna.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 21:03
spider, fiziksel olarak nerdeyse varlığı olmayan birşeyin hırsızlığı olmaz. Sen bakkaldan gofret çalsan adam o gofret kadar zarar eder. oyunu korsan kullansan kendine kopya edinirsin, firmaya zararın olmaz. korsan kullanan genelde denemek için kulanıyor ya da o yunu hiç almıyor...
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 19:31
Spider_hip arkadas direk tercüman olş hislerime bu insanları kaale alıp bir daha yorum yazmam. Mantık süper işliyor bizim milletimizde. Herşeye bir kılıf uydurma
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 19:00
Karşınızdaki firma sizi kazıklamaya çalışıyorsa ve siz buna ses etmiyorsanız birşey diyemem o sizin kaybınızdır. Herkes çok beğendiği yapımlara para vermeli. Yoksa ben de çok sevdiğim serileri satın alırım, siz nasıl sinirlenmiyorsunuz bozuk/yarım oyunların kol gezdiği paracı piyasaya anlamıyorum.
Spider_hip
Spider_hip 28.10.2016 17:16
Türkiye'nin ekonomisi güçsüz, dolayısıyla asgari ücret Amerika gibi oyun üreten bir ülkeyle kıyaslanamayacak kadar güçsüz buraya kadar tamam.

Fakat kalkıpta bu oyun o kadar etmez, buna değmez deyipte korsan kullanmayı haklı göstermek çok alakasız bir durum. Yani oyunun o kadar etmeyeceğini düşünen satın almaz. Bu bu kadar basit. Sonuçta ürün üretenin ürünüdür. İstediği fiyata satma özgürlüğü olmalı. Bu dijital bir ürün de olabilir, bir telefon da olabilir, bir araba da olabilir. Mercedes bu kadar etmez. Türkiye arabanın fiyatı kadar vergi sokuyor, o zaman yürüyün galerileri yağmalayalım. Telefon 3000TL etmez, yürüyün telefoncuları yağmalayalım gibi bir mantık olamaz.

Pes gibi bir oyunu 0 dan ben yazıyor olsam, piyasada her ne kadar Fifa gibi sağlam bir rakibi de olsa en az 150TL bende fiyat koymak isterdim ürünüme. Hatta ilk bir kaç ay belki 200TL. Oyun yapımı da o kadar basit iş değil. Basit olsa, herkes yapıyor olurdu.

Ha Ruslar gibi kalkıpta deseniz ki, milliyetçiyiz, yerli para, yabancılara akmasın diye kasti korsan kullanalım, e hadi onunda bir mantığı var denir. Ama bence o etmez, bence buna değmez gibi bir mantık olmaz.
hemmen
hemmen 28.10.2016 16:21
hayatında oynadığı oyunların isterse hepsi korsan olsun. bu doğru olan şeyi söylemesini engellememeli.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 15:30
Haklısın kardeşim pes 2017 o parayı gerçekten haketmiyor.pes sever olarak oyunu hem oynanış hemde oyun içi ambiyans olarak dahada gelisecegini beklerken hayal kırıklığı yaşadım.merlini elestiride haksızlık yapmışsın yazının sonuna o korsan karşıtlığı eleştiriyi eklemeliydi yoksa korsana teşvik olur
Kalan Karakter: 300 Gönder
Grandmasterman
Grandmasterman 30.10.2016 17:19
Demo diye bir şeyin kalmaması, early access oyunların "tam" oyun fiyatına satılıp sonra aldıkları kadar parayı alıp geliştirmeyi durdurmaları veya çok yavaşlatmaları, oyunların 220tlye satılması... Tüm bu olanlar birkaç firma dışında tüketiciye ne kadar az değer verildiğinin kanıtı. Kimse burada korsan kötü, kaka muhabbeti yapmasın. Korsanı günümüzde demo niyetine kullananlar bile var çünkü firmalar buna olanak vermiyor. Kısaca bu durumlar düzelmeden ben de korsandan vazgeçmeyeceğim. Tabi ki hak edene parasını verme şartıyla...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 16:56
Şahsen ben oyunları korsan oynuyorum. Eğer paramı hakettiğini düşünürsem, oyun ucuzladığında satın alıyorum. Böylelikle yapımcı firmaya da katkı sağlamış oluyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 14:28
Beter olsunlar iflas etsinler firmaların %99'una acımamak lazım. İşte bir CD Project batmasın yeter bu dünyaya :) Sırf bir örnek vermek için söylüyorum aynı tür değil ama BF1 Ultimate sürümü 400 küsür tl ediyor bu yapımcılar resmen dalga geçiyorlar bizle.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 14:13
Bu işte bir gariplik var bazı oyunlar hemen kırılıyor bazıları ise hiç kırılamıyor. İnsanın aklına crack gruplarına haraç vermeyen firmaların oyunlarının kırıldığı düşüncesi geliyor .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 12:29
bence araba satın almak enayiliktir gidin araba çalın bedava sizin olsun
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 07:57
Fahiş fiyatlarla satılıyor diye emek hırsızlığı yapmak zorunda degiliz. Bu çalmaya haklı nedenmi oluyor. Bu konuda böyle düşünen herkes bende dahil haksızız.
