• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Battlefield yapımcıları yeni Call of Duty fragmanını yerin dibine soktu! Yorumları - (97) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 29.06.2025 13:02
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:21
bf oynayan adamlar bf çıkmadan önce hangi oyunu oynuyodunuz cod 1 2 efsane geldi 4 de ilk modern savaş hep yenilikler codda oldu bf naptı 3 de aynı 4 de aynı fiziki saçmalıklar tavan yapmış sniper tek atmıyor silahla ateş etmeler çok saçma abartdıgınız grafik desen ışıklandırma gölgelendirmeden ibare
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 31.05.2016 16:48
Yanlız bf coddan eski bir oyun bunu bil ayrica sen senelerde codun yaptıgı aynı seyi önüne süslendirip koymak bilmeden gelip yorum atiyolar sinir oluyorum
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.05.2016 01:23
Neden 2 taraf oluştuğunu hala anlamış değilim.Ben 2 oyunu da oynuyorum tek olduğum zaman bo3 arkadaşlarım olduğu zaman battlefield oynuyoruz fakat bf de tek oynamak bana eziyet geliyor.Ayrıca şu an twichte bf nin adı yok gibi bişey ama codn turnvalarına sürekli dek geliyorm yni oyndada byle olr bnce
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.05.2016 12:45
Hem diyor ki bunlar efekt ve oyun ici degil sonra da diyor ki grafik kalitesiz? Kendi agziyla soylemis sinematik oldugunu gercek oyun ici grafik daha iyi olacaktir mutlaka ve elestirilere katilmiyorum video beni heyecanlandirdi mis gibi Call Of Duty lezzeti bf cod ile birbirine yakin ozellikte...
Yanıtla
mescut
mescut 29.05.2016 16:47
Sinematikse vay haline oyunun, oyun içi grafik her zaman sinematiklerden daha düşüktür, zaten o yüzden sinematik denmekte, dah fazla ayar ve render kullanılır, gerçekten sinematikse oyunun vay haline...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.05.2016 21:16
Konsolda bf nişan alması çok zor berbat ama kodun oynanışı resmen oyuncu dostu bf oynanışı dandik geliyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.05.2016 20:45
adam diyoki grafikler 10 yıl önceki grakikler bu adam kör herhalde adamı sinir ediyolar ya
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
BladesTR
BladesTR 10.05.2016 04:27
COD'u severim fakat act. ın yaptıklarınıda unutmayın! ES GEÇMEYİN!
"Firmanın başındaki iki eleman Vince Zampella ve Jason West Activision ile yaşadıkları anlaşmazlık sonucu firmadan ayrılmıştır. Firmadan ayrılmasıyla beraber Infinity Ward'da çalışan çoğu elemanda bu iki isimle beraber firmadan ayrılmış ve Electronic Arts altında Respawn Entertainment'i kurmuşlardır."

Bu adamlar seriyi güzel yerlere getireceklerdi.Şuan COD'un böyle olması bu iki adamın ayrılmasından dolayıdır.İki sağlam adamı kaybettiler.Şirket paralarını vermemiş vesaire çok olay olmuş.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 17.05.2016 20:08
Sird onlari degil 2si ayrilinca cogu takim arkadasi da cikti
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2016 22:06
Codda BF de bir halt etmez unreal engin ile bir savaş oyunu yapılsa ikisinede bin basacak :)
Yanıtla
warehouseman
warehouseman 12.05.2016 07:35
Hadi canım :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 11.05.2016 11:03
Modern Warfare çok güzeldi. Black Ops 1 harikaydı. Shutter Island'a selam gönderen bir senaryosu ve ters köşesi vardı. Soğuk savaş vardı. Kennedy Suikasti vardı. Castro suikast girişimi vardı. Harikaydı. Diğer oyunları kendini tekrar etti. Veya bizim yaşımız ilerledi. Tek başına 1000 kişiyi öldürdüğümüz oyunlardan sıkıldık.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 16:12
Çöp Of Duty bir daha oyun falan yapmasın mümkünse artık sonları geldi Çöp of duty dünya üzerindeki en rezalet oyundur sonsuza kadar böyledir. Battlefield candır FPS denildiğinde akla o gelir. Cöp od duty, battlefield ile kıyaslanması bile bir hakarettir!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2016 07:42
