Kırıldı sayılır :D Artık Rise Of The Tomb Raider gibi Denovo kullanan oyunlar korsan oynanabiliyor. Korsanı kim engelleyebilmişte kıçı kırık Denuvo engelleyecek ha? Korsanın bitmesini istiyorsanız oyun fiyatlarını düşüreceksiniz bu kadar basit!
Eğer zengin olan varsa bu oyunu alarak parasıyla rezil olmuş olacak.Oyun bildiğin far cry 4 ün ilkel versiyonu o kadar.Emin olun torrente düşse bile indirmem.Yazık etmeyin paranıza
oyun 20 dolar olduda bizmi almadık diyen adamlar inanın oyun fiyatları 20 dolar olsada ülkemezde yine torrent beleş deyip indirmeyi tercih ederler. klavyeye 300 lira veripte oyuna verecek param yok diyen adamlarada bir tarafımla gülüyorum.. kapıda ferrarin var içine koyacak benzinin yok ne farkıvar
Bu kadar korsan önleme yazılımı kasacağına Fifa 16 en azından ülkemizde 50 TL olsa, korsanı bekleyenler bir şekilde satın alır. Hadi onu da geçtim senin oyununu geçen sene orjinal almışım, bari gelecek oyunlarda yüzde 50 indirim yap. Ya da eserine bu kadar önem veriyorsan bari kadro güncellemesi yap. Bana 15'in mekanikleri yetiyor. İstemiyorum yeni mekanikler kadromu güncelle yeter.
adam haklı beyler bölgesel fiyatlandırma şart 150 tl ye youn mu olur
MK Okuru9.02.2016 16:40
Oyunu yapan firmaya bunu sorsam böyle cevap vermez sana ne oluyor ?
MK Okuru5.02.2016 14:06
ayynen. geçen sene adidasdan orjinal ayakkabı aldım. bu sene de alıcam ama bana %50 indirim yapsın geçen sene orjinal ayakkabısını aldım diye. ama yapmıyo. :( ben de çalıcam camı kırıp hadi bakalım.
öğrenci adamım.dolar düşerse her şey mümkün.ama şu an torrent'e bel bağlamış durumdayım. 80lirayı zor bulurum şu durumumda.ilerde elime para geçer ve oyunda %75lik indirime girerse muhteşem olur.tabi önce doların düşmesi lazım.
Şu devam oyunlarında bana saçma gelen şu ki, karakterimiz bir önceki oyunda yeteneklerini kazandı. Yeni oyunda bu kazandığı yetenekleri unutuyor mu ? Yeniden aynı yetenekleri kazanmamızın anlamı nedir ?
yeminle bu oyuna para verene acırım korsan oynamayıda geçin gerçekten değmez değmez bu oyun 2013 çıkan tomb raider biraz değiştirilip önümüze koyulmuş hali okadar inceleme izledim vala oyunun %50 sini görmüşümdür klasik lara croft başalarda ben savunmasız bi kızım modunda takılıyor sonra eline ilk aldığı silahla ölüm makinası oluyor önceki tomb raider vardı lara croft başlarda ezik ezik aahhh haaa diye kaçıp duruyordu sonra silah alınca tamamdır artık bir ölüm makinesi daha bu fikirle oyun çıkartçaklarsa yeni call of dutymiz hayırlı olsun
birazda ben bu oyunu öviyim okadarda kötü bi oyun değil kardeşim abartmayın süper bi oyun değil evet ama iğrenç rezil bi oyunda değil ben beğendim evet oyuna baktığımızda öbür oyunun nerdeyse aynısı ama olsun çokta kötü bi oyun değil saçmalamayın lütfen iyi günler
valve1.02.2016 21:56
biraz da ben oyunu yerden yere vurıyım oyun çıkmadan önce yok kar kar kar kar diye okadar gösterdilerki nerdeyse oyunun yarısını görmüştük tomb raider uncharted olmayamı çalışıyor senin değil uncharted sen olması gerekiyor lara yine başlarda ben mezar bulacam modunda takılıyor yahu kızım önceki oyunlardan sürekli başına gelenlerden akılanmadınmı her gitiğin yerde sorun çıkcağını önceden tahmin etmen gerekmiyormu ve lara ilk silahını alır tamam ondan sonra oyunun % 90 çat çat çat pat pat pat diye geçiçek
İnsanlar bedavaya alışınca oyunlara para vermek işlerine gelmiyor. Kitaba para vermeye korkan millet oyuna para verir mi? İndirimleri takip edip haftalık beş-10 lira para koyup biriktirse bir yerde orjinal oynayabilir. Buralarda da korsanı savunmaya kalkmaz.
oyuna bakıyorumda maşallah yok yok her dil var ne zaman türkçesi çıkar öyle alırız
MK Okuru2.02.2016 19:20
aynen öyle +1 bide suçları yetmezmiş gibi bize laf söylüyorlar.
MK Okuru31.01.2016 16:36
insanlar korsanı savunuyor çünkü steam'den alınan orjinal oyun torrentle aynı hızla iniyor kendi hızı olmalı yada en son net süratiniz ve 25-30 tl üzeri oyun fiyatları olamamalı bence ayrıca asgari üçret 1.300 tl türkiyenin 2.500 dolar değil kitaplarda 25-30 tl verirken oyunamı 89 tl verelim
ne fakiri be türkiyede fakirmi kaldı allah allah ben neden hiç göremiyorum
MK Okuru31.01.2016 17:58
bak seeeeeeeeenn zeki şey
sence kutu kutu pense oynasınlar mı?
