Öncelikle, Ulaşım , iletişim , enerji , açlık sınırı , beslenme , yaşam kalitesi, bunların hepsi yaşadığınız ülkenin medeniyet , kültür ve eğitim seviyesi ile doğru yada ters orantılı , ama mutlaka orantılı şartlardır. Yani AKN KKN hepsi bu milletin kendi tercihidir.
yatın kalkın bu ve benzeri sitelere duva edin yalanda olsa bu haberleri yapmasaydılar millet tepkisini koymasaydı koyun gibi davransaydı bak bakalım o zaman nasıl öpeceklerdi halkı , sadece nabız yokladı çakallar
Aslında bir bakıma haklısınız.Koyun demeseniz,küfür etmeseniz,hakaret etmeseniz hak verecez.Web te sağda solda internet çok yavaş diye fazlaca ağlamakta iyi değil ama.Bu sefer adam akk,akn başka icatlar peşine düşüyor.Ağlayalım ama çok değil.Yoksa dertsiz başımıza dert açıyoruz.
Ben de akk'ya kotaya karşıyım ama bilip bilmeyen de ağır sallıyor. Megabyte satılamaz diyenler, hırsızlık diyenler var.. Biri bant genişliği falan diyor :) Hem mobil hem de sabit operatörlerin üzerlerinden geçirdikleri MB başına bir maliyetleri vardır. adam o maliyetin peşinde,neyini anlamıyorsunuz?
Vah vah. Yerim onların maliyetini ben. Çok üzüldüüm. İkinci kredi taksitlerini de bu yüzden ödeyemediler galiba. Oy kıyamam.
MK Okuru7.05.2017 20:06
yav he he
MK Okuru6.05.2017 20:47
Katılıyorum. AKK yüksek ücretler bunlara ben de istemiyorum ama kimisi işkembeden muhalefet olmayı seviyor, saydırıyor işi bilmeden. kullanılan cihazlar, altyapı vs bunların karşılığı olarak alıyorlar, yine de fazla alıyorlar.
AKK limitsiz internetlerde olan birşey. AKK kotasını aştığınızda sadece hız düşer. Kotasız pakette nasıl ekstra ücret ödeyeceksiniz size mantıklı geliyor mu ?
Her gördüğünüze, her okuduğunuza hemen inanmayın lütfen.
Sen bana sataşacağına önce git habercilikte çift kontrol (Double Check olarak da geçer İngilizce kullanmamaya özen gösteriyorum) ne olduğunu öğren.
İkincisi bu metinde limitsiz tarifelerde akk geçilirse artık ek ücret ödeyeceksiniz de yazmıyor. Bu şartlanmışlıkla ilgili. Sen kendini neye şartlarsan okuduğunu öyle anlarsın. Akıllı ve Kota iki tane ayrı uygulama. Akıllı yani akk gibi birşey olacak hız düşecek.
Ya herşeyi geçtim soruma cevap ver. Sana mantıklı geliyor mu ? Ve zaten bu resim gerçek de değil.
MK Okuru4.05.2017 10:31
haberi okuduysan sonda bir resim var ve resimde 3. madde diyor ki "...AKK uygulaması uygulanmayacak ve yerine Akıllı ve Kota uygulaması getirilecektir." konu bu kadar basit okuma alışkanlığın olsaydı anlardın nasıl oacağını. umarım bunu okursun!
BTK gerekli açıklamayı yaptığı hâlde hâlâ bu yanıltıcı haberi sayfanızda tutuyorsunuz. Bu kadar da taraflılık olmaz. haberin başlığının ve içeriğinin düzeltilmesi gerekiyor.
kotalı internet diye birşey olmamalı. şirtketler gigabyte üretmiyor ki satıyorlar, çok saçma. şirketler sadece bant genişliği üretiyorlar, bu da müşteriye sadece hız olarak satılabilir. yetkililer duysun. gigabyte satmak hırsızlıktır, istedikleri hızı satabilirler
BTK, İSS'lerin kotalı tarifelerini onayladı. İSS'lerin sahipleri, ortakları, devlete ait olan Kablonet'in varlık fonuna aktarıldığı apaçık ortada iken fazla konuşma yapmanın lüzumu yoktur. İnsanları kota ile korkutup 30 lira fazla vermeye razı edecekler, sonra AKN'siz internetinizi kullanırsınız.
Yeni düzenleme ile 40 liraya kullandığım internetin aynısı için 50 lira fazla ödemek zorunda değilim.
Şimdi 40 liraya başını veriyorlar. Neyi göreceksin? Kazıklandıktan sonra internetini bağlatırsın. En dandik ülkelerde bile 100 mbps internet 3 dolar...
ernknd2.05.2017 15:19
200 lira değil 89 tl ezbere yazmayın girin kafadan sallamyın internet sitesine 89 tl olduğunu göreceksiniz 25 mbps olanı.
durates1.05.2017 13:21
evet dengelenecek gibi şu an koruma iç güdüsüyle tarifeler yapıldı. Biraz artı biraz eksi olacak gibi, ama ortalama fiyatlar artsa da gb başına düşecek gibi.
