PlayStation 4 kütüphanesinin en iyi yeni nesil oyunu olan God of War, oyunculara güzel bir macera yaşatmayı başardı. Sony'nin destekleri ile oyunu geliştiren Santa Monica'dan Cory Barlog, bazı açıklamalarda bulundu. Aynı zamanda son God of War oyununun yönetmeni de olan Barlog, katıldığı bir podcast programında ilgi çekici bir itirafta bulundu. Barlog, oyunda Leviathan olarak adlandırılan baltamızın fırlatma ve geri çekme özelliğinin, az daha oyundan kaldırılacağını açıkladı. Oyunun geliştirilme aşamalarında son anda bu mekaniğin oyunda kalmasına karar veren Cory Barlog, bu kararından şu anda memnun olduğunu belirtiyor.
Muhtemelen bu mekanik oyundan kaldırılsaydı, baltamızı hiç fırlatamayacaktık. Hal böyle olunca oyunun dövüş mekanikleri daha farklı bir şekilde karşımıza çıkacaktı. Barlog'un bu mekaniği iyi ki bu mekaniği oyundan kaldırmamış. Çünkü baltayı fırlatıp geri elimize almak bazı durumlarda fazlasıyla tatmin edici olabiliyor.
Sona geldiğimizde eğer God of War'u bitirdiyseniz, bu mekaniği sevip sevmediğinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Sizce Barlog bu mekaniği oyundan kaldırmalı mıydı? Yoksa böyle iyi mi?