Grand Theft Auto V'e Motorcu DLC'si geliyor

Furkan Sakoğlu 22.07.2016 - 15:43
Yoğun istek üzerine diyebiliriz...
Ayda bir aldığı ufak DLC'ler ile hızla genişleyen GTA Online, geçtiğimiz haftalarda aldığı Cunning Stunts güncellemesi ile oyuncuları memnun etmeyi başarmıştı. Ancak GTA Online oyuncularının ısrarla istediği motorcu temalı bir DLC paketi, Cunning Stunts güncellemesinin içerisinden çıkan dosyalara bakılırsa gerçek olabilir.

Grand Theft Auto V'e Motorcu DLC'si geliyor
Oyun içerisinden çıkan dosyalara bakıldığında kendi motor garajımızın olabileceğini tahmin edebiliyoruz. Rockstar'dan henüz konu ile ilgili hiçbir açıklama gelmemiş olsa da, kısa bir süre sonra geniş kapsamlı bir güncelleme görebiliriz.
Yorumlar 56
MK Okuru
MK Okuru 23.11.2024 05:12
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 23.07.2016 00:38
Hayatımda parasını ödeyip beni bir gün bile pişman etmeyen, parasını son kuruşuna kadar hakeden ve beni hala saatlerce başında tutabilen tek bir oyun oldu. O da GTA 5. Verdiğim para son kuruşuna kadar helal olsun. Oyun çıkalı 3 sene olmuş ama hala güncel hala güncel ve hala eğlencesinden tek bir şey kaybetmiyor. Gerçekten bu oyun ve yapımcıları bence ismini tarihe altın harflerle kazımıştır...
ultrAslan
ultrAslan 2.08.2016 22:27
Neyse abi bu tarz insanlar vardır mutlaka. Zaten sen biraz takip ediyorsan benim anlaşamadığım kişileri de biliyorsun. Onlarda olabilir ama hiç sallamıyorum artık. Eskiden daha ciddiye alıp cevap verirdim bunlara artık afedersin ama şeyimde bile değiller.
omer724
omer724 1.08.2016 22:23
ben biliyorum burdaki mk okuru da ozan86 dır kesin
omer724
omer724 1.08.2016 22:21
eskiden muhteşem bir siteydi insanlar konuşup anlaşırdı şimdi veled ler oyun oynamayı öğrenmiş bu sitenin suyunu çıkarıyorlar
ultrAslan
ultrAslan 1.08.2016 21:32
Ömer, sitenin suyu çıkmış zaten. O allahın emri. 2 satır cevap yazacak donanımda olmayan adamlarla muhattap oluyoruz. Çok değil 5 sene önce sitenin profili çok daha farklıydı. Neyse biz yine doğruları yazmaya devam edeceğiz. Tabi ki yine aynı kişi tarafından mk okuru adı altında 5 farklı kişiymişçesine eleştirileceğiz. Bu da mk sitesinin ayıbı olsun.
omer724
omer724 1.08.2016 16:17
Şurdaki cevaplara bakarsak en düzgün cevapları ultraslan, makaleLe ve ben vermişim merlinin kazanında bizler dışında çok az kişi olğun insan çoğunluk veled ile dolu burası.
omer724
omer724 1.08.2016 16:10
makaleLe kardeşim ne yaptın ya okumaya üşendim yemi ediyorum :D bu arada mk okuru olarak yanıt yapmak yerine hesap açın da kim olduğunuzu görelim 1 kişi olarak birden fazla kişiymiş gibi davranmayın bu sadece bir maskenin altına saklanmaktır.