MK Okuru31.01.2016 16:48
bence seninde nefes alman temel ihtiyaçlarından değil nedersin boşunamı nefes alıp veriyorsun sana tavsiye nefesini tut bırakma yada bir arkadaşına boynumu sık ama nedersem diyim sakın gevşetme de sana tavsiye
MK Okuru30.01.2016 18:19
TV de temel değil, lüks tişörtler pantalonlarda değil, güzel bir ev de değil, güzel bir yatak bırak güzeli direk yatak ihtiyaç değil, aile değil, arkadaş değil.
Saçma sapan konuşmayın.
MK Okuru29.01.2016 19:05
oyun oynamak parası çok zengin veletlerinin hiç harcı değil,zaten beceremiyorlar da.
Korsan her zaman kendine bir yol bulur tıpkı islah edilen derenin herseyı önüne katıp kendine yeni bir yol çizmesi gibi.An itibariyle 14 dlc ile beraber Lara kırılmıştır.oyunlar 200 liraya yakın fahiş fiyatlarla satıldığı,yok standart mış yok deluxemiş gibi zırvalarla insanları kandırdıkları sürece korsan bitmez.Nasıl kırılmazmış sonuçta her şifre kırılabilir istedikden sonra, debuvo filan hava gazı kalır.
Hırsızlardan nefret ediyorsan onlara oy vermemelisin.
MK Okuru31.01.2016 23:02
rahat ol sen türkiyede parasız adam yok
MK Okuru31.01.2016 22:14
@23:36 senin banka hesabının da şifresi "kırılsın" ve içeriği herkese dağıtılsın o zaman? Fiziksel birşey olmasığı için senin deyiminle "töknök olarağğ çalmağğ olmoyoor"
MK Okuru30.01.2016 23:36
Madem çalmaksa neden "kırmak" deniyor ? Teknik olarak çalmak olmadığı için.
Rise of the Tomb Raider,an itibariyle skidrow tarafından kırılmıştır geçmiş olsun. Bir an heyecanlanmıştık oysa ki devir bitti diye ama bu bir gerçek ki çinli bebeler bu işi beceremedi. JC3 te babalar geri çekilip patlamış mısır yiyerek çinlilerle dalga geçtiler resmen.Devreye girdiler ve TR kırıldı
crack değil o. oyunu satın alacaksın yarın diyelim şimdiden indirip dosyaları steam klasörüne atıyorsun oyunu satın alınca indirmene gerek kalmıyor. PRELOAD ne bilmeden konuşmayın
MK Okuru31.01.2016 21:06
WTF nereye düştü kardeşim iyimisin sen :D
MK Okuru31.01.2016 16:52
9 tl düştü
MK Okuru31.01.2016 16:43
80(şubat 4 e kadar)tl çok değilmi adamlar indirim haftası yada indirim ayı düzenlediğinde 25 tl ye düşünce ben neden 80 tl verdim demiyecekmisin hem oyunlar 25-35 tl arası olamalı bu sayede kimse korsan kullanmaz ve herkes indirir 2 katı para kazanırlar bir tane the last of us'a 250 tl vermezler
hındıstan wındowsta 13 euro rusya wın 9euro bızde 89tl tamam bende korsana ıyı demıyorum ve steam uzerınden 100 aşkın orjınal oyunum var ama turkıyede vergıler cok agır bunuda kabul etmek lazım devletın vergı oranlarını dusurmesı lazım
oynamak isteyen oynar kardeşim, ister korsan olur ister parasını verip oynar kime ne? adamı korsan yolla oynuyor diye yargılayamassın aynı şekilde diğerinide para verip oynuyor diye yargılayamssın. ihtiyaç değil oyun oynamak ama oyun oynamanın zevkini ekonomik durumuna göre belirlememek gerek.
Adam "Daha çok para kazanırlarsa daha iyi oyun yaparlar demiş" Zihniyet bu. Borsanın yükselmesine "borsa çıkışta demek ki ekonomi" iyi mantığı. Nihat Genç'in dediği gibi. Bunlar anlaşır.
Borçla hayata tutunan bir toplum varsın oda girsin :p
Sickk_Blaze4u31.01.2016 14:40
@17:44 san andreas neden gta5den daha güzel.... Bu mu tez çürütmek. ortaokul değil ilkokul terk olarak değiştiriyorum lafımı o zaman. 15 yıllık hayatında kaç tane tez gördün de çürüteceksin ahh evladım ah.
MK Okuru30.01.2016 23:34
Ben sana daha az para varken yapılan oyunun, daha çok parayla daha iyi yapılamadığına dair net bir örnek verdim. Bir de mantıken San Andreas daha iyi diyen birisi Ortaokullu olamaz :) Olsa bile bir ortaokullu tezini çürütmüş oluyor. Benden aldığın düşünce biçimini bana satmak da ergen hareketidir.
MK Okuru30.01.2016 17:44
27.01.2016 17:55'de bunun cevabını verdim. Tezin çürüdü kaybolabilirsin. Evet az parayla da iyi eserler çıkartılabilir. Ha dur sen şimdi buna da mercedes vs şahin ile örnek verirsin :)
Sickk_Blaze4u30.01.2016 13:06
evet daha az para kazanırlarsa kesin daha iyi oyunlar yaparlar. sen bi ortaokulu bitir bunları düşünmeden önce sivilceli dostum.
Kes sesini diyen arkadaşın acilen algı sensörlerini açması lazım sanki beddua ediyor yada oo çok zenginim diyor steamden oyun almak sanki müthiş zor birşey her gün 1 tl at kenarı 1 ayda 3-4 tane oyun alırsın
MK Okuru30.01.2016 18:17
steam fakirin umudu değil mi yav. :D
MK Okuru30.01.2016 13:09
Kes sesini zengin veled.Okuduğun beddua sana olur inşallah.Amin.
