Mount & Blade II: Bannerlord, yerleşim yerleri dinamikleri detaylandırıldı

Ahmet Özçilingir 9.12.2018 - 14:01
Yeni blog, yeni bilgiler, çıkış tarihi... yok

Talewordls Entertainment her hafta düzenli olarak Mount & Blade II: Bannerlord'un geliştirilme aşamaları ile ilgili yeni bilgilerin olduğu bir haftalık blog yayımlıyor. Steam ve Taleworlds resmi sitesi üzerinden yayımlanan bu bloglarda, uzun yıllardır yeni M&B oyununu bekleyen oyunculara, Bannerlord'un oynanış mekanikleri ile ilgili yeni bilgiler veriliyor. Geçtiğimiz haftanın blogunda ise, yerleşim yerleri ve yerleşim yerleri güçlendirmeleri ile ilgili bilgiler paylaşıldı.

Mount & Blade II: Bannerlord ile ilgili son bilgiler

Mount & Blade II: Bannerlord, yerleşim yerleri dinamikleri detaylandırıldı

Yerleşim yerleri ile ilgili paylaşılan son bilgiler ise şöyle;

"Yerleşim projeleri, oyuncuların kendi kabiliyetlerini bir çok farklı şekilde geliştirmeleri için bir yoldur. Bu yükseltmeleri iki kategoriye ayırabiliriz: Askeri ve sivil.
Duvarlara yapılan yükseltmeler ya da bir barakanın eklenmesi gibi askeri yapılar, yerleşimin savaş zamanlarında etkili bir rol oynama yeteneğiyle doğrudan ilişkilidir. Yükseltilmiş duvarlar yerleşimin saldırıya geçmesini zorlaştırıyor ve bir baraka, yerleşimin o duvarları idare etmek için daha büyük bir garnizon tutmasını sağlıyor!

Sivil binalar, yerleşimin üretimini arttırmaya yardımcı olan bir marangoz salonu, ya da sürekli bir gıda kaynağı sağlayan bir sebze bahçesi gibi binalarla, yerleşimin üretim ve ekonomik yeteneklerine daha fazla odaklanmaktadır. Ancak, bazı sivil yapılar daha askeri odaklı olmayı düşünebileceğiniz bonuslar sunmaktadır. Örneğin, bir tahıl ambarı, yerleşimin bir kuşatma sırasında daha uzun süre kalmasına yardımcı olacak, daha fazla yiyecek saklanmasına izin verecektir. Yerleşim projeleri inşaat aşaması için insan gücü gerektirir. Her gün inşaatla ilgili olarak ne kadar ilerleme kaydedildiğini belirleyen bir formül kullanıyoruz. İnşaatı hızlandırmak için bazı ek insan gücüne ihtiyaç duyabilirsiniz."

Genel olarak, yerleşim projelerinin, oyuncuların kendi krallıklarında belirli işlevleri yerine getirmeleri için uyarlamaları için harika bir yol olduğunu düşünüyoruz. Yerleşimler üzerinde Daha önceki Mount & Blade oyunlarında sahip olduğumuzdan çok daha fazla kontrole sahip olacağız.

Mount & Blade II: Bannerlord, yerleşim yerleri dinamikleri detaylandırıldı

Yorumlar 45
MK Okuru
MK Okuru 20.04.2024 19:00
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2021 13:20
Kaleyi aldim sur yukseltiyom bitis zamani hicbir zaman diyo????
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.12.2018 14:32
PS5 ana oyunlarından biri olacak sanırım sony ile anlaşsınlar sony yardım da eder :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.12.2018 20:08
wow this is great
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2018 09:19
Uzatmalarını sevsinler. Bunlar bethesda yada blizzard sanıyor kendilerini böyle saçma sapan taktikler yapıyorlar. Bethesda bile topun ağzında şu an, taleworlds'ü harcarlar. Umurumda değil çıkıp çıkmaması. 10 yıl sonra humblebundle'a düşer oradan bedavaya alırım.
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2018 14:40
Adamların taktik yaptığı yok. Harcanacağını da düşünmüyorum. Taleworlds ingilizce forumu gayet aktif ve insanlar merakla bu oyunu takip ediyorlar. Biraz forumları takip ederseniz isteklere ne kadar hızlı karşılık verdiklerini görüp şaşırırsınız.
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2018 16:41
yazık.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Flipflop
Flipflop 9.12.2018 22:34
Bedava yapsalar korsan alırım artık, hatta hesap açıp torrent linkini taleworld forumda paylaşım yapacağım.
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2018 14:38
Kardeşim korsan oynayacaksan oyna veya sinir oldun oynamayacaksan oynama, kimsenin umrunda değil. Ama gelip burada başkalarını da korsan oynamaya teşvik etmek ciddi hak yemektir, yapma.
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2018 01:43
bedava yapsalarda çalarım diyor
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2018 01:24
Iyi halt yicen
Kalan Karakter: 300 Gönder
Mount & Blade II: Bannerlord, yerleşim yerleri dinamikleri detaylandırıldı
İlginizi Çekebilir