omer724
omer724 1.08.2016 16:06
bir arkadaş kocaman boş bir harita var demiş bay süper zeka sen bu oyunu gerçek bir yer olan los angeles dan oyuna portlanmış olduğunu bilmiyor musun los angeles da ne varsa gta 5 de los santos da o var ona bakarsan gta 4 ve gta sanandreas a göre daha çok dolu ayrıca yapımcılar bir gta oyunu bir açık dünya oyunu için en dolu şehir olmasını istemiş ve los angeles'ı seçmiş ultraslan bana attığın yanı için teşekür ederim kardeşim boşver bunları
ultrAslan
ultrAslan 30.07.2016 19:56
Makalele yazdığın şeyin altına imzamı atarım abi. Sonuna kadar haklısın. Ben zaten hayatımda bu kadar başarılı bir Gta oyunu oynamadım. Bu kadar başarılı bir açık dünya oyunu da oynamadım. En başarılı gta oyunu da, açık dünya oyunda Gta 5'tir. Sebeplerini ve nedenlerini gerçekçi ve somut verilerle açıkladım. Muğlak ifadelerde kullanmadım kesinlikle. Ayrıca konu nasıl bu konulara geldi bilmiyorum ama benim yazdığım ilk yorum bu oyunun parasını son kuruşuna kadar hakeden bir oyun olduğu. Her dlc'yi ücretsiz sunduğu ve senin oyundan soğumana fırsat vermemesi benim için ve dünyanın geri kalanı için en önemli kriterler. Insanlar bunu istiyor ve rockstar'da bize bunu Gta 5 oyunuyla birlikte yeniden hissettiriyor...
makaleLe
makaleLe 30.07.2016 02:11
Ultra naber dostum, arkadaşlar bir saniye şuanda GTA V'i eleştirebileceğimiz durumda mı oyun piyasası ?
Şöyle bir milat koyalım, GTA V den önce GTA V den sonra.
GTA V den önceki oyunların içeriğine ve oyunlar üzerindeki o hissedilen yoğun emeklere bir göz atalım.
Zamanında içinde santraç bile olan Mortal Kombat, yeni nesilde Goro gibi bir karakteri DLC ile satıyor Fatality bile kolay yapmak için DLC leştiriliyor.
Oyunların bir sonu vardı önceden, şimdilerde o sonlar DLC ile satılıyor.
Önceden hikayeler vardı giriş gelişme sonuç, şimdi bölüm bölüm satılıyor.
Eskiden oyunlar vardı, bu makinede nasıl çalışıyor diyip ağzımızı açık bırakan "zirvesi GTA V tir". 8 ÇEKİRDEK 8 GB Belleğe 1080p oyun yapamıyorlar.
Eskiden oyun tam çıkardı, şimdi yağmur efekti sonradan geliyor, senaryosu sonradan ekleniyor. Bitmemiş oyunların ilk gün yaması konuşuluyor.
Eskiden bir diskin içinde çok şey vardı. Geliştiricinin içine koymak istediği herşey tüm hayalleri ve yaratıcılığı şimdi ise onlar DLC ile geliyor.
Belki bunları her yorumumda söylüyorum dilimde de tüğ bitti, yine konuyu buralara getirdim evet ama bu sefer konuya tam oturuyor.
Arkadaşlar, sizin "oyun" kavramından anladığınız nedir ? Buradaysanız bu soruyu sormam lazımda, şöyle sorayım, "oyun" denilince beklediğiniz şey nedir ?
Hadi dürüst olun, Multiplayer diye çıldırın, Online, Co-op, bol bol cici biciler kantır gibi bir oyunda silahlara skin giydirmek. Hadi dürüst olun GRAFİİİİİK diye bağırın.
Sony avrupa CEO su Jim Ryan'a soruyorlar, abi biz Gran Turismo 7 beklerken siz gittiniz sport diye bişeyle ortaya çıktınız. Şimdi biz prologlarda 100 150 arabalara alışkınız ama ismi prolog da değil anasını satam, bu oyun nedir diyor.
Ve bizim açık sözlü Jim amcamız şöyle söylüyor :
"Eskiden, oyunlar daha çevrimdışı haldeyken, oyunlardan alacağınız deneyimi diskte ne varsa o belirliyordu. Giriş oyunu ve tam bir GT arasında kalın bir ayrım vardı. Oyunlar çevrimiçi bir deneyim halini aldığında bu ayrım bulanıklaştı. Gran Turismo Sport, giriş oyunu deneyiminden çok daha fazlası olacak." Alıntıdır.
Yani meali şudur : Eskiden yapabileceklerimiz bir diske koyup satıyorduk artık gerek yok birazını koyup gerisini parayla satıcaz zaten. Bu oyun 1 seneye 50 tane DLC ile full oyun olur. Artık prolog yok full oyun kavramı artık böyle yersen.