Yav beyler o değilde bende Kredi kartı yok napacam ?
Azerbaycanda yaşıyorum ve burda AVMlerde CD olarakta satılmıyor.
E korsan da almaya gönül el vermiyor.
Birisi bana neden oyun filatlarını ucuzlatıp sürümden kazanmak varken bu kadar pahalıya satılıp sadece ekonomik gücü belli olan bir kısım insana satıldığını anlatabilir mi acaba?
ya korsanı çıkar o zaman oynar çoğu insan ya da bir indirim denk getirir o zaman oynar.
siz buna sevine durun, oyun fiyatları da bu konuda çok sevinecek. Korsan oyunlar ve rakip oyunlar bu sektörde oyuncuların sendikasıdır.
Bu adamları fiyat performans konusunda dizginleyen iki şey vardır, biri korsan oyun biri rakip oyun.
Rakip oyun olması içeriği zengin kılar, korsan oyunsa platformun fiyatlarını etkiler.
Xbox kaybetti, sony fanboyları halay çektiler, ne oldu sony her gün bin yalanla, pintilikle paraları götürüyo neden gücü ona verdiler. PS4 korsan oyun olayı bi yayılsaydı bakıyım nasıl tutuşurdu sony. Plus üyelerine verdiği oyunları indirmeye luzüm duymuyo millet.
Bir şeyin iyi olması için ya karşısına bir rakip, yada onu düşürmeye çalışan bi düşman koyacan.
He korsanın yok olması, eskisi gibi hikaye oyunlarının tekrar canlanmasına yol açar mı ? İnternetle çalışan zırvalıklar ortadan kalkar mı ? Multiplayer birazcıkta olsa geri bırakılabilir mi ?
Korsan yok olduğunda bu gibi gelişmeler olursa amenna ama hiç sanmıyorum, DLC sattıran yer MP zaten bu adamların dini imanı değil Allahı PARA
Bence başka bir yerden ürün almış veya taahhüt yapmış. Beklemediği ücret geldiği için bütün satışçıları hedef almış. E sinirli olduğumuzda da böyle anlamsal bütünü olan cümleler kuramayabiliriz. Sizi anladım ama bu konuyla ilgisi yok.
MK Okuru26.01.2016 14:11
08:32 yoo gayet de haklı
MK Okuru26.01.2016 08:32
Bu eleman bildiğin kafayı sıyırmış
makaleLe26.01.2016 02:40
Bakın bu oyunları yapan güzide sanatçı insanlar başımızın tacıdır ama o nalet pazarlamacı satışçı marketing denen o zamanın en büyük şeytan iblişleri işte onlar yönetiyor. Bize sunulan işle onlar alakalılar. Bu pislik sektör o işte çalışan kim varsa bırakıp gidip simit satsın. O nalet insanlar bütün dünyayı iğrenç bir yer yaptı onlar bu zamanın en büyük en büyük günahkarlarıdır. Hangi sektörde olursa olsun onlar bu dünyayı bu hale getirenler.
Sen pc'de korsan bittiğinde değil. Pc oyuncularının free to play'den sıyrılıp normal oyunlar satın almaya başladığında pc platformunda daha fazla oyun görmeye başlarsın. Adamlar kaç defa steam kullanıcılarının ortalama pc özelliklerini kamuoyuna sundu. Çok mu iyi insanların bilgisayarları. Hayır kesinlikle değil. Ayrıca korsan biterse pc oyuncuları yine gidip orijinal almayacak ki. Free to play'e biraz daha kayma olacak sadece. Olacağı bu ben sana söyleyeyim. Çünkü bilgisayar toplamak zaten başlı başına maaliyetli. Gidip birde orijinal oyun alacaksa bu vatandaş gider konsol alır. Kafası rahat olur. 5 sene temiz oyun oynar. Ayrıca yeni nesil çıkalı 2 seneyi geçti. Oyun kütüphaneleri bayağı genişledi ve eski oyunlar gerçekten çok cazip fiyatlardan satılmaya başladı. Uzun lafın kısası pc de korsanın bitmesi pc de daha iyi oyunlar görmemize neden olmayacaktır. Piyasaya daha fazla free to play'in sunulmasına zemin hazırlayacaktır. Bu yazdığımı bir köşeye kaydedin. Ileride ölmez sağ kalırsak yine konuşuruz bu mevzuyu
hmmkonsol exclusivlerin cok iyi oldugundan konusuyorsun.
hangisi metacriticden 90 yuzerinden puan aldi.bir tane bloodborne(ps 4 diyorum) yani exclusive oyunlarida o kadar aham saham degil.yani exclusive oyunllar eskisi gibi super degil.gelecekte yine 90 yuzeri oyunlar cikacak ama su anda iyi degil.
ultrAslan29.01.2016 20:16
Benim yazdığım şeylerin % 90'ı pc online hileleriyle ilgiliyken senin sadece işine gelen kısmı algılayıp cevap yazman çok acı. Mesajın özüne odaklan işine gelen kısmına değil. Anlıyor musun ?
