Horizon serisinin geliştiricisi olan Guerrilla Games, yeni bir iş ilanı ile bir sonraki Horizon oyununda daha fazla makine olacağını neredeyse doğruluyor. Horizon Forbidden West devam oyunu daha önce bu yıl duyurulmuştu.
Horizon serisi ilk olarak 2017 yılında Horizon Zero Dawn'ın çıkışıyla başladı. Bu oyunun popülaritesi ve yüksek satışları, 2022 yılında Horizon Forbidden West'i getirdi. Seri, genç bir avcı olan Aloy'un hikayesini takip ediyor. Aloy, batı Amerika Birleşik Devletleri'nin post-apokaliptik bir versiyonunda açık dünya haritalarında dolaşıp, bölgeyi ele geçiren tehditkar makinelerle mücadele etti.
İki oyun da sunumu, dövüş sistemi, hikaye anlatımı, karakterizasyon ve keşfiyle eleştirmenlerden övgü aldı. Bu başarılar, geliştiricileri bunu üçlemeye dönüştürmeye yönlendirmiştir.
Resmi Guerrilla Games sitesindeki bir iş ilanına göre, stüdyo Senior Machine Gameplay Designer pozisyonunu doldurmak istiyor. İşe alınan kişi, yeni Horizon oyununda makinelerinin tasarımlarına sonraki bölümde katkıda bulunacak ve oyun çıktığında oyun içi varlıklarını geliştirmenin son adımına kadar çalışacak. Aynı şekilde, bu pozisyonu dolduran kişinin iyi bir takım çalışması becerisine, çok yaratıcı, ayrıntılara önem veren bir zihne ve çizimden 3D modellemeye kadar çeşitli sanat tasarım deneyimine sahip olması da bekleniyor.
Üçüncü oyunda fazlasıyla yenilik olacak
Diğer iş nitelikleri arasında en az beş yıl oyun veya dövüş tasarımında deneyim (özellikle Unreal ve Unity motorlarıyla), de bulunmaktadır. Önemli bir artı, sıkı bir gereklilik olmasa da, seviye tasarımı ve dövüş karşılaşması tasarımı deneyimidir. Horizon serisinin sadece bir yakın dövüş silahına bağlı kalma taahhüdü göz önüne alındığında, bu muhtemelen yaklaşan üçüncü oyunda dövüş sisteminin çeşitleneceğine dair bir işaret olabilir.
Guerrilla Games ayrıca bu yeni pozisyonun işinin çoğunun Amsterdam'da birebir yapılacağını ve uygun görülen tüm adaylara vize, göç, izin ve yerleştirme desteği sağlayacağını da belirtti. Horizon serisi, bir dizi nedenle hayran kitlesi kazandı ve küresel reklam kampanyalarının bazılarına göre makineler açıkça bu oyunların popüler bir yönü. Bu nedenle yeni tasarımların nasıl görüneceği ve savaşta nasıl işleyeceği konusunda zamana ihtiyacımız var.