Evolve'da öyle diyordu neyse. Hadi daha yakın örnek kovdukları DriveDLclub.
GT gibi bir oyunun full oyun adı altında 137 araçla çıkması benim için bu sektörün bittiğinin en büyük kanıtıdır.
VR ve 4K çılgınlığı var arz var ama talep edilen verildiğinde Alıcak mı bu millet gerçekten ? Gelecek bu mu ? VR porno sektörünü zengin eder, 4K mı konsolların kıramadığı ön yargı. Zaten gelecek, ama bu çözünürlüğün sonu yok bana sorarsanız FHD nin de kötü duran bi tarafı yok. Ama insanlar işte FULL istemez hep ULTRA ister ama Ultra verildiğinde FULL 'u zor bulursunuz.
GTA dan sonra çıkan oyunlar, yeni nesil adı altında çıkmış hiçte yeni nesil olmayan Demo tadında DLC yle bezenmiş düzgün frame veremeyen güncellenmeden oynanmıycak halde olan oyunlar. İnternetsiz çalışmayanları var bunların bide senaryosu yokmuş bazıların vay be daha ne kadar ileri gidebilirler acaba ? Derken... Pazarlamacılar daha nerden yolabiliriz sorusuna dahiyane bir çözüm aramakla meşguldur zaten biz düşünmeyelim onlar bir yerlerden yolar.
Siz bide kalkıp, GTA 'yı mı eleştiriyorsunuz ?
İlk önce somut birşeylerle çıkın diyinki, bir oyun bu kadar desteklendi. Yeni çıkan oyunda GTA dan daha çok içerik var. Optimizasyonu GTA dan daha iyi oyunlar var. Söyleyin bir tane oyun çıkartın karşımızada biraz eğlenelim. Çünkü çürütülmeye mahkum kanıtımsızlarla geleceksiniz.
50 tane DLC çıkarttılar hepsi ücretsiz ama Singleplayer'ıma dokunmadırlar helal olsun ! Onlinede istediklerini yapabilirler DLC para ile satabilirler bu adamlar hak ediyor helal olsun. Ama benim Singleplayer'ıma GTA 'nın adına DLC zırvalığını sokmadılar. Çünkü adamlar içine koymak istedikleri herşeyi koydular.
Oturup yeni fikir üretemediklerinde bu oyun yapıldı.
GTA'dan önceki oyunların felsefeside buydu zaten, tüm fikirleri değerlendirmek. Fazlası en fazla yeni oyuna.
Şimdi ise tüm fikirleri DLC ye çevirme peşindeler.
Alıntı yaptğım sony Avrupa CeO suda zaten herşeyi açık açık söylüyor artık sonradan bir şeyler satabiliyorken neden hepsini bir diskin içine koyarak daha fazla kazanmaktan vaz geçelim k...
Bugün eleştireceğiniz son oyundur GTA V. Çünkü artık böyle oyunlar çıkmıyor karşılaştırabileceğiniz yeni nesil bir oyun yok.
ultrAslan
ultrAslan 29.07.2016 18:30
Sana yazdığımı algılayamazsan eğer cevap yazmayacağımı söylemiştim ozan. Yazdığım 10 satır şeyden tek bir kısmı alıp cevap yazabiliyorsun. Taraflısın güzel kardeşim. Gerçekçide değilsin. Yazdığıma cevap veremeyecek kadar da donanımsızsın. Kusura bakma anlayacağını umarak o kadar uzun anlattığım için sana acıyorum kaybettiğim zamana.
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2016 14:22
GTA V'i eleştiren arkadaşların PC ci olduğuna emin gibiyim. PS3 e çıkar çıkmaz aldığım ve zamanını yaşayıp zamanına göre değerlendirdiğim için ve şuan bile bu kalitede desteklenen bir oyun göremediğim için arkadaşlar lütfen bi gidin ya GTA dan bahsediyorsunuz FİFA dan değil.
ozan86
ozan86 29.07.2016 13:47
Teknik olarak Assasin's Creed Syndicate, Brotherhood'dan daha gelişmiş bir oyun diye 2 tane oynanabilir karakter var diye daha iyi olamaz.
