Diablo 4'ün Season of the Malignant dönemi tam gaz devam ediyor ve oyuncular, Blizzard'ın Renown görevini geliştirebileceğine inanıyor. Diablo 4'te oyuncular ana hikayeyi atlayabilirken, aynı lüks yan görevler için geçerli değil.
Her yeni mevsim, Renown için yeni bir çaba gerektiriyor. Topluluktan gelen geri bildirimlerin ardından Blizzard, Eternal Realm'den en fazla iki Renown çubuğunun devreden kalmasına izin verdi, ancak mevsimlik karakterlerin hala Diablo 4'teki beş Bölgeyi tamamen ziyaret etmeleri gerekiyor. Çünkü Renown sistemi, önemli ödülleri ve avantajları sağlayan bir mekanizma olarak kullanılıyor.
20 Paragon puanı ve 10 Beceri puanı toplamı hiç de göz ardı edilecek bir şey değil; ancak Diablo 4'teki yan görevler oldukça sönük ödüller sunuyor. Yan görevlerin oynanış döngüsündeki tek önemi, her tamamlanan görev için Renown puanları sağlamaktır, bu da bazı Diablo 4 oyuncularının Blizzard'ın bu konsepti tam potansiyelini kullanmadığı düşüncesine kapılmalarına yol açıyor.
Daha değerli yan görevler
Diablo 4'ün Patch 1.1 güncellemesine gelen olumsuz tepkiler sonrasında topluluk içerisindeki atmosfer gergin olsa da, oyuncuları değerli geri bildirimler göndermekten alıkoymamış durumda. Birçok oyuncu, oyunun yan görevlerinin iyileştirilmesi gerektiğine inanıyor ve NycAlex, Diablo 4 subreddit'inde konuyla ilgili bir tartışma başlatarak konuya dikkat çekti.
NycAlex tarafından belirtildiği gibi, yan görevleri tamamlamak, Diablo 4'teki Dungeon ve Stronghold'ların sıkıcı çabasından güzel bir mola sağlar. Ancak, bu görevleri tamamlamanın ödülleri genellikle çabanın karşılığını vermez. Birkaç ot, bir ya da iki Slüm Kristali, birkaç çatlamış mücevher ve neredeyse hiç deneyim puanı, heyecan verici görev ödülleri olarak nitelendirilemez.
İlginizi Çekebilir: Diablo 4'ten kaçan kaçana
Karakterlerin seviyeye göre ölçeklenebilecek mücevherler kazanmasına veya benzersiz iksir tariflerini kilitlemesine izin vermek, bu çabayı değerli hissettirebilir ve dolayısıyla oyuncuların Renown artırma gerekliliği ötesinde içerikle daha fazla ilgilenme isteğini uyandırabilir.
Diablo 4'ün mevsimsel hikayeleştirmesi, Season of the Malignant dönemi için eşsiz bir görev serisi şeklinde yansımış olsa da, Blizzard'ın gelecekte oyuna daha kalıcı yan görevler eklemeyi planlaması şaşırtıcı olmaz.
Her 20 Helltide için 200 puan
Her 50 Lejyon için 350 puan
Her 1 Bounty tamamlama için 5 puan
bunlara benzer formüller ile hem oyuncuyu sıkmadan hem yormadan her sezon renown devam ettirilebilir. Şuan ki renown o kadar kötü ve yapması o kadar keyifsiz ki oyuncular bu sistemi her sezon yapmayı kimse istemeyecek ki sezon 1 de bile dile getirilmeye başlandı. Onun dışında Blizzardın content olarak çok eksiği var özellikle End game safhasında. Lost ark'taki Tower gibi Poe'deki farklı contentler eventler gibi crafting yada kendine özgü şeylere ihtiyacı çok fazla. Poe dün izledim oynayacak birisi değilim durmadan grind yapacak ve poe oynayacak kadar hardcore bir oyuncu değilim eskiye nazaran oynamayı düşünmüyorum ama bu gidişatla Diablo 4, Poe gölgesinde kalacak gibi duruyor. Gerçi Diablo 4 de daha resistler bile çalışmıyorken Qol düzgün gelmiyorken content yokken, Poe'nin gelmesine gerek yok oyuncular şuan oyundan soğudular zaten. Ne zaman Blizzard Activision ile birleşti eski game directorler tasarımcılar Blizzardı Blizzard yapan insanlar gitti firmanın içindeki işleyiş kötü şeylerle bozuldu. Hızlı şekilde kâr amacı güden yapıya büründü oyunlarda bu düzene kötü bir şekilde büründüler yazık diyebiliyorum sadece.