Bioware'in Anthem'den beklentisi bir hayli büyük. Hatta, Mass Effect Andromeda felaketinden sonra hayranlarının gönlünü almak için en büyük fırsatı. Reddit'te gerçekleşen bir developer Q&A'de soruları cevaplayan Bioware çalışanları, Anthem'den de bahsetti. Oyunun PC portunun bir hayli zor olduğunu ve üzerinde hala çalıştıklarını belirten Brendon Holmes, mouse ve klavye desteğinin adaptesinde bile zorlandıklarını belirtti.
Diğer oyunlara göre farklı bir MMO deneyimi sunacak olan Anthem, farklı statik oynanışlara sahip olacak. Her oyuncuya hitap etmeye çalışacak olan oyun, farklı oyun modları ve oyun içerisindeki bir çok farklı etkinlik ile oyuncularının sıkılmamasını sağlayacak. Bu tabi ki iyi bir haber. Açık dünya MMO oyunlarının en büyük sıkıntısı oyun içerisinde devamlılık olmaması. Bunun en büyük kurbanı, yakın tarihteki Destiny 2. Anthem ile konsept olarak aynı öğeleri içeren oyun, oyuncuların içeriklerden sıkılmasından sonra hayalet oyuna dönüştü. Umalım da Anthem, bize bol bol içerik sunar da biz de uzun bir süre oyundan keyif alabiliriz.