Şu oyunada kötü diyen gerçekten ne oldum delisi olmuş demektir. Şu kendini tekrar olayı içinde yapımcılar da bilir kendini tekrar etmemeyi herhalde. Demek ki eldeki teknoloji ile olan bu. Biz o adamlardan dah çok biliyorsak biz yapalım o zaman. Konu eleştiri olunca onda dünyada birinciyiz ama.
oyun kesinlikle 55 puanı haketmiyor yurtdışı sitelerin puanı düşük diye bizimkilerde düşük puan veriyer.eğer mad max hayranıysanız kesinlikle bu oyunu oynayın buradaki puana aldanıpta oyunu oynamak için benim gibi bir yıl geride kalmayın saygılar:)
Açık dünya oyunlarında biri birini tekrar etmeyen şeyler söylesine bana; ana görevlerin haricinde.. FarCry, Shadow of Mordor, WatchDogs, Prototype vb birçok oyunda biri birini tekrar eden unsurlar vardı. Bunların hangisine KÖTÜ OYUN dendi?
Az once baska bir incelemeye yorum yazarken aklima geldi. Puanlama sisteminizi bir gozden gecirin arkadaslar. 55 puan verdiginiz oyunu ben almam. Ama bircok kisi oyuna 80 veriyor. Nasil olacak bu is?
oyundan çok zevk aldım.
bitince tekrar oynanabilecek oyunlardan.
dövüş hissiyatına haksızlık etmişler.
dövüşler tek stil değil bir çok vuruş stili var.
üstelik dövüş,max in kendisi ve arabanız ilerdikçe geliştiriliyor donanım ekleniyor
oyunun puanı en az 75 almalıydı
Valla oyunu alıp almamaya hala karar veremedim açıkçası.. Herkes tam zıt yorumlar yapıyor bazı kesim beğenmiş bazı kesim beğenmemiş aslında şans vermek gönlümden geçmiyor değil fakat oyun nasıl oluyor da 55 puan alıyor ama herkes beğeniyor yorumlarıyla bunu anlayamadım açıkçası ? Ciddi ciddi bir kişi bana oyunun artılarını ve eksilerini fanboyluk yapmadan açıklayabilir mi çok rica ediyorum..Böyle bir oyun sever mutlaka vardır..
yine karışmış ortalık :D her oyunu seven vardır sevmeyen vardır eyvallah. korsan oynayan genelde daha çok beğenir beleş çünkü. Oyüzden oyun iyi mi kötü mü demicem. Bu oyuna bu para verilir mi verilmez mi ? puanı 55 değil de 85miş 70miş mesele o değil :D Fiyatı 89TL mesele bu...
Satın aldım.Çok beğendim.Bu puanı haketmiyor.Grafikler çok iyi.Oynanış çok iyi.Eğlence garantili bir oyun.Hadi 100 lirayı geçse neyse diyeceğim ama 89 lira bu oyun.Üstelik açık dünya bir oyuna göre fiyatı gayet uygun.89 tl gerçekten uygun bir fiyat.Özellikle GTA V gibi saçma bir fiyata sahip değil.
Artılar ve eksileri yazmışsınız dikkate değer. Ve fikir verici. Oyun çok kolay geldiği için sevmemişsiniz. 55 puanı anlasam da daha objektif olmalısınız. Çünkü 18 yaşımda sevilen oyunlarla 28 yaşında sevilen oyunlar değişebilir.
Söyleyeceğim tek bir şey var, bu oyun bence 55 puanı değil, 85 puanı hakediyor.
Optimizasyon mükemmel, oyun yağ gibi akıyor.
Grafikler çok iyi.
Dövüş sahneleri mükemmel, vuruş hissiyatını en iyi hissetiğim oyunlardan birisi. Max'i upgrade edince yeni dövüş stilleri ekleniyor.
Optimizasyon berbat. MGS ile karşılaştırılamaz bile. MGS hem daha iyi grafiklere sahip hem 60 fps sabit çalışıyor en dandik bilgisayarlarda bile.
kronice1120.09.2015 00:08
sans katılıyorum murdered bile yüksek puan aldı ama mad max kendini beğendiremedi acaba promomu gelmedi
MK Okuru18.09.2015 20:38
Sizi arkham citydeki batman kovalasın hemi
MK Okuru18.09.2015 13:55
Yok canım olur mu dövüş sistemi rezalet ya aaa her ne kadar arkham serisinin dövüş stili olsa da bu oyuna gıcığımız yok mu kötü işte dövüş sistemi biz kötü dedik mi kötüdür
Merlininkazanından bir editör adı lazım değil
:D :D :D :D :D
İçeriği bol gibi görünsede şunu şuraya bunu buraya götür şunu git patlat muhabbeti baydı.Yan görevlere bulaşmayın bile kısaca o filmdeki mad max ile bu mad max arasında çok fark var burda ayakcı olmuş.Heleki o oyunun bitimindeki herif boss misali gelip 2 vuruşla öldükten sonra 55 bile fazla.