ultrAslan
ultrAslan 29.07.2016 01:39
omer724, 28.07.2016 13:02
Bak yazdıklarımın hala arkasındayım ve makul cevaplar bekliyorum ozan'dan. Ve senin yazdıklarının sonuna kadar arkasındayım ömer. Abi oyunda 3 karakter var ya. Bu görülmemiş bir yenilik. Ayrıca bu oyunda dart oynayabiliyorsun ve golf oynayabiliyorsun. Golf bildiğim kadarıyla hiç bir gta oyununda yok. Gerçi çoğu insanın oyunun içinde aradığı ana şeyler bunlar değil bu çok belli. Yoksa en çok satan, en yüksek puanları alan, en fazla online kısmında vakit geçirilen ve çok daha fazla çeşitli bir online deneyimi sunan ve bu kadar güncelleme alan bir oyun olamazdı GTA 5. Çok destek gördü. Hiç bir gta oyununda olmadığı kadar. Çünkü oyun çok ama çok sevildi. Oyundaki sehir yaşıyor. Çok canlı ve hareketli. Her karakter farklı bir dünyada yaşıyormuş gibi. Dediğin gibi franklinden trevor'a geçince kendini bambaşka bir aksiyonun içinde buluyorsun. Yani bu efsane bir yeniliktir. Hiç bir gta oyununda olmayan kadar oyunda sana seçenek sunuluyor. Bu hiç bir gta oyununda bu kadar fazla değildi. Hikayeyi sen şekillendiriyorsun. Hem de gta 4'e göre bu çok çok daha fazla oluyor. Bunlar bile bu oyunun zaten neden bu kadar en başarılı gta oyunu olduğunun kanıtlarıdır. Insanlar zaten bunu destekleriyle bize gösteriyor
omer724
omer724 28.07.2016 13:02
ozan86 oyunu oynamamış sın belli oyundaki görevlerin kaç tanesini yaptın da böyle konuşuyorsun her görev ayrı ayrı güzeldi karakterler desen mesela bir karakterden bir karaktere geçince hep onların bir şey yaptığını görüyorsun mesela trevor'dan franklin'e geçince striptiz club'dan çıktığını görüyorsun franklin'den michael'a geçtiğinde bir şirket'den çıktığını görüyorsun hem oynadım hem de sevdiğim youtube kanallarından izledim ve benim gördüğüm şeylerden başka şeyler gördükleri'ni gördüm yani çok fazla şey var karakterden başka karaktere geçince hep bir şey yapıyorlar ayrıca bowling fala yerine tenis golf ve tonla aktivite koymuşlar oyuna mesela arkadaşlarınla online da oynuyunca skype dan da konuşunca çok eğlenceli oluyor hem sosyalliğin gelişiyor hemde arkadaşlarınla iyi vakit geçiriyorsun bu tür oyunlarda skype çok önemli neyse ne dediğimi anlamışsındır ayrıca sanandreas da Striptiz Club varmı :D :P
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2016 12:48
1:15 hikayesi nasıl biraz iyi olabilir ki neyse zevkler tartışılmaz ama biz seviyoruz sen sevmiyorsan içinde tut
İstanbul un Fatihi
İstanbul un Fatihi 27.07.2016 22:24
Abi Gta 5 iyi oyun fakat sıkıntıları şunlar bence

1 5-6 yaşındaki çocuklar oyunu bitiriyor, Gta San Andreas çıktığında 5 - 6 yaşındaki veletler rocketman yazıp sağa sola roketatar atıyordu.Oyunu bitirmeyi akıllarından bile geçirmiyorlardı 2 - Oyunda hiç sır vs. yok yani var ama San Andreas ın sırlarına bakınca Gta 5 in sırları yanında çok sönük kalıyor. 3 - Gta sa da ormanda gezince korkudan ölüyorum.Sisler sesler vs. çok korkunç.Ama Gta 5 öyle değil anca leopar çıkıyor.

4 - CJ in evi yok Gta 5 de!!! Böyle efsane bir ev nasıl olmaz allah aşkına.Aklıma gelince hüzünleniyorum.