AlkorTR29.01.2016 09:39
Ultra söylediklerin tamamiyle saçmalıktan başka birşey degil. Neymiş efendim yok pc oyuncuları sürekli f2p oyunu oynuyomuş pc de hile varmış, klavye fare ile oynayamıyormuş. Söylediklerinin hepsi saçmalıktan ibaret. Bak yaşım çok büyük değil daha 17 yaşındayım 1 sene içinde ps3 ü satıp ps4 e onuda satıp pc topladım. ps3 artık yaşlandı ve haliyle oyunları kaldıramıyordu. Bu nedenle ps4 e geçtim ve ne saçmadır ki bf4 te 64 kişilik sunucularda konsol resmen 45 fps oynatıyor soran olursada yeni nesil diye geçiyor. ilk başta oyunun yapımcılarındandır dedim sonra killzone a geçtim arkadaş konsol kendi exc oyununda bile resmen ağır fps düşmeleri yaşıyor rezillik. Pc topladım meraklanma o kadarda karmaşık bir iş değil ve bütün bunları staj dan aldığım 400 tl lik maaşımla yaptım. Bende klavye ve farede o kadar iyi değilim ve aldığım xbox 360 gamepad i ile oynuyorum çoğu oyunumu hiçte öyle dediğin gibi bir üstünlük olayı yok. İnsanların aklını karıştırma birde kalkmış pc toplamak çok maliyetli gidip orjinal oyunmu alacak demişsin sizin hala o 2. eli bile 50-60 tl olan bf4 e verdiğiniz parayla ben tam 21 oyun aldım steam den ve origin içinde bf4 ve bf3 aldım başka bir siteden hemde sadece 24 tl ye multiplayer için 150 tl plus a para veriyorsunuz ve her ay mutlaka bi çökme oluyor psn de birde konsol pc den daha ucuz diyorsunuz anlamıyorum hangi zekayla bunu yazıyosunuz.
ultrAslan28.01.2016 12:29
Yazdığına kesinlikle katılmıyorum. Hile dolu bir ortamda sen neyin online oyunundan bahsediyorsun. Ben klavyede oynayamıyorum ne yapacağım yani mecbur gamepad ile oynayacağım o zaman ne olacak klavyeyle oynayanlar bana nefes aldırmayacak. Buna da bir çözümün var mı? Ps4'e gta 5 çıktığından beri online gta 5 oynuyorum 1 defa saçma bir hile olayı görmedim. Ama 2 günlük pc online denememde 20 tane abuk sabuk olayla karşılaştım. Ufo olarak gezen mi ararsın. Havada uçan mı ararsın. Ölümsüz olarak oynayan mı ararsın. Seni ufoya çevirip kafa bulan mı ararsın. Bunun dışında hem pc de hem ps4 de fifa 16 online oynadım. Daha doğrusu pc de oynayamadım. Orada da bir hile dönüyor. Adamı yeniyorum ben maçın 50. Dk mesela adam oyundan çıkıyor ben kaybetmişim gibi gözüküyor. Bu ne şimdi. Az önce online boyutu önemli oyunlar çıkıyor diyordun. Evet çıkıyor bunu inkar eden yok. Ama oynanıyor mu zannediyorsun. Belli ki bir habersin bunlardan. Tüm bunlar zaten pc'yi konsolun gerisinde bırakmadı mı? Insanlar 3 kuruş fazla veririm kafam rahat olur diye oynamıyor mu zaten konsolu. Bunu çok boyutlu düşün. Parça ucuzlarsa pc oyunculuğu zirve yaparmış. Yaparsa yapsın bu türkiye de imkansız nasıl olsa. Dlc ek paket cart curt demişsin. Dlc'ye para vermek çılgınlık. Bana hiç bir kuvvet dlc'ye para verdiremez. Adamlar bizi enayi yerine koyacak. Sonra bir de gidip ekstra para mı vereceğim. Oldu canım başka derdin var mı? Yani biz konsolun online kısmına para òdüyoruz ama neticede sorunsuz bir online için veriyoruz. Kafamız rahat. 200 kişiyle karşılaşıyorsam belki sadece 1 tanesinde tuhaflık olursa oluyor. Mesela gta 5 te. Onu da öğreniyorum sonra. Adam hani o ezici üstünlüğüne ramak kalan pc de hileyi basıyor basıyor hesabını ps4 e taşıyor. O da bunun yüzündenmiş. Vallahi sana hiç katılmıyorum. Bunu dar bir alanda değerlendirmenide yanlış görüyorum. Geniş perspektiften bakmalısın.
makaleLe28.01.2016 02:10
ultra katılmıyorum açıkcası. FtP pc nin olayıdır, FrP lerin para kazanma mantığı konsollara bulaştığından beri, varyosyonları olan DLC ler ve MP tabanlı oyunlar, efsane serilerin MMO laşması derken Artık Konsollar PC ye benzemeye başladı. Ben konsolda gelecek görmüyorum.
PC platformu ezici üstünlüğe geçmesine ramak kaldı, Eğer donanım bir ucuzlarsa işte sen ozaman gör derim.
Konsolların günahı pahalı oyunlar, vede oyunların içerik kıtlığı. Bu DLC + EK PAKET + OYUN konsol fiyatının yarısı ediyor dolar bazında. PC de ise oyun hepten ucuz vede pc de bir paket yapıp satıyorlar şunu alana eski oyunların hepsi bedava cinsinden her türlü alına biliyor DLC her türlü kötü bir şey olsada PC de ucuz olunca koymuyor ama konsol bu kadar tuzluyken üstüne birde paralı MP oynatıyor işin tezatı artık oyunlar MP tabanlı olduğundan aylık para bağlamak gerektiriyor konsolu bu yüzden konsol kendi cazibesini iyice kaçırdı. Oyuncular terk edecek bu limanı, sadece PC biraz daha atılım bekliyor.
Korsan oyunların bitmesi Ftp yi değil tekrardan hikayeyi canlandırabileceğini yıllar özlemi burnumuzda buram buram tüten strateji oyunlarının tekrardan canlandırma ihtimalini bile barındırıyor biryerlerde tabi hayaller.
ultrAslan27.01.2016 13:10
Konsol exc. Oyunları kalite olarak pc free to playlerine yetişemez demek. Hmmmm. Ne desem ki yani şimdi. Şu yazdığına güleceğim olmayacak ağlayacağım şu halimize o da olmayacak cehaletimize vereceğim o da olmayacak. Free to play oyuncu sayısının neden daha fazla olduğunu da belirtmeme gerek yok herhalde bu kadar da degil diye düşünüyorum.