MK Okuru1.05.2017 10:16
O platine 200lira verde sevinçten 4 köşe olsun bir yerlerin
MK Okuru1.05.2017 10:16
O platine 200lira verde sevinçten 4 köşe olsun bir yerlerin
AKK kaldırıldı yerine kullandığın kadar öde geldi tüm firmalar yeni tarifeleri haziran temmuz gibi geçecekler ve internet kullanıcılarına geçirecekler :D. Artık aştığın kota ya her gb de 1 ya da 2 tl ücret ödeyeceksin :D.
Siz yine de anlamazsınız anlayamazsınız asla da anlayamadınız.
Bakanlığın açıklaması kesin ve net değil mi kardeşim? Kota diye bir şey 2 yıl içinde kalmayacak ve bu 2 yıllık sürede de herkesin hızına göre "adil" bir şekilde (kotayı geçince) herkesin hızına göre hız düşürülmesi uygulanacak. Yani kanun ortaya konmuş hangi şirket yukardaki gibi kanuna aykırı bir uygulama yapmaya kalkacak çok merak ediyorum. Hatırlatmak isterim hala OHAL'deyiz. Hani daha fiber optik altyapı getirmeyen özel şirketler kafasına göre böyle bir işe girişeceklerse buyursunlar çok merak ediyorum ne olacak.
Trial, kanunlar ohal olsun olmasın geçerli.Ohal öncesi yamyam değildi bu millet.Şirketler kanunlara uyuyolar, boşluklardan faydalanarak.Örnek x konuda x harcı alınamaz diye kanun çıkartılır, x katkı payı ismiyle alır sonra at hırsızları.Kanuna aykırı olmaz.Kısaca düzenlemeyi düzgün yapmak önemli..
ozan862.05.2017 17:28
Konunun seçim ve ysk ile ne alakası var arkadaşlar ?
Spider_hip2.05.2017 12:05
Tabi ki yine hükümetin elindeki yargı karşırdı ama acaba Ysk sonucu aksi şekilde çıkarttıracak kararlar verseydi, sonuç tam tersi çıksaydı, hükümet bu kadar sessiz sakin olur muydu, onlar atı aldı üsküdarı geçti yapacak bir şey yok der miydi? Yoksa Ortalığı birbirine katar, Ysk'nın ..... .....ceğiz der miydi?
İşine gelince hükümet tüm yolsuzluklara kanunsuzluklara en başta müdahale ediyor.
MK Okuru2.05.2017 10:41
YSK'nın hükümlerine ne hükumet ne başka biri karışabilir, sadece yüksek yargı yolu açıktır.
Cahil cahil burada kafa ütülemeyin...
Spider_hip2.05.2017 09:26
@14:26 Hükümet işine geldiği için kanuna karşı gelinmesine bir şey yapmıyor kendi de teşvik ediyor, sonuç resmi değilken biz kazandık diyorsa, Ysk çoktan hükümet olmuş demektir. Burada basit kelime manaları ile neyin bilgiçliğini taslamaya çalışıyorsunuz, büyük resmi görmek bu kadar mı zor, ufak parçaları yakalayıp sözde laf sokmaya çalışıyorsunuz?
MK Okuru1.05.2017 08:09
14:26 YSK hükümet değil, bağlantısı da olmayıp tarafsız dürüst davranabilmeli ama yapamadığına göre hükümet tarafından kontrol ediliyor demektir. Bu durumda onu hükümetin bir uzantısı haline getirir. Yani YSK hükümetin parçası ise hükümet olarak genellenebilir! Hadi eve ÇOK BİLMİŞ.
MK Okuru30.04.2017 15:48
Adamlar yapıyorlarsa kılıfını da hazırlamışlardır.Yani hemen uygulanacaksa zaten devletin bundan aylar öncesinden haberi vardır izinler alınmıştır.Kotasız internet isteyenlere al bak sana kotasız dediler.Ben biliyordum işin içinde bir şey olacağını.Eskiyi arar olucaz bu gidişle.
MK Okuru30.04.2017 14:26
YSK hükumet mi?
Bir halt bilmeden yorum yapıyorsunuz vesselam.
MK Okuru30.04.2017 00:58
sen o şirketlerin o çok sevgili OHAL uygulayan hükümetinden habersiz hareket ettiğine gerçekten inanacak kadar cahil misin?
Spider_hip30.04.2017 00:39
Ee kılavuzu karga olanın burnu moktan çıkmazmış. Hükümet kendisi açık bir şekilde son seçimlerde kanunun 98. ve 101. maddelerine karşı gelerek mühürsüz zarfları da kabul etti. Karşı çıkılınca atı alan üsküdarı geçti dedi. Daha Ysk sonuçları açıklanmadan balkon konuşmaları yapıldı.
Ysk gibi kanun koyup, kanun değiştiremeyecek bir kurum kendi kendine kanun koydu.