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 03:02
abicim pahalı oyunların çözümü hırsızlık olmamalı. Fiyatı pahalı geliyorsa oynamassın olur biter. Ben de Ferrari araba kullanmak istiyorum ama alamıyorum. Ne yapayım gidip çalayım mı? Ben bile param olduğu halde bazı oyunları almıyorum veya fiyatı düşünce alıyorum bu kadar basit.
Fratos
Fratos 29.10.2016 21:00
Fiyatlara fahiş diyorsanız oynamayın o zaman. Oyunu yapmak için insanlar çaba sarfediyor ve doğal olarak bunu kendi belirledikleri bir fiyat ile satıyorlar. Oyun adamın değil mi istediği fiyata koyar alan alır diğerleri de oynamaz. Paran almaya yetmiyorsa doğal olarak o oyunu oynamazsın olur biter hırsızlık yapmaya gerek yok. Sadece yaptığınız hırsızlık "dijital" olduğu için kendinizi avutuyorsunuz. Bunun gerçek hayattaki bir hırsızlıktan farkı yok çünkü ürün için bir çaba sarfedilmekte ve satışı yapılmakta sen ise gidip oyunu çalarak "korsan" bir şekilde oynuyorsun.
kishe
kishe 29.10.2016 19:53
16:55 ve benzerleri, oyun oynamak bir lükstür. Paran yetmiyorsa pahalı oyun değil ucuz oyun oynarsın veya hiç oynamazsın. "Ben illa ferrariye binmek istiyorum ama ferrari fiyatları bu seviyelerdeyken çalar öyle binerim" diyorsunuz siz.
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 16:55
Alakası yok torrent hırsızlık değildir. Bizlere oyunlar fahiş fiyatlara satılıyor herkezin cebinde para yok oyunlar en fazla 100 tl olsa senden çok ben korsan karşıtı olacağım ama 250 TL nedir kardeş bu parayla 2 hafta yiyecek ihtiyacı karşılanır.
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 16:22
oyunu oynadığınız tost makineleri ne olacak peki? :D Benim oyuna da, sağlam ekran kartına da verecek param var çok şükür. Sizin oynadığınız makinelerde oyun oynayacağıma iner aşağıda sek sek oynarım :D
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 14:10
Vurdu gol oldu
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 14:02
Yaw he he git sen 200 300 tl ye oyun al biz tek kuruş harcamadan oyunları silip süpürelim;)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 03:22
Millet kasmayın boşune enayiliğinizle şurda övünmeyin her programı müziği filmi orjinal alın sonra gelin burda ahkam kesin delikanlı gibi. Yalan mı millet ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 17:34
Kırılan ve kırılmaya çalışılan oyunlara bakarsanız steam üzerinden satılan oyunlar teker teker çok kolay bir şekilde kırılıyor,fifa origin de ve kırılamadı hala,demekki denuvo steam ve origin arasında farklı bir sisteme sahip quantum break örneği steam e gelir gelmez kırılması çaktınızmı davayı.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 01:35
Mirrors edge 2 kırıldı
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 23:05
Quantum Break'te Denuvo yok,Pes 17 ise denuvo x32+steam drm ile,
Mirror's Edge'ise Denuvo x64+orign drm ile korunuyordu sonuçta kırıldı,demekki origin oyunlarıda kırılabilir.
