• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Pacman 'Müslüman çarşaflı kadınları toplayarak ilerleme oyunu' Yorumları - (136) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 4.07.2025 19:19
Kalan Karakter: 300 Gönder
Berzah
Berzah 13.10.2016 08:53
Semavi dinler insanlığın başına gelmiş büyük felakettir.
Yanıtla
ozan86
ozan86 19.10.2016 11:15
Berzah bu konuda odağın sürekli olumsuz yönlerini görmek. Stalin Kominizmi veya sosyalizmi istismar ettiyse bu tamamen sistemin suçu değil dimi ?
Berzah
Berzah 18.10.2016 13:12
ABD anayasası bizdeki gibi burası laik bir ülkedir demiyor ama anlayasında 'Kongre üyeleri hiçbir dinî kurum lehine kanun yapamazlar' hükmü vardır bu da zaten laikliğin tanımıdır.

Laiklik bütün medeni ve gelişmiş olarak örnekleyebileceğimiz ülkelerin ortak yönetim biçimidir.
Berzah
Berzah 18.10.2016 12:41
Ozan ABD anlayasında Laiklik ibaresi yoktur ama onun yerine şu ibare vardır; ''Kongre üyeleri hiçbir dinî kurum lehine kanun yapamazlar'' Bu ibare yani anayasa maddesi zaten laiklik tanımıdır. ABD laik bir devlettir yani.

NOT: dinlerin amacının nefis terbiyesi mi çok eşlilik gibi sapıklıklar mı yoksa kadınlarınızı azıcık döverseniz bir şey olmaz ayetleri mi bilmiyorum, açıkçası umurumda da değil.
Sonuca bakacak olursak, hala mezhep savaşları yüzünden bu gün bile binlerce kişi birbirini öldürmektedir. Tirilyonlarca lira/dolar vergi bağış vs bu kurumlara gitmektedir dünyanın her yerinde.

Buna karşın aldığımız tek karşılıkta bilime karşılık da dogma..
ozan86
ozan86 18.10.2016 11:20
18:29 bilgilendirme için teşekkür ederim. Filmlerden aşinayım. Gerçi bizde de imam nikahı var. Fakat sonuç olarak ABD'de laik yönetim anlayışı anayasal bir zorunluluk değil. Burada da yanılmıyorum umarım.
Keşke sadece yanıldığım bölüme odaklanmasanız.
MK Okuru
MK Okuru 17.10.2016 18:29
Ozan, nikahlarını kilisede yapmıyorlar gülüm, nereden çıkarıyorsun? Nikahlarını yine gidip devlet dairesinde yapıyorlar. Sonra isteyen gidip camide mi seremoni gerçekleştirir, kilisede mi, sinagogda mı oraya gider seremonisini gerçekleştirir.
MK Okuru
MK Okuru 17.10.2016 14:13
20:39 - İnsan nefsi iyilik ya da kötülük barındırmaz, o sadece ister. Onu vahşi bir hayvana benzetebiliriz. Eğer onu ehlileştirir ve dizginleri eline alırsan iyilik yolunda kullanabilirsin, yapmazsan o senin dizginlerini eline alır. Dinlerin hemen hepsinin asıl amacı nefs terbiyesi üzerinedir.
ozan86
ozan86 17.10.2016 13:50
Ya öyle bir düz mantık ki sanki semavi dinler yokken insanlar kaynakların bölüşümü konusunda hiç birbirini öldürmedi. Kendiniz inanmıyorsunuz ya illa sallayın aşağılayın. Çok zekisiniz aferin.
ozan86
ozan86 17.10.2016 13:44
13:10 Dinlerini bir kenara atmadılar. ABD'de laiklik ilkesi yoktur. Nikahları klisede yaparlar. Birisine birşey öğren demeden önce ne demek istediğini daha iyi anlayın. Ayrıca kusura bakma da İsrail'deki yahudiler de gayet dindar insanlardır. İsrail'in veya ABD'nin dini bir kenara attığı yok.
ve ayrıca insanları havyanlar alemine benzeten ve insanların da hayvanlar gibi mücadele etmesi gerektiğini söyleyen düşünce yapısı darwinizmin, semavi dinle bir alakası yok değil mi. Veya Sovyetler. Stalin milyonlarca masum sivili öldürmüştür.

Bir arkadaş da cümleyi tersten anlamak için olağanüstü çaba sarf etmiş bu ülkeler din yüzünden mi ileride demiş. Yani .... okusam böyle anlamazdım.