Sen Mad Max'i oynadın mı allah aşkına?! Çok 2 vuruşta ölüyor son boss. Yahu normal adamı 12 vuruşta öldürüyoruz yav.
MK Okuru23.09.2015 03:43
MK Okuru, 21.09.2015 16:20
Tamam sen haklısın. Benim için 55 puan ideal senin için olmaya bilir AC diyip sürekli tekrar etmene gerek yok ubisoft oyunlarını zaten sevmiyorum farcry 3 haricinde bahsetmene bile gerek yok.Oyunun sonuna gelenler kesin sövmüştür.
MK Okuru21.09.2015 16:20
MK Okuru, 21.09.2015 13:03 (0
oyun tekrar ediyor demedim sen işine geldiği gibi almışsın. oyunun tekrar eden yanları var dedim. ve bu yanlar evet AC, GTA vs. gibi bir çok açık dünya oyununda mevcut. AC sağlam hikaye diyen adamı alıp animus ta atalarının anılarına genleri ile götürüyorlar. bu mu ?
MK Okuru21.09.2015 13:12
Hangi akla hizmet AC Mad max serisini karşılaştırdın aklını seviyim senin şu herşeye burnunu sokmak isteyen fanboy kardeşim ucu dokundu biliyorum baya savunmayada çalışmıssında oyunda ilk kısmı arabayı geliştirme oyunun en kalıcı kısmı o kadın ve kızın öldürülüp bizim intikam almamızdı.Boş oyun.
MK Okuru21.09.2015 13:03
40 saat buna bi insan nasıl buna tahammül edebilir kendidide oyunun tekrar ettiğini söyleyip bomba olduğunu söylüyor kardeşim oyun bana göre tırt seversin sevmezsin git IQ testi yap yorumlamana bile gerek yok embesillerin o fikirlerine ihtiyacım yok assasin's creed'da oynamadım zeki kardeşim.
MK Okuru21.09.2015 12:50
Blaze_04, tamamen Mad Max hayranı olarak yazdığın çok belli. Assassin's Creed ile karşılaştırmak çok garip, çünkü AC hikaye olarak sağlamdı. Ayrıca o oyun 2007 yılında çıktı, bu 2015? İlk oyun, yeni başlayan geliştiriciler için olur. Adam kendince notunu vermiş, illa senin düşüncenle aynı mı olacak?
MK Okuru21.09.2015 11:30
Blaze_04, 21.09.2015 09:53
kendini boşa yorma dostum boş konuşmak olsun dertleri başka bir şey değil. oyun bomba gibi 40 saat olmuş hala oynuyorum evet kendini tekrar eden yanları var ama zevkli. neymiş son boss 2 vuruşta ölmüş. oraya gelene kadar oynadığını çöp mü yapıyor bu? inceleyene de selam!!
Blaze_0421.09.2015 09:53
Assassin's Creedin ilk oyunu çok mu farklıydı.Hep aynı görevler aynı yerler.2-3 tane kısıtlı hareketle oyun bitmişti.Ama aldıgı puan 80 civarlarındaydı.
Her ilk oyunun hataları olur.Sonrasında bunu kapatırlar geliştirirler.Oyun bir kere zevkli.Post Apokaliptik dünyada bin tane seçim, bin tane görev olmaz.
55 puan vermek oyuna yapılan bir hainliktir.MadMax efsanedir.Boşa zamanınızı bu oyuna eleştirmeye ayırmayın.
Çocuklugumuzun bu filmle geçtiği,30 yıllık bir efsanenin oyununa,daha dün doğmuş bir editörün 55 puan vermesi sadece kendisini komik durumua düşürür, oyunu değil.
herşey tamam tekrar ediyo felan eyvallahta o final bossu 2 vuruşta ölmeyecek işte arkadaş biz salak değiliz herkesin 1-2 vuruşta ölmesi gerekmiyor lanet oyun yapımcıları
Merlin kazanı oyun cok güzel olmuş acık dünya olması ayrı hava katmış yollarda gezinirken konvoy bulup onlara saldırmak baya bi zevkli oluyor fury yapınca dövüşler mükemmel oluyor insan oyuna kapılıyor oyun güzel 55 puan oyuna yazık etmiş 79 olabilirdi
Öyleyse olmayan beyninle o burnunu herşeye sokmuycaksın. Beyinsiz olduğunu açık açık itiraf etmişsin tebrikler.Tamda senin gibilere hitap eden bi oyun beynin gelişir belki :D Oyun boş kardeşim ok by..
MK Okuru21.09.2015 18:01
MK Okuru, 21.09.2015 13:05 (0)
aman iyi ki senin beynin var. beynim olup senin gibi olacağıma beyinsizlik iyidir...