Ama ne olursa olsun inşallah Gta 6 da karı ana karakter olmaz
ultrAslan
ultrAslan 27.07.2016 21:22
Rahro Uth, 27.07.2016 14:28
Ben oyunun başarısını "sadece" satış rakamlarıyla ölçmem. Oraya 3 veya 4 farklı parametre yazdım. Önce yazdığımı güzel okuyun sonra bana istediğiniz eleştiriyi getirebilirsiniz.

ozan86, 27.07.2016 13:35
Ortaya attığınız tek argüman oyunun iyi bir etkileşim sunduğu ve hikayesinin başarılı olduğu. Şimdi eğer oyunları çıktıkları zamana göre yorumlayacaksak, ben grafik olarak da hikaye olarak da Gta san andreas'ı da, Gta vice city'i de zamanının kendi türünde rakipsiz oyunları olarak görüyorum. Ama hikayesi iyi diyorsan eğer bu o kadar öznel bir durum ki. Diğer hiç bir parametreye benzemiyor. Ha etkileşim dersen eğer, senin etkileşimden kastın belki oyunda belki 1 veya 2 defa yaptığımız bowling oynamak bilardo oynamak vs. ise bunu oyunun tüm kalitesi içinde % 10'luk bir pay oluşturacağını da görecek kadar gerçekçi olman lazım. Şu sitede bir anket yapalım demişsin Gta san ve Gta vice city 1 ve 2. Lik için yarışır demişsin. Çünkü neden biliyor musun? Olaylara gerçekçi bakılamıyor. Olaylara ve oyunlara duygusal yaklaşılıyor. Abi Gta vice city zamanında çok ama çok iyiydi. Çok eğlendik ve çok fazla oynadık. Ama geçti bitti gitti artık. Sen bana diyeceksin şimdi insanlar duygusal yaklaşmayacak ne alakası var diye. Buna sen inanıyor musun? Bana ankette 1. Veya 2. Olur demişsin. Hangi senaryo ile 1. Olmayı hak ediyor (scarface senaryosunun çalıntı versiyonu), hangi "etkileşim" ile hak ediyor, hangi fiziği ile hak ediyor (o zamanlar çok daha iyi fizik olan oyunlar vardı), hangi harita büyüklüğü ile hak ediyor, hangi karakter çeşitliliği ile hak ediyor..... uzar gider bu böyle. Çünkü olaylara duygusal bakılıyor. Ben o zaman oynadım ve çok eğlendim ama yeniliklere kendimi kapatmadım. Ve daha iyisi ve saydığım özellikleri daha iyi sunan bir oyun geldi ve o daha iyi dedim. Ben bir laf ederken argümanlarımı sunarım. Sende argümanlarınla gelirsen sevinirim. Ayrıca yazdığım şeyi iyi özümsemeden anlamadan algılamadan bana yorum yazarsan sana hiç bir şekilde cevap yazmayacağım. Çünkü anlayacağını düşündüğüm için sana bu kadar uzun anlattım...
Rahro Uth
Rahro Uth 27.07.2016 14:28
Başarı ne kadar sattığı ile ölçülüyor ise haklısın. Fakat pek çok eski gta fanı hala San andreasın en iyi oyun olduğunu ve Ruhsuz GTA4'ün bile 5'den daha iyi bir deneyim yaşattığını söyleyecektir sana.


(ben fan değilim o yüzden söyleyemem :P)

ozan86
ozan86 27.07.2016 13:35
San Andreas'da koyulan çitanın aşağısında bir oyun. Senaryo olarak da etkileşim olarak da öyle. Benim gibi düşünen pek çok insan var. Senin gibi düşünen pek çok insan var. Sen kendi düşüncenin ne kadar doğru olduğuna eminsen ben de eminim :) Böyle bir düşünce olamaz. Herkes benimle veya herkes seninle aynı düşünmüyor diye oyun cahili olamaz. Öznel konular bunlar. 10 kişiye soralım hatta merlin anket yapsın hangi gta daha iyiydi diye. San Andreas ve Vice City 1-2'ye oynar. Ben yine de GTA 5 en iyisiydi diyene birşey demem kendi fikridir. Düşüncelere saygı duymalıyız.