ben cod a para vermeyi blackops 2 den sonra bıraktım. battlefield in online oynuyorum 2 yıldır ve hala bıkmıs değilim benim icin önemli olan multiplayer hikaye modunu bitirdiğim bi battlefield olmadı. bu cıkacak olan battlefield inanılmaz gibi gözüküyor ve multiplayeri dahada güzel olcak gibi.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 9.05.2016 01:51
ben de black ops 2 de baya sıkıldım indirdim hack banlayana kadar böyle oynarım ben de dedim yedim banı sonra bidaha da almadım
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.05.2016 19:21
sonuna kadar haklılar fps ye cod ile başlamış biri olarak cod benim için efsane olmuştur taki bf ile tanışana kadar multiplayer ı inanılmaz grafikleri inanılmaz sadece single player ı biraz yavan kalıyor. cof ise grafik olarak hep geriden takip etti bide senaryo belli noktadan sonra monotona bağlıyr
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.05.2016 00:30
COD'un fragmanını izledikten sonra hâk verdim adamlara. Son 2 dakikası Star Wars kısa filmi olarak kullanılabilirdi.Onun dışında Battlefield'ın fragmanı iyi ama tarihi değiştirecekler gibi duruyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
BladesTR
BladesTR 6.05.2016 22:28
COD'un senaryo modu, battlefield'in ise multiplayeri iyi.İki tarafta hala kendini düzeltemedi.Bunun tartışmasını yapmak çok gereksiz..iki tarafında büyük sorunları var.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.05.2016 12:36
Adamlar haklı baba.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 16:25
battlefieldın müziği yeter cumhuriyet bayramında TSK bando takımı çaldı ayık olun güzel müziği olan her oyum güzeldi bence god of war ve assasins creed 2 nin müziği
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2016 04:36
01:58 hangisi örneğin
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 01:58
Call of duty modern warfare 2 yazdığında soundtracklar oyunun ana modu olan special ops modundan önce geliyor
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 16:51
Kedi ulaşamadığı ete pis dermiş. görüntüler 2010 nun olsun ama buglı hatalı oyun olmasın. Adamlar Btf4 ü bitmemiş oyun olarak piyasaya sürdüler benim gibi ilk alanlar bilir. EA firması kadar Sahtekar sadece para odaklı bir firmadan başka birşey beklenemez zaten.
Yanıtla
bortozol
bortozol 4.05.2016 21:20
bebegim ya kıyamam , tartışıcan mı sen ? tartışalım o zaman . ea ne kadar para odaklı ise , activision 3 katı para odaklıdır . bf franchise i , her cıktıgında öncekinden az yada cok da olsa geliştirmiştir kendini . cod ise 10 senedir aynı motoru kullannır , ama geliştirme diye supply drop satarlar bebelere . oyun deneyimi aynıdır . hikaye aynıdır . rezalaettir . berbattır . savunulacak tarafı dahi yoktur . evet kendileri , bf geliştiricileri , grafik bakımından , ses bakımından sanat dizaynı bakımından misliyle cod un calışanlarından iyidir ....

biraz araştır . biraz bakın . öyle yok iki şablon yazmakla olmaz bu işler . patatese cevirirler adamı .
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 15:04
23:19 Cod cu veya Btf ci diye ayırmak doğru değil her iki sinini de neredeyse tüm oyunlarına sahibim yukarıdada söylediğim gibi Ea firmasından kaynaklanıyor durum ama. Ronald ın yaptığı ise tamamen manasız kendisi çok iyiymiş gibi birde diğer firmayı eleştirmiş. Buna kıskançlıktan başkabirşey denmez
bortozol
bortozol 3.05.2016 23:19
cod oynayamanlar bf ye gecer , sagda solda yatar snipe yaparlar .. ondan sanra kafasına sıkarsın hileci derler ...

cod cular budur ... ne oyundan anlar , ne oyun oynamayı bilir ...

ben ne zaman cod a girsem karşımda parti varsa cıkar ... bu hep böyle gelmiş böyle gider .... cod tayfası , bebe tayfasıdır .. gercekler budur .