MK Okuru21.09.2015 13:05
oyunu üstüne bitirdim yan görevlerine bulaşmadan oyunda naptım arabayı en az 10 saatlik kısımda geliştirmekle geçirdim gittik motor parçarsı zırt zurt aldık sonra 1 2 yan görev yaptım gene aynı ordan oraya arabayı patlamadan götür git şurayı patlat ele geçir mantığı beyin fukaraları gelmiş savunuyor
MK Okuru21.09.2015 12:51
Özellikle at gözlüğü kullanan Mad Max hayranları...
MK Okuru21.09.2015 11:31
sen almamışsın kapat çeneni. aldım oynadım oldukça da beğendim.
selam millet ben mad maxte bir yerde kaldım 5 gündür geçemiyorum yardımcı olursan sevinirim. arabaya armor yani zirh alamiyorum arabayi gelistiremiyorum westlan ilk gorevi galiba upgrade final bilmemne jack yaziyor. garaja gidip zirhi armor yukseltmem lazim ama yapamıyorum.. yardimci olurmusunuz ?
dostum garage upgrade ekranında sarı yuvarlak olan upgradeleri seçiceksin araba için istenilen olduğunda bölüm açılıcak scrap yetmiyorsa camplara yada sarı bölgelere gidip toplaman lazım fırtına çıktığındada 3 scrap kutusu düşer 3 nü yakala içlerinden 9 adet 100 er scrap çıkıyor iyi oyunlar
diğer şehre gidiyorsun orda yardımcının ilk görevini yapınca kendiliğinde açılıyor
MK Okuru18.09.2015 03:17
Şu şekilde yapacaksın.Öncelikle haritada scrap yazan yerleri işaretle ve oralara gidip mekanları basarak adamları öldür.Sonra da tüm scrapları itemleri topla.Biliyorsun onlar para yerine geçiyor.Sonra bu scraplarınla (garaj menüsünden arabanın zırh işaretine gir) updateleri satın al bu kadar.
oyun o kadar iyiki hayatımda ilk defa bir oyunu yüzde yüz bitirdim
bütün yan görevlerdeki kampları çökerttim hiç birindede tekrarlanmış hissi gibi yaratmadı
Bu oyuna 80 üzeri bir puan layık çünkü gerçekten çok çeşitli bir oyun olmuş ve dövüş sistemi hiç kötü değil hatta çok eğlenceli.Şunu da belirtmek isterim ki oyun rage oyununu anımsatıyor.Her ne kadar rage de mad max den atkilense de oyun olarak mekanikler rage den alınmış gibi geliyor insana.
MK Okuru, 18.09.2015 11:50
zeki sanıyorsun kendini değil mi? ama değilsin sende biliyorsun...
MK Okuru18.09.2015 11:50
Pardon, oyunculuk ne? Örneğin müzik dinleyen de müzikçilik mi yapıyor? Eğlenmek için giriştiğiniz eylemi bile devlet meselesi haline getiriyorsunuz.
byakuya13.09.2015 17:16
Tomb Raider bile mi ? :D Kendini oyuncu sanan ergen :D
MK Okuru12.09.2015 18:56
sen kendine oyuncumu diyordun zaten allan şebeği :)
MK Okuru12.09.2015 18:08
yeni çıkan tomb raider ları diyo adam 15 senedir kendini tekrar ediyoya ondan dolayı haklı hiç değilse mad max bambaşka bir araba modifiye çeşitliliği ile geldi silah donanımı ve kullanımını süper oturtmuşlar
Gerara12.09.2015 18:00
Bence de. Oyunculuğu acilen bırakmalısın. Bu oyunun puanı kesinlikle 70+ olmalıydı fakat ''Tomb Raider Bile'' demen biraz düzeysiz geldi bana.
İncelemeye baktığım zaman, yazan adam samimi bir şekilde oyunda neler olacağına dair bizleri uyarmış. Kendine göre de bir puan vermiş, siz içeriğe değil de neden puana bu kadar takıldınız? Eğer adam 90 puan verseydi ne değişecekti?
beğenmediğim için değil gereksiz olduğu için şikayet ettim... belirtmişim zaten mesajda da "...incelemeyi o yüzden bu yorum gereksiz..." şimdi herhalde rahatlamışsındır butonu amacı dahilinde kullandığım için.
MK Okuru18.09.2015 11:43
O bastığın butonun üzerinde "beğenmedim" yazmadığını hatırlatırım.
yusufulas15.09.2015 15:08
okumaya gerek yok oyunu oynadım, sonra okudum incelemeyi o yüzden bu yorum gereksiz... içeriği biliyorum incelemeyi ve puanı beğenmedim bu yorumu da beğenmedim. merakınız giderildi mi acaba?