Cpy'nin fanları hangi oyuna daha çok bağış yaparlarsa o kırılıyor platform farketmiyor.
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 21:47
Hocam Quantum Break denuvo kullanmıyordu , ayrıca yanlış hatırlamıyor isem mirror's edge catalyst origin + denuvo idi onuda kırmış olmaları lazım
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 23:29
Muzik ve filmi kimse korsan alma diye diretemez.Zaten film ve muziklere tvlerden ulasiyoruz.Birde kalkip parayla satin alamam
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 21:34
Benim haberim yoktu indireyim iyi oldu bu haber param cebimde kalacak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 20:10
Yorumlarda korsan karşıtı ve korsancı kavgası görüyorum. Ben torrent kullanıcısıyım fakat oyunlar satılması gereken fiyatlarda satılmıyor haliyle bu birçoğumuzu korsana yönlendiriyor. En fazla 100 tl ye çıksın sizden çok ben korsan karşıtı olacağım.259 tl oyun nedir baya kazıklanıyoruz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 14:02
Orjinalci tayfa kudurur şimdi:D
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 17:06
15:06 He canım he sanki multi versyonunun korsanı yok. Torrenti var aga mesela COD. Sen şimdi git 5 tl lik oyunu 299 tl ye al hadi canım:)
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 17:00
Şimdi hırsız damgası yemeye başlarız sanki kendileri hiç korsana bulaşmadılar ya. Bırak oyunlara 300 tl vermeye devam etsinler. Zarar kendilerine.
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 16:52
15:06 He canım biz hırsızmışız siz dinlediğiniz müzik, kullandığınız program, izlediğiniz film orijinal mi sanki bana hırsız demeden önce bir düşün bakalım. Sayın Masters:)
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 16:25
"orjinalci tayfa" nedir yahu? hırsızlık yapan ve hırsızlığıyla övünen tek millet bizizdir heralde :)
Masters
Masters 29.10.2016 15:06
Sizler oyuncu değilsiniz ki zaten. Multiplayer bile oynayamıyorsunuz, çöp karıştıran kedi-köpek misali artık toplamak sizinkisi. Orijinalci tayfaymış. Alenen hırsızlık yapıyorsun, utan bari sus.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 16:45
ne demek malesef, korsanlar olmasa biz nasıl oyun oynayacaktık, Allah hepsinden razı olsun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
_yigittotalwar_
_yigittotalwar_ 29.10.2016 15:17
Size biraz komik gelebilir ama bence bu işte EA nın payı vardır.Çünkü düşünün Denuvo yu ilk kulanan EA değil mi ? Şimdi 2 bölüme ayıracağım . 1)FIFA 17 ye rakip olabilecek tek oyun PES 2017 , fiyatları az çok yakın. Eğer siz bir oyunu korsan olarak çıkarırsanız oyunu alabilecek 4 kişiden 1 nin düşüncesini "nasıl olsa korsanı var para vermeye gerek yok" diye değiştirirsiniz buda satışı azaltır bağlı olarak geliri. 2.Bölüm) Daha FIFA 16 nın bile cracked sürümü yokken (bypass sürümü var) pes 17 nin kırılması ise dahada ilginç değil mi sizcede ? Vallaha ilginç yani :) Eğer bu adamlar PES 2017 yi kırıyorsa FIFA 16 yı çok daha kolay kırması gerekirdi . Çünkü FIFA 16 ile Pes 17 arasında 1 yıllık bir zaman farkı var ve bu zaman zarfında denuvo bir kaç kez kırıldı , doğal olarakda geliştirdiler korumayı . Buna rağmen eski bir sürümün kırılamayıp (yada kırılmaması) ve bunun üzerine daha üst sürümün kırılmasına ne denir bilmiyorum.
Ben yorumum size komik gelebilir ama bu işin içinden veya anlayan biriyseniz dediğimi az çok anlarsınız. Vallah ben EA gibi bir şirketten beklerim para çünkü adamların işi imanı para olmuş .