Yani baştakiler devletin kanunlarını göz göre göre hiçe sayarken bakanlığın açıklamasını kim takar. Parayı veren istediği düdüğü çalar, istediği kanuna karşı gelir, geldirtir.
Atı alan üsküdarı geçer biz istediğimiz kadar kanuna karşı diyelim. Yakında zaten çok kolay bir şekilde istedikleri kanunları istedikleri anda yazacaklar.
Lise arkadaşım türk telekomda bölge müdürü.Bu uygulamanın nedeni başka bir şeymiş bana bile söylemedi.Ama geçici olacağını söyledi, iki ay sonra böyle bir şey kalmayacakmış çünkü bunun çıkma amacı tamamen finansal ve internet sağlayıcıları arasındaki hisse rekabetine dayanıyor.kesin bilgi arkadaşlar
Bu şerefsiz ISS'lerin yaptığı "madem kota yok al daha beteri" demek. Yani bizim söke söke aldığımız bu hak için bizi yani varolma sebepleri olan müşterilerini cezalandırıyorlar.
Bizler eşek olunca semer vuran çok olur. Vatandaşımız vur kafasına al ekmeğini modunda. En pahalı eti yiyoruz. En pahalı akaryakıtı kullanıyoruz. En pahalı interneti kullanıyoruz. En ucuz şey ise insan hayatı, insan emeği bu ülkede. İsssssyaaaaaaaan ülennnnnn
Ben dün telekomun 24 megabitten 35 megabit paketine geçtim. ( malum burada başka birşey kullanamıyoruz alternatif yok ama şükür çok iyi çalışıyor altyapı konusunda şanslıyım.) Geçiş yaparkende üzerine basa basa sordum. " bakın kardeşim yarın öbürgün böyle birşey olurmu varmı çalışmanız bir değişikliğe gidermi" diye 2 tane müşteri hizmetleri ile görüştüm. Onlarda üzerine basa basa merak etmeniz gereken birşey yok ttnetin daha o bahsettiğiniz sistem ile iligili bir çalışması ve size verdiğimiz internet kotalı ama limitsiz. Sadece kota aşımınızda internetinizin sürati 3megabit yerine 16 megabite düşecek gece 2 ile sabah 8 arasındada hiç düşmemiş gibi tam güç kullanacaksınız. Herhangi ekbir ödeme sözkonusu değil dendi.
Ttneti bende aradım, aynısını bana da dediler. gece 2 sabah 8 arası internet kullanımı kotaya yansımayacak, onun harici ilave kota aşım ücreti diye bir şey yokmuş. Zaten şu anda bu kota aşım dalgasını sadece Türksat yapıyor.
Superonline resimdeki görüntünün fake olduğunu açıkladı arkadaşlar
truksatın kablo netinde boyle bir durum var sadece tabi önümüzdeki günler ne gösterir bilmiyoruz...haberin güncellenmesi lazım.
şimdiki superonline klasik 50 tl lik paketin aynısına 100 tl veriyorum akn yok,hız da düşmüyor aynı. benim gibi akn'den bıktım arkadaş yeter,veriyim o parayı diye düşünen var ise,bundan yararlanabilir. Ama bu paket üzerinde kısıtlı bir dönem müşteri aldılar sanırım. Düşünen yine de şansını denemeli.
Bugün görüştüğüm Superonline müşteri hizmetleri kota aşımı sonrası ek ücretle ilgili bir bilgi kendilerine gelmediğini söylüyor. Yani sadece 02:00 - 08:00 arası AKK'na yansıtılmayacağını ve AKK aşımı sonrası düşen hızın eskisine göre daha hızlı olduğunu söylüyorlar.
Daha doğrusu mevcut müşteriler için durum böyle dedi ama yeni abone olacaklar için kesin birşey söyleyemiyorlar. Müşteri hizmetleri de tam olarak konuya hakim değil henüz sanırım veya o şekilde tembihlenmişler. Kota aşımı sonrası ek ücret olmadığı sürece uygulama güzel ancak her GB başına alıcanak para muhabbeti doğruysa resmen kepazelik. Şu an durumu bekleyip görmemiz gerekiyor. Yine de net bir bilgi alan olursa hepimizi bilgilendirirse güzel olur.
Bir tane kırmızı şerit üzerinde şu cümle yazıyordu "Merak etmeyin Allah dediğimde herşeyi unutacaklar".
MK Okuru30.04.2017 18:50
Aslında %92 diyecekmiş o zaman ama dememiş, asıl rakam belki de odur.
MK Okuru30.04.2017 11:16
20:30 60 değil 85!
