Yeni oyunda zindanlar takım oryantasyonuna önem verecek
ArenaNet'in geleneksel MMORPG tasarımlarından kaçınması ile Guild Wars 2'deki zindanları daha çetrefilli hale getirecek gibi.
Oyunun içerik tasarımcısı William Fairfield oyunun bloğunda "Guild Wars 2'de Tank'lar, DPS'çiler ve Healer'ların kutsal üçlüsü olmadan zindan tasarımlarında ilginç anlar yaşadık. Klasik MMO oyunlarında Boss savaşları genellikle bir karakterin etrafta koşup aggro aldığı, diğer karakterin diğerlerini iyileştirdiği ve geri kalanın da Boss'a saldırdığı bir yöntemden oluşmaktadır. Bunun yerine biz oyuncuların nerede durmaları gerektiği, savaşta hangi rolü üsteleneceği, ne zaman geri çekileceği, vs. gibi bilinçli kararları alabilecek bir ortam oluşturmayı istiyoruz."
"Kısacası tüm zindanlar oyunculara daha takım oryantasyonu sağlayacak yerler olacak. Zindanın akışını sadece bir oyuncu belirlemeyecek, tüm takım belli bir yönde katkıda bulunacak. Bunun içinde takım olarak hangi yöntemin uygulanacağına veya Boss savaşını iki farklı takımla yapılıp yapılmayacağına karar vermek gibi şeyler olacak."