Hangi sınıfla oynadığını bilemeyiz zira burada sınıf ayrımını görsel olarak belirleyen bir şey yok, MMORPGler'in aksine, eline Pyromancy alınca bu Pyromancy'dir gibi vs. İstediğin sınıfı açar, o sınıfı da istediğin sınıfa evriltirsin. Limitin yok yani aynı anda her sınıfla oynayabilirsin. :D Üstelik stat sıfırlama olayı da var. Yani bu oyunda sınıfları belirleyen başlangıç sınıfları değil, statları.
ferit6.05.2016 15:10
orada sınıf o kadar önemli değil kullandığı item leri oyunda bulmak önemli kullandığı büyü faith istiyor satır ise strengh ve dexterity silaha göre level yükseltmek gerekiyor
Olm niye linçlediniz ki bu 2 kere vuruyor diyenleri? :D Adam oyunu hiç oynamamış olabilir, bu olayı bilmiyor olabilir, normal yani. Ve evet, dediği gibi 2 kere vuruyor karakter. Oyunun hem İngilizce hem de Türkçe çevirisinde hata var. "1 Hit Kill" yerine "1 Attack Kill" ve "Tek Hamlede" şeklinde başlık atılsa millet de belki düşünebilirdi, hee adam tek tuşa basıyor, karakter 2 kere vuruyor diye ama oyunu oynamayan adam onun animasyon olduğunu anlamayabilir.
bortozol6.05.2016 19:51
iki kere degil. tek hareket . tek tuşa basış . oyunu oynasan bilirdin . şimdi cod a marş marş... bir kii . bir kiii. hadi ..
ben bu bossta zorlanmadım . hayvan gibi str , %40 altı yük le girdim elimde fume kılıncısı var idi . nerften sonra ... rak tak tak tak tak tak ... baydım serseriyi ... estustan bi tene mi ne içtim . tek sefer gectim . ama dex ler büyücüler zorlanırmış .. dogrudur .. ama tek atıldıgını bilmiyodum . helal adama bulmuş olayı . tebrik ederim .
Cast yapıp sürekli dodge atarsan zorlanmazsın bence. :D Gerçi ben katanalı caster charımla hiç cast yapmadım gibi bir şey, full melee gitmek istedim challenge olsun diye 2. seferde zar zor geçtim. :D Her DS oyununda var bu tek atma buildleri. :D
Kardeşim Dex buildiyle melee gidersen ölürsün tabi. Ya STR buildiyle Great Weaponla bam bam girişeceksin ya da casterla uzaktan uzaktan dark sorceryle eriteceksin, pyromancy de olur. :D Hamleden kasıt saldırı hamlesi, parry bir saldırı hamlesi değil, savunma hamlesi. Ee, savunma hamlesiyle de damage veremeyeceğine göre? Sonuçta tek hamle ve 2 farklı animasyon var ortada. Şimdi attack chain ne tam olarak bilmiyorum ama chain backstab dedikleri sürekli olarak backstab atmaları gibi görünüyor. Burada bir süreklilik yok, parry'den sonraki saldırı bir şeye bağlı değil. Hani düşmanı staggerladığın için saldırı yapmaya devam etmiyorsun, riposte moduna sokup riposteluyorsun. Olayı bilmediğim için sadece varsayımsal yazıyorum. Benim attack chainden anladığım true combodur. Adama vurursun ve o adam 3 ve hatta bazen 4 saldırıyı bile yiyebilecek kadar staggerlanır. Asıl sen parry'i nasıl bir "hamle" olarak sayıyorsun(en azından burada kullanıldığı şekilde) ben onu anlamadım. Kardeşim chain attack'ı falan geç, tek hamle var orada, tek hamleyle verilen 2 farklı animasyonla birlikte 2 farklı damage var. Ha karakterin arka arkaya 2 kere saldırmasından bahsediyorsan o tek hamle olarak sayılıyor çünkü sen hamleyi tek tuşa basarak yapıyorsun ve o hamleden düşman kurtulamıyor. Her ne kadar tek vuruşla olmasa da o tek hamlede yaptığın toplam damagele düşmanı öldürmüş oluyorsun. Yani sonuç olarak 2 kere attack yaptığında 2. attack'ı tutturamayabilirsin ama riposte yaparken yaptığın 2 attack da aslında 1 toplam damage'in 2'ye bölünmüş şekilde gösterilmesidir. Çünkü dediğim gibi düşman o animasyondan çıkamaz. Normal saldırmada böyle bir durum yok. Chain attack'tan kastın farklı bir şeyse bilemeyecem artık. Saçmalamışsın iyice. :D
Demon Hand9.10.2020 01:14
Şöyle bir şey önceden DS deneyimi olmadan bu oyuna girdiysen şunu bilmen gerek bu oyun öğrenme odaklı bir oyun. Yani oyunun dodge timing'ini kapmak, nerede nasıl davranman gerektiğini anlamak cidden çok uzun zaman alıyor. Hani normalde bir oyunu 4-5 kere bitirebileceğin sürede bu oyunu yavaş yavaş anca öğrenmeye başlıyorsun. Keza DS2'den sonra ben bile hızına alışamadım. Ama öğrendikten sonra Pontiff'in zor gelmesi mümkün değil. Keza adam da bence demiş, bu subjektif bir söylemdir. Yani o belki oyunun çoğunluğuna göre en kolay olan bosslarda zorlanırken Pontiff'te zorlanmıyor olabilir bu sonuçta herkesin oynayışına göre değişen bir şey. :D