MK Okuru29.04.2017 20:30
Bu millet her şeyi unutur. Türk'üm ama Aziz Nesin'in dediği gibi Türklerin %60 gerizekalıdır. İnsanlar bu sistemi ve benzerlerini kabul ettikçe böyle şerefsizler milleti kazıklamaya devam edecektir en ufak bir utanma olmaksızın.
yalancısın inanamam osman aga
aaa aaa aaa aaa
yaptığına şantaj derler
böyle aşka montaj derler
kafasındayım...
aaa aaa aaa
haber doğru :( neyseki bende taahüt fln kalmadı. ttneti bekliyorum ona göre iptal edip, internetle telden maç sonucu fln takip edicem.Büyük felaket geçene kadar elveda merlin
Kafam ağrımasın diye sınırsız internet aldım gıdım gıdım kullanıyorum, o kadar indirirsen hızın düşer şu saatte kullanmazsan kotan biter derdi çekmek nedir arkadaş yaa? Bu nasıl sınırsız internek derididir böyle?
Sessiz kalmayın, sesinizi duyurun, cüzdanınızı konuşturun. Bu kan emici İSS'leri ve BTK'yı arayın, şikayetçi olduğunuzu bildirin ve hatta gerekirse abonelikleri iptal edin. Ben şu anda aboneliğimi sonlandırmış durumdayım. Bunlara bu şekilde anladıkları dilden konuşmak gerek.
14:39 avrupanında işi gücü yok zaten tek yapabildiği iyi şey kendi vatandaşını birbirine sokup kırdıran bir ülkeyle vakit harcayacak! oğlum size kim ne yapıyor böyle cahil kalıyorsunuz yemekleriniz de mi bir şey var ne içiyorsunuz hemen genel yaptığınız davranışları terk edin de beyniniz açılsın b
MK Okuru30.04.2017 14:39
Heee biz de yedik, la Avrupa'nın tek hayali var ülkede iç savaş çıksın istiyor zaten sen bunu kışkırtıyorsun Avrupadan yazan teröristmisin ne olduğun belli değil. Arkadaşlar provokasyonlara gelmeyin bu sadece Superonline fiber nette uygulanacak bir sistem diğerlerinde böyle bişey yok.
Ne güzel seviniyorduk ilerleme kaydediyoruz diye yaptılar yine yapacaklarını. İleri gitmemiz gerekiyorken adamlar bizi 10 yıl geriye götürdü. Ne desek haklıyız ne desek..
Ne güzel dünya kurmuşsunuz eğleniyorsunuz bizimle. Ama siz daha durun bunlar başlangıç. Siz bu tarz şeylere yavaş yavaş alışın. Türkiye artık bu tarz bir ülke... Hatta penguen dergisi haberinde yazmıştım, yapılan bazı hukuk dışı uygulamalara sırf kendisini etkilemiyor diye sevinen zihniyet gün gelir o kanuna, o kurala seninde ihtiyacın olur demiştim ben.
taahhüt bitene kadar kimse paketine karışamaz ama illa ki biticektir.
skulaksiz30.04.2017 15:55
Superonline Fiber de 299tl lik taahütle 99 lira ben şu anda onu kullanıyorum 25mbps AKN yok.
MK Okuru30.04.2017 15:27
Taahüütü olan napar bilmem ama taahhütü olan bitene kadar devam eder ama böyle bişey yok hemen inanmışsın AKK'siz Superonline kampanyasız fiber net 299lira yok öyle kotayı geçince ücret ödeme falan.
E iyide AKK'yi bir tek Superonline kaldırıyor o da sadece fiber internette sanırım kazığı sokacak bahaneyi bulmuş superonline bunun türk telekomla ne alakası var anlamadım millet saldırıya geçmiş hemen normal hızdaki internetteki AKK 2018'de kalkıyor beynim yandı sayenizde.
bu ş..siz alçak ve n..suzca pazarlama politıkaları uygulayan ve sömürü düzeninin bayraktarları zamanı gelince halktan öyle bir tokat yiyecekler ki geriye kalan son haysiyet ve şahsiyet kırıntılarını da kaybedecekler...
Halk mı tokat atacak? Tokatı yiye yiye zevkten dört köşe olmuş millet! Sen hangi halktan bahsediyorsun güzel kardeşim, yoksa ben mi farklı bir ülkede yaşıyorum? Hep aynı muhabbet "vakti gelince öyle bir tokat atacağız!" Sanırım halk olarak tokat yemeyi seviyoruz. (Senin özelinde değerlendirmedim)
MK Okuru29.04.2017 21:06
hangi halktan bahsediyorsun ? bunlara tokat atacak adam kim ? halk dediğin bunlardan ibaret zaten , polyanna olmaya gerek yok. her geçen gün gibi...bunlar sadece iyi günler.
tafhi29.04.2017 20:55
Yanlış bilgi veriyorsunuz çok saçma bir haber bu. Akn 2018 yada 2019 da kaldırıyor. Şu anda kullandığımız internet gece 02:00 sabah 08:00 arası akk den bağımsız olacak. Hatta akk ay içerisinde bittiyse bile yine bu saatler arasında internet hızınız normal hızına dönüyor.
MK Okuru29.04.2017 20:53
dedi ve sonra 69 tl yi ödedi. değişmez bu politika
Kardeşim BTK devlet kurumudur ve Türkiye'de interneti düzenlemek görevleri arasındadır ve servis sağlayıcılar da ona uymak zorundadır. Yani hükümeti savunacağım diye komik durumlara düşüyorsunuz. Bu kadar fanatik olmayın herkes gelip geçici.
