GTA V'in ana karakterleri; Michael, Trevor ve Franklin
Kasım ayı oyun dünyası için gerçekten çok önemli bir dönem. Aralık'tan önce bütün sektör
ellerinde bulunan kartları bir bir oynarken olan biz zavallı editörlere oluyor. Şikayet ediyor gibi görünüyorsam aldırmayın, aslında neye heyecanlanacağımı şaşırmış durumdayım, bu heyecanın en büyük sebebi ise GTA V.
Neden Rockstar?
Oyun sektöründe en önemli yapımlara imza atan şirketlerden birisi şüphesiz Rockstar. Her Grand Theft Auto oyunu ile birlikte oyun endüstrisi için yeni kalite sınırları koyan Rockstar, Grand Theft Auto V ile gelecek jenerasyonu şekillendirecek gibi görünüyor.
Öncelikle söylemem gerekiyor, Rockstar işini çok ciddiye alan ve projelerini yüklü araştırmalarla gerçekleştiren bir firma. Bir GTA oyunu yapıma başlanmadan önce gerçekleşen ön çalışma süreci öyle ağır ki, oyunun kendisini yapmaktan daha zor.
GTA IV çalışmalarını bitiren ekip kendine bu konuda tatil vermemiş, hemen ön çalışmalara başlamış. Konsept aşamalarında ortaya pek çok farklı fikir atılmış fakat ekip artık San Andreas'a dönme zamanının geldiğine karar kılmış. Oyunun görselinin başında olan isimlerden Aaron Arbut ve yapım ekibinin çoğu doğru düzgün bir Los Angeles yapma fikri ile uzun zamandan beri ilgileniyormuş. "San Andreas'ta Los Angeles konusunda gerçekleştirmek istediğimiz şeyleri tam olarak yapamadık" diyen Rockstar Games Başkan Yardımcısı Dan Houser yeniden Los Angeles'a dönme fikrini destekleyenlerden. Houser "Los Angeles ve çevresinde bulunan kasaba tadında yerler gerçekten çalışmak için çok başarılı temalar, buradan beslenip pek çok farklı oyun mekaniği kullanabilirdik, GTA IV'de başlayan fakat bitiremediğimiz pek çok fikri tamamlayabilirdik" diye devam ediyor.