Obsidian, yeni RPG oyunu Avowed'da birinci şahıs kılıç savaşına sağlam bir his katmak için Fatshark'ın "Vermintide" oyunundaki ustalığına başvuruyor.
Pillars of Eternity, Fallout: New Vegas ve The Outer Worlds gibi hit oyunları geliştiren Obsidian, yeni birinci şahıs RPG'si "Avowed" için genişletilmiş bir oynanış fragmanı yayınladı. PC Gamer'dan Ted Litchfield, oyun yönetmeni Carrie Patel ve oynanış yönetmeni Gabe Paramo ile oyunun detaylarını konuştu.
Birinci şahıs yakın dövüşün tasarımı, üçüncü şahıs aksiyon oyunlarındaki gibi özel animasyonlar ve durumsal farkındalık gerektiriyor. Obsidian, bu zorluğu aşmak için Fatshark'ın tecrübesinden yararlanıyor.
Fatshark'ın Birinci Şahıs Dövüş Uzmanlığı
Fatshark, Vermintide ve Darktide gibi oyunlarıyla birinci şahıs yakın dövüş oyunlarında kendini kanıtlamış bir stüdyo. Obsidian, bu oyunların düşmanlarla etkileşimi ve silahların etki hissini modellemesinden ilham alıyor.
Obsidian, "Avowed" oyununda düşmanlara vurmanın Vermintide benzeri bir etkisi olmasını hedefliyor. Fatshark'ın geliştirdiği karmaşık sistemler, düşmanların saldırıya nasıl tepki vereceğini belirliyor.
Carrie Patel, Obsidian ekibinin yakın dövüş mekaniğindeki başarısından gurur duyduğunu belirtiyor ve "Avowed"un fantastik birinci şahıs aksiyon RPG'si olacağını vurguluyor.
Obsidian, birinci şahıs dövüş mekaniği yaratmanın zorluklarına rağmen, "Avowed"da başarılı olmayı hedefliyor. Oyun, sihir ve kudret unsurlarını bir araya getirerek oyunculara yenilikçi bir deneyim sunmayı amaçlıyor.