PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S ve PC platformlarına yönelik Elden Ring 1.12.3 yaması yayınladı. Bu son yama, PvP'ye özel ve genel dengeleme ayarlamalarıyla birlikte, PC ve PS5 kullanıcıları için çeşitli hata düzeltmeleri ve performans optimizasyonları sunuyor.
Elden Ring PvP oyuncuları, yeni yamada "Swift Slash" becerisinin kesme vakum etkisinin hasarının ve hasar animasyonunun azaltıldığını fark edecekler. Genel dengeleme değişikliklerine bakıldığında, Karya Büyücülük Kılıcı için zeka ölçeklendirmesi artırıldı ancak temel hasarı zayıflatıldı. Ek olarak, Smithscript Hançeri ve Smithscript Sirki için saldırı menzili artırıldı. Altın Hipopotam ve Komutan Gaius bosslarına karşı yeniden dövüşlerde taban yerleşimi ilk dövüşle aynı olacak şekilde değiştirildi.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree İnceleme yazımız ilginizi çekebilir.
FromSoftware, PS5 kullanıcıları için Elden Ring'in dengesiz performansını iyileştirmek adına konsolun güvenli mod menüsünden "Veritabanını Yeniden Oluştur" aracının kullanılabileceğini bildirdi. PC oyuncuları için, bazı kullanıcılar istemeden Ray Tracing'i etkinleştirmiş olabilir, bu da dengesiz kare hızının bir nedeni olabilir. Ray Tracing, performansı önemli ölçüde etkileyebilen bir render tekniğidir. Oyuncular, 'Sistem' ve 'Grafik Ayarları' üzerinden 'Işın İzleme Kalitesi'ni ayarlayarak performansı artırabilirler. Kaliteyi düşürmek veya kapatmak, daha iyi bir oyun deneyimi sağlayabilir.
Elden Ring'in PC sürümü, FromSoftware'in daha önce ele aldığı fare uygulaması sorunları gibi üçüncü taraf uygulamalar nedeniyle de performans sorunları yaşayabilir. Oyuncular, daha iyi performans elde etmek için oyunu çalıştırırken bu uygulamaları kapatmalıdır. Ayrıca, oyuncuların hile yapmadan "uygunsuz aktivite tespit edildi" mesajını alma sorunu da giderildi.
Tüm yama notlarını okumak için buraya tıklayın.
Ancak 110 küsür saatin sonunda söyleyebileceğim şey şu ki; bu oyun maalesef abartıldığı kadar bir oyun değil. Bakın abartıldığı kadar değil diyorum.