MK Okuru15.09.2015 14:38
bu yorumu niye şikayet etmişler ki adam haklı puana laf edenlerin yarısından çoğu incelemeyi okumamıştır bile
Tavsiyem oyunu satın alın.Sonra korsan 4GB repack indirin ve onu yükleyip steam klasörüne atın ve oyuna sahip olduğunuz için orjinal olarak oynamaya başlayın.30 GB çok ağır gerçekten 4GB dururken. Oyun bu arada çok iyi ama filmin havasını vermekten çok uzak,rage oyununa benziyor ve bazen sıkabiliyor
postapoloktik olsun çamurdan olsun diyen bendeniz oyunu yeni yeni oynuyorum bence oyun fena değil bundan çok daha vasatlarını severek bitirdik.optimizasyonu,arac modifiyesi,atmosferi iyi,dövüş sisteminin yavan olduğunu belirtmişsiniz ama batman serisindeki jekicen tarzı mad maxe uymazdı zaten.
Günümüzde ne kadar sevilen bir sinema filmi varsa, hemen arkasından iyi ya da kötü bir takım oyunları piyasaya çıkıyor, ancak gerçek anlamda elle tutulur, farklı bir hikaye, bakış açısı ya da o dünyada bir karakteri yaşayacak ve hatta Filmin atmosferini yaşatacak oyunların sayısı bir elin parmaklarını bence geçmez. Gel gelelim Mad Max'e, oyun size filmi izlerken: "Ben olsam direk arkadaki benzin deposuna sıkardım!" ya da "Sık Lastiğine abi sıksana lastiğe" tarzı yorumları yaşatabilecek düzeyde bir oyun. Main Story yani ana hikaye bence epey eğlenceli ama yazar arkadaşımızın da dediği gibi Yan Görevler biraz birbirinin tekrarı (Her ne kadar mekan farklılıkları olsa da). Yan Görevler peki şart mı? Evet bence şart, eğer karakterinizi ve aracınızı güçlendirmek istiyorsanız biraz free takılmak lazım oyunda. Ana eleştirim yazarın verdiği oyun puanına: 55! YOK ARTIK! Oyun bence hem grafiksel hem de oynanabilirlik ve farklılık anlamında en az 75'i hak eder. Özellikle filmden keyif alanlar kaçırmasın derim.
Herkes puana takmış bu eleştirileri yapanlar acaba oyunu oynadılarmı? ekran görüntüleri videoları ve filmini izleyip buraya gelmeyin oyunu oynayın özellikle PC üzerinde deneyin bakalım fikirlerinizde değişiklik olmayacakmı ben korsan olarak indirdim 2-3 saat sonra sildim oyunu
arkadaş sosyal deney yapıyor kanmayın cevap vermeyin şikayet edin
demiroviç14.09.2015 00:36
ah korsan mı ezik bi ps4 oynada gel sonra eleştir
MK Okuru13.09.2015 19:43
adam 2 saat oyun oynamış birde millete oyunu oynadılar mı acaba diyor 34 saat oynadım konuşuyorum 2 saat değil.
MK Okuru13.09.2015 14:44
o oyunu oynamayan diye soyledigin kişi kendinsin. 34 saat tir oynuyorum haketmiyor o puanı.
MK Okuru13.09.2015 10:33
Ben oynadım beğendim bitirdim ve bu puanın haksızlık olduğunu düşünüyorum. Ayrıca PC için çok güzel port edilmiş oyun 60 fps de çalışıyor.
MK Okuru12.09.2015 23:34
yalan söylüyor çünkü düzgün crack çıkmadı bu oyuna kullanıcılar crack düzgün çalışmıyor oyun çöküyor diye şikayette bulunmuş yani korsanda 10dk bile oynanamaya oyunu 3 saat oynaman gerçekten yalanın bir üst versiyonu heralde.
MK Okuru12.09.2015 22:17
30 küsür gblık oyunu nasıl indirdin kardeş?İndirmek bile 1-2 gün sürmüştür nasıl harcadın 2 saatte oyunu?
MK Okuru12.09.2015 18:13
Sen sildin ama steam de benimde içinde bulunduğum 5000 kusur kişi oyunu çok beğendik. Ve her yerde oyunculardan yüksek puan alıyor oyun sen oyundan anlamıyorsun diye oyun kotu olmuyor. Ayrıca insanların oynamadığını nerden biliyorsun ki.
MK Okuru12.09.2015 18:11
sanki bi sen oynuyorsunda millet oynamadan yorum yapıyor bu işleri geç sevmeyebilirsin kimse sevmeyene bişey demiyor bende mgs ye alışamadım hiç bir zaman bu oyunun kötü olduğu anlamına gelmiyor oyun genel olarak güzel bir oyun olduğu için genelin oynayıp sevdiği için verilen nota sitemdir
hadi sen dizilerini izle o filmler sana göre değil.