MK Okuru30.04.2017 00:59
otto devlet değil hükümet! bu açıkları ve açıklardan yararlanan şirketleri sizin hükümetiniz kayırmasını en iyi bilen merak etme. ne de olsa bilirsin otto zihniyeti bunlar...
MK Okuru30.04.2017 00:43
Bu haksız ücretlendirmeye devlet dur diyecek tabi başka kim olacaktı her şeyi devlete mi bağlıyorsunuz demişsin ya utanmadan her zaman rant ve çıkarlarını düşünür bunlar sen de çanak tut bunlara zengini daha zengin et her şeyi kabul et sen ok sana no problem zaten?!
Arcade Fire29.04.2017 22:48
Devlet yeni uygulamayı daha düzgün, suistimale açık olmayacak şekilde yapabilirdi.
MK Okuru29.04.2017 22:30
Yurt dışındaki internet ile buradaki kıyaslanamaz bile devletin bunları geliştirmesi lazım teknoloji alanında yenilik yapılması lazım bal gibide devletle ilgisi var...
MK Okuru29.04.2017 22:21
Bos konusani susturmaya gerek yok zatende he devletle alakası yok bizim halletmemiz lazim
MK Okuru29.04.2017 22:05
bu da birşey demişsin de eskiye göre daha kötü oldu.
MK Okuru29.04.2017 21:53
arkadaş son anda kazık attılar sana anlamıyor musun? hoşuma mı gidiyor bu kazık senin? son dakika kalkarken kota dediler ki hoop sen bu kadar para ödeyeceksin. devletle ilgisi yoksa btk ne işe yarar? tuketici korunması denen nane ne işe yarar? ulan devlet ne yapsa size savunma moduna geçiyorsunuz.
MK Okuru29.04.2017 21:53
cahil her türlü cahil kanıksamışlar olayları. bir laf anlatamazsınız bu zihni berrak ilkokul mezunlarına boşuna uğraşmayın.
Ottoman_Empire29.04.2017 21:35
Her şey devlete mi bağlı mı sanıyorsun sen ? ayrıca 2 seneye kadar tamamen de kalkacak unutmuşum yukarıdaki yorumu yazarken.Eksilesen ne olacak yazmaya devam edeceğim.Susturamayacaksınız.
MK Okuru29.04.2017 20:42
Ya kinle ilgisi var bakkal neşet amcayla mı komik cocuk seni
MK Okuru29.04.2017 20:31
Sen öyle san! Türk Telekom'u aslında babamla ben yönetiyoruz ve kendi kafamıza göre fiyat belirliyoruz. Devletle ilgisi yokmuş. Kusura bakma da, Külahıma anlat.
MK Okuru29.04.2017 20:29
Pyroxia devlette kalsa daha beter olacaktı.. Tüm dünya ülkelerinde özel zaten internet sektörü.
MK Okuru29.04.2017 20:28
Her şeye boş yorum yapıyor zaten bu Ottoman Empire, gördük ne kadar Ottoman Empire'ız zaten, onlarınki ancak milleti kandırmak için. Avrupa bizi kıskanıyor bakın.
Pyroxia29.04.2017 20:22
sırf şu yorumu eksilemek için hesabıma girdim türk telekomuda babam özelleştirdi değil mi zaten sayın "ottoman empire"
MK Okuru29.04.2017 20:22
hadi len!
MK Okuru29.04.2017 20:13
Hocam bu da bir şey derken? 2000'lerin başındaki kotalı sisteme geçiyoruz. Millet Mersin'e giderken biz tersine gidiyoruz. Nasıl bunu 'bu da bir şey' diye savunabilirsiniz anlamıyorum. Devletle ilgisi olsun olmasın son kullanıcı her zaman olduğu gibi mağdur edilecek.
MK Okuru29.04.2017 20:05
Garip misin kardeşim. Akn düzenlemesine BTK karar veriyorsa buna da verir. Nasıl bir aşktır bu hükümete ya.
Bu ülkenin ar damarı çatlamış. Ne ticari ahlak kalmış, ne devlet ahlakı kalmış, nede bireyin bireye ahlakı kalmış. GB başına kota sistemi belli ki önceki AKN sistemini mumla aratacak.
Biz bu kafada oldukça 3.dünya ülkesi olmaktan kurtulamayız! En pahalı akaryakıt, en pahalı ve kalitesiz internet, en pahalı altın, en yüksek döviz daha neler neler... Biz daha kendimizi kandıralım dünyada şöyle iyiyiz, avrupada böyle iyiyiz diye!