Yanıtla
Masters
Masters 29.10.2016 15:25
Saçma. Bir kere PES'in kırılması, FİFA'nın satışlarını da baltalar. Adam Fifaya 200 tl vereceğime, bedava PES oynarım diye düşünür. Bu bir. İkincisi PES 2017, Fifa'nın rakibi olamaz. Zira satış rakamları konusunda neredeyse 50'ye katladı FİFA, PES'i. Ea'nin son yıllardaki atılımları da takdire şayan bence.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 14:15
İyi olmuş yüksek ve abartı fiyatlar son bulur inş
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 13:39
bu mantıkla birinin eşyasını çalmış olan bir hırsızın bu eşyayı size vermesi gayet kabul edilebilir bir şey öyle mi? Bunun bir hırsızlık malı olmasının bir önemi yok?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 13:01
Arkadaş tamam paran yoktur korsan oynarsın da korsanı savunmak nedir ya? Oyunu çıkaran firma istediği fiyattan satar sana ne? Sana mı soracak kaça satacağını? Ürün, adamın ürünü sonuçta. O zaman hırsızlık yapan herkes "ürün ederinin çok üstünde satılıyor ondan çaldım" desin ve haklıysa bıraksınlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 12:45
bence FIFA 17'ye de para veren enayidir, hadi onu da beleş oynasanıza :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 11:11
Sürden kazanma olayını yapsalardı en baştan böyle olmazdı, ama büyük şirket bunlar sonuçta, anlayana!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 18:54
Tamam arkadaş korsan oyun yanlış birşey ama insanları keriz yerine koymasınlar. 200-250 Tl ye oyun alıyoruz doğru düzgün oynamadan nasıl bir oyun olduğu anlaşılmıyor. 5-6 saatte oyun bitiyor. Geafik-hikaye vb çoğu şey kötü çıkıyor. Ve inadına fiyat düşürmüyorlar. Sürümden kazanmak neden düşünülmüyor
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 11:10
O oyun sana pahali onlara degil. 3000tl maasla 200tl oyun aliyorsun,onlar 3000'e 60'lik aliyor. Sunu anlayin artik.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 09:13
Torrent akar ov yeaaa.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 09:13
İşte bu güzel haber korsanı yenmek deveyi iğne deliğinden geçirmek kadar imkansızdır. Oyuna para vererek gereksiz yere paranızı harcamayın bedava indirin. Enayi yerine konmayın.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 05:21
Bilgisayaraya üvey evlat muamelesi yapan pes 2017'ye oh olsun.Torrentten indirilsin.Adam gibi tek bir şeyi yokken fiyatı 159 TL gibi uçuk bir rakam.Spor oyunu ile başka bir türü karşılaştırmak doğru olmaz ama eğlendirme yönünden bakarsak pes 2017'yi yerin dibine sokan oyunlar bile pesten daha ucuz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 03:36
Bu korsan crack grupları skidrow gibi yakayı nasıl ele vermiyor acaba polisin basması lazım bunları
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 01:09
Bence de korsanlar piyasada olmalı,kırıyorlar diye bu kadar yüklenilmemeli mesela SKIDROW her kırdığı oyunun setup kısmına başlamadan önce "Oyunu beğenirseniz satın alın" yazıyor;bu sistemi benimsemiş arkadaşlarda var.Kimse parasını boşa harcamak istemez...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 17:33
malesef kırıldı derken?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2016 00:25
Lafın gelişi :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
grsl
grsl 29.10.2016 00:01
korsan oyun kullanılmalı kullanmalısınız diyen birisi değilim ama şuda bir gerçek oyun firmaları bunu gerçekten hak ediyor witcher gibi yapımlar hak etmiyor ucuzduda güzelde bir oyun normal parası verilip alınabilir ama son zamanlarda oyunlar daha early iken dlc paketlerini görüyoruz oyunun iöerisinden çıkartılan özellikleri marifet gibi dlc paketine koyuyorlar ea premium sistemiyle oyuncuları tiksindiriyor ki türkiyedeki oyun fiyatları asgari ücretin 4de1 olmuş durumda bence rezalet dil desteği oyunlarda hala az heryapımda bulunmuyor ki drm sistemi ilk çıktığında bu sistemin elbet kırılacağını sonra bu sistem cözülünce takır takır eskisi gibi devam edileceğini biliyordum ea ubi bethesda gibi firmaların oyunlarının korsana yenik düşmesi açıkcası beni rahatsız etmiyor ki hak ediyorlar kullanan kullanır oyun firmaları saçma sapan uygulamalarda bulundukça korsan oyuncu sayısı artıçaktır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Talisca
Talisca 28.10.2016 23:12
isteyen korsan oynar isteyen para verir alır...Zaten fiyatlarda dengesiz Doom'u 220 civarı sattılar 1 ay sonra 130a düştü.hal böyle olunca 2-3 yıldır hiç korsan oynamasamda oynayada saygım sonsuz :) Steamdeki 5-10tlye düşen oyunları saymazask, bu devirde birine orjinal oyun al kardeşim demek çok zor birşey.Sağlam içmek lazım..

