Zamanında "En İyi MMORPG" ve "En İyi Oyun" ödüllerini almış bir yapım
düşünün. Hatta turnuvalarına katılıp 100.000 dolar kazanabildiğinizi ve de
devamının yapıldığını düşünün. Bakalım Guild Wars 2 bizlere neler vadediyor?
2007 yılında Guild Wars 2 (Kısaca GW2) ilk açıklandığı zaman, büyük bir heyecan
yaratmıştı. O günden bugüne kadar bu heyecan hala aynı seviyede korunuyor.
Yüzyıllar sonra
GW2, Eye of the North eklentisinden 250 yıl sonrasını konu alıyor. Yerin altında
uyuyan beş yaşlı ejderha uyanır ve Tyria dünyasına yıkım getirirler. Büyük
şehirler harap hale gelmiş, bazıları ise tekrar yapılmak zorunda kalmıştır. Bizim
görevimiz ise bir yandan ejderhalarla, bir yandan da diğer ırklarla savaşmak.
"Guild Wars 2, Havok fizik motoru ve Directx 10 destekli olacak."
Yeni yapımın en önemli değişikliği gözlere hitap ettiği noktada başlıyor. Oyunun
grafik motoru büyük değişiklikler geçiriyor. Gerçek üç boyutlu çevre,
geliştirilmiş grafik ve animasyonlar bunda en büyük faktörler. Ayrıca Havok
fizik sisteminin gerçekçiliğe etkisi büyük. DirectX 10 desteğiyle birlikte gelen
GW2, DirectX 9'la da oynanabilecek. Müziklerde ise ilk Guild Wars’un müziklerini
yapmış olan Jeremy Soule imzası olacak.
Oyunda beş seçilebilir ırk olacak. Bunlar: Asura, Charr, İnsan, Norn ve Sylvari.
Her ırkın artıları ve eksileri var. Örneğin Norn'lar şekil değiştirebilecekler,
Asura'lar büyü özellikleriyle ön plana çıkacaklar. Irklar konusunda pek fazla
bilgi henüz yok. Maksimum level sayısı da yükseltilmiş durumda. Seviye atlama
mekaniğiyse, oyuncuların kolay level atlamalarını engelleyecek şekilde
geliştiriliyor. Yeteneklerde ise sayı yerine bu yeteneklerin özellikleri ön
plana çıkacak.