ultrAslan
ultrAslan 26.07.2016 21:59
Evet abi bende onu diyorum. Onlar zamanında iyiydiler ama zaman değişti devir değişti. O oyunlar o zaman çok iyiydi. Gta 5 ise şu an çok iyi. Ama günümüzde o oyunları gta 5 ile kıyaslamak gerçekten oyun cehaletliğidir. Nasıl gta vice city varken True crime oyununu onun yanına koyamadıysak, gta 4 varken Just cause'yi onun yanına koymadıysak, şu anda da hiç bir oyunu gta 5'in yanına koyamayız. Çok açıklayabildim mi bilmiyorum ama bu konuda haklı olduğuma kesinlikle eminim. Bazı konularda o kadar emin değilsem emin değilim derim ama bu konuda çok eminim
MK Okuru
MK Okuru 25.07.2016 22:04
Ultra Aslan sana etkilesim konusunda ve oyunun harika oldugu konusunda katiliyorum lakin her oyunun kendi zamani vardir san andreas ciktiginda herkes deliler gibi oynadi cunki bu adamlar zamanin otesinde oyunlar yaptilar bu yuzden bu oyunlarin karsilastirilmasi bence cok yalnis
ultrAslan
ultrAslan 25.07.2016 20:27
Üffff. Gerçekten üffff. Abi bowling, yemek yeme, spor salonu, bilardo..... Abi bunları açıp gerçekten özel olarak oynuyor muydun. Sen dışarıda koskoca bir gta dünyası varken bu aptal aktiviteleri mi yapıyordun. Hadi yaptın 1 defa 2 defa 3 defa 10 defa. Nereye kadar yapacaksın... Önemli olanın bunlar olmadığını oyunun hikayesi, haritası, görevleri, karakterleri ve buna benzer pek çok şeyin olduğunu fark etmemiz lazım. Bu basit şeyleri aşalım artık. Hala şehir nüfusu az diyorsun ya. Abi sen hiç ps4'te veya iyi bir bilgisayarda araba popülasyonunu dibe dayayıp, insan popülasyonunu dibe dayayıp oynadın mı ya. Belli ki oynamamışsın oynamanı tavsiye ediyorum sana. Ayrıca Gta oyunlarının her zaman kendine has standartları vardır. Hiç bir oyunu gta'nın yanına dahi koyamazsın. Çünkü hiç bir açık dünya oyunda gta'daki kadar kaliteli bir araba sürüşü yok. Hiç bu kadar kaliteli sunulmuş bir harita yok. Bu kadar kaliteli diyaloglar yok. Bu kadar kaliteli bir online yok. Sabaha kadar devam ederim istersen. Evet Gta 5 belki mükemmel değil haklısın. Ama şu da bir gerçek sende şunu kabul et "Gta 5 bir önceki yorumda yazdığım bütün faktörler katıldığında en başarılı Gta oyunu olduğunu kanıtlamıştır."
ozan86
ozan86 25.07.2016 17:18
Ultraaslan bence gerçekçi yaklaşmıyorsunuz. San Andreas'da yemek yeme, spor salonu, bilardo vardı. 4.oyunda internete de girip buluşma olayı+bowling var iken 5.oyunda bunlar yok. Şehir nüfusu az. PS3'e göre yapılıp yapılmaması beni alakadar etmiyor. (Ki bunu hatırlatmanız iyi oldu. Ne yazık ki konsol oyunların gelişimini öldürüyor diyebiliriz o halde.) Ben neden yapılamadığını değil oyunun değerlendirmesini yapıyorum. Mükemmel oyun diyemiyorum. Siz yerden yere vurdun diyorsunuz. Çok güzel ama mükemmel değil demek yerden yere vurmak değil. Online kısmına gelirsek sürekli benzer görevleri yapmak bayıyor bir süre sonra. GTA oyunlarının kendisine özel standartı olmalı. Mafia 2, Sleeping Dogs oynadığımda GTA 5 kadar zevkli dememeliyiz.
