Uçuş hissi, acceleration, Superman'in aşırı enerjik, dayanikli ve yikici bir wrecking ball kütlesi olduğu hissini oyun mekanikleri ve animasyonlar ve müthiş bir fizik motoru ( battlefield daki destruction olayinin aşmiş versiyonu..) ile vermeleri lazim vs vs Çooooooooooooooooook zor. ??????
Keşif hissi, kozmik olaylar ve uzayda gezme, galactic tehlikeler, koca bir dünya.. Metropolis, smallville, sivil hayatı adamın, Fortress of solitude, Krypton köklerini keşfe çıkma vs vs o kadar çok şey var ki..
Bence sci-fi ve uzay keşfi dokulu ve rpg öğelerle dolu bir açik dünya oyunu yapacaklar.
Bütün DC evreni Superman üzerine inşaa edilmiştir az çok yani. Superman her yerdedir, her yere gider, keşif ve öğrenme merakı çok fazladir ohooo ahahaha. Allah cidden kolaylik versin yapanlar varsa ya da yapilma niyeti varsa.
Cosmos da kafasina göre seyahat edebilen bir karakteri bu teknoloji ve open world devrinde geçtim Smallville arti Metropolis'e, koca dünyaya ve hatta güneş sistemine dahi tıkıştıramazsinız.
Geçti o devirler yani. :D
Darkseid ve apokolips olacak, Green lantern corps ve Oa olacak vs vs ohoooo. :D
En dandiğinden misal vereyim, iş olsun diye aya gidebilmeniz lazim kisa sürede hizli travel ile aninda ya da manuel 10 20 saniyede falan. Hooop ay modellemesi lazim oldu. :D Ay ile ilgili bir iki görev vs elzem oldu.
Superman oyunu, open world olmak zorunda. Open galaxy ve cosmos diyelim hatta. :D
Gerçek manada Superman evreninin ölçeğinde bir oyun bir üçleme yapıp aynen nasıl Arkham serisinde tam olarak Batman gibi hissedebildiysek aynı hissi vermek INANILMAZ zor bir şey.
Ki daha Batman dünyasının bile keşfedilmemiş çok yönü var. 4 oyunu da ayri muhteşem olmasına rağmen hemde.
Superman olduğunuzu hissettiğiniz bir oyun ölçek olarak Mass Effect serisi kıvamında olur ancak.
Farkli yeteneklerinizi keşfetmek için ( quest'ler ödülleri de yeni yeteneklerinizi ve mevcut yeteneklerinizin yeni sınırlarını keşfetmek.) uzayda yolculuk yapacaksinız..
Bilim kurgu odaklı olmalı, galaksi içi ve hatta galaksiler arası gezmelisiniz. Dünya odaklı olmamali bir Superman oyunu. Dünya ana üs gibi olmalı, Superman çapında biri için koca dünya bir batcave bit wayne malikenesi tadinda çünkü. Yörüngeden dünyayı izleyip arada farkli kitalara gideceksiniz vs..
Farzedin ki üzerine yüzlerce tomahawk gelen birisiniz. Filmlerde bile oldukça zayıf gösteriliyor Superman inanin. ( man of steel dahil. ) Durduğu yerden bir santim dahi kıpırdamadan yüzlerce füzenin patlamasına sadece gülümseyecek bir karakter...
Öyle bir sistem geliştirmek zorundasınız ki Superman olmayı hissetmeniz lazım. Oyun melanikleri ve genel oyun mantığına çok ters bir karakter Superman. Basit ifade ediyorum şu an ama detaya girecek olsam sayfalarca yazabilirim niye zor olduğunu.
Yapsa yapsa Rocksteady yapar. Arkham Knight bütçesini kat kat aşar. En az 5 katı büyüklükte bir ölçeği olur daha ilk oyun için hemde.
Sayisiz şehir modellemeleri lazım. En az 20'yi bulur. Sirf hadi ilk oyun genelde dünyada geçiyor olsa.
Ben olsam karar aşamasında en az bir sonraki sıçrama seviyesindeki konsol ve pc donanım sürecini beklerdim projeye başlamak için.
Gerçek bir tam kapsamlı Superman serisi için yetersiz bu nesil.
Çooooooooooooooooook zor. ??????
Bence sci-fi ve uzay keşfi dokulu ve rpg öğelerle dolu bir açik dünya oyunu yapacaklar.
??????
Geçti o devirler yani. :D
Darkseid ve apokolips olacak, Green lantern corps ve Oa olacak vs vs ohoooo. :D
Superman oyunu, open world olmak zorunda. Open galaxy ve cosmos diyelim hatta. :D
Ki daha Batman dünyasının bile keşfedilmemiş çok yönü var. 4 oyunu da ayri muhteşem olmasına rağmen hemde.
Evrenin sırları ve sınırlarını arayacak ve keşfedeceksiniz.
Galaktik ya da beteri cosmic tehditleri keşfedecek, müttefikler edinecek ve liderlik edeceksiniz.
Farkli yeteneklerinizi keşfetmek için ( quest'ler ödülleri de yeni yeteneklerinizi ve mevcut yeteneklerinizin yeni sınırlarını keşfetmek.) uzayda yolculuk yapacaksinız..
Cosmic çapta yapmak zorundasınız.
Batman, Spiderman gibi bir şehre hapsedemezsiniz. Çok güçlü, çok aşırı güçlü ve dayanıklı..
Bu ikisi bile başlı başına bela oyun mekanikleri için. Göründüğü kadar kolay değil.