Ana Sayfa   PC   PS3   PS4   X360   Wii   iOS   PSP   PS Vita   DS   3DS   Röportaj   Teknoloji   Makale   Anket       MK TV      
 

Haberler > Amnesia: A Machine for Pigs > Amnesia: A Machine for Pigs için Türkçe Yama çalışması!

Tayfun Erkan - 11.09.2013 15:37:00

Amnesia: A Machine for Pigs için Türkçe Yama çalışması!

Popüler korku oyununu Türkçe oynamak ister misiniz?

Dün çıkışını gerçekleştiren korku oyunu Amnesia A Machine For Pigs için serinin ilk oyunun White Night modu ile güzel başarılara imza atan sevgili Tansel'in (Nam-ı Diğer Tanshaydar) A Machine For Pigs için Türkçe yama çalışmalarına oyun çıktığı gün itibaren başladı. Daha önce Amnesia The Dark Descent'ın da Türkçe yamasını çıkaran Tansel, bizlere serinin yeni oyunu ile birlikte Türkçe altyazı olarak oynama fırsatını verecek. Kendisine iyi çalışmalar diliyoruz. 

Detaylı ayrıntılar için kendisine ait olan bloguna ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Türkçe Yama çıktığı gün itibaren sizleri bilgilendireceğiz.






amnesia a machine for pigs pc first person shooter macera frictional games frictional games

MK Okuru
 
 
 
#14 MK Okuru, 24.09.2013 21:21 (0) - Alıntı yap
İlk çeviri çok zayıftı. notlar için diyorum, dear esther
çevirisine özenin.
#13 MK Okuru, 15.09.2013 10:44 (0) - Alıntı yap
13.09.2013 12:34:00 - MK Okuru demiş ki:
Arkadaşlar saçma saçma yorum yapmayın kezban v.s diyerek
kendini küçültüyorsun ki zaten en azından bi resmimi görsen
dibin düşer de neyse.. Biz kızlar olarak oyun oynamayı
seviyoruz özellikle de bu korku oyunları cidden çok güzel
kezban v.s diyerek cidden sdece kendini küçültüyorsun gözümde
..


harun abi aksam hali sahada mac var seni de yazdim kadroya haberin olsun.
#12 MK Okuru, 14.09.2013 14:31 (0) - Alıntı yap
İlk oyununu seve seve oynadım. Bu oyunuda kesin çok güzel
olacak. :)
#11 MK Okuru, 13.09.2013 12:34 (0) - Alıntı yap
Arkadaşlar saçma saçma yorum yapmayın kezban v.s diyerek
kendini küçültüyorsun ki zaten en azından bi resmimi görsen
dibin düşer de neyse.. Biz kızlar olarak oyun oynamayı
seviyoruz özellikle de bu korku oyunları cidden çok güzel
kezban v.s diyerek cidden sdece kendini küçültüyorsun gözümde
..
#10 MK Okuru, 12.09.2013 19:08 (0) - Alıntı yap
12.09.2013 13:52:00 - MK Okuru demiş ki:
12.09.2013 09:19:00 - MK Okuru demiş ki:
11.09.2013 20:58:00 - MK Okuru demiş ki:
11.09.2013 19:59:00 - MK Okuru demiş ki:
Tansel çok kaliteli çevirilerin var ben eskişehirde edebiyat
okuyan bi kızım ve sayende Amnesia'nın ilk oyununu çok güzel
bir biçimde oynamıştık diğer kız arkadaşlarımla iyi ki varsın
bu çevirinide sabırsızlıkla bekliyorum.
Çevirilerin çok güzeldi ve bana oyunu sevdirmişti..
İyi çalışmalar :-). <3

yorum yapmycaktım fakat bi kız arkadaş görünce yalnız
olmadığım için sevindim genelde kızlar için oyun oynamaz v.s
derler fakat bende bu oyunu güzel çevirisinden dolayı oynadım
ve cidden çok korktum Tansel bizim gibi kız arkadaşların için
çok iyi örnek oluşturdun Teşekkürler =)


harun abi was here



Kezban o kezban :D

Ayrıca oyunu Dear Esther'in yapımcıları yaptığı için çok
kötü bir oyun olmuş, oyunda nesnelerle etkileşim sıfır,
envanter sistemi yok, gaz lambası sınırsız, afyon tentürü,
çakmak kutusu falan hiçbirşey yok, bence bu stüdyoya
verilmemeliydi böyle bir oyun...

hıııı Dear Esther mslmn bi kere tmm
mmıııı..!????
#9 MK Okuru, 12.09.2013 13:52 (0) - Alıntı yap
12.09.2013 09:19:00 - MK Okuru demiş ki:
11.09.2013 20:58:00 - MK Okuru demiş ki:
11.09.2013 19:59:00 - MK Okuru demiş ki:
Tansel çok kaliteli çevirilerin var ben eskişehirde edebiyat
okuyan bi kızım ve sayende Amnesia'nın ilk oyununu çok güzel
bir biçimde oynamıştık diğer kız arkadaşlarımla iyi ki varsın
bu çevirinide sabırsızlıkla bekliyorum.
Çevirilerin çok güzeldi ve bana oyunu sevdirmişti..
İyi çalışmalar :-). <3

yorum yapmycaktım fakat bi kız arkadaş görünce yalnız
olmadığım için sevindim genelde kızlar için oyun oynamaz v.s
derler fakat bende bu oyunu güzel çevirisinden dolayı oynadım
ve cidden çok korktum Tansel bizim gibi kız arkadaşların için
çok iyi örnek oluşturdun Teşekkürler =)


harun abi was here



Kezban o kezban :D

Ayrıca oyunu Dear Esther'in yapımcıları yaptığı için çok
kötü bir oyun olmuş, oyunda nesnelerle etkileşim sıfır,
envanter sistemi yok, gaz lambası sınırsız, afyon tentürü,
çakmak kutusu falan hiçbirşey yok, bence bu stüdyoya
verilmemeliydi böyle bir oyun...
#8 MK Okuru, 12.09.2013 09:19 (0) - Alıntı yap
11.09.2013 20:58:00 - MK Okuru demiş ki:
11.09.2013 19:59:00 - MK Okuru demiş ki:
Tansel çok kaliteli çevirilerin var ben eskişehirde edebiyat
okuyan bi kızım ve sayende Amnesia'nın ilk oyununu çok güzel
bir biçimde oynamıştık diğer kız arkadaşlarımla iyi ki varsın
bu çevirinide sabırsızlıkla bekliyorum.
Çevirilerin çok güzeldi ve bana oyunu sevdirmişti..
İyi çalışmalar :-). <3

yorum yapmycaktım fakat bi kız arkadaş görünce yalnız
olmadığım için sevindim genelde kızlar için oyun oynamaz v.s
derler fakat bende bu oyunu güzel çevirisinden dolayı oynadım
ve cidden çok korktum Tansel bizim gibi kız arkadaşların için
çok iyi örnek oluşturdun Teşekkürler =)


harun abi was here