ultrAslan
ultrAslan 25.07.2016 16:03
Arkadaşım sen bu oyunun eski nesile çıktığını hatırlıyorsun değil mi? Ya da bilmediğinden böyle konuşuyorsun. O kadar büyük haritayı ve nispeten kalabalık bir şehri Ps3 gibi bir makinenin çalıştırabilmesi için böyle yapılması gerekiyordu. Ki ayrıca makul seviyede etkileşim seçenekleride oldukça fazla. San andreas demişsin de kusura bakma 2005 yılında çıkan bir oyunla nasıl bunu yan yana koyabiliyorsun. Bir de onda etkileşim daha fazla demişsin. Zaten o oyunda haritanın % 80'i bomboş bir araziden oluşuyordu. Sen neyin etkileşiminden bahsediyorsun. Hani gidip just cause falan desen anlayacağımda, san andreas ne abi? Şehir kalabalık olacak otobüsler dolu olacak falan demişsin ama oyunu galiba yeni nesilde oynamadın veya kaliteli bir bilgisayarda deneyimleyemedin. Otoyola çık ve kalabalık gör. Şehrin merkezine in ve kalabalık gör. Daha ne diyeyim ben sana. Adamlar bu eski nesilde bu oyunu nasıl bu kadar iyi yapıp optimize edebilmişler diyeceğin yerde gelmiş geçmiş en çok beğenilen, en fazla yüksek puan alan, en çok destek görmüş ve güncelleme almış, en büyük ve bu büyüklükte bir haritayı en dolu şekilde sunan, 3 karakter yönetmene izin veren bir oyunu bu kadar yerden yere vurmanız anlamsız. Tamam bizde vice city'i çok sevdik bizde deliler gibi san andreas oynadık ama duygularınızı bir kenara koyun 2 dk olaylara gerçekçi bakın. Bu oyun gelmiş geçmiş en iyi gta oyunudur. Bunu ben sòylemiyorum sadece. Oynayan insanların yorumları, satış rakamları ve dünyanın önde gelen oyun inceleme sitelerinin puanları bunu herkesin yüzüne tokat gibi zaten çarpıyor....
MK Okuru
MK Okuru 25.07.2016 12:25
Yahu 2013 yılında çıkan oyun zaten yenilik,online ve grafik alanında uzerine baya abanmışlar. bundan daha ne beklenir ki? o kısımda gta 6 ya saklıyorlardır orasını bilemeden burada sanki hiç rockstar ın aklına gelmemiş te sadece bizim aklımıza gelmiş gibi böyle bir karalama yapmaya gerek yok.
ozan86
ozan86 25.07.2016 10:47
Etkileşim yok diyoruz. San Andreas'da fazlasıyla çevreyle etkileşim halindeydin bu oyunda yok. Geriye giden bir oyunu bu kadar övmeniz yanlış. Oyunun adı GTA ise yıl da 2016 ise pek çok mekana girip çıkabileceksin. Şehirler kalabalık olacak, otobüsler veya tren bomboş olmayacak. GTA'nın standartı bu olmalı. Hikaye Mafia'da da Sleeping Dogs'da da var.
ultrAslan
ultrAslan 25.07.2016 00:09
Yahu zaten ben GTA 5 kusursuz demedim ki. Ama diğer çıkmış tüm gta oyunlarından daha kusursuz. Çünkü oyunda yok yok. Aklına gelebilecek her şey mevcut.
MK Okuru
MK Okuru 24.07.2016 09:11
koskocaman haritası olduğu doğru koskocaman boş bir harita olduğuda doğru sadece dağ bayır çayır gezmekle olmuyor o işler
MK Okuru
MK Okuru 24.07.2016 07:08
Şu an saymayacağım ama oyunun eksik ve kötü yanı çok. Oyunu sevmedim değil, sadece en az sevdiğim gta oyunu.
ultrAslan
ultrAslan 23.07.2016 12:55
Neden beğenmedin ki. Hikayesi oldukça eğlenceli ve hareketli. Aksiyon sürekli peşini bırakmıyor. Ayrıca 3 tane karakter yönetebiliyorsun. Bu efsane bir durum. Haritası desen koskocaman ve sana çok geniş bir yaşam alanı tanıyor. Ayrıca Gta san andreas gibi bir efsanenin haritasında oynamak da oldukça sevindirici. Online kısmı muazzam bence. Birlikte görevler yapabilmek. Fantastik araba yarışlarına katılmak, çeşitli heistler yapabilmek... Saymakla bitmeyecek eğlenceli görevleri var. Elbette sonsuza kadar oynanmaz. Bir süre sonra sıkıyor. Ama tam sıkıldım dediğin an bir bakmışsın oyuna yeni bir dlc getirmişler. Vallahi hala dediğimin arkasındayım. En iyi Gta oyunu Gta 5'tir ve parasını ödeyip suyunu çıkarana kadar oynayabildiğim, daha doğrusu kendini oynatabilen tek oyundur.
