15:54 Doğru söylüyormuşsun, diğer oyuncular karakter oluşturabiliyor. Ben amerikalı bir yayıncıdan duymuştum, baştan güvenmemem lazımdı.
MK Okuru12.03.2024 13:00
Şu an değil, şu an bulunmuyor evet ama oynanabilecekmiş. Belirli görevler olacakmış, bunları tamamlamaya çalışırken birbirinize engel olacakmışsınız. Eğer çevrimiçi sistem bulunmuyorsa diğer oyuncuların oluşturduğu karakterleri malum mu olmuş da oyunun dosyalarına önceden eklemişler.
MK Okuru11.03.2024 15:54
PvP vs. gibi bir sistem oyunda bulunmuyor. Çevrimiçi bir sistem de bulunmuyor zaten. Sadece daha evvel bazı oyunlarda gördüğümüz gibi (AC: Valhalla vb.) başka oyuncuların yarattıkları karakterleri kendi dünyanda görebileceksin. Başka bir çevrimiçi içerik söz konusu değil.
Merakımdan soruyorum, bu fps sınırı neden koyulur? Madem böyle bir imkân var neden bazı oyunlar ve firmalar 30 fps 60 fps ile sınır koyarlar? Ne gibi avantajı ya da dezavantajları vardır?
Kötü bir tecrübe diyorsun ama yıllarca oynadık hatta sony hala yapıp satmaya çalışıyor
MK Okuru12.03.2024 17:46
Oyun motorunun yapısı ile alakalı bir durum. Eğer oyunun FPS değeri Ses, Kontrol, Fizik ve hatta Net motorları ile senkronize edilmek isteniyorsa sabit FPS gerekir. Yok eğer bu motorlar tek başlarına grafikten bağımsız çalışabiliyorlarsa açık uçlu FPS sorun oluşturmaz.
MK Okuru11.03.2024 14:53
30 - 40 arasında dalgalanan bir değer, oyuncu için daha kötü bir tecrübedir. Stabil bir değer, gerek kare atlama sorunları, gerekse akıcılık açısından her zaman daha iyidir.
Oyun 60fps çalışmayacak. Erken erişim olarak içerik üreticilerine oyun sunuldu ve 30'larda bir performans sergiliyor, ayrıca ciddi bir şekilde de input lag söz konusu oyunda. Native 4k gibi bir çözünürlük değeri de ayrıca söz konusu değil. Zaten açık fps olmasının nedeni performans sorunları.
30'a bile sabitleyemedik. Optimizasyon yapmayı bilmiyoruz.