20 milyon kopya satan It Takes Two'nun ardından, Hazelight Studios yeni oyunuyla geri dönüyor. Stüdyonun kurucusu Josef Fares, bir sonraki oyunlarını "Split Fiction" olarak adlandırdı ve bu yıl içerisinde resmi olarak duyurmayı planlıyor. Hazelight'ın önceki oyunlarındaki eşli oynanışa benzer şekilde, Split Fiction da yine heyecan verici bir co-op deneyimi sunacak.
Hazelight Studios'un yeni oyunu Split Fiction, stüdyonun önceki yapımlarında olduğu gibi yoğun bir co-op oynanışa odaklanacak. Josef Fares'in sosyal medya hesaplarından yaptığı duyuru ve stüdyonun paylaştığı görseller, oyunun yerel bölünmüş ekran desteği sunacağını ve bu ekranın dinamik olarak değişebileceğini işaret ediyor. Oyuncular, ekranın dikey ve yatay bölünme biçimleri arasında geçiş yaparak farklı bir deneyim yaşayacaklar. Bu özellik, A Way Out ve It Takes Two'da bulunan sabit ekran bölünmesinden çok daha yenilikçi bir oynanış sunmayı hedefliyor.
Now that you mention it, think you dropped this in the office @josef_fares? https://t.co/uh6AZAlrHL pic.twitter.com/oWv3Eew4M9
— Hazelight Studios (@HazelightGames) October 17, 2024
Oyun, en az iki yıldır geliştirilmekte ve EA Originals etiketi altında yayınlanacak. Hazelight'ın, daha önceki oyunlarında olduğu gibi, oyuncuların iş birliği yaparak ilerlediği ve hikaye odaklı bir deneyim sunmayı amaçladığı belirtiliyor. Split Fiction ismindeki "Split" kelimesi, oyunun bölünmüş ekran mekaniklerinin merkezde olacağına dair önemli bir ipucu veriyor. Dinamik ekran bölünmesi, oyuncuların farklı görevler veya bulmacalar üzerinde çalışırken bağımsız hareket etmelerini sağlayarak oyunun akışını daha özgür hale getirebilir.
Stüdyo, bu yıl Kasım ayında 10. yılını kutlayacak ve bu dönemde Split Fiction hakkında daha fazla bilgi açıklanması bekleniyor. Josef Fares'in liderliğinde, Hazelight Studios yine oyuncuları şaşırtacak ve heyecanlandıracak bir deneyim sunma hedefinde.