Nedense kapitalizme bu kadar sallayıp Stalin'in milyonlarca insanı öldürmesi umurunuzda değil. Varsa yoksa dine saldırın. Ama ben sizin gibi Stalin ve Sovyet komünizminden yola çıkarak Fidel'i eleştirmiyorum. Veya komünizm en büyük felakettir demiyorum. Çünkü sizin gibi taraflı değilim.
MK Okuru
MK Okuru 16.10.2016 20:39
Berzah benim inancım sana veya bana bir felaket getirmemiş. İnsanın içinde kötülük varsa mesela Naziler gibi kötülük yapar. Ayrıca Roma'lılar semavi dine inanmıyorlardı ve gayette acımasız bir milletti. Vikingliler de. İnsan nefsi kötüyse kötülük yapar. Semavi din olmasa da birşey bulunur merak etme
MK Okuru
MK Okuru 16.10.2016 10:59
Daha basına buyuk bir felaket gelmedi umarım dönersin.
MK Okuru
MK Okuru 15.10.2016 11:04
Yavrum ben Wiki gibi ne idüğü belirsiz bir kaynağı referans alıp konuşmam. Kuran okusa idin, ama nerde, vahyin gökten gelmediğini anlardın. Sakallı tiplerin yanlış çevirilerini okuyup tanrıyı göğe, vahyi de gökyüzüne yerleştirip semavi dindir diyemezsin. Savaşlar ise mümin geçinen ateistlerin işidir
MK Okuru
MK Okuru 14.10.2016 19:07
@Ozan86 Saydığın ülkelerin din ile mi geliştiğini sanıyorsun? Hahahhaha bu ülkelerin, yaşadığın ülke gibi din ağırlıklı yönetildiğini falan sanıyorsun herhalde dostum...
MK Okuru
MK Okuru 14.10.2016 18:10
13:10 zamanında dinlerini bir kenara sıkıştırıp şu an kendilerine müdahale hakkı vermedikleri için olmasın? isterseniz dünya tarihine bakıp kilise vb kurumların neler yağtığını ve neler emal olduğunu okuyup öğrenebilirsiniz. biz daha o aklı bulup dini bir kenara kaldırıp insanlığa odaklanamıyoruz.
Berzah
Berzah 14.10.2016 17:27
Ozan86 kapitalizm de insanlığın başına gelmiş ikinci en büyük felaket olduğundan :d
ozan86
ozan86 14.10.2016 13:10
Yahu bu semavi dinler bu kadar felaket ise ABD, İsrail, Almanya neden gelişmiş ülkeler ?
Berzah
Berzah 14.10.2016 12:42
Semavi kelime anlamı olarak göksel vahiye dayalı dinlerin ifadesi için kullanılır. Çeşitli sözlüklerden wikiden vs ne anlama geldiğini okuyabilirsin.

İkincisi din savaşları uğruna binlerce yıldır milyon belki milyarlarca insan ölmüştür ölmeye de devam etmektedir.
Bu tablo bile benim nezdimde bir şeyi felaket olarak nitelemeye yeter.

son olarak da ateist değilim ama hiç bir dinin hiç bir şekilde doğru yorumlanabildiğini düşünmüyorum ve henüz hiç bir canlıyı, koyun vs dahil öldürmedim. Düşünceler bir canlıyı felaket yapmaz.


Kolay gelsin..
MK Okuru
MK Okuru 14.10.2016 12:16
20:18 cahilsin başkasına cahil diyorsun. İslam tek tanrılı ve semavi bir dindir. dahası da yok bir şey bilmeden sıkıyorun.
MK Okuru
MK Okuru 13.10.2016 20:18
Semavi dinler değil de sen başımıza gelmiş en büyük felaketsin. İkincisi İslam semavi bir din değildir. Cahil olmayıp da atesit olana saygım sonsuz da (öylesine daha denk gelmedim), cahil olanına hiç tahammül edemiyor insan, çünkü sağda solda inançlara saldırmayı hak biliyor bu tipler...
Kalan Karakter: 300 Gönder
Berzah
Berzah 14.10.2016 17:42
yani Ozan86 ülkelerin ekonomik olarak gelişmesinin dinle alakası yoktur. Zira hiç bir devlet şeriat devletleri dahil din üzerine kurmaz ekonomisini, sanayisin vs. Din devletler değil hakların felaketidir.

Örneğin bir Sudi kralının dubaide çelikten inşa edilmiş yapay cennetinde her zevki tadarken o kralın ülkesinde birilerinin recm ediliyor oluşu yada birinin kolunun kesilmesi doğal kabul edilir.
Papalık cemaatlerine şefkat vaazları verirken emperyalizmin ahtapot gibi sömürge kolonileri kurması, bir dolara hala çalışan Afrikalıların varlığı, o Afrikalının işlediği madeni yada her ne kaynaksa onunla üretilen bir eşyayı binlerce dolara o cemaatlere satabilmeleri vs. vs vs..

Bu konulara girmeyelim bence gerek yok :)
Yanıtla
ozan86
ozan86 19.10.2016 11:10
Vikinlerde de çok eşlilik vardır. Fakat gel gör ki semavi bir dine inanmıyorlardı. Romalılar ve Naziler ve Stalin'den de verdiğim örnekler semavi dinlerin felaket olduğu tezini çürütüyor. Darwinizm de keza insanların savaşmasını savunur. Bunların hiç birisi semavi bir dine inanmıyorsa söylediğiniz sadece sizin görüşünüz olarak kalıyor.
ozan86
ozan86 19.10.2016 11:08
Berzah verdiğin örnekler sadece olumsuz yanları. Olumlu yanları da var. Bütün dinler kölelik ve adaletsizliğe karşı başlatılan hareketlerdir. Önyargılısın. Sadece buzdağının görünen yüzünü yorumluyorsun. Daha detaylı anlatmama gerek yok. Senin söylediklerin semavi din olmasa da olacak şeylerdir.