Daha dün dsmarti aradım sanki paketime 1 mayıstan sonra sadece belirli saatlerde hız düşmesi olucak dendi Bursa sanki insanları sinirlendirmek kızdırmak gibi niyetinin var şuan için belirli saatlerde 24mb hız yani bu saatler gece 12-2 dün akşam 6yada 8 sonra düşüyor yani bunada şükür
Ayıp!!Ayıp be!Yeter!!!Her yerde her an milleti güdüyorlar utanmaz arlanmazlar!Kimin suçu bu?Kimden bu kadar cesaret alıyorlar?Bunları buraya bu şekilde getiren kim?!
Ey halk!Güdülmeyi seven halk!
Kurunun yanında yaşta yanıyor...
eğer bunu eski haline getimezseniz diğer dünyada elim yakanızda olur..internette ergen ergen gezdiniz yazmadığınız çizmediğiniz yer kalmadı..ne güzel sınırsız indirme yapıyorduk yavaş mavaş iş görüyordu..bir oyun 50 gb zaten..eski haline getirmezseniz bedduam eksik kalmaz size
beddualarınızla bizi getirdiğiniz durum bu. hep öbür dünyaya bıraka bıraka oyları verdiniz sonumuz işte ortada yine bırakın aman ha siz bir şey yapıp değiştirmeye kalkmayın sakın. bırakın öbür dünyada halledersiniz şimdi önemli değil!
yorumlara bakınca ülkenin cehaleti ortaya çıkıyor,doğruluğu bile bilinmeyen bir haber için,herkes içindekini sallamış ortaya,yazık...
---
Doğru olmayan bir haberi Merlin'in Kazanı olarak hiçbir zaman yapmadık, yapmayız da. Zira bu haberi de Turkcell'in resmi olarak Superonline iş ortaklarına gönderdiği bildiriye dayanarak yaptık.
Bizim ülkemizde ciddi ahlak bozulması var.Ticari ahlak sıfır zaten.Bir ara tüm büyük firmalar milleti ayakta düdüklemeye çalışıyordu.Bazıları bıraktı, Telekom uzmanlaşmaya devam etti.Zaten tekelsin, 10 numara iş de yapabilirsin para da kazanabilirsin, bu mantığı anlayamadım gitti, 20 senedir böyle en az!Sigorta olayında olduğu gibi burada da suiistimal olabilir.Bence bu konuyu gündeme getirmeye devam etmeli ki en aza insin bu suiistimal ihtimali.Konu dışı ama, bu iş ahlakı ve hakkını vererek iş yapma, dürüstlük konusunda ciddi bir çalışmaya ihtiyaç var.Her şey buradan başlıyor çünkü.
Haber biraz değişmiş ama yine de net değil.1.si kaynağı ne?2.si gece kota kalkacak buradaki saatler tutarsız.3.sü her şirket tek tarife olması mantıksız.4.sü kota kalktığında ek kota gibi bir şey mantıksız.5.si geçiş sürecinde 5mbit üstü ekstra kota satabilir ama altında satamaz.Mualllaklık çok yani
---
Kaynak olarak Turkcell'in resmi olarak Superonline iş ortaklarına gönderdiği bildiri habere eklendi. Sanırım bu bütün sorularınızı cevaplar. :)
güzel kardeş merlin habere yorum yapmak için girdim.bu gereksiz Ottoman_Empire gördüm asabım bozuldu yine.adamın hayatı birileriyle tartışmaktan ibaret,çokmu zor bir üyeyi banlamak?saçma sapan yorumlarını görmekten fenalık geldi artık.haber zaten zırvalık.Türkiye'de akn kalkacağına inanan zaten saftır.burası Türkiye neyi ücretsiz vermişlerde interneti özgürce sınırsız versinler
Bakın bu haber bir kere daha verildi kalkıyor diye şunu yazmıştım
"AKK kalkmaz AKK'li internet şu anda en düşüğü taahhütsüz 70tl civarı AKK kalktığı zaman Akk ve akk'siz diye ikiye bölerler Akkli olan yine 70tl akksiz kullanmak isteyene iki katı fiyatı çakarlar"
Devlet ekonomiyi düzende tutmak için varlık fonunu dahi çıkardı artık devlet kurumları kolaylıkla ya yabancılara satılıyor ya da hipotek ettiriliyor.
İnternet de farklı değil yabancının elindeki bir ürünü sınırsız istesende yapamazsın yemezler. Yine, yeniden ve daima dünya nın en pahalı interneti ni kullanmaya devam edeceğiz.
Bunun tartışılacak bir yanı yok sevgili merlininkazani. Kotalı internet tarifesi bu devirde ayıp bile degil, skandaldır. Biz 50gb orjinal oyun alıp bir hafta indirememe derdinde idik. Şimdi ise aldigımız oyuna ekstra kota ücreti ödeyecegiz? Üstüne üslük youtube'de sizin de dahil oldugunuz kanalları nasıl izleyecegiz? 50gb kota sonrası 1tl-2tl ücret ödeyerek mi? Sanırım bu düzen sonrası iss'ler dahil herkes kaybedecek. Sonumuz hayır olsun...
eyvallah yine bişeyler yaptılar ama siz sadece görünen yüzüne bakıyorsunuz neler oluyor haberiniz yok geçen inşşat yapılıyor yolu kazdılar ben demesem fiber optiği koparıcaklardı 81 vilayetin tümünde bu olaylar aşırı yaşanıyor o yüzden böyle int problemi yaşıyoruz altyapımızı birtürlü iyileştiremedk
Türk telekomda bu uygulama geçerli değil. Superonline uygulayacak bunu. Türk telekom kotayi geçince ücret almayacak 24 Mbps ise direk 8e dusurecekler. Duyuru yaptılar.
