Oyunun gidişatı köyünüzü inşa etmenize bağlı olacak
Ubisoft, bugüne kadar diğer Far Cry oyunlarında gördüğümüzün aksine bu seferki Far Cry oyununda farklı bir gidişat sergilemeyi planlıyor. Önceki oyunlarda görevi alır, yapar, ve hikayede ilerlerdik. Görünüşe göre Primal'da işler biraz değişecekmiş.
Ubisoft'tan Paola Joyaux ile yapılan röportajda Joyaux oyunun hikayesine dair yeni bilgiler verdi. Hikaye, karakterimizin aldığı görevlerle değil, Wenja topraklarını geliştirmesine bağlı olarak ilerleyecekmiş. Oyunda seçtiğimiz yollar, yardım ettiğimiz kişiler ve benzeri diğer faktörlerle beraber karakterimizin yaşadığı olaylar da büyük oranda değişikliğe uğrayacakmış. Yani artık öyle görevi al, oyunu bitir tarzında olmayacakmış oyun. Görev almak yerine, köyümüze çeşitli insanları alacağız. Bu insanları da bazen rastgele, bazen de özel olarak konuşlandırıldığımız görevlerle kurtaracağız. Onlar da bize hem görevlerimizde hem de hikayenin genel gidişatında yardımda bulunacaklar.
Ubisoft'un attığı bu radikal adım sayesinde hiçbir oyuncunun hikayesi bir diğerininki ile aynı olmayacak. Oyunda seçtiğiniz liderler ve örnek aldığınız kişiler sayesinde sizin, yani oyuncunun da oynayış tarzı, bu bağlamda da yaşadağı hikaye değişecek.
Far Cry Primal, 23 Şubat'ta Xbox One, PlayStation 4 ve PC platformları için satışa sunulacak.
Valla yanlış hatırlamıyorsam sizin bir oynanış videonuz vardı orada gördüğüm kadarıyla Far Cry 3'ün kamp ele geçir, sessizce ele geçir alarm verdirtme, radyo kulesi ile harita açmanın yerini işaret kulesi almış. Far Cry 3ün esintileri yine var Far Cry 4 zaten 3ün mekan ve karakter farklı aynı oynuydu şimdi de taş devri temalı Far Cry 3 geliyor.
Bekliyoruz..Simdiden soyleyeyim sevgili MerlininKazani. Eger incelemede gorev tekrarlari fazla falan gibi yorumllar gorursem ( ki bu bir Ubisoft klasigidir) ilk defa bir FC oyunu almayacagim :))). Umarim Ubisoftta bir devrin sonudur bu oyun.