• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

PC oyun endüstrisi konsolları geçti! Yorumları - (177) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 12.07.2025 23:19
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.09.2015 22:32
pc satışlarının gelişmesinde call of duty, titanfall ve battlefield gibi multiplayerda büyük keyif veren yapımların katkıları var. bu yapımları o listeden çıkartırsak sonuç bence 2008 deki gibi olur. pc de oyun oynamak her zaman daha keyiflidir ama korsan piyasa öldürdü pc yi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 20:53
Şöyle bir gerçekte varki pc olmasa konsollarda oyun olmazdı yani konsollar pcye muhtaç not= ps2,ps3,ps4,xbox360,psvita kullanan birisiyim
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2015 21:57
Doğru söylüyorsun dostum.Konsolcu olmana rağmen doğru bir denklem kurmuşsun.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 19:12
yine ergenler girmiş birbirine :D çoğu firma konsoldan da pcden de istediğini kazanıyor. bizim kerestelerde birbirine giriyo. Seviyorum burayı. Devam edin, daha ciddi tartışın. Babanız konsol aldıysa konsol iyidir, pc aldıysa pc iyidir. Hadi çocuklar ha gayret
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2015 21:56
16:41 Haklısın dostum.Bunlar böyle işte naparsın.
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2015 16:41
ezik bizim yeni nesil.cinsel hayat yok, en az 3-4 kardeş 2şerli şekilde 1 oda da.fazla para yok evde sorunlar fln derken ezik bir psikolojiyle yaşayıp gidiyolar.Hiçbişeyim yok ama konsolum var yada PC'im... OZaman en iyisi bu diğeri kötü :D başka tutuncak dalı yok. İyise iyi de bize ne kardeşim?
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2015 17:01
Hep kavga etsinler zaten.Çok anlamsız.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 13:05
Ben 790 tl ye topladığım pc le bütün oyunları 4k 144 fps AA x16 oynuyorum. Konsol lükstür pc pişmanlıqtır.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2015 18:45
keşke 790a değilde 770e alsaydın pcyi. 20 lirayada vitamin fln alırdın gelişimin için önemli gibi duruyor.
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2015 15:35
hangi oyunmuş o minecraft mı
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2015 11:15
sen 790 TLlik pisi ile lolü bile HD oynayamayan. Bi de 4k diyo hayalperest ergen :)
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 19:16
pişmalıQtır. evet. şimdi git ve lol'ünü oyna
Kalan Karakter: 300 Gönder
makaleLe
makaleLe 20.09.2015 16:39
bide kazandıran tabloyu tabloyu açın bakem o yeşil çubuğu görebilcekmiyiz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 15:54
Yaw girin steame oyuncuların %90ı kota lol gibi saçma sapan oyunlar oynuyor. Yeni çıkan oyunları oynayan yok piside
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2015 20:18
Steam'de LoL yok. Kota diye bir oyun yok. Steam'de en çok satılanlara bakarsan fanboy konsol veledi mgs , mad max , gta5 gibi oyunları görebilirsin.
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2015 12:18
Kota derken? =D
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2015 11:19
@18:39 hayatında steam gördün mü evladım?
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 18:39
steamde lol mü var puhahahhh
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2015 11:18
işin özü pisinin en çok oynanan ve ciro yapan f2p çöplerini kaldıracak bilgisayarlar herkeste var artık. 10 yıllık hd2600 ekran kartı bile cam gibi açıo bu f2p çöplerini. madem bunları oyundan sayıyonuz candy crushı da sayın tam olsun
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2015 20:15
PC geçince niye sahtekarlık olsun ? Konsollar geçseydi demezdiniz böyle bir şey. Bence konsollara mobili de katmışlar.
emomert
emomert 19.09.2015 16:12
Tamam kardeş bilgisayarda herkes sadece f2p oyunlar oynayıp herşeyi torrent indiriyo.
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2015 18:38
Onu da pcden sayarlar merak etme pc tayfası bu,işleri sahtekarlıktır.
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2015 16:42
candy crush murosh mobil sayılıyor canımın içi.
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2015 17:19
candy crush murosh falan ne varsa katmışlardır içine yeterki pc üstte gözüksün
Kalan Karakter: 300 Gönder
ömervlc
ömervlc 19.09.2015 17:02
pc yi daha çok seviyorum ps3 ps4 xbox 360 xbox one ve daha fazlası var ama sadece exclusive oyunlar için kullanıyorum tamam ara sıra bazı oyunlar ps4 yada xbox one da grafik olarak daha iyi oluyor o zaman konsol lara alıyorum oda nadiren pc de 4k oyun deneyimi başka nvidia nın yeni ekran kartıyla 8k oyun oynamayı hayel ediyorum ama nvidia dedigini yapacakmı merak ediyorum pc 2008de de daha iyi konsol lar 1 degil 2 degil 3-4 tane hatta daha fazla var pc hepsini 2 ye katlar bütün konsollar dan daha çok alınıyor artık
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 11.09.2015 13:20
Bakın bu ne kadar güzel bir gelişme. Rekabet ortamı her zaman oyunculara yaramıştır. Bu demek oluyor ki bu gelişmelere konsol cephesinin sessiz kalamayacağı. Ve doğal olarak benim gibi konsol oyuncularının ve pc oyuncularının yararına bir durum.
Yanıtla
ultrAslan
ultrAslan 19.09.2015 14:14
Hile oranına da değinmeni istiyorum. Ben o da olacak demiştim. Etrafta ufo olarak gezen tiplerle oynamak zevkli oluyor mu. Hahahahaha
warehouseman
warehouseman 19.09.2015 09:14
Kendi arkadaş grubumuzla takıldığımız için başkalrı bizi ilgilendirmiyor.Ben korsana karşıyım ve emeğe saygılıyım,her oyuncununda öyle olmasını isterim.Ama yaşadığıomız ülke itibariyle orjinal oyun konusu sıkıntılı,maddi durumu el vermiyor çoğu oyuncunun.E fakirsin sen oyun oynama o zaman demeye de kimsenin hakkı yok,napacak adam korsana yönelecek.Sen bi bak bakalım torrent sitelerine konsol oyunlarının korsanları nasıl,konsol da korsan kullanımı en az pc kadar var.Çıkar o at gözlüğünü.
ultrAslan
ultrAslan 17.09.2015 17:01
Hadi ya. Peki korsan kaynayacak da demiştim ben. O işe ne oldu peki. Neden onu yazamıyorsun. A yoksa sen yalan mı söylüyorsun.
warehouseman
warehouseman 17.09.2015 10:37
Yine ne oldu ultraslan,oysa gayet kibar bi cevap vermiştim sana :/