"Ayrıca diğer kota uygulanan paketler ise şöyle; Mevcut pakete ekstra 50 GB Kota fiyatı 24,99 TL ve 100 GB Kota fiyatı ise 44,99 TL olarak belirlenmiş."
Anlamadığım şey zaten hali hazırda Superonline fiberde 50 gb 10 TL, 100 gb 20 TL neyin kafası bu
Şöyle bir fark var sanırım, o hali hazırda dediğin pakette hızın düştükten sonra eski hızda kullanmak için sen istersen alıyorsun,istemezsen 3 mbit devam, yeni düzenlemede kotayı aştığın gb başına para ödeyeceksin.
MK Okuru29.04.2017 21:58
senin aynı yorumu 3 kere göndermen neyin kafası?
MK Okuru29.04.2017 21:47
haber doğru mudur tartışılır ama yinede, ttnet op against low opponents :)
Kota nedir ya. Ne tur insanlik dışı bir uygulamadır bu. Internet sınırsız olunca kaynağı mı bitiyor, talep çok olunca internet rezervleri mi tükeniyor. Be hey ...lar. boşluğu gönlünüzce doldurun lütfen.
kufur falan edip hic kendimi alcatmicam cunku bu ulkede ki hic bir kurum ve ozel sirket agzimi bozmama bile degmez sadece bizden aldiginiz (caldiginiz) her bir kurus ileride evladinizdan,sevdiklerinizden ciksin insallah.bu ulkenin vatandasinin cektigi zulum yeter be!bir kulak arkamiz kaldi artik!!!
"Ayrıca diğer kota uygulanan paketler ise şöyle; Mevcut pakete ekstra 50 GB Kota fiyatı 24,99 TL ve 100 GB Kota fiyatı ise 44,99 TL olarak belirlenmiş."
Anlamadığım şey zaten hali hazırda Superonline fiberde 50 gb 10 TL, 100 gb 20 TL neyin kafası bu
"Ayrıca diğer kota uygulanan paketler ise şöyle; Mevcut pakete ekstra 50 GB Kota fiyatı 24,99 TL ve 100 GB Kota fiyatı ise 44,99 TL olarak belirlenmiş."
Anlamadığım şey zaten hali hazırda Superonline fiberde 50 gb 10 TL, 100 gb 20 TL neyin kafası bu
tek çare boykot. gidiyorsunuz aboneliğinizi iptal edip boykota katılıyorsunuz. abone sayılarındaki hızlı düşüşü gören "internet servis dolandırıcıları" yusuf yusuf olup düzenlemeye gidiyor. bunu yaparsak 1-2 ayda çözüme ulaşırız hem 1-2 ay internetsiz kalın ölmezsiniz.
tasnevzat kimsenin tokat yiyeceği falan yok. Zengin usulünce veya usulsüz her zaman daha da zengin olmaya devam eder. Bu böyle geldi böyle gidecek. Dünyada adalet falan aranmaz. Kimse kimsenin kaşına gözüne hizmette iyileştirme yapmaz. Ne de olsa hizmet tüm ülkeye hitap ediyor. Pazar payında bir alçalma yükselme olmuyor. Protesto edersin, sokağa çıkarsın, kullanmazsın ancak o zaman tepkinin boyutuna göre durumu yeniden değerlendirirler. Her koşulda ipler güçlünün elinde olacaktır. Taki birlik olunup koşullar güçlü ile eşit hale getirilene dek.
Türkiye de Devlet denilen kurumun ki özellikle de bu Hükümetin Halkın saf yararına yaptığı tek bir şey gösteremezken bunun da Halkın yararına olmayacağı apaçık ortadaydı.
d-smart ile konuştum örneğin 50 gb kotalı paket için her şey yine önceki gibi olacak ve fiyat değişmeyecekmiş. sadece değişiklik gece 02:00-08:00 arasının kotaya ve hıza etki etmeden serbestçe kullanılabilecek olması olacakmış onlar için. ekstra fiyat vs. gibi bir şey söz konusu olmayacakmış.
Ne kadar geri bir ülkede olduğumuzu tekrar gördük. Gerçekten ne zaman ileri gideceğiz acaba merak ediyorum her şeyi sıkıntı fiyatlar desen çok pahalı hizmet desen çok çöp.
"BTK adil kullanım kotasının 1 Mayıs 2017'den sonra kalkacağını söylemişti" bilgisi yanlış. AKN 31 Aralık 2018 de kalkacak. Bu tarihe kadar yapılan şey AKK sonrası kota düşüşlerindeki iyileştirmelerden ibaret.