bu oyuna gelirsek pcde bunu zaten para verip alanda oynamıyo. Günde 3-5 bin kişi var yok steamde. Farming Simulator 17, 10 kat fazla oynanıyo bu oyundan. Konami için zararı farkındalık artıcak. Bu oyunun kötü olduğunun farkında olan misal 20 bin kişi varsa korsan sayesinden belki 700 bin kişi rezilliği görücek. Farkındalıkda oyun camiası için iyi birşey.Kısaca iyi olmuş. Orjinal alıcak olan oyuncu alıyo zaten, almıyanlarda faydalansın.

Korsanla mücadelenin en iyi yolu millete geçirmek yerine düşük fiyat diye tahmin ediyorum :D ispatlayamam ama uygun fiyata alırlar.Milletde meraklısı değil torrentten indir virüs mü çıkıcak nolucak belli değil.online oynayama vs. Firmalar insan olsun, oyuncular zaten insan, verirler paralarını.Aç gözlü herifler..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 22:15
Neden? bir oyunu önce korsan oynayıp, adam olup olmadığını anlayıp, adamsa öyle orijinalini almak varken neden sazan gibi atlayıp 200 TL'yi gömeyim? hele ki son dönem oyunlarının çoğu bozuk çıkış yaparken!?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 28.10.2016 22:09
Ben bu konuda korsana yönelinmeli veya orijinale yönelinmeli gibi bir şey söylemeyeceğim. Ama piyasada korsanında olması gerektiğine inanan birisiyim. Indirip indirmemek ise bireyin kendisine kalan, kendi içsel hesaplaşmasını yaptıktan sonra karar vermesi gereken bir olaydır. Buna da engel olunamaz. Ama bunlar güzel gelişmeler. Dünya üzerinde imkansız veya olasılıksız diye bir şey olmadığını bir kez daha görüyoruz. Sadece çok zor diye bir şey vardır ama onunda bir yolu bulunabilir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 21:20
Eninde sonunda denuvodan içeriden biri kırma metodunu uygun bir fiyata satacak. Her korumanın bir açığı illaki vardır insan yazıyor bunu. Kırılamaz bir koruma sistemi mümkün değildir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 20:42
Sizin yaptığınız resmen korsan oyunculara alın indirin demek. Link de verseydiniz keşke. Haberciliğinize penetre olayım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 20:07
200 tl oyunlar yaparlarsa tabi kırılır herkez zengin deyil
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 28.10.2016 16:06
Arkadaşlar burası oyun sitesi. Yani şirketler bu portallara incelemesi için oyunlar gönderiyor, röportajlar veriyor. Yarın bir gün adamların karşısına çıktığında ne diyecekler ? Siz ürettiniz ama para vermeden kaçak olarak oynanması gerektiğini savunuyor ve destekliyoruz mu diyecekler ? Biraz mantık lütfen.

İkincisi bu denovo kırılıyor ise fifa 17 neden beklemede ? Veya Just Cause 3 ?

Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 19:41
yav hehe oyunun yapımcısı hackerlarla iş birliği yapacak hatta para verecek iyi kurgulamışsın adamlar şöhret ve ego tatmini için yapıyor yapımcı hem denuvoya lisans parası ödeyecek hemde hackerlarla anlaşacak ne boş adamsın yav
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 19:02
Just Cause kırıldı diye biliyorum emin değilim. Ama emin olduğum konu ise PES 2017 Now, FIFA 17 Next diye dün gece duyuru yaptılar.