Ve senin yorumuna dislike atan ben değilim,GTA 5 çıktı benim senle sorunum kalmadı.Çünkü GTA 5 hakkında yaptığın tüm yorumlar boş çıktı,bunu gördüm ;)
Optimizasyon kötü olacak pc oyuncuları burda ağlayacak dedin,optimize oyun 10 numara.1 ay sonra pc oyuncuları onlinede oyuncu bulamayacak dedin,online oyuncu kaynıyor.
Sen boş konuşmaya devam et,konsolunla sana bi ömür boyu mutluluklar .
kronice11
kronice11 17.09.2015 00:07
merak etme rekabet konsollarada yarayacak ve coğu oyun
şuan olduğundan iyi çıkacak ekit:pc ciyim
ultrAslan
ultrAslan 16.09.2015 12:38
Kendini akıllı zannediyorsan eğer böyle zannetmeye devam et. Aşağılık kompleksine kapılmış birini keyifle izlemekten daha güzel bir şey daha varsa kendini zeki zanneden aklınca kafa bulmaya yeltenen ama beceremeyen birini seyretmektir. Eğlendiriyorsun beni hayatım böyle devam et.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 15:37
Yok be nerde ultraslan,sabah iş akşam ev.Uzun zamandır görüşemedik sebebi GTA 5 :D
Oyna oyna bıkmıyor insan ehehehehe
Adamlar yapmış aga,sıfır sorun 10 numara oyun.Online desen ayrı bi dünya,heistler süper,benimkiler bitti arkadaşlarınkine devam.Yani dediğin gibi onlinede oyuncu bulmak zor değil ;)
ultrAslan
ultrAslan 15.09.2015 11:52
Gerara benimki sadece 2 tane kişinin bunu yapabileceği ihtimaliydi. Bu sitede seninle ve aydinnestyle problem yaşadığımı varsayarsak başka bir şey düşünmemi beklemezsin herhalde. Ama şu an anladık ki uzun süredir ortada olmayan başka bir troll yapıyormuş bunu. Warehouseman uzun zaman olmuştu. Görüşmeyeli mars'a gittin mi atomu parçaladın mı neler yaptın.
warehouseman
warehouseman 15.09.2015 08:17
Ben değilim eksileyen pampa :D
Gerara
Gerara 14.09.2015 21:15
ultrAslan :( Lütfen ama.Bu mesajı ilk attığında beğenmiştim yorumunu.Hatta başka bir konudaki yorumunun altına +1 diyerek yanıt vermiş ve onuda beğenmiştim.Ben kör değilim ve körü körüne trollemek için eksi atmıyorum veya senle tartışmıyorum. Yeri geldiğinde senle tartışırım ama senle aynı fikirde olduğum nokta fazlasıyla var. Kırıcı olma ve ortamlarda ismimi olur olmaz anma lütfen :/ 18:28'deki yorumunu da profilinden gördüm bu konu başlığını takip ettiğimden değil.Hem buralardan gerçekten hiç ayrılma. Farklı düşüncelerin bulunması çok güzel :) Seninle veya Aydınnesty ile bir sorunum yok. Ancak sana direkt olarak saldıran ben değilim,Aydınnesty..
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2015 19:14
Aynen dostum rekabet olmasaydı(PC-PS-Xbox vs)Fanları savundukları şeyler uğruna ağlıyor olurlardı. Bir taraftan ağlayıp sızlanığ diğer taraftanda en güzeli benim makinem deyip dururlardı. Şu fanlar olmasa şuan konsollarda Titan X takılı olurdu. Pc dede donanım yarı fiyatına düşerdi. Ama nerdeeeeeee
ultrAslan
ultrAslan 14.09.2015 16:45
Teşekkürler
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 10:31
görüyorum seni ara sıra yorumlarında oldukca hoşuma gidiyor saçmalayanlara aldırma sen
ultrAslan
ultrAslan 12.09.2015 18:28
Beni eksileyen kim biliyor musun. Ya gerara ya da aydinnesty. Bu iki troll benim her yorumumu o fındık beyinleriyle şikayet ederek silebileceklerini zannediyor. Ama onlara inat buradayım.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 21:07
neden eksilenmiş anlamadım oldukca doğru söylemiş adam
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2015 13:42
1400tl ye acer aspireV3 aldım yeri geliyor terraria,lakeview cabin oynadım yeri geldi bf3,cs go,the forest.Bende konsolcuydum ps 1,2 vardı 1 orjinal oyun alıcam diye 1 ay para biriktirir oyunu almak için mağaza gezinirdik yani konsollar için durum hala aynı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2015 09:33
Pc ortamının büyümesi, yapılan single player oyunlarından değil, free to play oyunlarından oluyor. Dolayısıyla pc pazarı büyüdü diye kimse konsola çıkan oyunu pc'ye port etmeye yine uğraşmaz, saçma hatalar devam eder, ama micro ödemelerle desteklenen free to play oyunlarını çok daha fazla görürüz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 12:55
Konsolcular tamam aldınız ps4 ünüzü xone ınızı 1200 tl 1500 tl belki 2000 fiyatlarını bilmiyorum ama aynı oyunun pc versiyonunun konsol versiyonuna 4 katı para vermeye hazır olun bi 10 15 oyun sonra güzel toplanmış bi pc parası çıktı ortaya hadi öpücükler
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2015 02:13
10 15 bile deil herbiri 180 olsa 8 bilemedin 9 eder yani onu yapacağınıza gidin pc alın hem solidworks gibi programları kullanırsın.ya da öğrenciler ödevlerini yapsın :P
Kalan Karakter: 300 Gönder
Mandal
Mandal 12.09.2015 00:56
Yahu burada ne kadar saçma insan var anlamak mümkün değil. PC herkeste var olan her evin ihtiyacı diyebileceğimiz bir alet. Konsol sadece oyun için olan daha lüks ve dar bir kesime hitap eden bir alet. PC oyunculuğu lüks bir durummuş gibi gösterilir bazı dingiller tarafından ancak öyle bir şey yok. 1000TL aldığım kasa ile şuan en kral oyunu oynayabiliyorum. Kaldı ki PC sadece oyun için kullanılmaz. Yani Lüks olan Konsollardır ve dar bir kesime hitap eder. Konsol sahiplerinin %99unda PC de vardır. Ama PC sahiplerinin %10unda Konsol varsa iyidir.
Özetlersek PC sektörünün büyüklüğünü gelipte burada Konsolla kıyaslamak mallıktır, beyinsizliktir. Bırakın bu işleri. İsteyen istediğinde oyun oynar. Korsan azaldığından değil orjinal satın alan insan sayısı arttığından PC satışları Konsolları geçmeye başlamasında da şaşılacak bir şey yoktur. Steam ve benzeri Platformların başarısıdır bu durum. Artarak da devam edecektir bu durum. Yok olmaz olamaz diye ağlayanlar da beyinlerini bıraktıkları yerden alıp bir düşünsün neyle neyi kıyasladıklarını anlamak için ...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2015 02:05
konsoldaki oyunlara 200 tl vermektense gidip PC alıyor büyük bi çoğunluk hem bence PC daha gerekli bir şey hem pc hemde konsol alıcağıma güçlü bir pc alır oyuna da 200 tl verceğime 100 tl veririm o 100 tl yi de biriktirir bir bir gün yeni bir ram işlemci vb. birşey alırım :D not:pc var konsol yok :(
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2015 15:31
02:24 verin gözlük ve sigarasını arkadaşın
