Sanal gerçeklik cephesinden açıklamalar devam ediyor
Geçtiğimiz hafta GDC'nin en önemli konuları şüphesiz Project Morpheus ve Oculus Rift idi. Oculus Rift ekibi, Morpheus'un varlığından dolayı oldukça memnunken, Sony, Morpheus'u PlayStation 4'e yaptıkları için, gelişim sürecinin çok sağlıklı ilerlediğini belirtti.
Peki ama PC mi yoksa konsol mu? Sony'nin araştırma geliştirme mühendislerinden Anton Mikhailov'a göre, sürekli olarak gelişen PC gibi bir platformla çalışmak, çok ama çok daha zor.
Eurogamer ile konuşan Mikhailov, sürekli olarak gelişmeyen kapalı platformlara bir şeyler geliştirmenin çok daha hızlı olduğunu ve bunu avantajları için kullanacaklarını ifade ederek, Morpheus'un çok girişken bir sanal gerçeklik platformu olacağının altını çizdi.