MK Okuru27.01.2016 12:42
@MK Okuru, 26.01.2016 17:37 Taraf olunması mı gerekmekte? Neye taraf oluyorsunuz bir anlayamadım.
MK Okuru27.01.2016 12:38
Sadece ekran kartına PS4 parası verdim zamanında satsam yarı fiyatına ona bile pazarlık yaparlır, sıfırdan sistem toplayacaklara tavsiyem konsol al zaten sıfırdan ucuza sistem sahibi oluyor.
MK Okuru27.01.2016 11:52
Aynen katılıyorum dediklerine free to play'e olan talep artıcak
MK Okuru27.01.2016 11:13
Stemin verdiği ortalama özellikler konsdan daha güçlü.oyuncuların %97 si DX12 veya DX11 ekran kartı kullanıyor. %3 ise DX10un altında bir ekran kartı kullanıyor.Rakamlar bize insanların çoğunun son çıkan oyunların çoğunu rahatlıkla oynayabileceğini anlatıyor.
MK Okuru26.01.2016 17:37
Fallout 4 kaç adet sattı ilk gününde? Piyasada Hearthstone, DOTA gibi efsane F2pler var. O senin konsol exclerinden kaçı bu oyunlara yetişebilecek? Sadece oyuncu sayıdından bahsetmiyorum, kalite olarak bak olaya.. Sen de bir tarafını seç artık. Bir PC bir konsol övme buralarda.
ultrAslan26.01.2016 17:05
Yazdığımdan bunu mu anladın :) bravo sana.
MK Okuru25.01.2016 17:06
abi nerden geliyo bu f2p düşmanlığıf2plerin çoğu aaa oyunlardan daha çok oynanabilirliğe sahip
Türkiye de oyun geliştiricilerine destek büyüyor. Devlet bunun önemli bir ihracat kaynağı olabileceğinin farkına varıyor ya da vardı. Bence yakın zamanda korsan içeriklerle ilgili yasalarda daha baskın bir şekilde uygulanabilir. Bakalım burası Türkiye tam tersi de olabilir :)
birde bu çıktı şimdi. tamam kardeş mükemmel milliyetçisiniz vatana muazzam harika hizmet ediyorsunuz bu şekilde hepimizi gururlandırıyorsunuz! eksik olmayın.. eminim alt yazılı yada dublajlı filmleride yada hitman absolutionıda kesin yüzde bir milyon orjinal almışsındır inancımız sonsuz sana...
hırsızlık son bulacak diyen çok dürüst adam hırsızlara oy verirken niye düşünmüyorsun? hırsızlar memleketini soyuyor niye duruyorsun? hırsızlar her yeri kaplıyor susuyorsun? ama yok sistem size hırsız diye eğlenmek için oyun oynamak isteyenleri gösteriyor ve sizde havlıyorsunuz. asıl hırsızlar belli
MK Okuru27.01.2016 18:44
dalgamı geçiyon hocam burası türkiye git avmlere bak bi hele adamlar yedi yirmidört alışveriş yapıyor. türkiye dünyanın gelmiş geçmiş en zengin ülkesi şuan. hahah ne komiksin yaw para yokmuş
MK Okuru27.01.2016 17:55
Sanki daha iyi oyun yapmasının kriteri eline daha çok para geçmesi :) San Andreas neden GTA 5'den daha güzel o zaman ?
MK Okuru26.01.2016 15:39
Para falan yağmayacak ama hırsızlık son bulacak. Ayrıca parası olan da indiriyor olmayan da. Oyunlara para vermeyip verenlere enayi diyen çok adam gördüm ben.
Sickk_Blaze4u26.01.2016 13:39
Bize para yağmıcak ama oyun yapan firmaların eline 100 kat fazla para geçecek. Böylece daha iyi ve daha erken çıkan içeriklere sahip olmuş olacağız. Oyun tutkunu korsan kalkarsa da boğazından yol parasından keser indirim flan bekler ama o oyunu her türlü orjinal alır. O yüzden rahat ol sen evladım.
Gidin bakın Fifa kırıldı just cause 3 kırıldı bunlarda kırılır siz 250 tl ye oyun sattıkta biz korsan oynayacağız siz bu yazımı kaydedin Tomb raider ile far cry de kırıldığı zaman konuşuruz
haberler kotu 3dm just cause 3 kırılmıstır dıye bıldırdı kırılmaz dıye bırsey yok elbet bır gun kırılır ama 180 tl bu devirde verebılecek ınsanların sayısı az.
bende birşey söylemek istiyorum steam'den kredi kartı ile alışveriş güvenli mi ve onda da oyunu orijinal olarak indirmiş oluyorsun değil mi,yani bir oyunu alıp 3 gün indirmeyi mi bekliyorsun,yoksa daha mı hızlı iniyor,bilen söyleyebilir mi?
steam guard kullanır gerekli şeyleri yaparsan (steam yardımcı olur sana ki telfonuna da steam yüklemeni öneririm böylece kodlar direkt telefonuna gelir onun ayarı var steamda) son derece güvenli; ayrıca son hız iner oyun.
2 gün?? :) Anlıyorum seni :))) Bir oyunu iki günde bitiriyosan ya hile kullanıyosundur yada sen boş bi adamsındır ki akşama kadar oyun oynuyosundur.. En prof oyuncular bile en az bir haftada oyun bitirirken sen nasıl iki günde bitiriyosun anlat bakalım?? :))
MK Okuru25.01.2016 17:05
Mükemmel bir yaklaşım. Zekana hayran kaldım. O müthiş bilişsel gücünü biraz da yaşamak için kullansan?