Spider_hip
Spider_hip 28.10.2016 17:20
Cracker ların bu firmalarla parasal anlaşmaları oluyor. Yani babalarının hayrına ya da isim yapayım diye kırmıyorlar sadece. İsim yapma gayretinde olanlar tamam direk kırıyor zaten. Ama kıracak potansiyeli kesin olan isim yapmışlar ile firmalar pazarlık yapıyor. Ya da cracklerin içerisine kuruldukları makinelerin işlemcilerini gpularını kullanılmadıkları zamanlarda çaktırmadan coin mining'e kullanacak yazılımlar atıyorlar.

Çoğu cracklenmiş web yazılımlarında da muhakkak kendi sitelerine hit gönderen yazılımlar olur. Yoksa babalarının hayrına siteleri de kırmıyorlar.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 17:08
Hiç üzülmedim, sen çıkart oyunu pc de eski nesil kalitesinde ondan sonra geçen yılki fiyatından pahalıya satışa koy biz pc oyuncularıda keriziz gidip para verip alalım. Pc de futbol oyunu oynayacaksam tek seçimim fifa. Adamlar en azından platformlar arasında ayrım yapmıyorlar.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 19:29
Mk okuru 17:14 çiçeğim günümüzden bahsediyoruz.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 17:14
Onlar da yapıyordu gülüm zamanında onlar da. Fifa'nın PC'ye düşük grafiklerle çıktığı günleri de biliriz biz.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 17:26
bir oyun iyi satış yaptıysa yeni versiyonunun eskisinden iyi olacağını herkes bilir. demo yapılmış her 2 oyun için de. beğenen alır, beğenmeyen almaz. ekonomik durumunu toparlayan herkese tavsiyem, aldığı oyun destek görüyorsa kendisinin de parasal destek vermesidir. korsana hayır!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 19:04
Senin gibi yoluncak kazlar olduğu sürece oyun firmaları DLC'lerle tamamlanmamış oyunlarla kazıklar herkesi. Umarım birgün sen de bilinçli tüketici olursun.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 18:36
nedemek malesef korsan kazandı çok gücüme gitti bu yazınız. herkesin oyun alacak parası yok oyun oynamak her insanın hakkı şu dünyaya bir kez geliyoruz. hayal kırıklığına uğradım merlin. korsan orjinal oyun fiyatlarını biraz olsun dizginler onuda mı çok görüyorsunuz ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 18:25
need for speed e ne oldu cpy zenginden alıp fakire veren cpy helal olsun ellerine sağlık senin bu kırıldı haberlerini duydukça mutlu oluyorum yoksa bu pahalılıkta oyunda oynayamıcaz .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 17:12
Merlin ekibi de gayet iyi biliyor ki korsan öcü değildir. Emeğe saygı lafını korsan kullanan kişilere değil, oyunda asıl emeği geçen kişileri 3 kuruş paraya köle gibi çalıştıran oyun firması patronlarına söyleyin. Biz korsan indirmesek ne fark eder, oyunda emeği geçen kişilerin alacağı para aynı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 16:32
Iyiki kirmislar diyorum 60 liralik oyunu 200 liraya satiyorlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 16:25
Denuvo'nun ateşli savunucusuydum, Taa ki oyun fiyatlarına sattıkca indirim değilde, bindirim yapana kadar...
Parasını hakkettiği Halde The witcher 3 yerine Mirror bilmem ne almak zorunda kalıyorsam, kırılmış iyi olmuş, Kusura bakmasınlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:18
DENUVO KIRILMAZ DEĞİL SADECE OYUNLARIN İLK HAFTA SATIŞLARINI KORUMAK İÇİN YAPILMIŞ BİR KORUMA SİSTEMİ.