Demon Hand9.10.2020 01:13
Aslında ben de bu tür her şeye git gud diyen toxic zihniyetli tiplere kılım da adam ne kendini övmüş ne de bossu geçemeyenleri aşağılamış, sadece zor olmadığını belirtmiş o yüzden np. Ya çoğunluğa bakma sen, souls community'nin çoğunluğu her şeye ağlayan kolsuz tiplerden oluşuyor, PvP'deki veteranları demiyorum tabi. Adam oyunun mekaniklerini anlamıyor ve oyunu suçluyor. Bossun zorluğu biraz da buildinle ilgili. STR buildi gidip eline Great Weapon aldıysan kolay tabi bu boss. Summonla tekte geçmiştim. Tek girsem 2-3 kerede geçerim zira Dex buildiyle de 2.'de geçmiştim. Çok da zor değildi, biraz refleks gerektiren bir boss. Dancer bundan fersah fersah daha zor anasını satim. Nereye vuruyor, nasıl vuruyor, vuruşunun bitişi nerede aklım dönüyordu keserken. :D Ya oyunun çoğu bossu kek zaten. Harbiden öyle bak, DS2'ye kıyasla. DS2'nin bossları daha zordu sırf o yavaşlıktan kaynaklı sanırım. Üzerine çok düşünmedim ama öyle işte. Reflekslerin iyiyse dodge spamla yırtarsın DS3'te. DS2'de dodge zamanlaması çok önemli. Bir de işte bazı moblar var DS3'te de uzun saldırı yapan, onların timingini kapacaksın hepsi bu. :D Bu haber çoğunluk için demek nasıl bir kendini savunma çırpınışıdır lan? Bu haber bu bossu geçemeyen nooblara çözüm olsun diye değil, bak sizin bi taraflarınızı yırtıp da geçemediğiniz boss'a ne yapan adamlar var göstermek amacıyla yapılmış bir haber. Anlam yükleme yani. :D Pontiff en kolay bosslardan biri değil evet, o kadar kolay boss varken Pontiff'e en kolay bosslardan biri demek olmaz, hakkın var şimdi ama kolay bir boss.
Demon Hand9.10.2020 00:58
Evet, 2 kez vuruyor ancak burada kastedilen hamle. Orada yaptığı 2 vuruş tek hamlenin 2 farklı animasyonu. Sonuç olarak ortada 2 farklı animasyona bölünmüş tek bir saldırı var ve toplam damage değişmiyor. Zaten bunu yaptığın zaman o mob veya boss animasyondan çıkamadığı için değişen hiçbir şey olmuyor. Chain attack deniyor sanırım buna. :D
Demon Hand9.10.2020 00:55
STR karakteriysen öyle de nerflenmeden önce bayağı zormuş diyorlar. :D
MK Okuru6.05.2016 21:30
Sulyvahn'ın geçene kadar onlarca kez ölmüştüm kolay kısmını geç de, 1 hamle dediğiniz parry+attack chain attack'dan pek bi farkı yok yani. Black knight greataxe olmadı fume+weapon buff filan alsan eline 1+1 hamle chain yapar olmadı yine öldürürsün nasıl bi tek hamle mantığınız var anlamadım valla.
MK Okuru6.05.2016 17:36
Şu tiplere gıcık gidiyorum ya bence en kolay bosslardan biriymiş çoğuluğa göre bu en zor bosslardan biri ve bu haber de çoğunluk için ve bu boss en kolaylardan birisi değil kesinlikle bu bir düşünce bile olamaz onca basit boss varken
ferit6.05.2016 15:07
adam parry yapıp boss u etkisiz hale getirmiş daha sonraki hareket 2 hamleli ama tabiri caizse R1 e bir kez basman yeterli :)))
Ee, değişen ne var? %20 Morion Blade'den boost alıyorsun, %11.5 Sunlight Straight Sword'un Weapon Art'ından alıyorsun, %5 Deep Protection'dan alıyorsun ve en son %10 Dragon Torso Stone buffundan alıyorsun, muhtemelen Hornet Ring de var zaten, etti mi sana %96,5 damage boost. :) Red Tearstone'un verdiği damage boost %50 olsa zaten bu kadar damage stack'i olmazdı. Kaldı ki bossun zorluğuyla tek yemesinin zerre ilgisi yok. Canıyla ilgisi var. Midir'e hiçbir buildle tek atamazsın ama(glitchler de buna dahil, belki max levelda atılıyordur bilemiyorum) bu tarz kek bosslara atarsın. Pontiff o kadar zor bir boss da değil zaten STR karakterleri için. Sadece Dex karakterleri için zor. Yani canı çok yüksek olmadığı için tek yemesi. Yoksa parrylenmeyen bir boss değil zaten. :D
o herif oyun oynamayı bilmiyor. biraz güdüklük var onda zeka acısından . olabilir ... ama göstersen de gider bu sefer 200 kere ölür garibim. sen gösterme..