MK Okuru
MK Okuru 23.07.2016 01:15
Hikaye modu biraz iyi, online ı ise tam bir çile. Kısacası bir gta sever olarak en az sevdiğim gta oyunu. Sizleri anlamakta güçlük çekiyorum
Kalan Karakter: 300 Gönder
Narutolga
Narutolga 23.07.2016 11:45
Hikaye DLC'si gelir mi?
omer724
omer724 1.08.2016 16:13
2017'de gelebilir kardeşim ama hiç gelmeyedebilir
ya 2017'de gelir yada hiç çünkü 2018 de gta 6 duyurulur diye düşünüyorum.
Paradise313
Paradise313 28.07.2016 01:31
gelmeli artık bence :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 28.07.2016 13:09
Ultraslan arkadaşım. Birşeyi anlayıp anlamadığım veya özümsemediğim yok. Seninle farklı düşünüyoruz. San Andreas'dan sonra koyulan çıta düştü diyorum. Senaryo olarak da oyundaki karakterler olarak da, etkileşim olarak da beğenmedim. Senin söylediklerini de red etmeyerek aşırı övgüyü hak etmeyen oyun olduğunu düşünüyorum. Olabildiğince açık ve net.
Benim gibi düşünen binlerce insan var iken de düşüncelerimi "özümsemiyorsun, anlamıyorsun, anlamazsan cevap vermeyeceğim" diye irrite kelimeler kullanarak küçümsüyorsun. Şurda öznel bir konu üzerinde konuşuyoruz. Bunlar hoş kelimeler değil.
omer724
omer724 1.08.2016 16:07
Burda adam görmesin diye yanıtlamak yerine yorum yapmışsın sanki adam senin bunu yaptığını anlayamıyacak.

MK Okuru
MK Okuru 29.07.2016 21:20
Ben oyundaki eksik noktaları eleştirdim. Zaten San Andreas daha iyiydi diyemem. Oynanabilirlik olarak tabi 5. oyun daha güzel. Ama senaryo olarak San Andreas daha kuvvetli. GTA 7'nin çıkmasını bekleyelim yapacak birşey yok o zaman Bakalım kim haklı çıkacak
ultrAslan
ultrAslan 29.07.2016 18:34
Üzgünüm ama yazdığımı anlayamamışsın hala. Ben aşırı övgüyü hak eden bir oyun olduğunu söylemedim. Mesela şu an 10 yaşında olan bir çocuğun efsane oyunu gta vice city veya san andreas değildir. Gta 5'tir. Olayı idrak edebiliyor musun? Bu gerçekçi bu yaklaşımdır. Mesela Gta 6 çıktığında da Gta 5'ten daha kòtü bir oyun olma şansı yoktur. Ama gta 5 çağına yetisen çocuklar gta 7 çıktığında hala gta 5 en efsane oyundu diyecekler. Bu böyledir. Gerçekçi bir bakış açısı değildir. Bu duygusal yaklaşmaktır...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.07.2016 02:16
Arkadaşlar olayı şu yönden bakmak lazım artık GTA V den biraz kopabilelimde 6 yı çıtlatsınlar, öyle bir bağlanmışızki biliyorum ayrılası gelmiyor o şahaserden insanı ama GTA V desteklendikçe gta 6 çıkışı uzar. Adamlar zaten 6 7 yılda bi oyun yapıyorlar beklentilerimiz GTA 6 olsun.
MK Okuru
MK Okuru 25.07.2016 22:06
E bu yuzden oyunlar harika oluyor ya
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.07.2016 21:56
Ilk oynadigimda yasadigim dejavular beni benden aldi
Kalan Karakter: 300 Gönder
Grand Theft Auto V'e Motorcu DLC'si geliyor
İlginizi Çekebilir