Yani ortaya çıkarttıkları ilk versiyon çok sadeydi, hızlıca içeriği genişletmeyi düşünüyolardı fakat bunu sağlamak için stüdyonun büyümesi gerekiyordu, oyunlarının kalitesini etkiler diye vazgeçtiler. İçerik çok fazla olmasa da olurdu bence, olduğu gibi sade halini çıkartsalardı, tutmazdı ama olsun.
Yeni RTX 4070 aldım, 32gb ram 7700k ile aman aman bu ne rezil bir optimizasyon ki bu düzelmiş hali :) tam 10 yıl önce patates gibi ps3 slimim bile çözünürlük hariç bundan iyi açıyordu ne rezil bir işçilik yapmışlar pc'de. Bu optimizasyon olayı bizi rezil edecek, dlss falanda kurtarmıyor gibi geliyor
09:19 Oğlum çok yanlış bir tabir, 50 - 60 yaşlarında büyüklerimiz gelip burada yorum yapıyor ama onlar bile bu tabiri kullanmaz, karşı tarafa saygılıdır. Arkadaş gayet anlaşılır bir şekilde yazmış. Özetle, oyunlar DLSS özelliğine güvenerek, optimize edilmeden yayınlanıyor demek istemiş.
bence yerinde bir karar çünkü bu firma single player oyunlarda gerçekten çok başarılı. Daha yeni uncharted thieve's legacy'yi bitirdim ve muazzamdı. Online oyunların farklı kriterleri var. En iyi yaptıkları işe devam etmeleri kafi.
adamlar öyle düşünmüyor işte uzun soluklu, genel kitleyi de kaplıyacak ve devamlı bir para akışının sağlanabileceği bir sistem yapmaya çalışıyorlar. Bu da çok zor olduğu için beceremediklerini düşünüp vazgeçmişler çünkü reklam için vs daha fazla para harcamak istemiyorlar eğer patlarsa fena girecek.
Yapımı bir battleroyale oyunu için de çok uzun zaman aldı, ama Bungie'nin olumsuz görüşüne göre konuşuyorum bir hafta oynanıp unutulup gitmektense böylesi hayırlı olmuş, ancak yine de harcanan emeğe ve vakite yazık.