MK Okuru25.01.2016 17:03
saçmalamayın
MK Okuru25.01.2016 16:36
Herkesin zevki değişik dostum. Hak etmiyor demek haksızlık olur.Mesela Uncharted Tomb Raider'den bile daha 'çizgisel' bir oyun. O da mı haketmiyor sence satın alınmayı?
MK Okuru25.01.2016 16:14
Tomb Raider ile büyüyen bir nesil var burada gidip orda burda saçma yazı yazmayın gayet hakeden bir yapım sonuna kadar destekçileriyim.
MK Okuru25.01.2016 15:31
hakedip etmediğini bilmiyorum ama çizgisel senaryoya sahip oyunları satın almayın. yatırımınızı açıkdünya oyunlarına yapın
ülkemizde orjinal oyun kültürü büyük oranla oluştu steam, psn, xb live, humle bundle kampanyalar yaptıkça dahada gelişecek. illa yeni çıkan oyunu almak zorunda değiliz ki mesela ben hala ea ve ubisoftun son 5 seneki oyunlarını alamadım pahalı diye ve korsan kullanmayada niyetim yok. AAA bir oyuna en az 500 kişi emek veriyo ve oyunun pahalı satılması doğal birşey. firmanın gözünden bakarsak firmalarında oyun çıkarmak için paraya ihtiyacı var ve korsan kullanırsak ilerde oyun çıkartacak şirket kalmaz. sonuç olarak korsan bir oyuncunun kendi bacağına sıkmasıdır.
Açıkcası korsanın biteceğini hiç sanmıyorum. Tabiki de korumalar üretilecektir, önemlemler alınacaktır. Ancak unutulan konu koruma sistemleri geliştikçe bunları kırmaya çalışan grublar da farklı yöntemlere başvuracaktır. Demek istediğim şey insan oğlu 1 dünya savaşına kadar atomu parçalamak gibi bir düşüncesi olayı yoktu. Yani korsan devre durgunluk verir 2-3 sene dinginler 4 sene sonra drm eski korumalar gibi laf olsun diye koyulan bir sistem olu verir. Korsan oyunların firmalara yaptığı reklamı hiç kimse başka yerden yapamaz. Bu gün korsanı olmayan her oyun nedense unutulup çöpe gidiyor. just cause 3, lord of the fallen bana kırılması imkansız olupta tutan bir tane pc de oyun söylermisiniz ? Korsanın kalkması orjinal oyun satışlarını arrtırmıcaktır emin olabilirsiniz. Korsan oynıyan adam taş çatlasa 2 tane oyun olur daha da almaz olur biter. Orjinal alan adam zaten alacaktır. call of duty, AC serilerine hiç bir zaman drm gelmicek. Bu tür oyunlar reklamdan para kazanan oyunlardır. Oyun ne kadar konuşulursa satış o kadar artar.
Yani korsan olayı artık tarihe karışmalıdır. Çünkü insan oynadıkça verilen emeğe ne derece yazık ettiğini anlıyor. Yani o oyunu kendimizin yaptığını düşünün kaldı ki en küçük yapay zeka sorununda kıyameti koparıyoruz. Yani kısacası herşeyin bir bedeli olmalıdır. Ama malesef memleketimizdede şöyle bir problem var onada değinmemek olmaz, malesef oyun fiyatları el yakıyor konsollarda biraz daha yakıyor ama sonuçta her platformda dünyada oyuna en çok para veren ülke halklarından birisiyiz. Yani bazı öğrenci kardeşlerimiz bu yüzden harçlıklarından feragat edip oyunları para biriktirerek almaya çalışıyorlar. Yada ultrAslan arkadaşında bahsettiği gibi konsollarda kardeşlik gibi aslında sadece güvenilir yakın arkadaşlarla yapılması gereken işi internet ortamında ne idiğü belirsiz şahıslarla yapmak zorunda kalıyorlar sırf oyunu uygun fiyata elde etmek için ve ne yazıkki bu tanımadık kişilerle yapılan kardeşlik olayının birçok olumsuz, sıkıntıyla sonuçlanan örnekleride azımsanır gibi değil. Ha şu yazdıklarımdan oyunları torrentten indirenler kendilerine haklılık payı hiç çıkarmasınlar çünkü bunların zihniyetleri "oyuna para verilirmi" yada "50 tl de olsa farketmez hertürlü torrentten indiririm enayimiz" zihniyetidir. Ki enayi gördükleri kişiler sayesinde o oyunları bedavaya oynayabiliyorlar başka türlü çıkmazdı o oyun herkez torrentçi olsa idi. Oyunlar şu an yaşadığımız dünyada birçok insan için önemli bir zaman geçirme, heves ve tutku kaynağı ve malesef bizim memleketimizde insanların bu zaafından faydalanıpta oyunlara olabildiğine fiyat basan bir sektörde yok değil. Ee insanlarda çaresiz bir şekilde alıp oynamak zorundalar dediğim gibi bu bir tutku.. Herkes tv de acunu izlemek yada keyif almak zorundada değil. Ha şimdide döviz kurunu bahane ediyorlar. iyide döviz fazlaykende oyunlar pahalıydı şuan biz uçuştan bahsediyoruz. Demiyorlar kısacası başka çareniz yok öyle yada böyle alacaksınız bizde yüzde 200 kar elde edicez diye. sen almasanda başkası alsa bile gene biz karın dibine vurucaz sen oyunu oynayamadığınla kalacaksın gibi bir tek taraflı güç söz konusu. yani üretici tüketici dengesi malesef oyun sektöründe yok... bu yüzden insanlar korsana yada konsollarda kardeşlik gibi temeli zayıf yollara başvurmak zorunda kalıyorlar...