MK Okuru12.09.2015 17:48
filmi muhteşem kardeşim laf etme
MK Okuru12.09.2015 17:42
be! deve, adam erken alıyorsa bu onun çomar değil parası olan birisi olduğunu gösterir şimdi ben BMW 5.25 XDRIVE COMFORT+PREMIUM'a biniyorum senle ben birmiyiz
MK Okuru12.09.2015 06:56
Böyle "ileri zekalıların" yorumları neden yayınlanıyor
mteren11.09.2015 20:57
ne? filmi tırışkamı çıktı? şaka mı yapıyorsun? Birçok eleştirmen tarafından yılın filmi seçildi. Aç bir imdb puanına bak istersen.
yahu kardeşim hikaye diyorsunuz, mad max'in alengirli bir hikayesi yok zaten bunun tüm mantığı çöllerde amaçsızca dolaşıp hayatta kalmak asıl konu budur. aynı şeyleri tekrar ediyor diyorsunuz shadow of mordorda böyleydi hep aynı şeyleri yapıyorduk yılın oyunu ödülünü aldı hele assassins saçmalıkları
Hikaye yoksa oynamaya değmez benim icin oyun duygulandirip heycanlandirir bunu veremedigini soyluyosaniz gorsellikle dolu ici bos oyundur..Güzel inceleme
00:28 sen neyin kafasındasın ? serinin daha ilk oyunu neyi tekrar edicekler? AC ile neden kıyaslıyorsunuz mantıksız herif
MK Okuru12.09.2015 00:28
filmin atmosferini yaşatan ve yakışan bir oyun görevlerin tekrar etmesi konusunu ele alırsakda en azından ac gibi isim değiştirip her yıl aynı oyunu piyasaya koymadılar türünün ilk oyunu biraz ağır eleştiri olmuş 80 yakışan puanıdır
dovuş sistemi en çok begenılen tarafı,bu eleman oynamadan kopyala yapıştır yapmış.ben oyunun yarısına geldimve gayet guzel bn inceleme puanı olarak 80 verırdım..
dying light görev tekrarı hiç yok değilmi 84 alıyor.ryse bile 70
shadow of mordorun yapısından bu kadar büyük farkı nedir bu oyunun ki o 92 alıyor bu 55.
Oyunun tek büyük eksisi hikayesidir.diğer unsurlar yeterli ve yeterlinin üzerindedir.benim puanım 75 dir.
Katılıyorum sana. Shadow of Mordor sürekli tekrarlıyordu. Dying Light da aynı hatta onda Ana karakterimizin oyundan soyutlandığı gözle görülebilmektedir bu oyunun aksine.
MK Okuru12.09.2015 22:41
Dying Light için görev tekrarı yok diyenlerin yaşı genelde küçük oluyor. Yani taş çatlasa max. 7-8 senedir oyun oynayan tipler.
arkadaşlar konuyla alakası yok ama pc den çok anlamıyorum yeni laptop aldım asus k555 L diye fifa 16 demoyu çalıştırdı normal oyun çıkıncada çalıştırır mı acaba bilgi verirseniz sevinirim
Düşman araçlarını patlatabilirken, kendi aracımız neden patlamıyor
aracımız patlayabilirdi koşarak giderdik en yakın tamirhaneye yada gta daki gibi karakolun garajından aracı tekrar alabilirdik :) araba patlarken zor atıyorsun içinden kendini bide düşmanlar inmiyorlarki araçla ezmeye çalışıyorlar
2010 Haziran İnceleyen
Serkan Selim YILDIZ
Assassins Creed in o sıkıcı kendini tekrar eden ilk oyunu 88 puan alıyor
+ Muhteşem etkileşim, üzerinde fazlasıyla durulmuş karakter ve şehir tasarımları, grafikler günümüz teknolojisinde yeterince iyi ve yapım sıra dışı kurguya sahip.
- Görevlerin bir nebze kendini tekrar etmesi, yapımın senaryosunun yeterince uzun olmaması
Bu oyunu inceleyen arkadaşa soruyorum benzer eksileri sende Mad Maxe vermişsin peki 55 nedir ?
Bu oyunu inceleyen kişi editör değil, ancak editör adayı olur.
Emin kardeşim gerçekten incelemelerini beğeniyorum gerçekçi olduğunu düşünüyorum ama mad max e biraz haksızlık yapmışsın bu incelemede. Galiba oyun senin tarzına uymadı.
36 saat oldu ve en az 50 saati bulacak gibi duruyor şu an benim için oyun. ondan sonrada kalan yan görevler vs ara ara yaparım kesin oyunu %100 bitirmek için. daha ne olacak bilmiyorum. incelemeyi yapan kişi merlinin 55 verdiği diğer oyunlara bir baksın o oyunlar ve bu oyun bir mi? öv öv sonra 55...
haritada çok az yapmadığım şey kaldı 3 gündür oynuyorum bu yorumları görünce onlarıda oynayıp yüzde yüz bitiricem oyunu bu arada mad max hayranı falanda değilim sadece şu var ADAM GİBİ OYUN YAPMIŞ ADAMLAR
arkadaşlar konuyla alakası yok ama pc den çok anlamıyorum yeni laptop aldım asus k555 L diye fifa 16 demoyu çalıştırdı normal oyun çıkıncada çalıştırır mı acaba bilgi verirseniz sevinirim
merlinin kazanı; oyular sayesinde ekmek yiyosunuz biraz işinize ve sektöre saygınız olsun. Bu şekilde mad max ile değil kendinizle dalga geçmiş olursunuz.
far cry havası esiyor gibi hissettim incelemeden. özellikle far cry 3 gibi kendini bir süre sonra tekrar etmeye başlayacak. Online özelliği de olmadığı için acele etmeye gerek yok. Steam bunun fiyatını 49 civarına çekecektir.
