2K tarafından BioShock serisine yeni oyunlar eklemek amacıyla kurulan Cloud Chamber stüdyosu, kuruluşundan yaklaşık dört buçuk yıl sonra işe alım sürecini hızlandırdığını duyurdu. Stüdyo, uzun süre sessiz kalmış olsa da, bir çalışanın LinkedIn üzerinden paylaştığı bilgiye göre, şimdi birçok yeni iş ilanı ile dikkat çekiyor.
Cloud Chamber'ın işe alım sayfasında, Kaliforniya, Novato ve Quebec, Montréal'deki ofisler için açılan 30 farklı iş pozisyonu bulunuyor. Bu pozisyonlar arasında iki adet Kıdemli Yapay Zeka Animatörü, Kıdemli Karakter Sanatçısı, Kıdemli Sinematik Işık Sanatçısı, iki adet Kıdemli Işık Sanatçısı, iki adet Kıdemli Malzeme Sanatçısı, Organik modeller üzerine çalışacak bir Kıdemli Modelci ve iki adet Teknik Malzeme Sanatçısı yer alıyor.
Ayrıca, stüdyo bir Baş Rendering Mühendisi, bir Baş Rendering Programcısı, iki adet Araçlar Destek Uzmanı, iki adet Ortak Geliştirme Baş Seviye Tasarımcısı ve bir Anlatı Tasarımcısı arıyor. Oyunun kritik aşamalarında yer alacak Kıdemli Savaş Tasarımcısı, Kıdemli Seviye Tasarımcısı, bir Teknik Tasarımcı, bir Yönetici Yapımcı, iki Yapımcı ve bir Kıdemli Yapımcı (Animasyon) pozisyonları için de alımlar yapılacak. Ekip ayrıca bir Kıdemli Yazar arayışında.
Bu geniş çaplı işe alım, Cloud Chamber'ın üzerinde çalıştığı projelerin kapsamını ve stüdyonun büyüme hedeflerini gösteriyor. Ayrıca, bu işe alımlar, yeni BioShock oyununun gelişiminin henüz başlangıç aşamalarında olduğuna ve oyunun piyasaya sürülmesinin biraz zaman alacağına işaret ediyor. Mayıs 2023'te oyunun yeniden başlatıldığına dair söylentiler bu durumu destekliyor ve bir gecikmeye yol açabileceği düşünülüyor. Öte yandan, BioShock serisinin yaratıcısı Ken Levine'ın yeni oyunu Judas'ın çıkışı daha yakın görünse de, henüz kesin bir çıkış tarihi bulunmuyor.