Blizzard, dürüst bir Diablo 4 geliştirici canlı yayınında, oyunun tartışmalı Sezon 1 güncellemesinin hedefi şaşırdığının farkında olduğunu ve böyle bir durumun bir daha yaşanmaması için taahhütte bulunduğunu açıkladı.
Bu güncelleme, Savunmasız hasar ve Kritik Vuruş hasarı gibi etkileri büyük ölçüde azaltarak ve önemli savunma istatistiklerini düşürerek oyuncu gücünü radikal şekilde azalttı ve bu durum Diablo IV topluluğunda pek de iyi karşılanmadı. Blizzard, bu gerçeğin farkında ve bununla doğrudan ilgilendiğini açıkladı.
Ortak Topluluk Yönetim Direktörü Adam Fletcher, "Oyuncu gücünü azaltma konusundaki herkesin geri bildirimini kabul etmek istiyoruz," dedi. "Biliyoruz ki bu durum kötü. Eğlenceli değil. Biz de oyuncular için en iyi deneyim olmadığını biliyoruz” diye ekledi.
Fletcher, takımın, gelecekte hiçbir zaman 1.1.0 yaması tarzında bir güncelleme yapmayı planlamadığını söyledi. Blizzard, bu durumu gerçekleştirmek için nasıl bir yol izleyeceğini canlı yayında ele aldı. Oyun yönetmeni Joe Shely, Blizzard'ın oyunu oyuncular için daha eğlenceli hale getirmeyi hedeflediğini ve eğer bir şeyin aşırı güçlü olursa, alternatifler sunana kadar oyunda kalacağını belirtti. Ancak oyunu bozan hatalar veya hileler hızla ele alınacak ve düzeltilecek.
Blizzard, oyuncu gücüne niçin odaklandığı konusunda, Ortak Oyun Yönetmeni Joe Piepiora, bu gücün azaltılmasının "asla iyi bir deneyim" olmadığını, ancak oyunun ilerlemesi için gerekli olduğunu söyledi. Savunmasız hasar gibi değişiklikler, oyundaki en önemli istatistikler olarak kalmaması için yapılmıştır.
Piepiora açıklama yaptı
Piepiora, sorunun bir kısmının, soğuma süresi azaltma ve Savunmasız hasarın tam anlamıyla değerlendirilerek yapılan yapılandırmaların, oyuncuların Diablo IV'ün en yüksek seviyeli Kabus zindanlarının bir kısmını yapabilmeleri için neredeyse zorunlu olduğu gerçeği olduğunu belirtti. Ancak Piepiora, Kabus zindanlarının asla böyle bir bir sınav olmadığı ve şu anda "çok güçlü" olduğunu söyledi.
Blizzard, Kabus zindanlarını 21 Temmuz'da gelecek bir yamayla daha kolay hale getirecek, bu değişiklik aslen 1.1.0 yaması ve oyuncu gücünün azaltılmasıyla birlikte gelmesi amaçlanmıştı. Gelecekte oyuncuların bekleyebileceği Kabus zindanlarının zorluk düzeyi azaltma örneği olarak, Piepiora, 100. seviye Kabus zindanlarının şu anda 70. seviye zindanlara eşdeğer hale geleceğini söyledi.
Diablo IV Sezon 1, 20 Temmuz'da başladı ve Malignant Hearts adında yeni bir mekanik getirdi. Oyuncuların sezona katılmak için yeni bir sezonsal karakter oluşturması ve oyunun hikayesini tamamlaması gerekecek.
itemization berbat
diversity berbat
itemlerin ağırlığı yok
level kasma lvl 60 dan sonra anlamını yitiriyor
1 yıla bunlar düzeltilmezse POE 2 bu oyunu piyasadan siler