Bizimkiler 10 üzerinden 5'i 0 puan gibi algılıyor.Hiç de kötü bir puan değil.Steam incelemelerin çok olumlu olmasının nedeni grafiklerin ve optimizasyonun çok iyi olması.Oyunda ilerleyenler bu oyuna çok yüksek puanlar verilmeyeceğini söylüyor zaten.
'Kolay ve ucuza kaçan dövüş sistemi' sizin için eksi puanı ifade ediyorsa benim veya bir başkası için artı puan anlamına gelebilir. Sadece örnek veriyorum. Yazı için emeğinize sağlık ama verilen puan haksız ve farkındaysanız itibar görmüyor kimse tarafından.
Hem mad max korsana yenik düştü diyorsunuz hem de 55 puan veriyorsunuz.E siz böyle inceleme yapıp not verirseniz,kim orjinal alır ki bu oyunu?Böyle inceleme yapacaksanız korsana yenik düştü diye sızlanmayın bari!
oyunu oynamadım ama buradaki arkadaşlar editör puanlamasından hep şikayet etmişler merlin ekibi lütfen inceleme yaparken yaptırırken daha duyarlı olun incelemeyi hakkıyla yapabilecek kişilere inceleme yaptırın
Diger inceleme yazarlari az verince bunlarda az verdi iste.Gercek disi unsurlar mi ? ne zamandan kendi kendine can yenilenmesi gercekci oldu bu oyunda yok o yemek yiyerek ancak.saçma sapan incelemeler yav.
Geçwn gün 89 Tl ye pc oyunu icin fiyat verip korsana yenik dustugunu belirtmistiniz . Simdi 55 puan vererek korsana kapi actiniz . Ben Xone da 200 tl ye yakin para vererek satin aldim .Aldigim gunden beri oynuyorum . 50 saat oldu sanirim toplam sure tam anlamiyla bitirmek icin kasiyorum .
Siz ciddimisiniz bu inceleme şaka falan mı oyunu resmen kötülemek için elinizden geleni yapıp şu ana kadar gördüğüm en düşük puanı vermişsiniz oyuna oyunu alcaklar için söylüyorum gidin steama oy oranına bakın veya metacritic e bakın oyunu çok iyi olmasada en azından 75 puanı hak ediyor
Anlaşılan o ki oyunu hiç beğenmemişsiniz açık konuşmak gerekirse bence de bu puanı haketmiyor daha yüksek olması lazım
haa bu arada oyunu bana yollayabilirsiniz :)
Gayet gerçekçi ve yerinde bir inceleme olmuş. Sizi bu ve diğer oyunlar için yaptığınız cesaretli incelemelerinizden dolayı kutlarım sevgili MK. Ayrıca diğer yalaka türk oyun sitelerindeki gibi saçma sapan uyduruk incelemeler ve puanlamalar yapmadığınız içinde teşekkür ederim. Kolay gelsin...
tüm incelemeyi okudum, yazan arkadaş genelde övmüş, yer yer yermiş. Oyun ahım şahım değil evet ama incelemede grafikler iyi, performan süper, hikaye eh işte, atmosfer mad max zaten güzel, dövüş güzel ama kolay, görevler tekrar ediyor, araç savaşları çok iyi puan 55. Dalga mı geçiyorsunuz 70-75lik yazı yazıp 55 nedir? Hayır oyunu beğenmezsin 55 verirsin de o zaman 55'lik oyuna bu inceleme yazısı ne alaka? Tutarsızlık var. Garip!
Steam deki ergenler Goat Simulatoru olumlu değerlendirmiş. Şimdi bu iyi oyun mu? Geçiniz efendim. Mad Max'te boş ruhsuz bir oyunsa düşük puan verilebilir
Oyun resmen Metal Gear'ın gazabına uğradı yahu, millet Mad Max'i 1 saat oynayıp rastgele bir inceleme yazıp Metal Gear'e geçmeye çalışıyor diye bütün incelemeleri düşük. Ben hiç oyuncu puanlarıyla inceleme puanlarının arasında bu kadar fark olduğunu görmedim, Steam'de %94 alan bir oyuna 55 vermek oldukça cesaret ister ama haksız yere vermek biraz anlamsız olmuş.