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2015 02:24
MK Okuru, 13.09.2015 22:23 (0)
GTX 750 Ti=500 TL
Intel Pentium G3258=200 TL
ASUS H81-PLUS Intel H81=300 TL
Kingston 8GB Ram=200 TL
Toplam=1200 TL
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 18:28
MK Okuru, 12.09.2015 16:52
zaten lüks doğru söylemiş
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 16:56
Lafı koymuşsun üstad.Ağrısı olan eleştirir bu saatten sonra.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 12:46
Bu iş yurtdışında değişiyo adamlar 500 dolara konsol alcağıma neden 1000 dolara pc topluyum diyolar heryer türkiye değil
warehouseman
warehouseman 15.09.2015 08:19
1000 liraya oynadığın en kral oyunları yazda bilelim,yada cahilliğine verelim.
Mandal
Mandal 14.09.2015 13:12
18 Yaş altı insanların bu durumları pek kavrayabilmesini beklemiyorum zaten. Bende o yaşlarda ihtiyacım olmayan binlerce şeye heves etmişimdir kimisini şartlarımı zorlayıp almışımdırda. O yaşlarda neyin gerçekten ihtiyaç olduğuna karar vermek zordur. Hele bu zamanda bu daha da zor. Üzülüyorum sizin bu halinize. Konsolun Lüks olduğuna kanaat getirememek çok üzücü. :) Zannediyorsunuz ki fiyat çok önemli bu konuda ama değil. 10TL lik alette Lüks olabilir eğer gerçekten ihtiyacınız yoksa. Neyse kime ne anlatıyorum. Siz Iphone 6 ne zaman çıkacak diye dertlenmeye devam edin. O da çok lazım ya ...
Mandal
Mandal 14.09.2015 12:54
Öncelikle ilk mesajda bahsettiğim saçma insanları burada tekrar gördüğüme hiç sevinmediğimi belirteyim. :) Lüks kelimesinin anlamını bilmeyen veletlere laf yetiştirmek insana gerçekten zor geliyor. 3 Mesaj ile bana cevap yazan arkadaş durumu özetlemiş ancak birde ben söyleyeyim. "Lüks" kelimesi neye ne kadar ihtiyacımızın olması ile alakalıdır. Bir insan PC yemi daha çok ihtiyaç duyar konsolamı daha çok ihtiyaç duyar. Eğer cevap PC ise Konsol size lükstür. Kısaca böyle özetlenir bu durum. Konsolun PC ye göre daha lüks olup olmaması tartışılır bir konu değildir. Bu konuda mesaj atanlara bir tarafımla gülmekteyim. 1000TL mevzusuna gelirsek. Witcher 3 hariç oynamak istediğim tüm oyunları Medium-High arasında oynayabiliyorum. Witcherıda Lowda bitirdim 100ün üzerinde oynama saatim var bu oyunu. Hiçte rahatsız olmadım. Kıçınızdan element uydurmayın olmaz diye oluyor çokta güzel oluyor. Sadece ekran kartına 2000TL veren arkadaşa da kolay gelsin. O ekran kartı da bana lükstür. Hayatını PC başında kazanan bir insan olarak diyorum bunu. Güle güle kullan ...
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2015 12:26
Ben yazan arkadaş değilim ama geçen sene aldığım 2.el 1000 liralık sistemle rahatça tüm oyunları medium-high arası açıyor. (Farcry 4-Watchdogs vb)
Eyyub123456
Eyyub123456 14.09.2015 09:59
Tebrikler aklin dibe vurdugu an
oscar verilmesi lazim bence sana
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2015 09:53
Konsollar luksmu?? akil hastanesinde oldunmu???
Bence bir git
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 22:23
1000 TL ile hangi oyunu oynuyorsun merak ettim? Ha bahsettiğin oyun Tetris ise tamam. Eğer diyorsan ki Low ayarlar bana yetiyor, zaten o da Tetris'ten farksız. Senin topladığın kasadan 2 kat fazla para benim ekran kartım, ona rağmen Ultra zor oynarım. (UHD) Senin ya kafan güzel ya da fanboysun.
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 18:29
herşeye ok, ben 1000 tl ye nasıl bir kasa toplayıp oynuyorsun onu merak ettim. :)
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 17:16
1000 liraya babayı oynarsın 2000 liralık sistemim var güncel oyunların çoğunda sorun yaşıyorum asıl PC lükstür kardeşim eskiden konsol lükstü fakat artık o devir kapandı konsol dönemi bitti
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 16:53
Ve en buyuk fanboyluk odulu buna gidiyor senin kimisi ps4 90fps calisir demesini beklerdim ama bunada sukur diyelik
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 10:56
3)konsol almak bana çok lüks geliyor. Zira 1500+ 3oyun 500lira desek. 3 oyun için 2000 lira vermiş olacam. Tanesi 700e gelecek neredeyse bir oyunun. Bu benim için çok lüks. Zira geri kalan tüm oyunları pc de zaten konsoldan çok daha iyi kalitede oynayabiliyorum. Ama UFC ve Fight Night içime oturuyor
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 10:54
2)Hatta artık evlerde 2-3 pc olmaya başladı. Pc oyun dahil her işe yarıyor, sizin bir nevi hayatınızın kaydını tutuyor, iş bilgileriniz, fotolarınız, programlarınız, herşey. Mesela ben hayatımda konsol alamadım lüks bulduğum için, hep en iyi pc'm oldu. Ama pc de olmayan, ilgimi çeken 2-3 oyun için
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 10:51
1)Aslında haklı. Yani aslında konsol lüks sayılır. Çünkü pc artık tv ler gibi, eskiden tv de lükstü. Sonra bi evde 2 tv olunca lüks oldu, şimdi standart. Eskiden pc lükstü. Şimdi pc olmayan bi işyeri ya da ev kalmadı. Hayatın bir parçası oldu. Ama konsol, ekstra bir şey. Oyunları da çok pahalı.Lüks.
TR_Emirhan
TR_Emirhan 12.09.2015 22:50
Bro bütün yorumları vemkonuyu özetlemişsin tebrikler :)
Mandal
Mandal 12.09.2015 19:26
Baba parası yiyen anlamaz sen kafanı yorma ...
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 16:52
konsolun daha lüks olduğunu düşünüyorsan durumun vahim
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 14:37
Razer edge pro tek geçerim :P
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 21:51
Sen tek geç git panpa seni tutan yok.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 17:26
konsol satislari yinede Pc'den daha iyi .
Pc satislari tabloya göre zorla ayaga kalkiyorken , Pc satislari zorlama birsekilde ayaga kalkiyor. Yani inisli ,cikisli , bu tablonun sonrasinida görmek gerek.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 15:45
toplama bilgisayar diye bişey duydu mu sen hazır kasayla zaten oyun oynayamazsın
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 13:38
Bu komik ve bir o kadar absürt habere neremle güleceğime siz karar verin artık :)
Yanıtla
warehouseman
warehouseman 15.09.2015 08:27
Normal bir insansan ağzınla gülmen lazım.
Revenant
Revenant 11.09.2015 17:41