Kalan Karakter: 300 Gönder
metehanarslan_
metehanarslan_ 4.05.2016 14:38
haha bf4e buglu diyordunuz da bo3 ün aşağı kalır yanı yok. Optimizasyon zaten çöp.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
metehanarslan_
metehanarslan_ 4.05.2016 14:32
CoD fanboylarıyla dolmuş yine burası :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 10:05
Ben eski dos yüklü 486'da Wolf3D oynamaya devam edeyim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tokmak
Tokmak 4.05.2016 10:00
Onu bunu bırakın da gelin bir Squad'ı deneyin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
makaleLe
makaleLe 3.05.2016 13:49
Hadi birazda EA eleştirisi yapalım ozaman, Battlefield yapay zekası ise CoDun grafiklerinden daha eski bir teknoloji kullanıyor buna ne demeli ? Singleplayer içerik olarak bu zamana kadar BF ne verebildi ? İleride CoD serisi her türlü hatırlanıcak hatta yıllar geçse bile her oyunu hala oynanabilir durumda, Çünkü MP de ne veriyorsa, Single da aynısını veriyor.
30 fps CoD un oynanış ruhuna aykırı, Peki BF 60 fps de sen nasıl bir grafik verebilirsin, frostbite motorunun düşük grafikli bir altarnatifi olmadığını biliyormusunuz ? Tambir çamur oluyor. 60 FPS bir oyun yapıp grafikleri düşürmeyi göze alabilir misiniz ?
Ayrıca CoD sürekli kayıt alıyor, çünkü öldüğünde seni öldüreni ve diğerlerinin ekran görüntülerini kaydediyor, izletebilmek için nasıl öldüğünü. Bunun üstüne bide 60 fps adamların belli krıterleri var ve bunu verebilmek için Grafikten yıllardır feragat ediyorlar.
Peki yıllardır grafiklerini yerden yere vurduğunuz CoD u başka hangi yönden eleştirebilirsiniz ?
CoD un vurulacak birkaç yönü var, ya BF nin ?
Her çıktığında BugField olmak zorundamısın ?
He birde madem bu kadar MP tabanlısın ön plana çıktığın nokta MP, okadar beta yayınlıyorsun ama her seferinde sunucun çöküyor iyi olduğun şeyin tabanını deneme yanılmaylamı test edeceksin ?
Yanıtla
KoMiNiX
KoMiNiX 4.05.2016 09:37
adam çift bacak girmiş, dağılın :)
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 01:57
Sonunda sitede yaşı büyük bi adam ortaya çıktı altta 10 cod bi bf etmez diyen salak call of duty 4. oyunu modern warfareyi çıkarmasaydı hiçbir oyun firması yakın gelecekte geçen bir fps oyunu çıkarmayacaktı yani maryo zıplatacaktın
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 01:07
Tarihte yapılan en iyi fps medal of honor oyunlarıdır..
en sağlam senaryoda moh'tadır..
gel gör ki bugün kimse moh'u bilmiyor konuşmuyor..
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 19:55
atın bu fanboyu dısarı...
Pyroxia
Pyroxia 3.05.2016 18:09
sıkı bir bf hayranı çokta sıkı bir cod düşmanıyım ancak burda seni eleştiricem gerçekten bir fps oyununun 30 FPS ile çıkabiliceğinimi düşündün :D sence cod yada bf 30 FPS oyunmu cıkarıyor witcher mı oynuyorsun burda ?
atosfr
atosfr 3.05.2016 15:41
yemişim grafiğini bugını bilmemnesini. bana sanat eseri yapsınlar kardeşim. bf bunu başarmışken cod başaramadı aralarındaki tek fark budur. hangi güzel oyunu grafiği kötü diye oynamadık? meselenin grafik olduğuna inanmıyorum bi düşünün burda başka bişey var. yoksa şirketlerin ikisinde elbette eleştirilecek yanları var.
açıkçası ben artık codun bu paketini denemeyeceğim bile.
warehouseman
warehouseman 3.05.2016 14:43
Battlefielde laf edene bakın siz,10 COD bi Battlefield anca eder.Battlefield hakkında konuşurken dikkat et,çarpılacaksın.
