Blizzcon 2019’da duyurulan Diablo 4’ün son durumu hakkında yeni bir bilgilendirme yayınlandı. Blizzard’ın düzenli olarak yayınladığı içerik güncellemelerinden sonuncusu, karakter özelleştirmelerinden kamera açılarına kadar bir sürü nokta hakkında bilgilendirme içeriyor.
Blizzard; “Sanat tasarımı Diablo’yu Diablo yapan en önemli etkenlerden biri. Karanlık zindanlarımızdaki uğursuz ışıklandırmalarımız atmosferi etkilemeseydi, oyuncularımızı yeterince etkileyemezlerdi. Veya özenle çalışılarak hazırlanan animasyon ve görsel efektler olmadan, dövüş hissiyatı yeterince içgüdüsel olmazdı.” diyerek sanat ekibinin önemini vurguluyor.
Karakter tasarımlarının, Diablonun “ana elementleri” olan sınıflar ve canavarlar için vazgeçilmez bir detay olduğunu vurgulayan Blizzard, Diablo 4’ün, önceki oyunlarına göre karakter tasarımı konusunda çok daha geniş bir yelpaze ile geleceğinin de altını çiziyor. Ardından, Diablo 4’ün içindeki bir sinematikten alındığını ifade ettikleri, Lilith’i gösteren bir kare ile detaylara geçiyorlar.
“Oyundaki detay seviyesi, saç, göz, kıyafet simülasyonlarına kadar pek çok alanda çok ileri gittiklerini” belirten Diablo 4 geliştirici ekibi, makalenin devamında gelişme gösteren render tekniklerinden değişen kamera açılarına dek pek çok konuda detaylı açıklamalarda bulunuyor. Teknik detaylara boğulmak isteyen okurlarımız, şu linkten açıklama postunun tamamını okuyabilirler.