Sen bizden başka nerelerinle gülebiliyorsun bilmiyoruz ama biz sadece ağzımızla gülebiliyoruz.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:29
özetle kıskanıyorum diyebilirdin
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 16:58
Komik ne kelime.İyi ki böyle haberler yapıyorlar ki bizde gülüyor,eğleniyoruz.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2015 00:16
Sanki oyun piyasasi Türkiye cevresinde dönüyor, asil mantiksiz olanda zaten bu iki platformu kiyaslamak. PC nin üstün oldugu oyun tarzlari vardir ama oyuncu oyun oynamak icin dünya genelinde Konsol alir ayrica zaten kesinlikle bir PC si vardir. Digerleride hazir PC'm varken bari oyunda oynim derler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 15:20
Let Us Of Dead mi adını unuttum, bir de red dead redemption ha bir de God Of War PC'ye çıksaymış kim bilir ne olurmuş :)
Yanıtla
ExorcisttoHQ
ExorcisttoHQ 14.09.2015 21:08
God of War III için PS3 almıştım God of War III dışındaki bütün oyunları oynadım :D
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 13:16
Uncharted'i da unutmayalim dostum, bana konsol aldiran oyunlar bunlar :))
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 23:55
18:41 Konsol oyunlarıda torrentten indiriliyor.Bunuda öğrenin artık.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:41
Ne mi olurdu? %99.9 korsana yenik düşerdi tabi :)
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:13
Let Us Of Dead euheuheu
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:03
Last Of Us, muhtemelen Left For Dead ile karışmıştır. Uğraşma diye yazayım istedim.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Eyyub123456
Eyyub123456 14.09.2015 10:01
Zetan pc daha iyiydi hem fps ve qrafikler acisindan
ama konsollar ir seyde iyise oda exclusiveleri var ama yilda 10-20tane AAA oyuncikiyorsa 2-3 tane iyi exclusive oyun cikiyor yani pc daha iyi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 16:18
KonSolculara ölümmmmmm xD
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 22:01
Akp li seni
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:25
gerçek kalite + işlevsellik + stabilite + fizibilite = PS4 and Xbox One...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 18:38
gerçek kalite + işlevsellik + stabilite + fizibilite = Gameboy du bi zamanlar hey gidi günler hey :)
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 18:50
son derece doğru denklem kurmuşsunuz. tebrikler...
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 16:43
Onlarında modası geçicek ama pc yıllardan beri hiçbir zaman modası geçmedi ve geçmeyecektir.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 23:03
(BEN SADECE PC KULLANICISI DEĞİLİM HEM PC HEM PS 4 KULLANICISIYIM)Bu pc cilerin çoğu gıcık ya yorumlara bak çoğuda korsancı zaten sizin yüzünüzden pc ye adam akıllı exc oyun çıkmıyor bide var diyolarya nerde hani marstamı? ha jüpiterin yanındaymış şimdi gördüm. ne güzel espri yaptım demi yaşımda 22
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 22:14
5K lık PC'yi konsollarla karşılaştırıyonuz. böyle saçma iş mi olur tabiki PC üstün gelecek. gerçek karşılaştırma yapacaksan konsolların fiyatına (1200tl) yakın bir PC ile karşılaştır. 1200tl lik bir PC en fazla 1.5,2 sene dayanır sonra grafikleri low'a çekersin ama PS4 de böyle bi sorun yok.
Blaze_04
Blaze_04 11.09.2015 19:35
PS10 + Xbox five = Half PC
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:46
Konsolu Bilgisayardan daha cok sevdiğini anladık ta o bağlaç neden 'and' ? Arkadaş 've' kullanmak bu kadar mı zor ? Ne salak adamlar var yahu !
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:17
Al bir gamepad otur kolduğuna oyna istediğin oyunu PC de. Daha çok oyun seçeneği, daha uygun fiyatlar, 1080p, 60FPS. Peki biz ne kaçırıyoruz? yılda 2-3 tane çıkan exclusive oyunlar. Vay be binlerce seçeneği bırakıp 5 oyun için konsol almalıyım.
Kalan Karakter: 300 Gönder
byakuya
byakuya 13.09.2015 17:16
2 liralık oyunlar ile normal değil mi ? :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 13:56
Özetle söylemek gerekirse PC için daha fazla oyun ve daha fazla ekran kartı ve daha fazla PC bileşeni anlamına geliyor sevinin pc ciler
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 13:00
pc de sony exclusive oyunlarını oynayabiliyormusun hayır xbox exclusive leri bir nevide olsa oynayabiliyorsun! bence çok şey kaçırıyorlar mesela unchartedi türkçe dublaj oynamak until dawn hayatta kalmaya çalışma heavy rain gibi büyük bir yapımı kaçırmış olmaları
Yanıtla
Graphician
Graphician 12.09.2015 21:04
Vihu bende PC PS4 PS3 PS2 XBOX ONE'da var hiçbirini kaçırmadım bi Xbox 360 dışında :D
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 19:56
@inferiordalek, hem konsolum var hemde 2 yıl once aldıgım idare eder bi pc'im var,o kaçırdığın dediğin oyunların hepsini eski pc'mde oynayabiliyorum , yeni çıkan über grafikli oyunları ve exc konsolumda oynuyorum , sen cidden düsünerek mi yazdın bunları? Konsolu olan adamın pc'si olmuyor mu:)
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 03:06
kusura bakmayın ama konsol oyunculuğu pc oyunculuğunu batırdı konsollar yüzünden adam akıllı hardcore oyun göremiyoruz
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 02:13
ps4 te pc exc oyunları oynayabiliyomusun?
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:27
O kadar bilgili bir fanboy ki PC exc. oyunların olduğunu bilmiyor...
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:06
Exclusive oyun mu? Steam'e gir ve puanı %80 üzeri olan oyunlara bak. Bu oyunların yarısı konsollarda bulunmuyor. Siz Uncharted until dawn oynarken yüzlerce pc için oyun çıkıyor. Emin ol aralarında konsol exclusive'ler kadar değerli oyunlar var. Fakat işin içine reklam girince işler değişiyor.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:24
Sizde 1080p 60fpsi, modları, stratejileri, MMOları, Steam indirimlerini, simulasyon oyunlarını, indie oyunları, MOBAları ve diğer sayısız pc exclusivelerini kaçırıyorsunuz. Uncharted'ınız sizin olsun biz burda iyiyiz :)
inferiordalek
inferiordalek 11.09.2015 16:45
Ben de sana konsolda oynanamayan PC exclusive'leri sayayım.

Tüm strateji oyunları, ESO hariç tüm MMO'lar, Mount&Blade, Garry's Mod, Pillars of Eternity.

Zibilyon tane indie oyun.

Günümüzde popüler olan oyunların önceki oyunları. Örnek: The Elder Scrolls 1-2-3-4, The Witcher 1-2, Dragon Age 1-2, Mafia 1-2, Bioshock 1-2, Fallout 1-2, Diablo 1-2, hatta ve hatta COD, Battlefield.

Tonlarca eski efsane oyun. Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape Torment, Fable, Half Life...

Sayılan tüm oyunların içeriğini en az 2 kat arttıran modlar.

Konsollar PC'lerden her konu da üstün olsa bile, hiçbir zaman üstün olamayacağı tek alan oyun çeşitliliği ve sayısıdır. Zira konsol oyuncuları çoğu zaman oynayacak oyun bulamayıp remastered oyunlar oynarken, ben oynamak istediğim oyunların yarısını anca oynayabiliyorum. O yüzden exclusive tartışmalarını aralarında hiçbir fark bulunmayan konsollar arasında yapın, PC ile değil.

Ayrıca PC oyuncularının kaçırdığı exclusive oyunların oynama sürelerini toplasanız bir tane Baldur's Gate elde edemezsiniz.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 15:45
Dostum o oyunlar PC oyuncularının ilgisini çekseydi gider konsol alırlardı. Yani sırf yorum olsun diye mesaj yazıyorsunuz boş yere.
Revenant
Revenant 11.09.2015 15:06
O kadar şey kaçırdık ki sorma.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 16:55
Asıl dananın kuğruğu iki konsolda kırılırsa kopacak.belki konsol satış rakamları fırlar ama oyun satışları dibe vurur ki bu konsolları daha da vahim bi duruma getirir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 14:06
La yürü git pc oyun satıyormuş sen onu benim küllahıma anlat :D Milleti f2p lere alıştırdılar millet ticaret için habire oyuniçi eşyalara para basıyor doğru düzgün oyun alan yok sonra burda gelmiş pc de oyunlar satıyor diyor.He satar abi satar kandırın kendinizi.Böyle izlemesi daha keyifli oluyor.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 14:22
fanboy olma pc her exclusive disinda konsollardan cok iyi
Blaze_04
Blaze_04 11.09.2015 19:33
Sen kaç milyon ışık yılı uzaktan geldin ?
NoQxyGen
NoQxyGen 11.09.2015 18:20
Tabi canım öyledir. Piyasada 5 tane çok tutan F2P oyun var. Milyonlarca dolarlık farkı ve 7 yıldır istikrarlı bir şekilde artan satışları buna mı bağlıyorsun? IQ 131 maşallah.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 15:09
Ne çocuklar var
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 02:12
Mgs v pc de oynanır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 02:00
pc fanboyları gerçekler yazılınca çıldırdı baksana şikayet,eksileme ne ararsan var yardırmışlar resmen.Doğrular bu kadar zoruna gidiyorsa pc fanboyu olmayacaksın o zaman.Sen böyle yaptığın zaman gerçekleri değiştireceğini mi sanıyorsun.Devem et bizde sıkıntı yok, sizler sayesinde eğleniyoruz işte :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 16:35
Hiç umrumda değil ben şu an Bloodborne oynuyorum PS4 te
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 00:31
30FPS veremiyordu son baktıgımda.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 22:55
Umrumda değil işte anlasana banane geçmişsse ben pc de kullanıyorum ps4 te bunun tartışmasını yapacak değilim ps4 te Uncharted oynayacam pcde Fallout u oynayacam şu an mesela yorumu yazıyomya bir yandanda Clash of clans ı oynuyom pc de 82 level oldum.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:02
ee neden yorum yazdın sebebin neydi ki
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 23:53
Hadi bakalım.Şimdi pc,ps ve xbox'çıların efsanevi anlamsız kavgasını başlatıyorum.FIGHT!!!!!!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 23:31
Pc varken konsolda oyun mu oynanır? akıllı her insan seçimini pc'den yana kullanır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 23:08
Şimdi düşünün maddi durumunuz yüksek 10000-20000tllik pcde 144fps 4k yüksek donanımlarda mı oynardınız yoksa 1600tllik ps4 de full hd 60fps göremeden mi oynardınız üst segmente hitap eden konsollar çıkmadıkça pcnin yeri değişmez
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 08:15
PC herzaman 2. plandadır. Bu grafik verileri konsollara fazla yeni oyun çıkmadığı ve PC nin yeni çıkardığı ekran kartlarını sattığı için. Yani geçici bir durum.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 23:06
bunlar aylık değil yıllık döngüler eğer konsol teknolojileri gelişmezse pc başı çekicek
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:11
Azcık grafik bilgin olsa şu grafiğin 7 yıllık olduğunu anlardın.Pc istikrarlı bir şekilde artarken konsol yerinde sayıyor. Pc bu istikrarını koruduğu sürece ileride konsollar sadece zenginlerin işi olur. Zaten bir konsolu yapmak konsolun fiyatından fazla tutuyor. Oyun satamazlarsa konsollar biter.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:40
Ergenmisiniz anlamadım. Directx 12 haberleri ve yeni model ekran kartları çıktığından beri pc ciler boş boş hücum etti üstüne windows 10 çıktı. Nvidia millete pahalı ekran kartları kilitledi. Konsollar yeni oyunlar hep ertelendi yeni oyunlar sıralı çıksın farkı anlayacaksınız.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 15:54
Ağlama konsolcu
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 15:01
Şu yorumu yazabilmen için ekonomist olman lazım, piyasayı bilmen lazım, teknolojiyi yakından takip etmen lazım, en önemlisi düşünen bir beynin olması ve düşünmen lazım.Sen bunların hangisini yaptın merak ediyorum? Yaşın 14'ü geçiyorsa durum vahim.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 14:12
bir konsolcu ağlıyor, gözleri yaşlı
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 13:57