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 14:09
bence cod berbat bir oyun.fakat gelelim bf'in son 2 oyununa.bf4 de buglar,bağlantı problemleri,silah balansları ki fiziği hala bozuktur bu arada,1 senede düzeltildi.oyunu aldık bir sene sonunda anca bi halta benzedi.hardline ı hiç konuşmuyorum bile.sadece sağlam youtubercuları izle anlarsın.
Kalan Karakter: 300 Gönder
aydinnesty
aydinnesty 4.05.2016 09:29
Millet ciddi ciddi COD övüyor aşağılarda. Bir de yapay zekaya laf edilmiş. Battlefield'in yapay zekası COD multisinde takılanlardan daha ileri. Yalan mı? Çocuk bağırışlarından başka bir şey duyabiliyor musunuz? Bir de canlarım neymiş Soap'mış neymiş Price'miş; şu ucuz kahramanlar ile karşımıza çıkmayın lütfen.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 08:14
COD efsanedir ve hep öyle kalacaktır.Çamur atmaya devam etsinler. :)

"Eleştiriliyorsan doğru yoldasındır."
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
BrotherTwo
BrotherTwo 4.05.2016 02:18
Bana göre call of duty Mw3 den sonra zaten bitti. Fan boyluğu bi kenara koyun ve battlefield serisinin de 2 oyundur dibe vurduğunu kabul edin. 4 ilk 2 sene boyunca oynanmaz halde olan yarım bir oyundu. Hardline'ı buraya katmıyorum çünkü tamamen rezillik ve utanç kaynağı bir oyun oldu. Hala battlefield 3 bilgisayarımda yüklü duruyor. Battlefield 4 her ne kadar düzeldi dense de içimden o oyuna girip oynamak gelmiyor. Battlefield 3 deki güzelliği veremediler. Call of duty zaten hiç bir zaman gerçekcilik konusunda battlefield ile yarışmadı. Arcade ile similasyon oyunlarının arasındaki farkı anlayın artık. Battlefield ancak medal of honor ile karşılaştırıla bilir. Call of duty ise ilk mw3 serisine kadar battlefield ile belki karşılaştırılabilirdi ancak her seride kendisini katledip tamamen japon arcade oyunlarına döndü resmen. Bu yüzden bana kalırsa bu seneki call of duty bana battlefront'un veremediği uzay savaşlarını verirse benim için başarılı sayılır. Aynı şekilde battlefield 5 bana yaklaşık olarak 11 yıl dır hasret kaldığım 2 dünya yada 1 dünya savaşını verebilirse oda benim için başarılıdır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 01:37
hata iki taraflı. BF cephesi dikat çekmek istemiş. Cod faniyim. ne yazik ki ısıtıp ısıtıp önümuze koyuyorlar. ama hic kimse beni tutupta bf evrenine sokamaz. bf3 sahibiyim, cok dandik geliyor. her oyunuyla mutlaka cod bir cok yonuyle efsne oldu. bf yalnizca oyunculariyla var olacak. cod ise herturlu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 00:57
Yahu arkadaşlar. Neden hiç kimse bu adamların tek bir oyuna yoğunlaşmak yerine her sene insanların daha fazla oyun+season pass parasını almak için oyun yaptığını konuşmuyor? EA paragöz oluyor da en azından aynı oyunu geliştirip yıllarca oynanmasını sağlamıyor mu? BOP1 mi BF3 mü hala oynanıyor?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2016 00:30
Az bile demiş. BF5 gelsin de gözlerim kör olmaktan kurtulsun.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
bortozol
bortozol 3.05.2016 23:20
bf serisine bugli diyenler varya... ulen cod un kendisi bug ...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 23:20
sonuna kadar katılıyorum, ama bf5 i de göreceğiz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 22:42
İkisi de birbirinden kötü,rekabet ettikçe kendilerini geliştirmeleri gerekirken birlikte daha dibe batıyorlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 22:39
Gerçekten biraz amatörce oldu ayrıca grafikler Crysis in renk tonlaması ve yansıması gibi duruyor Original COD 4 ün grafikleri ve havası tüm serinin en iyisi bence o tarz yapmaları lazımdı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Daadsy
Daadsy 3.05.2016 21:42
Öncelikle başlıkla ilgili olarak CGI animasyonun eski görünmesi oyununda kötü geleceği anlamına gelmez. BF takımı COD takımının belki daha iyisini yapabileceklerine inandıkları için böyle yüklenmişlerdir. Ben oyun içi bir oynanış görmeden bir kanıya varmamak gerektiğini savunuyorum. Yoksa video hiçte kötü görünmüyor.