Her şeyin bir bedeli olmalı da bu fiyatlara hangi oyun alınabilir. Far Cry 180 tl çıkış yaptığında ben mesela öğrenciyim ve alamıcam eğer korsana karşı çıkıyorlarsa oyun fiyatları da orjinale teşfik edici şekilde olmalı. far cry 50 tl ile çıkış yapsa çoğu kişi zaten orjinal almayı düşünür.
MK Okuru25.01.2016 20:15
Kardeş üşenmemiş yazmışsın bende bi yeri atlamadıysam eğer hepsini okudum ve sana her konuda katılıyorum diyebilirim.
Sickk_Blaze4u25.01.2016 16:33
caş simit kardeşim, kardeşlik olayının temeli oldukça sağlamdır, sadece gerçek hayatta uzun zamandır tanıdığın insanlarla yapılmalıdır. Tanımadığın biriyle yaparsan piyango oynamak olur o :) Ayrıca tomb raider steamde 80 tl idi. Hiç de pahalı değil. Zaten bu devirde kimse araldan veya tekno marketlerden oyun almıyor ki. internetten orjinal ve çoooook daha ucuza bulabileceğin siteler var pisi için. Ps4 için de ya 2. eli beklicen veya aşırı asosyal biri değilsen bir arkadaşınla kardeşlik yapıcan. 2. olarak oyun oynamak temel ihtiyaç değil. Çok paran varsa hergün club havuz partisi yaparsın, orta halliysen oyun, gezme tozma vs. düşük gelirliysen ve aile geçindiriyorsan da kahveye gidip pişpirik flan atarsın. Merak etme yani oyun oynamadı diye ölen veya balataları sıyıran biri yok dünyada. :)
onlara para kazandıracağıma oyun oynamayı bırakırım daha iyi durumu olmayan öpücüklemi alsın oyunları korsanı 30 lira olan gta5 orjinali 189 lira o paraya 1 hafta ev geçindiren var korsan bitmez yapacak çok hacker var merak etmeyin bizde o kadar para verecekte göz yok
Korsan bu tip yazılımlarla değil, toplumun bilinçlenmesi ile engellebilir ancak. Zaten doğrusunun da bu olduğunu düşünüyorum ama ülkemizdeki gelir düzeyi v.s gibi etkenleride unutmamak lazım.
Ya eğer böyle bir çok oyun denuvo kullanmaya başlarsa evet belki 1 ayda değil ama 6 ay en geç 1 senede devuno tamamen çözülür. Securom'u hatırlayın. Gençler bilmez belki. O da böyle çıktı. 6ay 1 sene kırılamadı, sonra işi bitti. Kırılamayacak bir şey olmaz, sadece vakit alır.
The division un grafiklerini dusurup sonrada korsana karsi korumaya alinmasi daha iyi.en azindan belki ubisoftun akli basina gelir.pc de korsanin onune gecmekmi neredeyse imkansiz.kusura bakmayin ama ps4 ve xbox one nin kirilmasi bile gundemde iken pc de korsanin onune gecmekmi tam bir hayal.o zaman kimse pc almaz ekran kartida boyle bir seyin olmasi demek microsoft vr sony nin ekmegine yag surmek demek.ama yine soyluyorum forever playstation.oyun konsolda oynanir.
Korsan kalksa ne olacak ki. Parası olmayan oynayamadığıyla kalacak, para verecek adam korsan varken de veriyor zaten. Korsan kalktı diye bütçesi mi değişecek oyuncuların? Hayır. Ayrıca öyle kolay bitmez korsan.
işsiz ve parasız yok olmaya yüz tutmuş mahkum olmuş başkalarının sırtından geçinmeye mahkum insanların sorunu haa bide bedavacıların sorunu asgari ücretle çalışan arkadaşlar sonuçta parasını verip oynar. oynayamayanda olmuyacak duaya amin çekip durmasın boşuna kendine başka şeyler arasın
2 tane orijinal oyun alan korsana hayır, emek hırsızlığı vs. diye slogan atmaya başlıyor ya en çok ona gülüyorum. hala anlamadınız yada anlamak istemiyorsunuz. korsanı yaşatan oyun firmalarının kendileri.oyunlar raflara düşmeden torrente düşüyor bu nasıl oluyor sanıyorsunuz. adamlar zaten hayal edemeyeceğiniz kadar çok para kazanıyorlar bu işten. oyunlarının korsan olarak oynanması kendi reklamlarını arttırıyor. gta5, 54 milyon kopya satmış. ortalama 60$'dan hesaplamaya kalksan hesap makinesi yetmez. 3 milyar $'dan fazla eder. 3 milyar doları bugun saymaya başlasan ömrün yetmez hala emek hırsızlığı diyorsunuz. senin torrentten indirdiğin oyunun adama etkisi, bizim sokaktaki Suriyelilere verdiğimiz 1 lira bile etmez. fakat ne hikmetse bizim oyuncu camiası yatıp kalkıyor korsanla savaşıyor. parası olan online oynayacaksa orijinal alsın. parası olmayan da indirsin keyfine baksın. adamlar zaten seni her türlü sömürüyor farkında değilsin. açın biraz kitap okuyun bu halkı nasıl karneye bağlamışlar öğrenin ondan sonra batı dünyasının emeğini korumaya sıra gelsin.