22-23 milyar dolarlık bir endüstri nasıl geçici bir durum oluyor. Ayrıca gecici durum olsaydı dalgalı bir grafik olurdu burada ise her sene artan grafik var.
freestyle
freestyle 11.09.2015 12:33
Grafiğe dikkat edersen konsol ile PC yi karşılaştırmış, yani Nintendo, Sony ve Microsoft'un toplamını PC ile kıyaslamış. Artık ne kadar geçici bir durum olduğunu sen düşün.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 23:04
Bu artıştaki etkenler steam ve G2a ile Konsolların fps full hd sorunları eğer ps4 ps3ün çıktığı gibibir etkiye ve donanım gücüne sahip olsaydı tablonun böyle olucağını sanmıyorum ayrıca cs go da satılan oyunlar arasında önemli yere sahip
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 21:08
Steam ile birlikte oyun piyasasının önü açıldı.Tabi bu sistem pc yi hep bir öne taşıdı.Pc oyunculuğu bu sene itibari ile artık yıkılmaz tahtında zirvede olmaya devam edecek.Çünkü pc ile yapabileceklerinizin sınırı yok.Konsola benzemez pc ler.Onlar kadar da basit aletler değiller.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 19:36
Bu rakamlar bazılarına BATMIŞ galiba biz boşuna demiyoruz PC diye...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
TR_Emirhan
TR_Emirhan 11.09.2015 18:56
Grafikte görüldüğü üzere harcanan rakamlar yansıtılmış. Yaşı ufak arkadaşlar grafik veya Uncharted yarıştırmışlar. Komik bir durum. :) Yazıyı okumanızı tavsiye ederim harcanan paralar kıyaslanmış. Yazıda da var pc oyuncularının büyük kısmı donanıma harcamış. Console kısmı ise sanırsam oyunlar kaplıyor neredeyse tamamını. Donanıma para harcayamazsın console'da. Alınan console fiyatları da dahil sanırsam.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:32
Allahım yarabbim şu commentlere bak. 1000 liralık intel hd li laptoplarında oyun oynayamadıkları için pc ye çöp atanlarla dolu. La düşük fiyata performans diyosun yok exclusive diyo. Diyosun oyunlar daha ucuz exclusive diyo. Diyosun online için para vermeye gerek yok exclusive diyo. Anlayın pls.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 18:12
Yaw dota ve lolu oyun diye saymasanız artık... 2016ya gircez nerdeyse
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:52
Verilen grafik sadece konsola çıkan oyunları kapsamıyor, İçerisinde dota,league of legends gibi oyunların elde ettiği gelirlerde mevcut ve bu oyunlar son senelerde ne kadar meşhur olduğu ortada o yüzden şaşırılacak bir durum yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:31
Yabancı sitelerde bu haber ile dalga geçmişler. E sport skinleri, iş için alınan pc gibi şeylerin dahil edildiğini söylemişler.
Sadece oyun için alınan konsollar uzak ara daha başarılı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:25
Hah toplanir simdi ergenler!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 17:02
Ya hala Uncharted diyorsunuz. Mevzu başka. Eksileyip şikayet ettiğiniz adam doğruyu söylemiş. F2P oyunlar revaçta. Onların modası daha devam eder. Bedava adı altında para harcatarak para kazanacaklar ve insanlar uyanana kadar da bu böyle devam eder. Adam haklı kısacası.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Blaze_04
Blaze_04 11.09.2015 15:58
PC Affetmez!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 15:36
Hem pc hem konsolum var bu kavga niye anlamıyorum. He exclusive dışında oyunları pc de oynuyorum fps, görüntü açısından. İsteyen istediği ile nası rahat ediyorsa oynar. Amaç eğlenmek. Eğlencede bile ayrıştırılıyoruz. Ben pc de daha iyi eğleniyorum, ben konsolda daha iyi eğleniyorum.... Gereksiz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 15:34
tabi ki pc geçecek 1. si herkesin evinde mutlaka pc var hani özellikle pc yi sevdiğinden değil elinde pc olduğundan 2. si anneannem bile facebook oyunu oynuyor(şaka yapmıyorum ciddiyim)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Fewertyx
Fewertyx 11.09.2015 15:09
şu konsolcuların neden zoruna gidiyor anlamıyorum yahu konsol da olunca biz oramızla buramızla gülüyor muyuz ? yani anlamadım ki nedir bu kuyruk acısı...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ferit
ferit 11.09.2015 15:05
şimdi pc kullanıcıları ile konsolcular yerler birbirini ya arkadaş gidin oyununuzu oynayın keyfinize bakın yemeyin böyle saçma muhabbetlerden birbirinizi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 13:36
E oyun satmıyorlar ki konsolda pc de wow aldım witcher 3 lemesi aldım ac unity aldım gmod,scholar of the first sin ,arkham knight, bf4(premium) giden para 605 lira 605 lirayla konsolos ne alınır ki hem de 4 AAA oyun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Alanyali
Alanyali 11.09.2015 13:27
Eh bu sene çıkan bir çok büyük yapım hatalı sistem gereksinimleri sunarak bir çok kişiyi kandırmış ve gereksiz yere güçlü donanımlar satın almalarını sağlamıştır. Fakat oyunlar piyasaya çıktıktan sonra görüldü ki istenilen sistem gereksinimi tamamen uydurma. (örnek Witcher 3, Mad max, Metal gear solid V vb.)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 12:44
her zaman her oyunda pc grafik,klavye mouse(istenirse controller),1080p,2k,4k gibi yeni nesil teknolojilerle daha iyidir...konsol ise düşük sistemli grafik ayar istemeyen kolay bağlanabilir kablosuz kollarıyla rahatlık sağlar...tercih bizlerin olacaktır...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 12:42
Konsollar sadece pc nin önünü kesiyor. konsolunuzu alın gidin lan
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 12:23
Konsol indirim yapmıyorki yapsa bile yine pahalı bilgisayarda eşsiz kampanyalar var...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 02:46
Yeni oyunların hepsi en çok konsollarda satıyor