Gelelim MK'ı yorumlarına.

Evet yorumlardanda anlaşılacağı üzere Bf yi bugdan ibra bilen bir çoğunluk var. Çok yazık. Biri bf nin bug ı var demiş bir takım cod hayranlarıda bug bug bug diye yineliyor. Daha BF serisinde saçımı başımı yolduran bir bug ile karşılaşmadım. Sadece Bf4 için acele edildiğini düşünüyorum okadar.
Arkadaş Cod biteli seneler oluyor. MWF2 den sonra cod bitti. Döndür dolaştır aynı oyun hatta daha berbatı önümüze sunuldu. Hatta hatta zombi modu olmasa bukadar satmayacaktı kanımca. Ben Bf yi de cod u da çok eskiden beri severek oynarım. İki oyunu hiç karşılaştırma gereği duymadım. Çünki FPS olması dışında alakaları yok. Biri özeltim taktiksel takım çatışması diğeri askeri operasyon. Biri arcade oynanışa sahip diğeri dahaçok simulasyon ağırlıklı. 3-5 çocuğun kiminki daha iyi diye ortaya attığı saçma bir soruyu hesapta akıllı olanlar uzatmakta. Durum bundan ibare.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 21:38
ya abicim siz diyorsunuz da bfde buglar var şunlar var cod bunu yapmış bunu etmiş başarmış. iki şirket de sahtekar ? burda taraf tutmanızın amacı nedir? Act. cod2 den beri IW engine kullanıyor.
her oyunda saçma sapan eklediğini söyledikleri yeniliikler geliyor fakat ortadabişey yokaynısını kakalıyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 21:16
valla cod grafıgıne laf etmicem ancak ve ancak hıkayeyı ole bir saptirdılarkı oyun mahvoldu ve bu yenı cıkarıcakları oyunda bırseye benzemıyo yok uzay cagı arkadas gunumuze ne oldu ne bıttı bız senden uzay cagı ıstemıyoruz kı o kadar cok ıstesek crysıs 3 oynarız bf5 2.dünya konseptiyle gelıyor !!!!!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 16:37
ya tembel olmasam efsane oyun yapıcam tek bir kişide oyun yapabilir oyun motoru programları var yapcam unreal engine 4 ile millet unutamıcak senaryo yazmak kolayda şu fransız tomb raider eski oyunlarını yapan adamla irtibata geçnem lazım çizimler için oda senaryoyu alır kendi tek patron olur heralde
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 21:04
Bende oyun yapıcam abi çok süper senaryo yazıyom unity ile yapcam abi çok kolaymış unity senaryom süper ama fransızlar çalcak senaryomu abi hani var ya tom raydır ın eski oyunlarını çalan adam o işte abi döv onu abi uuhuhuhhu her birde çok tembelim ben abi
Kalan Karakter: 300 Gönder
Masters
Masters 3.05.2016 20:41
Öncelikle bu ağır eleştirilerin hepsine katılıyorum belirteyim. BF yapımcıları ile COD yapımcıları arasında nasıl bir ilişki var bilmiyoruz, gerçekten arkadaşlarsa, bunlar basit şakalaşmalardan ibaretse sorun yok ama değilse mevzu büyük. Rakibe biraz saygı olur, ne kadar seviyesiz ve yersiz eleştiriler bunlar...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Smg4
Smg4 3.05.2016 19:56
Allah aşkına adamlar durup dururken laf mı eder? Herkesin zevki farklıdır...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 16:44
Fanboyluk yapmayın uzaya çıkan ilk COD oldu. Millet star wars'dan single beklerken en iyisini yine COD yaptı
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 19:44
En iyi single mass efect bro
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:08
Sandalyeden düştüm gülmekten
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:47
Oyun grafikleri artık herşey oldu.. Benim açımdan şu an oynadığınız oyunların %90'ı grafik şaheseri birer çöp.. O bu da değil o grafikleri minimum ayarlarda oynatan ekran kartı fiyatları da en az 550 TL.. (Böyle söyledim diye konsol alın demeyin gözünüzü seveyim.. Bilgisayarın verdiği rahatlık hissini ben kon
