Stellar Blade oyununun merkezinde yer alan ana karakter Eve, tasarım sürecinde özellikle dikkat çeken unsurlarla geliştirildi. Oyunun yönetmeni Hyung-Tae Kim, karakter tasarımı konusunda bazı ilginç detayları paylaştı. GamesRadar ile yapılan bir röportajda Kim, Eve'in arka kısmına özel bir önem verdiklerini ifade etti. Bu, oyuncunun oyun sırasında karakterin arkasını daha sık görmesi gerçeğinden kaynaklanıyor.
Kim, "Oyuncu oyunu oynarken her zaman karakterin arkasına baktığı için tasarım söz konusu olduğunda karakterin arkasına özellikle dikkat ettik" dedi ve ekledi: "Bunun oldukça önemli olduğunu düşündük, çünkü en çok gördükleri şey bu." Bu açıklama, oyun tasarımında oyuncu deneyiminin ne kadar önemli olduğunu ve karakter tasarımının bu deneyimi nasıl etkileyebileceğini gösteriyor.
Yönetmen ayrıca, bir oyunda kendisinden "daha iyi görünen" bir karakterle oynamanın tercih edildiğini belirtti. "Bunu istiyorum," diyerek, "Tipik bir şey görmektense daha ideal bir şey görmeyi tercih ederim. Bence bu, bir eğlence aracı için çok önemli. Ne de olsa bu yetişkinlere yönelik bir eğlence." Kim'in bu sözleri, oyun tasarımında estetik ve görsel çekiciliğin rolünü vurguluyor.
Stellar Blade, 26 Nisan 2024 tarihinde yalnızca PlayStation 5 platformu için piyasaya sürülecek. Bu, oyunun görsel ve teknik kapasitesini maksimum düzeyde kullanmayı hedeflediğini gösteriyor. Oyunun yönetmeni tarafından yapılan açıklamalar, Stellar Blade'in sadece bir oyun olmanın ötesinde, bir görsel sanat eseri olma yolunda ilerlediğini işaret ediyor.