PC f2p ile oyuncuları soyuyor. Bakın valve bile 1 tane yeni nesil oyun çıkartmadı, Dota ile oyuncuları sömürüyor
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 12:20
şu yorumundan az utan be sırf konsol kullandığın için valve a laf ediyosun eğer hl serisi çıkmamış olsaydı oyun dünyası şuan bambaşka olurdu(muhtemelen daha kötü olurdu) günümüzde çıkan bütün oyunların atasıdır hl ve sen bunu inkar ediyosan oyun oynamayı bırak ve valve ın kimseyi sömürdüğü falan yok
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 12:17
kardeş dotada para veren biriyle vermeyen birinin görünüş dışında hiçbir farkı yoktur eğer adam buna para veriyorsa bu onun kendi tercihidir yoksa dota her haliyle f2p bir oyundur
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 08:36
valve steam'i daha karlı buluyor. Steam'e yatırım yapmaktan oyun yapmıyor adamlar. F2p önemlidir ama 22-23 milyar dolar sadece buradan gelmez.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 06:51
Valve dota 2 oyuncuları sömürmüyo. Oyun içinde satılanlar sadece görünüşünü etkiler. Herhangi bi para vermeden hi' fark olmadan oynayanilirsin.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 05:01
ulan ? ahahhaha adamlarda kocaman steam var steam ile sömürüyolar demiyoda dota ile sömürüyor diyor.. AIOHSFUIASFHASf
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 03:06
Haklısınız.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 02:48
Konsol olayı bitti artık, devir pc devridir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 12:14
o kadar saçma konuştunki anlatamam.bi oyun pc si için 2000Bin'TL Kadar para çıkarmak lazım tabi herkes senin gözünde zengin herkesde para var dimi ?
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 09:46
Ben bir konsol oyuncusuyum ama ne diyo bu değişik haberi okumamış galiba.
durates
durates 11.09.2015 09:22
konsol gitgide bir pc olduğu sürece ki şu anda pratikte iki konsol da bir pc dir bu trend devam edecek. Ama önceden de dediğim gibi bu iş artık cihazdan çok servise odaklanacak. Pc ya da özelleştirilmiş pc ler üzerinden cihaz kısmı devam ederken, internet bağımlı bir servis olayına dönecek olay!
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 03:59
03:17 Kardeş o zaman gerçekleşti gir steam e oyuncu sayısına bak
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 03:17
Oyunlar konsollarda daha çok oynandığı/sattığı sürece o ihtimal maalesef geçersiz kalıyor ki bu asla değişmeyecek bir şeydir.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Urahara Kisuke
Urahara Kisuke 11.09.2015 11:49
konsol bitti demek yanlış ama pc oyunları böyle ucuz olduğu sürece exclusive oyunlar dışında önde tabi pc mgs v witcher 3 fiyat farkı çok konsol ve pc arasında görsellik olarakta sisteme bağlı olarak parası yeten daha iyi görüntü kalitesi elde edebilir.casual oyuncularsa konsol tercih eder adamın umrunda değil grafik ucuzluk 2-3 oyun alıp seneyi kapatıyorlar :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Alone_Boy_
Alone_Boy_ 11.09.2015 11:45
MGS 5 gibi harika optimize edilmiş oyunlar çıkmaya devam ettiği sürece daha da büyüyecektir pc pazarı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 10:33
Konsollar pc lerin basitleştirilmiş ucuz halleri, elbette insanlar zamanla daha kompleks yapılara geçmek isteyecek, bu çizelge de onu gösteriyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 03:24
konsol satışlarında da düşüş yok steam sayesinde satım oranının arttığını düşünüyorum pcde ucuz olunca insanlar alıyor
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 08:28
1 kişiye 100 TL'ye oyun satmaktansa 100 kişiye 1 TL'ye oyun satmak daha mantıklı çünkü.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 08:14
Konsol oyunlarının daha pahalı olduğunu ve korsanı da hesaba katarsak bu grafik konsol oyunculuğunun çökktüğünü gösterir steam ve nvidia yı burdan tebrik ediyor microsoft u da xbox işini bırakıp pc oyunculuğuna desteğe çağırıyoruz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 07:05
Tabiki pc grafikleri daha iyi olucak sonuçta 10 bin TL'ye bile pc toplaybilirsiniz isterseniz 6 tane titan alın
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
bortozol
bortozol 11.09.2015 05:49
evet bunu sevdim. 2011 de altın çağını yaşayan konsollar , ki bu çağda cod ve halo nun etkisi büyüktür , bir balondu söndü misali düşüşe geçtiler . umarim böyle devam eder ki , kazanan oyuncular olur . nasil mi ?