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:42
cod mw3 serisiyle beraber bitti bunu bilir bunu konuşurum şuan yaptıkları oyunlar berbat
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:36
Ya tamam elestirebilirsin mükemmel grafikler olmayabilir ama en azından ortaya elle tutulur bi hikaye ve Battlefield dan daha iyi bir yapay zeka koyduklarıda gerçek kimse inkar edemez bir BF3 ne de BF4 de hikaye vardı çoğu kişi MP için aliyordu. Zevk almadiktan sonra grafiğin anlamı yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:21
beyler ne dersek diyelim 2014 2015 2016 da dahil en iyiler içinde oyun belki halkımız bıktı bilmiyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:19
İşin içine uzay girdi mi aşırı ütopik görünür ve zevk vermez. StarWars serisini de sevmem zaten.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:15
BF cephesinin asıl kıskançlığı yıllarca CODun sahip olduğu bir fan kitlesine sahip olamayıp çamuru böyle yerde atması.BF sadece çıkardığı oyunlarda güneşi biraz daha gözümüze sokuyo zaten bir tek o bugsuz sağolsunlar 😂😂😂
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 14:44
COD single olsun uzaya çıkabilmesi olsun hertürlü tokatladı. EA ne yaptı? Battlefront da Single yok uzay bile yok
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:13
Battlefront ile Battlefiled ne alaka geri.
Biri starwars oyunu,yorum yapmak için yazmış olmayın.
Sitede velet doldy kardeşim,sallasan değiyor elin.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Pyroxia
Pyroxia 3.05.2016 18:11
bu muhabbetten o kadar yoruldumki anlatamam :D artık nerde bir cod fanboyu görsem zevksiz oyundan anlamıyan insan evladı etiketini yapıştırıp uzaklaşıyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:10
Abi EA'i Oyundan pahalı dlc yaptıkları için sürekli eleştiren bir insanım eskiden olsa (MW3 ve Öncesi) cod serisini tercih eden bir oyuncuydum lakin Treyarch iyice ağzına etti serinin.Şimdi'de AW'nin sonrasını anlatacaklarmış.Cidden bu kimin fikri yaa ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 18:06
2010 falan ama yine çok iyiler
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 17:06
Oyun bug sız olsun görüntüler 20010 dan olsun oyunculara bu yeter
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 16:54
battlefield 5 armageddon diye youtube da aramalarda hemen çıkıyor oyunu hayranlar nereye getirmiş bu yılın zirve oyunu god of war kaldığı yerden devam etmezse budur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 16:43
Kusura bakmayın ama biraz gerçekçi olalım. BF3 sahibiyim. Her ne kadar 5 yıllık olsa da, BF3, 20 yıllık oyunlarda olmayan buglara sahipti. bunlardan en sıkıcı olanı, karanlık bir odada bulunan kaya parçalarının gün ışığı vurmuş gibi bembeyaz parlamasıydı. titreşen dev askerleri de unutmamak lazım :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 16:33
cevat yerli ye bakın obilmiyormuydu aynı seriyi sürekli devam ettirmeyi aynı senaryoyu yazıp kolaya kaçmayı crysis 3 de noktayı koydu daha başka konsept düşünüyoruz crysis de dedi ve crysis bence en iyi uzay çağı oyunudur az multisini oynamadım en azından radikal karar aldı bunlar otomatiğe bağladı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 16:30
Bu çöpü battlefield ile kiyaslamak bile bir hakaret
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 12:31
Adamlar COD1'den beri her çıkan COD oyunuyla dalga geçiyor, yeni değil.