Devlet yönetimine dini karıştırmamışlar. Ama bak inançları felaketleri olmuyor. Demek ki Genelleme yapmamak lazım.
Berzah
Berzah 18.10.2016 13:18
Din sayesinde gelişmedikleri gibi gelişmişliklerini devlet yönetimine din unsurlarını karıştırmamış olmalarına borçludurlar kısacası.

Arap krallıkları dışında dini kitapları referans alan bir yönetim yok avrupada vs.
Arabistanda da görebileceğiniz en bilimsel tartışma kadınlar araba kullanırsa tecavüze uğrar mı :d

Bknz Avrupada dinin yönetime müdahil olduğu ortaçağda bilim ve insanlığa karşı işlenmiş suçlar..
Bknz dinle yönetilen doğu islam ülkeleri vb vb milyonlarca örnek..
ozan86
ozan86 17.10.2016 13:56
İyi de ben din sayesinde geliştiler demedim ki ? Nasıl öyle birşey anladınız enteresan. Yani tezinizi çürütüyorum hatta örnek verdiğim ülkeler daha dindar o zaman onların dini semavi neden felaket içinde değiller diyorum ? Hop ordan söylemediğim bir şeyi söylediğimi iddia etmekle kalmayıp sanki böyle saçma bir düşünceyi söylemişim gibi onun üzerine gidiyorsunuz :)

İkincisi Dünya'da hiç bir konu hakkında genelleme yapılamaz. Çünkü herkesin yaşamı, tecrübeleri ve hayat görüşü farklıdır. Yani başkası için felaket olan birşeyi örnek alıyorsun. İyi de benim açımdan bakarsan benim dinim benim için felaket değil. Sonra işin içinden çıkamayınca halkların felaketi diyorsunuz.
Kalan Karakter: 300 Gönder
hemmen
hemmen 16.10.2016 22:56
4 tane toplayabilmemiz de tesadüf olabilir. ama 4 kadınla evlenmek niye kötü bişeymiş gibi yansıtılıyor anlamadım, müslüman değilsen tabi ona sözüm yok
Yanıtla
hemmen
hemmen 17.10.2016 19:52
arkadaşım, 4 erkekle bi kadın evlendi diyelim ne olur? kadın hamile kalınca bu 4 erkek ne halt yiyecek? cinsel isteklerini nasıl tatmin edecek. amma 4 kadınla evlenen bi erkek için sıkıntı yok biri adet geçirdiği zaman diğeri var biri hamile olursa öteki. hem fıtrat ve doğaya aykırıdır 4 erkeğin evlenmesi bir kadınla
MK Okuru
MK Okuru 17.10.2016 18:32
4'ü kim çıkardı? Kuran'da sınır getirmez ama tavsiye eder. Açık olarak "Birden fazla kadına eşit davranmak zordur. Eğer eşit davranamayacaksan 1 kadınla evlen der" ki zaten baştan eşit davranamayacağını ve bunun da Allah'ı hoşnut eden bir davranış olmadığını dile getirir. Okuyun şu kitabı lütfen...
MK Okuru
MK Okuru 17.10.2016 14:18
senin karında 4 erkekle evlenebilsin tamam mı o zaman..
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.10.2016 11:02
İyi ile kötü her dönem her zaman olmustur. Herkes sadece tarafını seçiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 22:33
4 taneye kadar toplayabiliyoruz ama değil mi?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 15.10.2016 23:54
O İslamiyette onu yapanda milyonda bir. Bunu yapanlar senin kafadan onlar hergün birini topluyor. Hatta aynı anda 2 3 toplayanlarda var.
MK Okuru
MK Okuru 15.10.2016 23:52
4 sınırı iyiydi yapanda milyonda birdi. şimdi hergün biriyle hatta toplu şekilde yapıyorlar gündemi takip etmiyorsun sanırım.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tripliex
Tripliex 15.10.2016 00:34
Gençlik ve Spor bakanlığı oyunları toplatıp yasaklayacağına girişimci ve yetenekli yazılımcılara önayak olup teşvik etsin, destek versin de bu yazılımcılarla "Türk Bilgisayar Oyun Sektörü'nü oluşturmaya yardımcı olsun. Böylece şu oyun islama ters bu oyun ahlaka ters diyeceğine biz de kendi oyunlarımızı yapalım dünyaya pazarlayalım yabancılar bizim kültür veya inançlarımızı aşağılarken biz de kendi oyunlarımızı yaparak inançlarımızı kültürümüzü yükseltelim madem? İşimiz gücümüz başkalarının yaptıkları üzerinden ya prim yapmak yada başkalarının yaptıklarını eleştirip yasaklamak... Biz ne halt yapıyoruz peki oyun geliştirmek adına diye sorarlar adama! Madem elin yabancısı oyun yapmış ve oyunda bizim kültürümüzü karalamış, o zaman sen de kendi oyununu yap o yabancıyı kalitenle kültürünle ez!! NOKTA!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.10.2016 17:40
WOWDAKİ TESPİH ÇEKEN WARLOCK nerde çok merak ettim doğrusu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.10.2016 13:10
aile ve sosyal polikalar bakanlığı ''minecraft'' ı ''karısını kesen koca'' olabilme(!) sebebiyle yasaklamıştı.bildiğim kadarıyla minecraft bir çok ülkede ders niyetine okutuluyor hatta bir kısım proje ödevleri minecraft üzerinen veriliyor.Allah'ım sen bizi ''müslümanımsı'' ların cahilliğiden koru.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.10.2016 16:01
amin...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.10.2016 12:46
IQ show bizimkilerde yine
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.10.2016 11:15
Hay çarşafınız batsın.La korkmayın müslümanlık elden gitmiyor.Oyuna devam..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Rahro Uth
Rahro Uth 8.10.2016 15:18
Allah'ım sen bizi Aptalların ve münafıkların şerrinden koru.



