Dark Souls III'ün işlevsiz "Poise" özelliği aslında farklı bir şekilde çalışıyor!

Emin Çıtak 16.05.2016 - 10:59
Yine de R1 spam dediğimiz olayı bitirmiyor, bitiremiyor
Dark Soul 3 ve “poise”

Bu önemli bir konu çünkü ilginç bir şekilde Dark Souls’un önemli noktalarından biri olan poise oyuncular bazında tam olarak çalışmıyor. Savaş sırasında dengemizi kurmamıza yardımcı olan bu özellik sayesinde görünmez poise barımızın elverdiğince saldırılardan dolayı sarsılmıyorduk.

Yeni oyunla birlikte bu özellik sırra kadem basınca, PvP’de R1’den başka tuşa basmayan oyuncular bile karşılarındaki rakipleri sersemletme zincirine sokabiliyordu. Reddit kullanıcısı Back_like_Flint ise bu özelliğin çalıştığını ama farklı bir şekilde işlediğini ortaya sunduğu bir teoriyle kanıtladı.

Dark Souls III'ün işlevsiz "Poise" özelliği aslında farklı bir şekilde çalışıyor!
-Yuvarlandığınız zaman animasyonun bitmesine kadar olan kareler numaralandırılmış. Bu numaralardan bazıları sizin hasara açık olduğunuz “vFrame” iken, bazıları da hasara korumalı olduğunuz iFrame’ler.

-Yuvarlanırken hasar alırsanız, bir sonraki yuvarlanmanızda seçili iFrame numaraları hayli düşüyor ve daha da korumasız kalıyorsunuz. iFrame numaralarınızı hızlı bir şekilde geri kazanmanız içinse bir süre hasar almamanız gerekiyor.

-Poise özelliğini yükseltmek hem hasar aldıktan sonra kaybedilen iFrame numaralarını azaltıyor hem de kayıp iFrame’leri hızlı bir şekilde kazanmanızı sağlıyor.

Bu sağlam bir teori ama Dark Souls 3 oyuncularını pek memnun edecek açıklamayı da sunmuyor. R1 spam dediğimiz olayın nasıl başarılı olduğunu da kanıtlıyor.
Yorumlar 2
MK Okuru
MK Okuru 22.12.2024 13:58
Kalan Karakter: 300 Gönder
Rahro Uth
Rahro Uth 16.05.2016 16:44
Şu oyun firmalarının bozuk olmayan şeyleri düzeltmeleri kadar sinir olduğum bir şey yok.

Ne güzel DkS 1 'de basitti.
Poise yüksekse stun yemezsin.

Basit, hoş güzel.
Kusra bakmayında ne vardı ki değiştirdiler.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.05.2016 14:37
Ağır, büyük silahlarda vuruş animasyonunun ortasındayken vuruş yediğinde sersemlememeni sağlayan hyper armor özelliği var bilmeyen arkadaşlar varsa. Bir de caestus adlı silahı sol ele taktığınızda biri r1 spam yaparken hızlıca L2'ye basmanız parry ile sonuçlanıyor genelde. Shieldlarda işe yaramıyor
Kalan Karakter: 300 Gönder
Dark Souls III'ün işlevsiz "Poise" özelliği aslında farklı bir şekilde çalışıyor!
İlginizi Çekebilir