Merlin ekibi sizi uzun zamandır takip ediyorum ve bu yapmış oldugunuz son incelemeler oyunların tam olarak hakkını vererek özenerek incelenmemiş gibi bazı oyunlara hakkından fazlasını bazı oyunlara ise hakkından çok çok az puanını veriyorsunuz ki bunu diğer takipçi arkadaşlarım da onaylıyacaktır . Özellikle de bu oyunda Mad Max de hak ettiğinden çok düşük puan vermişsiniz en azından 75 olabilirdi kanımca.
siz nasıl bir oyun arıyorsunuz anlayamıyorum basite kaçmış dövüş mekanikleri demişler ya birde 55 puan vermişler demek ki bu site IGN veya Gamespot tan daha iyi inceliyor bir daha da bu siteye gözümün ucuyla bile bakmam
Belki 55 puan tartışılır fakat bence alabileceği en yüksek skor da yine ancak 65 olabilirdi. Mad Max serilerini izlemiş ve sevmiş birisi olarak bu tarzın filmi ve oyunu arasında büyük fark olacağını zaten oyun duyurulduğundan beri düşünmekteydim. Lakin Filmi 1 buçuk saatte izleyip bitirirken, oyunu daha uzun süre oynarsınız ve eğer oyuna gerçekten derin ve iyi bir senaryo eklenmemişse o oyun bir süre sonra tekrara düşer ve böyle sırıtır işte! Kısaca Mad Max gibi zaten sınırlı bir konusu ve tek tip bir atmosferi olan bir filmin oyununda senaryoya daha da önem vermeliydiler bence. Eğer aksini düşünenler varsa senaryonun ne kadar kısır olduğunu bir daha okumalarını tavsiye ederim.
incelemelere baksaydım böyle eğlenceli bir oyundan mahrum kalacaktım. gayet güzel, dozunda aksiyonlu bir oyun. metal gear solid 5 le kıyası anlamsız ama o oyun sadece gizlilik severlere hitap ederken 90 küsür puan alıyor. bu da araç, aksiyon seven hikayeye pek takılmayanlara hitap ediyor.
Alperen, yakında Warner Bros.'tan ''sen hayırdır?'' temalı bir mail alır :D
Valla böyle bir puan vermek büyük cesaret ister. Merlin'in ileride kara listeye girme riskini göze alacağını sanmıyorum. Vardır bu işte bir iş.
Steam'de oyunu herkes beğenmiş ,55 kesinlikle MK'nın dikkat çekmek için yaptıgı bir hamle diye tanımlıyorum ben.Oyun mükemmel sadece oynayın boşverin böyle incelemeleri falan.
incelemeyi okuyup puana bakmasam en az 80 almıştır diye düşüneceğiz ama incelemede övüp 55 puan vermek nedir? tamam oyun çok süper değil ama 55 abartmışsınız
Gerçek dışı sırıtan oyun mekanikleri.Vay be.Herşeyden önce bunun bir oyun olduğu unutulmuş gibi ne dersiniz.Aksi halde sokakta önüne gelen insanı vurabildiğin polislerle tek kişilik bir ordu gibi savaşabildiğin GTA V oyununa gerçek dışı demeyip 90 üstü veren bir site buna nasıl 55 verdi hayret.
Bu inceleme olmamış.Oyun şahane bence.Türkler daha böyle oyunlar yapamıyor siz bir türk oyun sitesi olarak küstahça böyle saçma bir incelemeye imza atabiliyorsununz.Grafikler güzel,oynanış güzel,hikaye klasik mad max ve kıyamet sonrası hikayesi yani oyun bu puanı değil en az 80 i hakediyor.
editör arkadaş neyin kafasını yaşıyordu bu incelemeyi yaparken gerçekten çok merak ediyorum...
+ve- ler konusunda evet haklı (gerçek dışı sırıtan oyun mekanikleri hariç) ama yapım bukadar dibe düşürülemezdi... yazık yani alıp oynamasam 8-10 saatimi gerçirmesem anlıcam bu puanı hakeden bir oyun değil
55 mi? yav insaf bari bi 65 falan verseydiniz.Oyunun metacritict'teki user scoreu 8 falan.Ama editöre incelemesi yine 70.Ya biz oyuncular anlamıyoruz işten.Yada başka bi sıkıntı var..Tamam oyun tekrar eden cinsten.Yada nasıl diyeyim bi takım başka sorunlar var..Tabii bu tamamen kendi fikrimdir...
En kötü yanı oyundaki herşeyin tekrar etmesi. Sinematiğin az ve senaryonun basit olması. Ama atmosfer grafikler ve kombat sistemi güzel bence bu yüzden 55 çok düşük olmuş.70'i hakediyor.
Bundan sonra oyun alırken steam yorumlarına bakarak alıcam kesinlikle 55 puan dan fazlasını hakeden bir oyun ben 8/10 diyorum kendini tekrar ediyomuşmuş diğer open world oyunlar sürekli dinamik oyun yapısı sürekli değişiyo demi?