Bu nedir böyle be rezalet tamamen.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.10.2016 12:18
Amento
Paradise313
Paradise313 9.10.2016 10:33
amen
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 8.10.2016 16:05
Yahu elbette bazı oyunlarda bu tarz propagandalar yapılabiliyor. Bu kısım doğru. Ama şurada yazan oyunlardan pekçoğu tamamen paranoyakça düşüncelerle koyulmuş. Yani mesela pac-man için yazılan düpedüz saçmalık. Ki zaten o çarşaflı dediği yaratıklar özel gücü alamadığın sürece senden güçlü. Yani amaç onları yemek bile değil. Onlardan kaçarak oradaki zımbırtıları toplamak. Tamamen paranoyakça bir düşünce onların çarşaflı olduklarını düşünmek. Yani yapımcıları duysa bir taraflarıyla güler. Ama elbette bazı oyunlarda kuran ile müslümanlık ile çeşitli şekillerde alay ediliyor küçük düşürülüyor. Peki ben burada sormak istiyorum; bu "sayın???" Gençlik ve spor bakanlığı neden çeşitli kurumlardan bütçe toplayarak veya dünyaca ünlü oyun yapımcılarıyla anlaşmak yerine, kendi propagandasını yapmak yerine, yok şu oyun böyle, yok şöyle kötü, yok böyle kötü gibi basit ve aciz yöntemlere başvurmak yerine bu tarz atılımlar yapmıyor. Sadece bahane üretiriz onu karalarız bunu kötüleriz ama biriside çıkıp bu problemin üstesinden gelmek için çözüm yöntemi üretmez. Ha dünyadaki tek müslüman ülke biz miyiz? Bir tek bizi mi germeli bu durum? Tabiki de hayır. Bana kalsa tüm bu oyunlarda geçen propagandalar önemsiz. Yani o adam kuranı tuvalette modellese ne olur modellemese ne olur. Bana ne. Bunlara takılmamak lazım. Ha bu noktada benim eleştirim şudur; madem bu durumdan rahatsız olan var, madem bu durum bazılarının zoruna gidiyor, o zaman ben bu adama derim ki madem sen bunu eleştiriyorsun o zaman çözüm üret. Git kendi dinini kendi tarihini ön plana çıkart. Onu yapmaz beceremez ama her tarafı eleştirir. O işler öyle olmuyor ama bunun farkında bile değiller. Ya benim gibi hiç bu tarz şeyleri takmadan oynayacaksın oyunları ya da madem eleştireceksin bu tarz şeyleri; o zaman bu oyunlarıda oynamayacaksın veya çözüm yöntemi üreteceksin. Bu iş bu kadar basit.
Yanıtla
ultrAslan
ultrAslan 10.10.2016 15:36
Gayet açıkça düşüncemi belirttim. Bence durum bu şekilde olmalı.
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 16:29
"Dünyaca ünlü Pacman'in bir versiyonu" yazısından modlanmış bir versiyon olduğunu çıkaramayıp boş yere uzunca bir yazı döşemişsin. İnsanlar hatanı düzeltince de ukalalık yapıyorsun. Yazılan gayet açık, illa Bilal'e anlatır gibi mi anlatmak lazım.
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 14:14
Niye o firmalara para ödesin devlet birader bu kadar yoksul varken.
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 12:45
bu sefer doğru konuşmuşsun kedicik ama 16:16 nın dediği doğru belirtmemeleri onların hatası ama bahsettikleri şey farklı bir versiyon
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 12:28
Kardeş sen varya adamsın tüm düşündüklerimi yazmışsın helal olsun bende galatasaraylıyım bu arada
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 11:01
Ya artık biri şu adamın yorumlarına bi dur desin.Ne bu böyle!..Bi de yine üşenmeden okudum,biraz eğlenirim diye..hiç bir bilgi sahibi olmadan her konuya atlıyor boş boş cümlelerle dolduruyor.Neyse bugün de bir başkası yerine utandık.
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 09:30
Aynen.. Diğer oyunların adı yazılıpta Pacman için bir versiyonu denmişse o yalandır zaten..
hakzr
hakzr 9.10.2016 00:31
artılamak için üye oldum sonuna kadar haklı adam karbuzda domatezte de allah yazıyor diyen bi toplum dan da daha az ı beklenemez zaten anca boş lakırtı yok islamı kötülemişler yok bilmem ne siz yapında siz kötüleyin madem onları.
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 22:17
18:50, kardeş, sen bana neyi savunup neyi savunmayacağımı söyleyemezsin! Sana hakaret mi etmişim? Hayır. Sadece ''nasıl okuyorsunuz?'' demişim. Bir sordum, bin söyledin!Bu bana ''saçma sapan'' demeni gerektirmez. Sen önce konuşmana dikkat et. Sana dediklerimi beğenmiyorsan bunu bana edebinle söyle.
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 20:20
Yok öyle bir pacman versiyonu yav, olsa aratınca illaki çıkar. Direk oyunu kastetmişler bence. Ultraaslan'ın yazısına baya katılıyorum. Çok mantıklı yazmış. Şikayet edenler hangi kafayla neyi şikayet etmiş anlamadım. Son olarak Kur'an da kara çarşaf yoktur.
ultrAslan
ultrAslan 8.10.2016 18:50
O zaman neden hangi versiyonu olduğu yazılmıyor. Tövbe haşa biz ilahi güçlerle mi donatıldık da bu oyunu görebiliyoruz. Oraya bir versiyonu yazılmaz. Oraya adam gibi hangi versiyonu olduğu yazılır. Ha yazılmıyorsa saçma sapan gelip bana bu cümleyi savunmayacaksın. Ben ne yazdığını okuyorum sen rahat ol. Ve orada hangi versiyon olduğu yazmıyor...
