Blizzard'ın rekabete dayalı oyunu Overwatch NVidia Reflex desteğine kavuşuyor. Sistemdeki gecikmeyi büyük oranda düşürdüğü belirtilen Reflex desteği, test sunucularında yapılan birkaç haftalık sürecin ardından ana sunuculara da geliyor. Ayrıca Rust ve Ghostrunner için de yakında bu desteğin sunulacağı belirtilmiş. NVidia'nın konuyla ilgili yapmış olduğu açıklama ve detaylar şu şekilde;
GeForce ekran kartına sahip Overwatch oyuncuları artık rekabet güçlerini daha da iyileştirmek için sistem gecikmesini azaltan NVIDIA Reflex teknolojisinden yararlanabilecek. NVIDIA Reflex, oyun ayarlarından etkinleştirilebiliyor ve rakipleri daha hızlı hedeflemeye, daha çabuk tepki vermeye ve hedef hassasiyetini artırmaya olanak tanıyor.
Test sunucularında (PTR) yapılan birkaç haftalık testin ardından, sistem gecikmesini %50’ye kadar azaltan ve oyunun tepkimesini önemli ölçüde iyileştiren NVIDIA Reflex, bugün Overwatch'ın ana sunucularında devreye alındı. NVIDIA Reflex hedefleme esnasında sağladığı anlık iyileştirmeler ve sistem gecikmesinin azaltılması, kullanılan kahraman, yetenek ve silahlardan bağımsız olarak oyuncular için en iyi deneyimi sağlıyor.
NVIDIA ayrıca yakında NVIDIA Reflex düşük gecikme teknolojisine sahip olacak iki yeni oyunu da duyurdu.
NVIDIA Reflex'teki diğer iyileştirmeler şunları içerir:
CPU'ya bağlı belirli senaryolarda gecikmeyi azaltabilen "Boost" modunda yeni bir optimizasyon güncellemesi yapıldı.
Aşağıdakileri içeren dört yeni Reflex Latency Analyzer uyumlu mouse:
Üç mouse üreticisi, Reflex Latency Analyzer'ı etkinleştirmek için aşağıdakileri içeren ürün yazılımı güncellemeleri yayınladı:
Acer, yeni Predator X25 360Hz Reflex Latency Analyzer donanımlı monitörü piyasaya sürdü
NVIDIA’nın GeForce Experience uygulaması, aşağıdakiler dahil, kullanıcı tarafından talep edilen çeşitli özellikleri içerecek şekilde güncellendi: