God of War'ın Kratos'u aslında projede yer almak istememiş. Geçtiğimiz yılı önemli ödüllerle kapatan, bu yıla da ödüllerle başlayan PlayStation 4 özel oyunu God of War'ın yapım süreci ile ilgili ilginç bilgiler paylaşıldı. "Boy" hitabıyla gönüllere taht kuran, Kratos'un seslendirme sanatçısı Christopher Judge ilk etapta projede yer almaya pek de sıcak bakmamış, ancak oyunun yaratıcı yönetmeni Judge'ı ikna etmeyi başarmış.
GameCentral'a konuşan Christopher Judge, başlangıçta rolü istemediğini şu sözlerle ifade ediyor; "Bunu yapmak istemedim. Sadece seslendirme için değil, aynı zamanda motion capture sürecinde de yer almam gerekiyordu. İlk başta buna şüpheyle yaklaştım. Beni gerçekten ikna eden şey her şeyden önce video oyunu değildi. Beni ikna eden senaryo oldu. Ve [yaratıcı yönetmen] Cory Barlog... bu beni tam anlamıyla yönlendiren şeydi."
Christopher Judge'!ın God of War projesine katkısı tartışılmaz. Hem seslendirme olarak hem de performans olarak oyunda oldukça iyi bir iş çıkarttı. God of War markası ile de özdeşleşti diyebiliriz.