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:16
kardeş zaten pacman oyununun bir versiyonu diyor nasıl okuyorsunuz
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 13:51
dun gece 1 gibi misafir olarak attigim mesaj neden yayinlanmadi ersincigim. mesaj iceriginde ne bir provakasyon nede agir bir elestri vardi. sukredip musluman oldugumuz icin uzucu oldugunu dile getirdim. bsc den beri takip ederim haberlerini lakin yorumumda herhangi bir sıkıntı yoktur. esefle kınıyorum
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 10.10.2016 13:46
O kapıyı tasarlayan adam, hoşuna gitmiş o deseni kullanmış. Üzerindeki pek çok tasvir yok, yazılar yok, sadece desen benziyor. Ayrıca oyun tamamen şeytanlar üzerine kurulu, bir şeytanı yönetmeyi biliyorsun, hem de Hristiyan inancının mitolojik yönüyle, ama bir desen seni rahatsız ediyor. İlginç...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.10.2016 10:44
ben başbakanımı çok seviyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.10.2016 08:36
Pac-man nin bahsedilen versiyonunu nerede bulurum ? :..Az bizde toplayalım şu kara yaratıkları :))
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
warehouseman
warehouseman 10.10.2016 08:23
Açın AKİT gazetesinin web sayfasını haberi olduğu gibi almış MK ekibi,başlıkta aynen böyle.Burda MK ekibine çemkirenlere söylüyorum bunu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.10.2016 00:36
bir versiyonunda diyor haberde.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 23:24
Propaganda konusuna gelince film dünyasinda bariz sekilde müslüman karsiti sembollerin kullanildigini kabul ediyorsak oyunlarda da kullanilabilecegini kabul etmeliyiz.En bariz örnek olarak Uncahrted 4ü örnek verebiliriz.Koskoca evde cami tablolari sadece tuvaletlere koyulmuş.İlginç değil mi?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 23:19
Haber kaynağı olarak verdiğiniz iki sitede de ciddi saptirilmis ve doğruluğu sikintili haber başliklari mevcut.Doğru olani bile yanlis gosterebiliyorlar.Elbette dogruluk payi olabilir ama ben güvenilir siteler olduğunu düşünmüyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 22:17
generals oyununa bakmayı unutmuşlar :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 21:10
bu tür açıklamalar genelde ters etki yaratır filmler oyunlar bizim millet bunlara çok kafayı takıyo ama islamdan daha çok isayla dalga geçen yapımlar daha fazladır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 16:54
DMC3ü belki 20 kere bitirdim hiç aklıma böyle birşey gelmedi. Saçma sapan adamların geldiği noktalara bak ve bunlar insanları ve kurumları yönetiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 15:33
haberi ve yorumları okuyunca vay ülkemizin haline diyorum. Yönetenlerde aynı yönetilenlerde ... insan hak ettiğini yaşarmış. iki tarafta da bu zihniyet olduğu sürece hiç bişey olmaz bizden. Açıklamayı yapan da aynı savunanda karşı çıkanda...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 15:27
oyunları oynarken farketmediyseniz youtubedan izleyebilirsiniz DMC kesinlikle doğru ve ayo dance biraz araştırın ona buna laf atmayın oynarken gören olmadıysa araştırın.burada konuşacağınıza oyun yapın oynayın. oyun siteleride öyledir benim gözüm de kendince puan verirler oyunlara yapın kardeşim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 14:35
Gençlik ve spor bakanlığı mı, diyanet işleri mi belli değil... Eğer bahsi geçen oyunları sadece dinsel açıdan bakıp elestiedilirse ki yazıdan bi anlaşılıyor, nasıl bir gençlik ve spor bakanlığı olduğu belli oluyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 14:00
Abi ciddi olamazlar yaa ahdhasdhashdhashdhahasd
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:03
Acilen muhtarlar toplansın...Dünya hatta Samanyolu lideri ey namco! ey capcom diyerek oynanan bu kirli oyunları bozsun!...Zaten bi onlar kaldı o da çıksın aradan... milli konsol gibi bir saçmalıkda gerçekleştirilsin. bıçak kemiğe dayandı !
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 12:59
Nusrat oynarız artık ondada :D
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 23:57
Ahahahah bir de kinasinlar. Dunya devi! Oldugumuz icin hemen birakirlar bu tarz oyunlar yapmayi
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 12:14
bi yere kadar haklı ama diğer yarısına kadar arada bi kaç şeker atmış
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 11:27
Kara çarşaf yahudi kültürü bir kere :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Arcade Fire
Arcade Fire 9.10.2016 10:45
Şu yorum onaylarınız çok geç oluyor ya da bazı yorumlar gereksiz yere onaylanmıyor. Bu gidişle sizin de zihniyet olarak bu haberdekilerden bir farkınızın olmadığını düşünüyorum.

Güç bizde dilediğimizi deriz, dilediğimiz gibi konuşulur gibi. Yorumlara onayı kaldırırsanız site daha iyi bir yer olur bence, en azından üyelerin yorumları onayı beklememeli.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Paradise313
Paradise313 9.10.2016 10:33
islam <3
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 08:42
Kardeş islam bu ne bekliyon
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 08:40
Çarşaflı karafatmalardan bende nefret ediyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 03:39
csyi çıktıgı günden beri oynarım teröristlerde bi arapça ölüm veya yaralanma efekti görmedim, ayrıca olsa daha gerçekçi olurmuş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 03:04
hahaha
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 01:57
salaklıkta sınır tanımamaya başlandı bu ülkede artık.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 01:42
oyunlara b.k atmak yerine daha iyisini yapın da millet bizim yaptıklarımızı oynasın o zaman anca ona buna laf atıyoruz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 01:11
İnanmıyacaksınız ama yine de ben söyliyeyim gerisini siz getirin:
------>>ABD<<-------
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 01:04
Açıkçası dehşete kapıldım.Ayrıca bakanlık uyarana kadar yasaklasın ya da kendisi Türkiyede bir oyun sektörü oluştursun.Rezil bir durum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 01:00
Dijital oyunla ilgilenen kesim her geçen gün daha da İslam düşmanı oluyor, yorumlardan anlaşılıyor. Sorsan hepsi mü'min. Malesef bu kesmin çoğu oyunları dini sorumluluklarından daha mühim gören bir kesim. Dergi çıkarmak yetmez ne kadar varsa hepsi yasaklanmalı bu ve benzeri oyunların...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 00:52
haberi 2 gun once en son haberde okuyup inceledim ki video suda vardi hatta bu haberin. Aslinda haber dogru ve haklida. fakat farkina varmamisim sahsen. Uzucu bir durum lakin sunu soylemek istiyorum ne kadar karalasalarda islami. Aldiris etmeyiz elhamdülillah
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:33
Baslik olmamis."Bir versiyonunda" oyle yapilmis.Herifin biri yapmis olamaz mi olabilir.Diger haberler de yalan degil ki.Kin kusmadan once keske biraz arastirilsa.Islam dinini sevmeyebilirsiniz ama asagilayanlar bilsin ki,biz bunu avrupalilara yapsak kiyameti koparirlar.Onlar yapinca medeni olur.Ayip
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 9.10.2016 00:00
Evet orta cagda avrupali yapsa kiyamet kopardi ama adamlar simdi kilise temali filmler ceviriyor daha acik olmak istemiyorum. Yani bu dogru demiyorum ama adamlar su an gonul rahatligi ile dini elestirip sorgulayabiliyor. Biz sorgulayinca islama nefret vs vs deniliyor.
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 18:50
yapmıyorsunuz değil mi? komedi filmlerinizin yarısından çoğunda papazları aşağılıyorsunuz, hakaret derecesinde gavur vs. sözleri sarf ediyorsunuz, haç ne olursa olsun onların dini sembolü bunu da zaten alay konusu yapmıyorsunuz SİZ NE YAPIYORSUNUZ? tek masum Müslümanlar zaten herkes kabahatli PEH!!!
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:58
Bizim yapmamıza gerek yok zaten.. Arkadaş adamlar kendi dinleri ile bile alay ediyor zaten oyunlarda ve filmlerde..
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 23:22
Güldüm la cidden :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 23:18
gülsek mi ağlasak mı?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 22:59
Haber için teşekkürler bilgi sahibi olduk
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
_giray_
_giray_ 8.10.2016 22:49
Amin
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
hakande84
hakande84 8.10.2016 22:44
Beyler, bu kadar rahatsız oluyorsanız aynı spor bakanlığına söyleyin oyun üretenlerden aldıkları kol gibi vergileri düşürsünler de bizim değerlerimize göre oyunlar oynayabilelim.