Dün gece g2a sitesinden satın aldım bu oyunu. Bu yazıyı daha önce hazırlamış olsaydınız almazdım. İade de edemem sanırım steamden çekmediğim için,gerçi aktivasyon steam üzerinden gerçekleşiyor. Nese artık eve gidince bakarız.
batmanin dövüs sistemiyle birebir aynı nerdeyse onu överken bunu övmemeniz garip .s her zamanki gibi kötü bir inceleme merlinden oyun kötü ama 55 nedir ya
Ben açıkçası oyunu beğendim, oynuyorum kötü değil, MGS de var ama bu oyun bende bağımlılık yaptı, illa her şeyi bitereceğim diye bunu oynuyorum artık neyle kıyasladığıma kızabilirsiniz
Oyunun tek kötü yanı kendini tekrar etmesi ve MGS:V ile aynı zamanda çıkması :D Yani ne olurdu 2-3 hafta fark olsaydı aralarında. Oyunu daha görmeden MGS ile kıyaslamalar başlamıştı bile :D
Tamam oyun 80-90 puanlık bir oyun değil ama 55 puanda değil bence tabi ki kişisel zevk meselesi puanınıza saygı duymak lazım ama en azından 65-70 puana yakın alabilecek bir emek var oyunda bence saygılar...
merlin resmen şaşarak bakıyorum sizin puanınıza... 26 saat olmuş oynuyorum oyunu ve hala hiç sıkılmadım ki daha ana senaryoya oynamadım bile (her ne kadar varsa işte). o puanla verdiğiniz incelemeyi okuyarak bile kendimi yormayı düşünmüyorum. oyun oynayanlar tarafından %90 beğenilmiş durumda ve 55 puan hakkediyor öyle mi? şaka gibi resmen...
İnceleme oyunun bütün detaylarını anlatmış gözüküyor ama neden 55? Steam'deki yorumlar neredeyse hep olumlu. Daha bugün deneme fırsatı elde ettim. Atmosfer filan çok hoştu. Açıkçası yine hakkı yenen bir oyunla karşılaşmışız gibi geldi bana.
Bu yüzden size suriye aptal bir değiştirici hile edinmeniz gerekir.
Bu oyun aslında kötü değil Ben programcıyım, onu tamir edeceğim
Oyun en az 75 puan alır.
bitince tekrar oynanabilecek oyunlardan.
dövüş hissiyatına haksızlık etmişler.
dövüşler tek stil değil bir çok vuruş stili var.
üstelik dövüş,max in kendisi ve arabanız ilerdikçe geliştiriliyor donanım ekleniyor
oyunun puanı en az 75 almalıydı
Ayrıca dövüş sistemi çok güzel ne bekliyordunuz acaba?
55 puan ne ?
Optimizasyon mükemmel, oyun yağ gibi akıyor.
Grafikler çok iyi.
Dövüş sahneleri mükemmel, vuruş hissiyatını en iyi hissetiğim oyunlardan birisi. Max'i upgrade edince yeni dövüş stilleri ekleniyor.
Yapımcıya tebrikler..
bütün yan görevlerdeki kampları çökerttim hiç birindede tekrarlanmış hissi gibi yaratmadı
Puan 55 ilginç bir detay
Aşağıdakilerin hepsinde bölge ele gerçirme harita onunla birlikte harita açma denilen şey var.
Watch Dogs
Shadow of Mordor
Assassin's Creed alayı
Farcry 2-3-4
Ayrıca Farcry hariç genelide dövüş sistemi benzerlik gösteriyor.
shadow of mordorun yapısından bu kadar büyük farkı nedir bu oyunun ki o 92 alıyor bu 55.
Oyunun tek büyük eksisi hikayesidir.diğer unsurlar yeterli ve yeterlinin üzerindedir.benim puanım 75 dir.
aracımız patlayabilirdi koşarak giderdik en yakın tamirhaneye yada gta daki gibi karakolun garajından aracı tekrar alabilirdik :) araba patlarken zor atıyorsun içinden kendini bide düşmanlar inmiyorlarki araçla ezmeye çalışıyorlar
Serkan Selim YILDIZ
Assassins Creed in o sıkıcı kendini tekrar eden ilk oyunu 88 puan alıyor
+ Muhteşem etkileşim, üzerinde fazlasıyla durulmuş karakter ve şehir tasarımları, grafikler günümüz teknolojisinde yeterince iyi ve yapım sıra dışı kurguya sahip.
- Görevlerin bir nebze kendini tekrar etmesi, yapımın senaryosunun yeterince uzun olmaması
Bu oyunu inceleyen arkadaşa soruyorum benzer eksileri sende Mad Maxe vermişsin peki 55 nedir ?
Bu oyunu inceleyen kişi editör değil, ancak editör adayı olur.
haa bu arada oyunu bana yollayabilirsiniz :)
Valla böyle bir puan vermek büyük cesaret ister. Merlin'in ileride kara listeye girme riskini göze alacağını sanmıyorum. Vardır bu işte bir iş.
+ve- ler konusunda evet haklı (gerçek dışı sırıtan oyun mekanikleri hariç) ama yapım bukadar dibe düşürülemezdi... yazık yani alıp oynamasam 8-10 saatimi gerçirmesem anlıcam bu puanı hakeden bir oyun değil