1/3

Diablo 2: LOD Rehberi - 7

İzzet Berkay Karamanderesi 3.06.2010 - 12:31
Sıra geldi Druid'i incelemeye.

Ormanda yaşayan ve doğadaki tüm hayvanlara hükmeden bu savaşçılar zaman zaman doğadaki güçlü hayvanlara dönüşebilir veya doğadaki elementleri kullanarak büyü yapabilirler. Temel özellikleri ise kurt ve ayılara hükmetmeleri, kuzgunların gördükleri her şeyi görmeleri ve yer altındaki dev zehirli solucanları kontrol edip ormandaki ölü ruhlarla konuşup onlardan güç almalarıdır. Bu ruhların başlıca özellikleri onların yaşam gücünü arttırmak, saldırı gücünü maksimum seviyeye getirmek ve Druid'leri düşmanlarından gelebilecek saldırılara karşı kendilerini siper ederek korumalarıdır. Ormanın ruhlarından yardım alan bir Druid'in bu yardımdan faydalanmasını ancak o ruhun element halini yok ederek başarabilirsiniz. Ancak yeterli konsantrasyon gücüne sahip bir Druid ruhu anında geri çağırabilir. Bu seviyedeki bir güce ise ya yüksek seviyedeki bir Druid veya doğanın güçlerini kullanan bir Elemental Druid başarabilir. Druid'lerin kullanamadığı tek element gücü elektiriktir. Bunun nedeni ise yeryüzüne veya ormana bağlı olmayan sadece gök yüzünden gelen bu güce Sorcerer sınıfı büyücülerin sahip olmasıdır. 

Ne varki Sorcererlar da yeryüzünün rüzgar ve mağma güçlerini kullanamazlar. Yanar dağları ve bulutsuz havalarda rüzgarı ve soğuğu sadece Druid'ler kontrol edebilir. Druid'ler aslında Ayı veya Kurt'a dönüşmez. Çok iyi kamuşle olmuş şekilde daha önceden öldürdükleri büyük kurt ve ayıların postlarını giyer, onlardan çıkardıkları pençeleri eldiven yapıp ölümcül silahlara dönüştürür ve sadece geceleri bu formda saldırırlar. Druid'lerin tüm düşmanları onların Ayı ve Kurt'a dönüşebildiklerini zannedip saldırmaya çekinirler.

Element büyülerini ise magmalar yakın yerlerdeki yarıkları ve yaşadıkları habitatları çok iyi öğrenerek her bir lav çıkış noktası ile sıcak su kaynağının yerini öğrenerek gerçekleştirirler. Ellerindeki Dev Sopa ve Mızrakları yerdeki belli noktalara saplayarak bunları serbest bırakır patlama veya sıcak su fışkırmasına neden olurlar. Druid'lerin düşmanları ise onların doğaya hükmettiğini ve büyü yaptıklarını sanıp kaçarlar. Aslında Druid'ler eski zamanlarda yaşamış ilk Jeologlardır.

Hayvanlarla konuşabilir ve onlara hükmederler. Daha yavruyken buldukları kurt, ayı ve kuzgunları yada yaralıyken kurtardıkların hayvanları iyileştirerek onların sevgi saygısını kazanırlar. Telepati olarak bilinen konuşmadan anlaşma yöntemi vücut dili ve mimikleri ise çok iyi bildiklerinden daha önce hayvanlarına öğrettikleri komutları çok rahat ve kolay bir şekilde uygularlar. Bu sayede bu tür bir hayvan yetiştirme bilgisine sahip olmayan eğitimsiz savaşçılar onların hayvanları yönettiğini ve onlarla konuştuklarını zannedip korkarlar. her sınıfın kendine ait bir aldatmaca saldırı şekli vardır. Druid'ler bunları kendileri bu şekilde mal etmişlerdir.

Diablo II'de ise Druid'in sadece 3 çeşidi vardır. Bunlar Elemental, Shape Shifting Were Wolf ve Shape Shifting WereBear. Bunlarında en güçlüsü Shape Shifting WereWolf’tur ve oyundaki en yüksek fiziksel hasar puanı (11000 küsur maximum damage) ona aittir.

Not: "Damage Reduced by %X" özelliğinin yaygınlaşması üzerine "Heart of Wolwerine" yerine "Oak Sage" 20'lenmeye başlanmıştır Asla "Oak Sage" den sonraki ruhları açmayın!

Başlangıç ÖzellikleriKas Gücü: 15
Çeviklik: 20
Yaşam Gücü: 25
Büyü Gücü: 20
Yaşam Puanı: 55
Koşma Gücü: 84
Büyü Miktarı: 20
Her Seviyede Karakterin Değişen ÖzellikleriYaşam Puanı +1.5
Koşma Gücü +1
Büyü Miktarı +2

Özelliklerin Etkileri1 Yaşam Gücü Puanı 2 Yaşam Puanı Verir
1 Yaşam Gücü Puanı 1 Koşma Puanı Verir
1 Büyü Gücü Puanı 2 Büyü Miktarı Puanı Verir