Cyberpunk 2077 2.0 Güncellemesi bu ayın sonunda piyasaya sürülecek. CDPR'ın baş programcısı Filip Pierscinski, bu güncellemenin hem CPU'ları hem de GPU'ları oldukça zorlayacağını belirtti.
Pierscinski, CP2077'nin yeni sürümünün modern sekiz çekirdekli CPU'ların %90'ını kullanabileceğini söyledi. Bu yüzden, PC oyuncularının bilgisayarlarını, olası aşırı ısınma ve kararlılık sorunlarına karşı kontrol etmeleri şiddetle tavsiye ediliyor.
Cyberpunk 2077 V2.0, ray tracing'ten tam anlamıyla faydalanacak ve oyunun birçok sisteminde önemli iyileştirmeler yapacak. Başka bir deyişle, evet, bu genel CPU kullanımını artırabilir. Bu nedenle, PC oyuncularının bu tür bir duruma hazır olmaları gerekir. Ve eğer oyuncular oyun esnasında çökme sorunları yaşarsa, sistemlerini tekrar kontrol etmeliler.
Benzer bir durum, The Last of Us Part I çıktığında da görülmüştü. TLOU Part 1, oyunun başlangıcında shader ön derlemesi sırasında CPU'yu uzun süre yoruyordu. Bu, bazı PC'lerde çökme sorunlarına yol açabilir. Ancak AMD Ryzen 9 7950X3D ya da Intel i9 9900K sistemlerimizle yaptığımız detaylı testlerde herhangi bir çökme yaşanmadı.
Bildiğimiz kadarıyla, Cyberpunk 2077'nin 2.0 Güncellemesi, oyunun polis sistemini geliştirecek ve büyük yapay zeka revizyonları içerecek. Ek olarak, 100'den fazla yeni eşya - silahlar, siber parçalar ve modalar, çok sayıda yeni hikaye görevi ve dinamik aktiviteler eklenecek. Bu güncelleme NVIDIA DLSS 3.5 desteğini de beraberinde getirecek. Ayrıca, CD Projekt RED daha geliştirilmiş araç savaşları, yeni siber parçalar ve avantajları, artan seviye sınırı ve yeni kalıntı beceri ağacı ve yetenekleri sunacak.
Son olarak, mod geliştirici "Half Hogan PL", Ekim'de CP2077 için bir Doku Paketi'nin yeni sürümünü piyasaya sürecek. Tahminim, Cyberpunk 2077 HD Reworked Project 2.0'ın bu 2.0 Güncellemesi için optimize edileceği yönünde.