Bol kepçeden boş konuşmak kolay. Yok oyun haber sitesi değil magazin sitesi, yok oyunlarda gerçekten bu var... Arkadaşlar iyi misiniz? Her oyunu oynamak zorunda değilsiniz.

Ayrıca bir çaba göstermeden bolca ve bomboş konuşmakta millet olarak üstümüze yok. Bakın ben oyun yapmayı beceremiyorum ama oyun yapan adama da saygı duyuyorum. Taleworlds çıkıyor Mount&Blade yapıyor, Crytek çıkıyor Crysis yapıyor peki başka kim var? Dandik dandik mobil oyunlar, uyduruk browser tabanlı hep aynı modelli oyunlar... Sonra çıkıp efendim islamofobik oyun yapıyorlar, bunlar caiz değil diyorlar. Sorunun çözümü bu mu? Almadığımızda kim ipler? Türkiye'nin oyun satış adetleri Avrupalı'nın ipleyeceği düzeyde değil, hayal kurmayın.

Varsa gücünüz oyun yapın, laf kalabalığı değil. Ben beceremiyorum ama benim gibi beceremeyen bir sürü adamın atıp tutmasını aklım almıyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 22:29
Buram buram islamafobi kokuyor!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 22:06
dark souls 3'de cardinal bölümünün sonunda ki yerde tıpkı kabeye benziyor, etrafındada papazlar tur atıyor, bunu kaçırmışlar galiba. tabi oynayan bilir, dark souls 3'de papazlara daha çok takmış durumdalar yalnız.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
butcher69
butcher69 8.10.2016 21:59
Ya şimdi benim anlamadığım neden oyunlarda istenmeyen şeyler olduğunda oyun basını hemen savunmaya geçiyor? Burada yazan şeylerin gerçeklik payı nedir bilmiyorum ama gerçeklik payı varsa eğer sağolsunlar küldürümüzü inancımızı ne güzel aşağılıyorlar mı diyeceğiz? Tüm teröristleri müslüman gösteren Amerikalıları kurtarıcı gösteren hollywoodu da mı eleştirmeyelim mesela? Burada en saçma olan pacman hakkındaki yorum ve haberin başlığı bu saçmalık olunca bir yanlış on doğruyu götürmüş resmen.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 21:22
Hepsi çok zorlama şeyler. Varsa da kimsenin bunu fark edeceğini sanmıyorum. Resident Evil'in bütün oyunlarını defalarca oynamışımdır ama dedikleri durumu Youtube da araştırmadan fark etmek imkansız.Ki zaten beni pek sallamıyor. Bunu duyduktan sonra bu oyunların hepsine para verir destek çıkarım. :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 20:22
Şaşırdık mı?...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 20:17
Evet bende rastlamıştım böyle bir tanesine ama unuttum ne olduğunu adamların işi güçü yok bir de böyle gereksiz detaylar koyarak islamafobi sergiliyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:38
Sol'un zaytung dan beter uydurma haber yaptığını düşünürsek gerçeklik değeri olmayan bi habermiş
Yanıtla
Talisca
Talisca 8.10.2016 19:59
Sevgili MK Okuru, 08.10.2016 15:38 Sen SOLLA aynı görüştesin . Onlarda aynısını söylüyo.Senin sorunun hayatın farkında olmamak :D bu haberi Anadolu Ajansı abonelere dün akşam saatlerinde geçti.infografikde hazırlamışlar daha da uzun bir haber... Solun molun özel haberi değil, ajansın haberi. Sol yayınlarken AA'yla dalga geçiyo zaten olay o.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 19:36
Yakinda helal konsol cikar. Bize surekli islamin guzelliklerini anlatir. Ornegin muslumanim deyipte milleti soyanlarin oyunlarini yapsinlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:02
Listedeki oyunları satın alıp destekliyeceğim teşekkürler halifelik ve müminlik bakanlığı
...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 19:33
Kişi sevdiğiyle beraberdir. Bunu açıkça söylemen takdir edilecek bir davranış!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 14:50
Cidden var mı böyle birşey,hayır ben hiç görmedim böyle birşey,var mı gören
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 19:32
RE candir ya. Yemisim varmis yokmus. Ilgilenmiyorum dinlerle kafam rahat.
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:52
Resident evil ve devil may cry'da var. Youtubede videolarda da vardı zaten.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 19:23
Ulen ne güldüm. Saçmalığın sınırlarını zorlamak diye buna denir
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 19:15
Çarşaflı kadınlar ve cübbeli erkekler islami figürler midir? Gerçekten bunu söyleyen neye dayanarak söylüyor merak ediyorum. Kültürel kıyafeti dini kıyafet yapan cahiliye arap aklına uyunca değil kurana uyunca müslüman olunuyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 18:53
hayret ac revelations ı almamışlar herhalde haberleri yok zavallıların Osmanlı, tapınakçı kesmekten bir hal olmuştum :) yoksa onlar Müslüman değil miydi :) HMMM!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:19
Bizim ülkedeki bakanlıkların kendi işleri dışında her şeye burunlarını sokmaları enterasan. Bir kez daha bizim ülkede neden oyun geliştirilemediğini anladım.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 18:52
düşünsene abi oyuna hayalet koydun Müslüman mı değil mi önemli Müslümansa kötülük yapamaz :P
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 17:21
Bu ülkeye ne desek boş
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:35
Hep bu işlerin başı sümerliler mısırlılar. Binlerce yıllık boş ötekileştirmelerin, düşmanlaştırmaların tarihi. Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil. Herkes birbirine egemenlik kurma peşinde. Yani ha biz cihat edip feth etmişiz ha onlar gelip islamla alay etmiş orta doğuyu işgal etmiş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
altis
altis 8.10.2016 16:29
gençlik ve spor bakanlığı dediyse zaten inanmayın :) bu hükümet ve onun yardakçı koyunları allah bir dese inanmam. ayrıca oyundaki olayı keşke gerçek hayatta da yapabilseydik. en azından etraftaki görüntü kirliliğinden bir nebze olsun kurtulmuş olurduk...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:29
Bunların hepsi gerçek, Youtube Sakita Wirawan yazın bu ve daha bir çok örneği apacık bir şekilde var. öyle subliminal falan değil bildiğin insanların gözüne soka soka.. Benim Spor Bakanlığına tavsiyem ise bu kitaplar falan yapılacağına Aynı şekilde cevap niteliğinde oyunlar yapılmasıdır...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Arcade Fire
Arcade Fire 8.10.2016 16:26
Biri de çıkıp demiyor ki biz İslamiyet'e zarar veriyor muyuz, çoğunluğu müslüman olan ülkeler neden bu halde, bunun gibi boş işlerle uğraşmak yerine ne yapabiliriz.