Yanıtla
atosfr
atosfr 3.05.2016 15:30
hayatta inanmam. cod 1-2 çok güzeldi harikaydı. verdiği duygu muhteşemdi. bir sanat eserinin sana ne hissettirdiği önemlidir şimdiki codlar sadece oyun tüketiyorsun. bidahada öyle cod1-2 gibi oyun gelmez hala cod 1ve2nin ekmeğini yiyorlar. bugün rakipleri yalnızca bf değil birsürü güzel savaş oyunu varda kimsenin haberi yok. burada da iş mk ekibine düşüyor tabi. eskiden bilgileri buradan alırdım şimdi ise benim için populer bi site haline geldi yinede seviyorum merlinin kazanını. burayada nasıl bağladım bilemedim :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 15:01
Eskiden call of duty de yanımızdaki adamların ölümü bir garip hissettirirdi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 14:59
Bugfield COD'u taklit ediyor zaten. BF5-6-7-8 diye gider
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 11:05
Cod,battlefield gibi oyun yapsında bug'lu yapsın..
Yanıtla
warehouseman
warehouseman 3.05.2016 14:45
Hay ağzına sağlık,ahahahaha xD
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 14:43
en iyi multi oyun bf dir...cod serisi gelecek temasıyla çok şey kaybetti
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 14:23
Herif haklı bi zamanlar Battlefield cod la rakip olamaya çalışırdı da gülerdim tabi ozaman modern warfare 2-3 varken şimdi cod sıçtı batırdı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 14:10
açıkcası battlefieldın oyun motoru çok da iyi değil unreal engine 4 ile yapsalar oyun film olur efsane olur
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 14:04
Şu zamanda EA akıllılık edip MoH serisini 2.dünya savaşı yıllarına taşırsa, gelecek temalı oyunlara doymuş oyuncuları kendine çekerek, tıpkı CoD'un yıllar önce yaptığı MW serisine benzer bir başarı yakalayabilir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 12:45
Son derece haklılar. Cod artık bildiğin sıradan bir telefon oyunu gibi gözüküyor. Hatta mobil platformda ki bazı oyunların grafik kapasitesi bile daha çekici.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 12:35
COD'u eskiden hikaye modu var diye oynardım. o da kalmadı pek. BF serisini pek oynamadım. En son 4. oyunu oynamışyım gayet zevkliydi.

COD'un hikaye modu, BF'nin çoklu oyuncu modu ve görsellerini birleştirip ortaya yeni bir şey çıksa başka bir firmadan. Tadından yenmez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 12:15
Şahsi fikrim call of yeni nesil konsollara ayak uyduramadı Btf5 den cok umutluyum grafikte fena azicek gibime geliyo yeni nesil konsol aliyosam gözede hoş gelicek
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 10:38
Battlefield 5 oyun fiziği ile damga vuracak.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 12:05
oyun fiziği? uzayda sesler gibi heheh :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 11:54
Adamlar hakli grafik konusunda cokdaha iyiler cod artik gelwcek temya geçtiği icin ise onleri açıldi artik rakipsizler
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 11:29
değişime vakti yokki adamların 2 senede 3 oyun cıkıyor tabi aynı şey cıkacak hepsi farklı olsa sasarız....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tokmak
Tokmak 3.05.2016 11:15
Adam doğru söylemiş.. Modern Warfare Remastered'ı nispeten merak ediyorum ki orijinali seride beğendiğim nadir oyunlardandır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 11:12
bikaçhafta önce bf4 indirime girmişti 10euro. aldım ve ilkkez bu oyunu multiplayer oynama imkanı buldum önceden bf2 oynama uğraşıyordum ama zaman böyle değildi tabi landan en fazla 5 kişi oynayabiliyorduk :D
yahu daha önce savaş oyunu oynamamışım dedim kendime. bf5ten çok umutluyum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 11:01
bunlar hep tuzak aldanmayın oyun fena olacak ..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 11:01
aşırı modern olması bence asıl call of'u bozan sebep. bir an önce ütopyalardan vazgeçip gerçekçi savaş senaryoları ile eski call of'u istiyoruz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.05.2016 10:24
İlk önce Bug'sız oyun yapmayı çözsünler sonra konuşuruz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Crysis Sessizce Stea...
  • PS Plus Temmuz 2025 ...
  • Resident Evil Requie...
  • Playstation Fiyatlan...
  • Xbox Oyun Kütüphanel...
  • Dying Light: Retouch...
  • Blood of Dawnwalker ...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.