---
AKN hız düşecek diyecektim, yanlışlık olmuş. Teşekkürler.
"BTK adil kullanım kotasının 1 Mayıs 2017'den sonra kalkacağını söylemişti" bilgisi yanlış. AKN 31 Aralık 2018 de kalkacak. Bu tarihe kadar yapılan şey AKK sonrası kota düşüşlerindeki iyileştirmelerden ibaret.
Hiç takip etmiyor, ilk olarak Mayıs ayında AKN kalkmıyor, daha bunu bile takip etmeden yaptığınız habere ve yanlı haberciliğiniz elbette sizin yüzünüze çarptı kaç kere, çarpmaya da devam edecektir, kaç tane haber de sadece tek yönlü haber yapıyorsunuz, objektif değilsiniz...
Verilen söz tutulmadı Şuandan itibaren interneti kapatarak boykot ediyorum okadar söz verildi milletten nekadar para alırım diye çabalıyorlar sizede tavsiyem internetinizi kapatmanız ozaman eğer adamlarsa verilen söze sadıklarsa akılları başlarına gelecektir.
Her gördüğünüze, her okuduğunuza hemen inanmayın lütfen.
BTK Başkanı Sayan: AKN'li tarifelerden faydalanan bütün aboneler, AKN ile belirlenen veri miktarına ulaştıklarında hiçbir ek ücret ödemeyecekler
Nereye DOM alıyoruz?
Siz yine de anlamazsınız anlayamazsınız asla da anlayamadınız.
truksatın kablo netinde boyle bir durum var sadece tabi önümüzdeki günler ne gösterir bilmiyoruz...haberin güncellenmesi lazım.
Daha doğrusu mevcut müşteriler için durum böyle dedi ama yeni abone olacaklar için kesin birşey söyleyemiyorlar. Müşteri hizmetleri de tam olarak konuya hakim değil henüz sanırım veya o şekilde tembihlenmişler. Kota aşımı sonrası ek ücret olmadığı sürece uygulama güzel ancak her GB başına alıcanak para muhabbeti doğruysa resmen kepazelik. Şu an durumu bekleyip görmemiz gerekiyor. Yine de net bir bilgi alan olursa hepimizi bilgilendirirse güzel olur.
aaa aaa aaa aaa
yaptığına şantaj derler
böyle aşka montaj derler
kafasındayım...
aaa aaa aaa
haber doğru :( neyseki bende taahüt fln kalmadı. ttneti bekliyorum ona göre iptal edip, internetle telden maç sonucu fln takip edicem.Büyük felaket geçene kadar elveda merlin
not: BTK'nın bu konuda bi açıklamasını görmedim. Hala bi umut bekliyorum.Sonuçta umut biz fakirlerin ekmeğidir...
Diyelim ki böyle olacak. Bu da internet sağlayıcılarının kurnazlığı olur.
---
Turkcell Superonline kullanıcıları için resmi olarak duyurdu. Yani kesinliği olan bir haber, merak etmeyin.
-Onur
Ey halk!Güdülmeyi seven halk!
Kurunun yanında yaşta yanıyor...
20 tl fazla mı ödiyecem?
---
Doğru olmayan bir haberi Merlin'in Kazanı olarak hiçbir zaman yapmadık, yapmayız da. Zira bu haberi de Turkcell'in resmi olarak Superonline iş ortaklarına gönderdiği bildiriye dayanarak yaptık.
-Onur
---
Haber aslında oldukça net. Siz neyi anlamadınız? Sorun bilgim dahilinde anlatayım.
-Onur
"AKK kalkmaz AKK'li internet şu anda en düşüğü taahhütsüz 70tl civarı AKK kalktığı zaman Akk ve akk'siz diye ikiye bölerler Akkli olan yine 70tl akksiz kullanmak isteyene iki katı fiyatı çakarlar"
Şu anki durumla azda olsa benzer.
İnternet de farklı değil yabancının elindeki bir ürünü sınırsız istesende yapamazsın yemezler. Yine, yeniden ve daima dünya nın en pahalı interneti ni kullanmaya devam edeceğiz.
Ülke şartları napalım.
Anlamadığım şey zaten hali hazırda Superonline fiberde 50 gb 10 TL, 100 gb 20 TL neyin kafası bu
Bunlar iddia henüz resmi bir duyuru yok.
Anlamadığım şey zaten hali hazırda Superonline fiberde 50 gb 10 TL, 100 gb 20 TL neyin kafası bu
Anlamadığım şey zaten hali hazırda Superonline fiberde 50 gb 10 TL, 100 gb 20 TL neyin kafası bu
---
AKN hız düşecek diyecektim, yanlışlık olmuş. Teşekkürler.
-Onur
---
İlk AKN hakkındaki BTK haberini de ben yapmıştım. Yani evet, tabii ki var. Bu haberde de ufak bir hata yapmışım ki hemen düzelttim. Teşekkürler.
-Onur