Dragon's Dogma 2'nin tasarımcısı Hideaki Itsuno, uzun süren spekülasyonların ardından oyunun sınırsız kare hızı ve değişken yenileme hızı (VRR) özelliklerine sahip olacağını açıkladı. Bu duyuru, PC platformunda oyunun saniyede 30 kare sınırı olmayacağını ve konsol oyuncularının da saniyede en az 60 kare performansla oyunu deneyimleyebileceklerini ifade ediyor.
Bu gelişme, Dragon's Dogma 2'yi soulslike türündeki en çok beklenen PC oyunlarından biri haline getiriyor. Oyunun hem PC hem de konsol platformlarında yüksek performansla sunulması hedefleniyor. Bu, oyuncuların "Ultra" ayarlar altında bile yüksek kare hızlarından faydalanabileceği anlamına geliyor.
Hideaki Itsuno'nun Twitter üzerinden yaptığı resmi açıklama, oyunun performansı hakkında endişelenen hayranları rahatlattı. Sınırsız kare hızı ve VRR desteğinin yanı sıra, konsol performansı hakkında net bir bilgi verilmese de, Itsuno'nun bu konuda bir tweeti beğenmesi, haberin konsollar için de geçerli olabileceğine dair umutları artırıyor.
Capcom'un bu konuda doğrudan bir açıklama yapmamasına rağmen, Itsuno'nun doğrudan müdahalesi, oyunun performansı hakkındaki spekülasyonlara bir son verdi. Artık oyuncular, Dragon's Dogma 2'nin PC'de sunacağı sınırsız kare hızının ve VRR desteğinin keyfini çıkarmanın yanı sıra, konsol versiyonunun performansı hakkında da olumlu beklentilere sahip olabilirler.
Dragon's Dogma 2 çıkış tarihi olarak önümüzde Mart ayının 22'si belirlenmiş.