Pokemon'un Kanto bölgesi Unreal Engine 4 ile yapıldı

Hürcan Köse 15.01.2016 - 17:01
Kanto'yu da mı böyle görecektik
Unreal Engine 4 kullanıcılara açık hale geldiğinden beri neredeyse her gün başka bir klasik oyunun yeniden yapımını görür olduk. Pokemon da bu akımdan nasibini almış oldu. Preston Dunagan, UE4 kullanarak Pokemon'un meşhur Kanto bölgesini baştan yarattı.

Bu proje üstünde tam 7 aydır çalışan Dunagan, her modeli ve kaplamayı kendisi tasarlamış. Tek kişilik bir proje için oldukça etkileyici görünüyor doğrusu. Tüm bu ölçümleri yapmak büyük sabır ister ne de olsa. İyi seyirler!

Yorumlar 6
MK Okuru
MK Okuru 2.05.2024 18:19
Kalan Karakter: 300 Gönder
brightlord
brightlord 18.01.2016 13:49
pikachu yıldırım saldırısı.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.01.2016 00:16
gerçekten müthiş bu mapı oyuna aktarabilirse gerçekten yeni bir oyun gibi olacak (pokemonlarında yenilenmesi gerek o zaman) AMA MÜTHİŞ BU HARİTA
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.01.2016 22:18
unreal engine kullanan biri olarak 1 ay sürmez normalde elinde model var ise level tasarımı pek zor değil ama model yok ise material ve texture işi bozuyor. Ben bu adam yerinde olsam cryZENx ile iletime geçip ortaya güzel bir pokemon oyunu koymaya bakardım. cryZENx aksine kaynak dosya koymaması kötü
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.01.2016 20:53
ne gereği var.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.01.2016 20:07
Pokemon redi 3 boyutlu oynasakya ha nintendo ne diyon.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Pokemon'un Kanto bölgesi Unreal Engine 4 ile yapıldı
İlginizi Çekebilir