Yakın bir gelecekte geçen Disintegration'da insanlığın sonunun gelmek üzere olduğu bir dünya ile karşılaşıyoruz. Bu sondan zihinlerini robotlara aktararak kurtulmaya çalışan insanoğlu, bu sefer de farklı emeller ile karşı karşıya geliyor.
Hikaye ve altyapı olarak iyi bir temel atılan Disintegration, binanın yapımında ise büyük sorunlarla karşılaşan bir yapım olarak karşımıza çıkmış. Bu videomuzda Marcus Lehto imzalı oyunun genel dinamiklerine bakıyoruz. Oyunun detaylı incelemesi önümüzdeki günlerde sitemizde yer alacak.
Disintegration, FPS oyununa gerçek zamanlı strateji unsurlarını harmanlayarak tamamen yeni bir oyun deneyimi sunuyor. Felaketin eşiğinde olan bir dünyada yer alan insanlık, insan beyninin hayatta kalması için robotik bir armatüre aktarıldığı Entegrasyon olarak bilinen bir sürece giriş yapar. Rayonne olarak bilinen acımasız bir lejyon, insanlık güçlerini kontrol altına almak adına bir zamanlar isteğe bağlı olarak yapılan Entegrasyon sürecini insanlık için zorunlu hale getirip kötüye kullanmaya başlar.
Tek kişilik oyunda, kendinizi kanun kaçağı lideri Romer Shoal'ın hikayesinde bulacaksınız. Romer, bir zamanların Kuzey Amerika'sında büyük bir Rayonne topluluğuna öncülük eden kurnaz ve manyak Kara Shuck'ın pençesinden son anda kaçmıştır. Shuck’ın uğursuz, özerk ordusu kıtayı yakıp yıkarak, insanlıktan kalan son izleri avlayıp, ortadan kaldırımayı amaçlarken, kalan birkaç sığınmacıyı kurtarma ve koruma amacıyla yoğun gerilla tarzı saldırılarla karşı koymak ise Romer ve ekibine düşüyor.