Korsanın tarihe kavuşmasını isteyen arkadaşlar. Peki film ve dizilerin tüm müziklerin de korsanları tarihe karışsa mesela ? İzledigin her film için her dizi için ücret ödesen ? Şimdiden duyar gibiyim oyuna para zaten veriyorum bırakta ona vermeyeyim gibi lafları.
Oyunu Türkçe yaparsın, fiyatını da uygun yaparsın seve seve alırız. Ancak böyle koruma sistemi felan Multiplayer ı olmayan oyunlar için değmez. Co op bile yok neden para verelim ? 6 saat oynayıp kenara koymak için mi ? Para verilecekse devamlılığı olan bir oyuna para verilir. WoW'a devam
Oyun fiyatları maksimum 80-100 olsa korsan büyük darbe yer zaten. Ama 180-200 TL ye çakarsanız millette alamaz tabiiki. Ayrıca korsan yok oldu diye oyun fiyatları ucuzlayacak(hele ki ülkemizde) diye düşünen arkadaş saftır biraz kusura bakmasın.
Bize sunulacak oyunların fiyatlarına bir ayar verseler bide dil desteği sağlasalar ülkemizde korsana yönelmede azalma yaşanır. ABD de ortalama gelir 10x, oyun fiyatı 2x bizde ortalama gelir 5x oyun fiyatı 2x olunca sıkıntı oluyor.
Maddi durumu olmayan nohutlu pilav yiyebilio mu? Hayır. maddi durumu olmayan bakkaldan bir şişe su alabiliyo mu? Hayır. O zaman maddi durumu olmayan oyun da oynayamasın bir zahmet. Veya gidip f2p oynasın. Korsana da korsan kullanan hırsızlara da karşıyım. Just cause 3ün kırılamadığı gibi bunlar da kırılamaz inşallah.
just cause 3e benzemez yalnız tombraider. Onlarca craker iş başında olacak.
Takip ediyorum şu an 70-80 Tl ye denk geliyor sitelerde. 50 lere inerse alırım. Bu fiyatlar en az 300saat oyun içeriği sunan oyunlar için ideal sadece.
Oyunları Steam üzerinden satın alıyorum fakat korsan kullanan arkadaşlara bi kin beslemiyorum.Karsı degilim kesinlikle. Maddi durumu olmayan indirsin oynasın. Size laf söyleyenler hiç mi torrenten film dizi indirmiyor ? hiç mi sitelerden dizi izlemiyor ? iki yüzlülüktür bunun adı k.bakmayında.
Ulan her cıkan oyunu Steamden satın alıyorum her oynadıgım oyunu aralıksız. Şu oyunu korsan indiriyim maddi yönden kötü bi donemeye giriyorum evlilik fln dedim. O da korumalı cıktı :D Satın aldıgım her oyun ilk gün sitelerde yayınlanır. Bu yayınlanmayacak. Kısmet degilmiş oynamak.
bari demo yapsalar da performansları görebilsek. oyunu al oynayama parayı vermiş ol at kenara ne güzel böyle olursa hiç bir zaman oyun çıkışında alınmaz zaten...
sadece efsane bunlar, emin olun ki kırılacak ve yine tarihin sayfalarında bir zamanlar kırılamıyordu diye bahsedilecek. bir şey korumaya alınabiliyor ise bir şekilde kırılabilir de koruma.
Yıllardır aynı şey belli bir süre duraklama olur ama sonunda yine kırılır.Bakın buraya yazıyorum far cry primal da eninde sonundatorrent sitelerine düşecek (kırılacak vb. ne derseniz)
Arkadaşlar paranızın olmaması korsan kullanmak için bir bahane değildir. Benim de maddi bağımsızlığım yok fakat en azından indirimlerde oyun alıyorum. Konsol kullanıyosanız xbox'ta paylaşma, ps4'te ise kardeşlik özelliği var. Pc kullanıcısı iseniz zaten söylememe gerek yok o kadar indirim oluyor.
İçki içiyoruz, günahı boynumuza diyoruz. Kimse kalkıp da az içersem günah olmaz diyemez. Aynı mantık yani..
Ufkunuz açık olsun.
Azerbaycanda yaşıyorum ve burda AVMlerde CD olarakta satılmıyor.
E korsan da almaya gönül el vermiyor.
ya korsanı çıkar o zaman oynar çoğu insan ya da bir indirim denk getirir o zaman oynar.
Bu adamları fiyat performans konusunda dizginleyen iki şey vardır, biri korsan oyun biri rakip oyun.
Rakip oyun olması içeriği zengin kılar, korsan oyunsa platformun fiyatlarını etkiler.
Xbox kaybetti, sony fanboyları halay çektiler, ne oldu sony her gün bin yalanla, pintilikle paraları götürüyo neden gücü ona verdiler. PS4 korsan oyun olayı bi yayılsaydı bakıyım nasıl tutuşurdu sony. Plus üyelerine verdiği oyunları indirmeye luzüm duymuyo millet.
Bir şeyin iyi olması için ya karşısına bir rakip, yada onu düşürmeye çalışan bi düşman koyacan.
He korsanın yok olması, eskisi gibi hikaye oyunlarının tekrar canlanmasına yol açar mı ? İnternetle çalışan zırvalıklar ortadan kalkar mı ? Multiplayer birazcıkta olsa geri bırakılabilir mi ?
Korsan yok olduğunda bu gibi gelişmeler olursa amenna ama hiç sanmıyorum, DLC sattıran yer MP zaten bu adamların dini imanı değil Allahı PARA
ama nedense haftalar sonra kırıldı
NOT:Korsan oyun almayın,aldırmayın.
Takip ediyorum şu an 70-80 Tl ye denk geliyor sitelerde. 50 lere inerse alırım. Bu fiyatlar en az 300saat oyun içeriği sunan oyunlar için ideal sadece.