Brink yapımcıları: PS3 uzaylı teknolojisi gibiydi

Murat Sağlam 10.05.2011 - 11:47
Splash Damage'in PS3'ü öğrenme eğrisi
Brink adlı oyunun yapımcı firması Splash Damage'in patronu Paul Wedgwood, ilk kez oyun geliştirmekte oldukları PlayStation 3 ile çalışmanın kendileri için bir uzaylı teknolojisini çözmek kadar zor geçtiğini söyledi.

Brink yapımcıları: PS3 uzaylı teknolojisi gibiydi
Wedgwood, "PlayStation 3 bizim için gerçekten bir uzaylı teknolojisi gibiydi. Kasayı açarsak içerisinden organik bir canlı çıkacağını düşünüyorduk. Fakat daha sonra işler yavaş yavaş yoluna girdi ve yapıma başladığımızdan sonra üç ay geçtiğinde kendimizi Brink'in Deathmatch modunu oynuyor olarak bulduk." diyerek oyun geliştirirken oldukça zorlandıklarını belirtti.

Brink; PC, PS3 ve X360 için Avrupa'da cuma günü, Amerika'da ise yarın piyasada olacak.
Yorumlar 59
MK Okuru
MK Okuru 15.11.2024 04:08
Kalan Karakter: 300 Gönder
Brink yapımcıları: PS3 uzaylı teknolojisi gibiydi
İlginizi Çekebilir