Yani amaç ilk hafta ki satışları korumak öbür türlü korsanın önüne geçemezsiniz. Korsanın önüne geçmek demek hackerligi bitirmek gibi birşey.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 15:47
İlk hafta satışlarına da bir etkisi yok Denuvo'nun. Parası bol adam zaten çıkmadan pre-order yapıyor. Parası az olan dam indirim bekliyorum. Bizimki gibi züğürt ülkeler ise korsana yöneliyor. Güzel oyun yap, oyuncuları yolunacak kaz görme, her türlü satış yapıyorsun.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 15:14
kazanacagız tabi. dolar bu inerde cıkarda denilen ülkede oyun 200 lira.. zaten ayda harcadıgımız ne ki oyuna 200 küsür vericez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 13:29
Rise of the Tomb Raider,DOOM (2016),Mirror's Edge Catalyst,INSIDE,kırılan diğer oyunlar.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:41
Hemen bir cevap daha yazıyorum crashris... Oyunlar kırıları uzun süre oldu. CPY her ay iki oyun kırıyor. Konuyu açan "Onur Güner" arkadaşın scene konusunda fazla bilgisi olmadığın yanlış anlaşılma olumuş. Eğri oturup doğru konuşmak lazım... :)
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:38
@crashris, Voski pypass yapmıştı. Kısa bir süre hepsi steam üzeriden oynandı sonra açık kapatıldı. Üstüne CPY gitti hepsini kırdı. Şu an bile torrentten indirebilirsin CPY sürümlerini... :)
crashris
crashris 28.10.2016 14:25
iyi de rise ın ve inside ın şu an crack leri çalışmıyor ki onların crack i devre dışı kalmıştı tekrardan bu hafta kırıldı mı ?
Kalan Karakter: 300 Gönder
durates
durates 28.10.2016 14:30
demo koysunlar demo görmeden oyun almak istemiyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:29
başlık ne yazık ki değil iyi ki olmalıydı açıkçası bu dandik oyuna gidipte 200lira para vermek akıl kârı değil oyun 69tl civarı çıkmalıydı maksimum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:23
rip denuvo artık dikiş tutmaz çözmüş adamlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:21
Oyunları orjinal almama rağmen tüm oyunların kırılmasını isterim. Çünkü alan var alamayan var birde nasıl olsa kırılamıyor diyip fiyatı şişirdikçe şişiren firmalar var maalesef.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:19
Pes PC oyuncularını gormezden geldi grafik kalitesini konsola gore kisitlayarak.bence iyi olmuş
not: konsolcuyum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 14:17
Ne bu sizin saçma anlayışınız Maalesef nedir ya korsan dediğin şeyi sen hiç kullanmadın sanki yazar bey ! Korsan sadece türkiyede kullanılan değil tüm dünyada olan ve gerekli bir şey sadece kapağındaki resme bakarak bi ürün almayı seviyosan sende bi sorun var demektir !!!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 13:57
Firmalar baştan oyunculara saygı göstersinler. Oyunları bu kadar faiş fiyatlardan çıkarmasınlar. Ondan sonra biz oyuncular olarakta onlara saygı gösteririz sayın merlininkazanı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 13:39
Maalesef kırılmış evet, maalesef ki doom ve tombraider ın da kırıldığı gibi maalesef evet maalesef. Maalesef ki FO4 gibi witcher3 gibi denuvosuz çıkıp 10milyona yakın kopya satan oyunlar da var maalesef.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 13:37
Bir oyuna 280 tl vermek ne kadar mantıklı hardcore birvoyumcu olduğunu ve askari ücret ile calıstıgını düşünün 1 yıl önceye kdr hep orjinal oyun aldım bitirdikdrn sonra hiç girmedigim oyunlar oldu çöpe at gitsin oldı bu fiyat lar varken korsanlar hakkı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 13:25
Malesefmi?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 13:24
Scene gruplarının internet sitesi yoktur. O siteler, sadece o grupların adından prim yapmak istiyor. Oyunu kıran CPY'dir!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 13:18
Korsan oynamıyoruz da oyunların fiyatları da cep yakıyor. İnallah bu durum oyun fiyatlarına da etki eder de biraz daha makul fiyatlara alabiliriz oyunları
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 13:06
Esesfedededd
O rezil ps3 oyununu 2016 yılında pazarlayamazsın. Korsanlar iyi iş başarmış. Good job.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Witcher 4'ün Grafikl...
  • Battlefield 6 İle Ef...
  • Xbox Game Pass Temmu...
  • Resident Evil Re:Ver...
  • Death Stranding 2 PS...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.