Bir yandan da ben de yabancı bir oyun geliştirici olsam terörist ölürken Allahu ekber diye bağırtabilirdim maalesef batı dünyasında algı böyle ve boşuna da oluşmuş bir algı değil.

Haberdeki bazı oyunların hastalıklı zihin ürünü olduğu belli ancak diğer bilindik oyunlarda bence amaç İslamofobik olmak değil, bir çok din için de benzer gerekçeler bulabiliriz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:21
arkadaşlar aslında cidden böyle şeyler var.Mesela DMC'Daki kapının cidden Kabe kapısına benziyor onun dışında bazı oyunlar tamami ile ırkçı oyunlar.Onlara bir şey diyemeyiz fakat bazıları cidden saçmalık özellikle pacman konusu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:14
merlininkazanı, attiginiz baslik cok sacma. Gayet dogru, gercekleri gosteren bir haber olmus. Inanin, bunu bir oyuncu olarak soyluyorum. Pac-man kismi dogru ise bu kisimda sacmalanmis, fakat oyunlarda islam propagandasi yapildigi gercegini degistirmez. Basliginizi düzeltmenizi rica ederim. Saygilar

-------------------------------------------

Merhaba,

öncelikle yorumunuz için teşekkürler. Bu haber kaynağı olan bir haberdir. Haber içeriğinde de belirttiğimiz gibi başlık, haber içeriği kaynaktan birebir alınmıştır. Önce okuduğumuzu anlayalım lütfen.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 16:09
muslim massacre zaten adından bellide diğerleri biraz sallamasyon illuminati sembolleri falan olduğu birkaç oynun doğrudur
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
HacıCavcav
HacıCavcav 8.10.2016 14:51
başlıkta yazdığınız şekilde değil yalnız. haberde bir versiyonu diye geçiyor.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:49
Kardeş ben bildim bileli bu site böyle hem başlıklar çarpıtmalı magazin sitelerini sollar, hem de bur maymun için onlarca haber yapar, bu ve benzeri durumları da gericilik olarak haber yapar, gerçekten de oyun sektörü iletlese de başka oyun haber siteleri takip edebilsek...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:46
Bana kalırsa oldukça mantıklı açıklamalarda bulunulmuş. Asıl bunu haber yapmak için komik göstermeye çalışmak saçmalık. Habere girerken "Böyle bir açıklamaya gerek mi vardı?" diye düşünüyordum. Oysa araştırma böyle basit bir açıklamanın çok ötesinde.Keşke görsel kanıtlar ekleselerdi,daha iyi olurdu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:45
Ulan hiç gulecegim yoktu :))
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
omrkcmn
omrkcmn 8.10.2016 15:42
Ciddi mi bu? Yoksa oyunlar kötüdür algısı mı oluşturulmak isteniliyor?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:34
Çok şükür bugün de başkaları adına utandık. Bu kafalarla bir adım ileri gidemeyiz, çok yazık.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:32
Çoğu oyun gerçekten islamı kötü gösterecek ögelerle dolu. Bu konuda bir şey diyemem ama Pac-Man ne alaka, onu anlayamadım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:30
Ülkenin halini belli eden bir haber yazısı olmuş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:30
Bunları araştırmak için para alan insanlar var, öyle mi?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:21
Vay arkadaş ne İslamiyetmiş be uğraşa uğraşa bi hâl oldular.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:13
Beyin bedava da bunlar bedava almak haram diye reddetmişler
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 15:07
Kafalar hosmus keske bizde de olsa 😄
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 14:57
Nedir bu, Zaytung haberi mi?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 14:57
Vay be... :) Hayaletler müslümanmış meğersem :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Witcher 4'ün Grafikl...
  • Battlefield 6 İle Ef...
  • Xbox Game Pass Temmu...
  • Death Stranding 2 PS...
  • Resident Evil’in İko...
  • Resident Evil Re:Ver...
  • Ghost Recon Serisi G...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.