şöyle : şimdi bakınız konsollara baktığınızda ateş pahasi oyun fiyatlari , parali online oynanabilirlik derken , bir de üstüne üstlük oyun geliştiricilerinin " laaaaaah , naaassa aliyolaaaa , goyveeer gitsin çıkart dlc çıkartır ondanda para kazaniriiiiz oyunu böler böler satariz yeni içerik olmadaaan , nassa ota moka para vercek bu ergensler " mantiğini , ki bu mantık destiny , cod , bf (bkz hardline ) gibi AAA oyunlarin başlıca mantığı olmuştur bunu kıracak gibi gözüküyor .

pc ye dönüş başlarsa , ki öyle gözüküyor bunun sebebi steam in oyunlari hem çok ucuza hemde çok geniş bir kitleye donanimsal olarak hitap edebilmesinde yatıyor ...

ben bir uçuk pc ve konsol sahibi olarak , işyerimde kullandiğim laptobimda dahi bir çok oyunu oynayabiliyorum... bin bin beşyüz liralik bir pc ile indirdiğiniz oyunlardan keyif almak artık çok mümkün , kaldi ki pc de kişisel tercihleriniz dogrultusunda ayarlar yaparak , ister fps e yoğunlaşarak , ister çözünürlüğe oyunlardan aldiğimiz keyfi özgürce arttırmak artık çok mümkün...

Bu durum , büyük oyun şirketlerini , artık tamamlanmamış , yarım yamalak , para tuzağindan ibaret içi boş yapimlar ortaya çıkarmaktan uzaklaştıracaktır gibi ...


SOnuç şu olacaktir , hem konsol hem pc sahipleri , pc deki bu yükselişin sonucunda geri dönüşü kalite olarak alacaktır ...


ben böyle yorumladim .

fanboylara gelecek olursak . ben artık gelmiyorum ...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 05:04
Tabi geçmiştir ama anca dream theater da.....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 03:22
konsolda bu nesilde hatalar yapıldı kanaatimce witcher 3 oynarken cihaz hem yanıyor hem kaplamalar geç geliyor ve yüklenme süresi çok uzun ayrıca steam f2p ve birkaç artı pcye yön verdi gibime geliyor genede pcyle uğraşılmaz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • 1486 TL'lik Oyun Ste...
  • Popüler MMORPG Steam...
  • Solo Leveling: KARMA...
  • The Last of Us 2’nin...
  • Dying Light 2 Ekibi ...
  • Spider-Man 3’ün Çıkı...
  • Mount & Blade: Warba...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.